Paparazzi Bar & Terrazzo

Bosweg 19 Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paparazzi Bar & Terrazzo

Vanaf Schiphol: Zuidtangent lijn 300 (bus halte B2), Halte “Overbos” uitstappen. Vanaf halte “Overbos” 5 min. / 300 mtr. lopen
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de A4 (Amsterdam / Den Haa g) • afslag 3 Hoofddorp N201 • volg N201 richting Hoofddorp / Heemstede / Haarlem • afslag Haarlemmermeerse Bos • volg borden Claus / Courtyard VANAF HAARLEM / HEEMSTEDE • richting Hoofddorp • volg N201 richting
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Vrijdag - Zondag
17:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisteren na het bowlen hier gegeten. Grote groep dus keuze uit twee voor-, hoofd- en nagerechten. Pizza im te delen en was prima, voorgerechten vielen wat tegen wat smaak betreft. Huiswijnen niet spannend maar alles bij elkaar prima om zo even een hapje te doen.
Beste patrick39,
Dank je wel voor de recensie. Je bent de winnaar van de maand geworden en wint hiermee een diner voor twee personen bij BARRACA Rodizio Grill & Bar. Hartelijk gefeliciteerd met de prijs! Graag ontvangen wij het adres waar we de funcheque naartoe kunnen sturen via marketing@claus.nl. Veel plezier! Team Paparazzi
Estherfrederika .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
We hebben met een grote groep gegeten hier. Het was fijn dat dit kon. De bediening was vriendelijk, flexibel en behulpzaam. Er was veel mogelijk. Omdat we met een grote groep waren hadden ze een mooie grote tafel neergezet.
Beste estherfrederika,
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Sfeervol ingerichte bistro met Italiaanse kaart. Geen hoogdravende ambities, maar een ongedwongen sfeer met eenvoudige Italiaanse kaart. Prima advies bij de wijnkaart, en na het bestellen van een flesje wijn een ongelooflijk lekker en vers schaaltje brood met Aioli en pesto (gratis) op tafel. Zo lekker dat we onbeschaamd een tweede mandje vroegen, en zonder enig probleem werd gebracht. Waar vind je dat nog..? Echte, met liefde gemaakte pizza's, mooie dunne bodem, goed belegd en een tikkie krokante rand, in plaats van een oneetbare keiharde korst die je vaker treft. Hartstikke lieve en bereidwillige jonge meiden in de bediening, echt een onverwacht positieve ervaring voor een onderdeel van een feesten en partijen centrum.
Balderick .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Met drie volwasenen heerlijk gegeten, simpele maar heerlijke gerechten. Voorgerechten simpel maar lekker, een leuk idee gewoon lekker met elkaar delen. Als hoofdgerecht had de een pasta pesto en de andere twee getrancheerde entrecote, deze was gewoon top eentje om voor om te rijden. Het desert was gewoon lekker.

Over de bediening niets dan lof, zeer vriendelijk gastvrij personeel die met elkaar een leuk team zijn.

Zelf de rekening was erg vriendelijk.
Peter-de-eter .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Publiek internationaal vanwege nabij gelegen hotel. Sfeer ok, restaurant decor heeft verschillende niveaus'. Wij hadden goede bediening die dag. Ook kindervriendelijk (4jarige was mee). Pasta en Pizza besteld. Desert simpel maar goed ijs. Alle gerechten van goede kwaliteit. Kaart is simpel maar gerechten wel goed uitgevoerd. Kortom aanrader met voeldoende parkeerplek voor de deur. Waar voor je geld ook al is de bediening volgens anderen van wisselende kwaliteit.
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Wij hebben hier met Kerst gegeten. Ze hebben bij Claus de Bistro Dik Trom er uit gegooid en vervangen door Lago. Het eten was goed, op nagerecht na. Dit was een chef's dessert dat zo uit de Makro of Hanos folder gelopen te zijn. Volgens Claus hadden ze er voor gekozen om de desserts bij een patissier te laten maken voor de hele tent ivm kerstdrukte. DAt zal best, maar de smaak viel tegen. Wel keurige reactie gehad van Claus naderhand op mijn mail. Bediening was goed. Ik vond de prijs/kwaliteit voor Kerstdiner minder goed.