Papaya Oosterhof

Zaterdag 11:30 - 20:30

5,5
Frits En Pino D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij komen hier al jaren zeer regelmatig. eten is gewoon lekker maar de bediening is slecht , onbeschoft en krenterig. De meeste (Chinese) dames zijn onbeleefd en chagrijnig. Ze worden ook steeds duurder en stiekem de bakjes steeds kleiner. In plaats van de bakjes lekker vullen wordt er op de gram gewerkt op de weegschaal. Heel vaak zie je dat er een stukje vlees wordt afgehaald en de bakjes rijst zo min mogelijk worden gevuld. Dat ziet er heel kleinzielig uit. Ondanks dat het eten prima is gaan wij toch ook kijken of we elders terecht kunnen. Op de Oosterhof zit in elk geval nog een toko. Die gaan we maar eens proberen.
Smulpaling .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Lekker afhaal Indisch goed op smaak, mits je krijgt wat je besteld. Dames aan de balie zijn ronduit onaardig en onbeschoft. De recensies lezend ben ik daarin niet uniek. Besteld een combischotel 2 vlees,1 groen met bami en een nasi goreng met kip sate. Eenmaal thuis ontbreekt de bami. Gebeld ik moest maar terug komen. Eenmaal terug de winkel werd ik afgeblafd dat ik niet goed had besteld. Vervolgens moest ik de bami extra betalen... alsof ik niet op en neer gereden was... Nog een andere dame eroverheen snauwend... niet goed besteld.... beste Papaye volgens mij is de discussie wie wat besteld heeft zinloos... nu heb je een ontevreden klant...een klant die overal Indisch kan bestellen. Tot slot het wisselgeld klopte bij bestelling ook niet... maar dat begreep de dame ook niet...Tijd voor actie door Papaya lijkt me.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Wij zijn al jaren klant hier en tot nu toe ontzettend tevreden tot nu dan. Wat opvalt is dat de afhaalporties blijkbaar sinds kort zowat zijn gehalveerd maar wel voor dezelfde prijs. Wij bestelden 2 nasi rames schotels met 1 gele rijst als vervanging van de normale rijst. Hier moesten wij, als jarenlange klant ,eur 0,75 extra bijbetalen terwijl er wel beknibbeld werd op een stukje vlees. Sorry maar wij komen niet meer als dit de nieuwe policy van Papaya is. Toch jammer want het eten is nog steeds lekker en op smaak.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Eten is goed en echt Indisch, al kan het nooit tippen aan het eten van mijn Indische grootmoeder. Helaas is de bediening echt slecht: de vrouwen zijn kortaf, brutaal en geven een chagrijnige indruk, op beide locaties! Hierdoor zal ik na meerdere pogingen niet meer bij papaya langs gaan, ik ben er nu echt klaar mee
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Een aantal maal een afhaalmaaltijd gehaald. De zaak ziet er bijzonder netjes en schoon uit. Vriendelijk personeel. Het eten smaakte goed, maar is aan de prijzige kant. Toch zullen ze mij als klant zeker weer zien.
Haagsblufje .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Vandaag 2 afhaalmaaltijden gehaald en zeer teleurstellend. Erg smakeloos, de mihoen smaakte naar afwasmiddel en de dame achter de balie was zeer kortaf. Wellicht door de drukte maar geen excuus,