Papaya

• : Parkeerplaats

7,1
6,7
7,1

Jouw recensie over het restaurant Papaya

Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vanavond met z’n zessen bij papaya gegeten. De nasi was smakeloos, de tahu telor was zonder ei, de ora are was tjap tjoy en het maakte niet uit of je sate ayam of babi bestelde. Alle sate’s smaakten hetzelfde en hadden nagenoeg geen smaak. De bediening was ook zeer klantonvriendelijk. Hier komen we niet meer terug.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
op 16 maart 2018 met gezelschap van 12 mensen wezen eten bij restaurant Papaya in Rotterdam.
week van tevoren gereserveerd.
prima verzorgde avond gehad !
komen zeker terug!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De 2 gangen Indonesische Rijstafel van € 18,50 is een heel goede keus. Vooraf een heerlijke pittige kippensoep. De Rijsttafel zelf, ongekend verfijnd, met wel zo'n 15 items is heel royaal en met koffie toe gunstig geprijsd. Vriendelijke bediening. Een absolute toplocatie voor mensen die van goed en lekker Indonesisch eten houden. Onze complimenten. Ben en Marijke.
Leontine V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Zeer chagrijnige verkoopster. Thuis bleek saté te ontbreken. Eten was droog, taai en onsmakelijk. Wat een teleurstelling
Proevers77 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het eten is er prima. Ruime keuze uit allerlei Indiase gerechten. Gekozen voor de combischotel, waarbij je twee groentegerechten en een vleesgerecht naar keuze kunt combineren. Ondanks dat veel al van te voren is klaargemaakt, smaakt het vers en is het vol van smaak. En vriendelijk voor je portemonnee. De bediening is vriendelijk en snel. De aankleding van het restaurant is wat oubollig.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Een goed afhaal adres voor indonesisch eten. Gerechte smaken authentiek zoals horen te smaken. Veel keuzen en netjes verzorgd. Een puntje van kritiek is er wel voor de Nasi. Is teveel rijst met ketjap en te weinig echt gebakken rijst.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Vanavond eten afgehaald bij Papaya. Het was rond half 10 en toen waren ze nog open en was het geen probleem om te bestellen.

Eten is zeer goed voor een Indonesisch restaurant. Ik zou voor de bami kiezen en daarnaast zelf kiezen wat je wil eten ipv het dagmenu oid. Eten wordt zichtbaar opgewarmd in de magnetron, maar doet niet af voor de kwaliteit.

Decor ziet er meer uit als een cafetaria dan een restaurant. Geen moeite is gedaan om het een mooie uitstraling te geven. Voor afhaal geen probleem, maar ik zou er niet zo snel gaan eten.

Service is prima, niets op aan te merken.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Na wat goede verhalen hier ook maar eens wat gaan afhalen en wat een heerlijke toko is dit. Indonesisch eten is mij wel bekend en daarom zeer prettig verrast met de kwaliteit van Papaya. Mooie grote afhaal ruimte die netjes is en mooie grote vitrine waar er een overvloed aan keuze's ligt. Op de kaart heb je zeer veel verschillende combinaties waar je uit kan kiezen...voor de kleine en de grote eter...er is voor ieder wat wil. Prijzen zijn prima te doen...voor €7,95 heb je een medium combinatie gerecht (1x nasi/bami/rijst, 2x vlees, 1x groente) en dan heb je heerlijk en genoeg gegeten.
Service ook meer dan prima, vriendelijke mensen en ze vertellen graag wat over de gerechten.
Hou je van Indonesisch eten...ga hier zeker eten of afhalen...je waant je direct in Indonesische sferen!
eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Sinds jaren weer eens geweest. Ik keek na een heerlijke Indische maaltijd uit! Dus maar een Nasi Rames Kuning speciaal besteld. Dit is een schotel met allerlei groenten vlees en rijst. Smaak vind ik zelf niet authentiek er zijn in de regio mijns inziens betere. (Veel betere restaurant). Smaakte wel maar niet sensationeel.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Hier een prima dagmenu genoten. We namen de dagschotel: een nasi-schotel,met 2 soorten vlees en witte rijst.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Gewoon lekker gekookt, niet al teveel aangepast aan de Hollandse smaak, bovendien een uitstekende prijs/kwaliteits verhouding. Hier krijgt men royale porties.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Even snel Indisch eten voor een goede prijs? Ga dan naar Papaya. Ik eet er standaard de Rames, diverse gerechten op een bord. Alles word geserveerd in een, bijna foute, Indische omgeving. Wel jammer is dat de gerechten niet vers bereid, maar opgewarmd worden. De prijs tovert dan wel weer een lach op je gezicht.

Ook afhalen kan hier perfect. Enorme keuze aan Indische gerechten in de vitrine.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
het is echt javaans eten.
geen concessie aan de westerse smaak.
heerlijk combinaties en deskundige hulp bij het kiezen uit het menu.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Een prima afhaalmaaltijd gekregen bij Papaya. Prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. Ruime keuze aan maaltijden. Goede en vlotte bediening en het ziet er schoon uit.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
In dit restaurant at ik een heerlijke indonesiche rijsttafel voor een goede prijs. Hier kan je ook afhalen. Dit is een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Hier een snelle hap gedaan op de zaterdagavond. We wonen aan de overkant dus als we Indonesisch willen eten is de keuze snel gemaakt. Vond het eten lekker en de bediening was vriendelijk. Niet duur voor wat je krijgt. De sfeer in het restaurant kan wel beter, voor een lang avondje tafelen zou ik waarschijnlijk sneller ergens anders naartoe gaan.
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2013
Al tientallen keren eten afgehaald, en altijd was het goed. Prima prijs-kwaliteitverhouding in ieder geval. We besloten nu maar eens daar ter plekke te gaan genieten van de heerlijke Indonesische keuken.
Mijn vriendin nam een aantal losse gerechtjes, ik nam een eenpersoons-rijsttafel. Alles was prima en snel geserveerd. Ik moet wel zeggen dat ik niet alle gerechten even goed vond, maar als totaal hebben we lekker gegeten bij Papaya, voor €37,10 inclusief drankjes. Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik het in de toekomst bij afhalen houd.
Koen Z.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Wij halen hier regelmatig af en het is nog nooit een teleurstelling geweest. Vandaag geen zin in vieze boorden dus een diner in het restaurant. Het eten is hetzelfde als de afhaal dus zalig. Weinig commentaar op. Wij werden door 2 dames op goede wijze geholpen, snel en vriendelijk. Het decor en de sfeer zijn niet helemaal top in mijn beleving. Eigenlijk is dit bij de meeste Indonesische restaurants zo, dit hoeft echter geen excuus te zijn. Als dit beter wordt dan dan is het fantastisch. Het hoge cijfer voor het eten komt mede door de prijs/kwaliteit verhouding. 31 euro voor een goede maaltijd met 2 drankjes is zeker niet duur.
ton L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
bij toeval terecht gekomen bij deze zaak, laten we eerlijk zijn rotterdam is als het gaat om indonesisch eten een beetje onderbedeeld en een goede afhaal zaak is meegenomen.

als restaurant zou ik er waarschijnlijk niet voor de sfeer heengaan als afhaal was er niets mis mee, sate goed, nasi tja geen ster maar acceptabel de rest van de gerechten niets mis mee