Papaya

Meer informatie over restaurant Papaya

• : Parkeerplaats

Proevers77 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het eten is er prima. Ruime keuze uit allerlei Indiase gerechten. Gekozen voor de combischotel, waarbij je twee groentegerechten en een vleesgerecht naar keuze kunt combineren. Ondanks dat veel al van te voren is klaargemaakt, smaakt het vers en is het vol van smaak. En vriendelijk voor je portemonnee. De bediening is vriendelijk en snel. De aankleding van het restaurant is wat oubollig.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Een goed afhaal adres voor indonesisch eten. Gerechte smaken authentiek zoals horen te smaken. Veel keuzen en netjes verzorgd. Een puntje van kritiek is er wel voor de Nasi. Is teveel rijst met ketjap en te weinig echt gebakken rijst.
Antoine410 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Toen Papaya destijds startte woonde ik bij de Oude haven en haalde ik (wel erg) regelmatig afhaal bij Papaya. Nu wonen we niet meer in het centrum en heeft Papaya de afgelopen jaren regelmatig onze feestjes gecatert. dan kleden ze het buffet aan met mooie tafelkleden en Indische poppen waardoor het echt super uitziet. Ook afgelopen weekend weer gebruik gemaakt van de perfecte service en veel complimenten gekregen van onze vrienden! Erg lekker eten, alles goed verzorgt en komen op tijd!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Vanavond eten afgehaald bij Papaya. Het was rond half 10 en toen waren ze nog open en was het geen probleem om te bestellen.

Eten is zeer goed voor een Indonesisch restaurant. Ik zou voor de bami kiezen en daarnaast zelf kiezen wat je wil eten ipv het dagmenu oid. Eten wordt zichtbaar opgewarmd in de magnetron, maar doet niet af voor de kwaliteit.

Decor ziet er meer uit als een cafetaria dan een restaurant. Geen moeite is gedaan om het een mooie uitstraling te geven. Voor afhaal geen probleem, maar ik zou er niet zo snel gaan eten.

Service is prima, niets op aan te merken.
FrederikVis .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Papaya is een bescheiden eettentje, met supergoed eten voor een zeer schappelijke prijs. Ik had de Nasi Rames speciaal, wat een bord vol kleurrijke Indonesische specialiteiten is. Smoor vlees (rendang), twee sate stokjes, een sambal ei, etc. Het smaakt allemaal echt Indonesisch. De hele bediening is ook Indisch en altijd zeer vriendelijk/bescheiden. De inrichting is niets bijzonders maar daarvoor ga je hier ook niet naar toe. Gewoon een niet-pretentieuze plek, hoe heerlijk is dat!
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Na wat goede verhalen hier ook maar eens wat gaan afhalen en wat een heerlijke toko is dit. Indonesisch eten is mij wel bekend en daarom zeer prettig verrast met de kwaliteit van Papaya. Mooie grote afhaal ruimte die netjes is en mooie grote vitrine waar er een overvloed aan keuze's ligt. Op de kaart heb je zeer veel verschillende combinaties waar je uit kan kiezen...voor de kleine en de grote eter...er is voor ieder wat wil. Prijzen zijn prima te doen...voor €7,95 heb je een medium combinatie gerecht (1x nasi/bami/rijst, 2x vlees, 1x groente) en dan heb je heerlijk en genoeg gegeten.
Service ook meer dan prima, vriendelijke mensen en ze vertellen graag wat over de gerechten.
Hou je van Indonesisch eten...ga hier zeker eten of afhalen...je waant je direct in Indonesische sferen!
Nick D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Ik heb hier gister met mijn vriendin gegeten in het restaurant, omdat we recent naar Bali waren geweest en we hadden daar weer zin in. We hadden op aanbeveling van de ober de rijsttafel genomen. Binnen 15 minuten stond de hele tafel vol met verschillende gerechten. De ober had verteld wat alles was, maar ik was de namen alweer vergeten voordat ik begon met eten. Het maakt niets uit want alles was even lekker, het smaakt net zo goed als in Indonesie! Het lekkerste was de sate kambing, het vlees is super mals en vers gegrild! Toen we weggingen zagen we in de afhaal gedeelte dat het nog erg druk is en volgens mij wordt er ook bezorgd.
Eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Sinds jaren weer eens geweest. Ik keek na een heerlijke Indische maaltijd uit! Dus maar een Nasi Rames Kuning speciaal besteld. Dit is een schotel met allerlei groenten vlees en rijst. Smaak vind ik zelf niet authentiek er zijn in de regio mijns inziens betere. (Veel betere restaurant). Smaakte wel maar niet sensationeel.
Kikri .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
ik haal hier al jaren af en ben nog nooit teleurgesteld, heerlijk eten, grote porties en snelle bediening. Ze hebben samen gestelde menu's of je kunt zelf een schotel samenstellen.

Maar toch het allerbelangrijkst, het is werkelijk heerlijk en goed op smaak en dat voor een zachte prijs, een aanrader voor iedereen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Hier een prima dagmenu genoten. We namen de dagschotel: een nasi-schotel,met 2 soorten vlees en witte rijst.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Gewoon lekker gekookt, niet al teveel aangepast aan de Hollandse smaak, bovendien een uitstekende prijs/kwaliteits verhouding. Hier krijgt men royale porties.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Even snel Indisch eten voor een goede prijs? Ga dan naar Papaya. Ik eet er standaard de Rames, diverse gerechten op een bord. Alles word geserveerd in een, bijna foute, Indische omgeving. Wel jammer is dat de gerechten niet vers bereid, maar opgewarmd worden. De prijs tovert dan wel weer een lach op je gezicht.

Ook afhalen kan hier perfect. Enorme keuze aan Indische gerechten in de vitrine.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
het is echt javaans eten.
geen concessie aan de westerse smaak.
heerlijk combinaties en deskundige hulp bij het kiezen uit het menu.
Yolanda H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Mijn had een vegetarische rijsttafel en ik de versie met vlees. Snel opgediend. Goed gekruid, niet te pittig, prima smaak. Alle bakjes zijn leeg meegenomen. Deze staat bij ons op het lijstje om zeker terug te gaan. Een aanrader!
LK93 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Super lekker afhaalgerecht gegeten. Gado Gado met 2 soorten satétjes, boontjes en koening rijst en kroepoek. Ik kan hier 2 x van eten voor maar 8,25. De keuze is er onwijs groot en het ziet er stuk voor stuk lekker uit. Aardige service gehad en ik stond binnen 5-10 minuten weer buiten.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Een prima afhaalmaaltijd gekregen bij Papaya. Prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. Ruime keuze aan maaltijden. Goede en vlotte bediening en het ziet er schoon uit.
Camminga .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Als afhaal ok,om in de zaak te eten lijkt me een beetje sfeerloos . Pikante boontjes goed en vers . Gado-Gado ging wel, taugé te lang gelegen en niet vers en knapperig. Al met al toch wel een goede afhaal zaak . We er zeker nog eens wat halen
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
In dit restaurant at ik een heerlijke indonesiche rijsttafel voor een goede prijs. Hier kan je ook afhalen. Dit is een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Hier een snelle hap gedaan op de zaterdagavond. We wonen aan de overkant dus als we Indonesisch willen eten is de keuze snel gemaakt. Vond het eten lekker en de bediening was vriendelijk. Niet duur voor wat je krijgt. De sfeer in het restaurant kan wel beter, voor een lang avondje tafelen zou ik waarschijnlijk sneller ergens anders naartoe gaan.
SonjaEwoud .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Begin van weekend start met sate mix. Ik met lontong (rijst), vriend met nasi. Bij het gerecht zelf zat al lontong dus voor mij was het te veel. Daarbij veel groente, onder andere bij de Gadogado.

Toetje namen we niet maar bij de jasmijn thee kreeg ik plakje spekkoek. Dat voelt als toetje, spekkoek is machtig en zeer zoet maar toch met beetje frisse smaak. Daarom suiker in de thee, normaal heb ik nooit suiker in thee of koffie. Vriend had koffie met spekkoek, koffie was goed sterk en smaakte zeer goed.

Bediening was vriendelijk en goed, snelle service maar geen druk om tafel weer vrij te krijgen.

Toiletten fris en schoon.

Bij winters weer zit je binnen heerlijk warm in mooi interieur. Op terras zit je ook goed als het warmer is.