Papaya

Meer informatie over restaurant Papaya

• Af te huren
Fredjuh1 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Vele malen eten besteld en nooit gedacht om een recentie te schrijven. Afgelopen maandag wederom 2 sateschotels compleet besteld, wederom overheerlijk en hoeveelheid ruim voldoende. Om 17.15 gevraagd te bezorgen, de bezorging was stipt op tijd. Overigens zijn ze elke keer op tijd.
Papaya heeft ons nog nooit teleurgesteld met het eten. Iedere keer is alles smaakvol en gaat alles op tot het laatste stukje. Nooit een keer taai vlees of andere onregelmatigheden aangetroffen in welk menu dan ook. Voor ons is dit de beste Indische toko van Zoetermeer en omgeving. Voor ons geen andere toko meer. Hoe ze het doen is ons een waar raadsel, alles even vers en mals.

Ik hoop dat ze deze lijn nog jaren blijven volhouden, dan blijven wij nog jaren terugkomen.
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Onlangs hier eten laten bezorgen. Het eten was goed te doen, maar het zeker geen culinaire hoogstandje. Hierdoor zullen wij toch niet gauw weer hier bestellen.
Het mag allemaal wat intenser van smaak.

De bami en nasi mag ook wel wat lekkerder.Bepaalde gerechten vonden wij verder erg vettig.
Kortom wel goed te doen, maar verwacht geen authentieke Indonesische smaken. Prijzen zijn vriendelijk.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
De vele goede recensies bracht mij in de verleiding om deze Indonesische Toko, die versheid, gezondheid en bereiding zonder smaakversterkers hoog in het vaandel heeft staan, eens te bezoeken. Bij binnenkomst geeft deze (hoofdzakelijk afhaal) Toko een prima indruk, de bediening is vriendelijk en de diverse, in vitrines uitgestalde waren, zien er aantrekkelijk uit. Ik nam witte rijst met een 4-tal groentegerechten. De proeverij thuis viel over het algemeen in goede aarde maar het gebodene had van mij wel wat krachtiger/intenser c.q. pittiger gemogen. Waarschijnlijk is de hoge doorloopsnelheid van de producten (volgens de eigenaar) daarvan de reden waardoor de gebruikte kruiderijen een (te) korte tijd krijgen om goed in te trekken. De standaard porties zijn nogal aan de krappe kant maar de kleine tot gemiddelde eter heeft er ruimschoots genoeg aan. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik zeker wel redelijk.Conclusie: de moeite waard om nog eens terug te komen om de andere variaties eens te beproeven.

Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Uit nieuwsgierigheid na ontvangen van de flyer, onine besteld. Kwaliteit vond ik erg goed, smaken waren ook dik in orde. Portioneering wat aan de magere kant maar dat is wel vaker bij de indische keuken. Goed gedetailleerde bon en stevige verpakkingen.

Niet goedkoop maar dat is ook het enige min puntje, voor de rest is er niks op aan te merken.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Vanmiddag via de site de Indonesische rijsttafel besteld voor eindemiddag. Erg prettig dag je een bezorgtijd aan kunt geven en dus bij wijze van spreken 's ochtends al kunt bestellen voor 's avonds. Hadden 17.15 aangegeven en 17.20 was de bezorger er met de rijsttafel voor 2personen. Keurig dus! De temperatuur van het eten was ook prima. Wat erg prettig is, is dat je op de site ook foto's van alle gerechten kunt bekijken met daarbij een korte beschrijving. De rijsttafel is ruim voldoende voor 2 personen (morgen eet er nog 1 persoon lekker van tijdens de lunch) maar niet zo belachelijk veel dat je er tegenaan zit te hikken. Het decor in Zoetermeer kunnen we dus niet goed beoordelen, we kennen de zaak alleen van "voorbij rijden".
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Afgelopen zondag 2 augustus weer eten afgehaald bij Papaya. Toch wel handig zo'n adresje in de buurt voor de lekkere trek. Ditmaal gekozen voor de Duo schotel (EUR 18,--): 3 vleesgerechten, 2 groentegerechten, Gado Gado, 2 stokjes Saté ajam, 2 stuks Sambal goreng telor en kroepoek. Wijziging van één van de vleesgerechten was geen probleem. De smaken zijn goed, maar mogen van mij iets intenser (en pittiger). Bediening is vriendelijk en de zaak is schoon. Goed adresje.
Proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Nette afhaalwinkel. Alles ziet er fris en vers uit. We hebben een schotel genomen met bami, vlees en groenten. We mochten kiezen uit alles wat in de vitrine lag. Alle producten waren even lekker! Binnenkort gaan we terug om wat andere gerechten te proeven. Dit is een aanrader!