Papa's Kitchen and drinks

Grote Markt 1 2511 BH Den Haag Nederland Kaart
31-702201117

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Papa's Kitchen and drinks

Zondag & Maandag: 12:00 tot 22:00 uur.
Dinsdag t/m Zaterdag: 11:00 tot 00:30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Papa's Kitchen and drinks

Bloei V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk gegeten! We zijn er geweest via de AH restaurantactie. We moesten dus drie gangen nemen. Ze hebben geen drie gangen menu, dus vrij kiezen vsn de kaart, wat veel keuze geeft. De porties waren in onze beleving voor drie gangen te groot. Liever iets minder en goedkoper dan een vol bord wat niet op gaat. Verder super avond. Lekkere wijn, goed eten. Voor herhaling vatbaar, maar dan alleen hoofdgerecht...:-)!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Gisteren geluncht in dit restaurant. We moesten lang wachten voor het broodje pikante kip en de salade op tafel stond. De salade was zeer goed. Helaas bleek de kip volledig afgekoeld ( stond waarschijnlijk al een tijdje klaar) . Na mijn opmerking kreeg ik kort daarna een nieuw en warm broodje. Toch jammer dat er geen excuus van af kon.
Het eten was dus uiteindelijk prima, maar restaurant mag nog wel wat doen aan logistiek en de juiste manier van herstellen van een fout.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Dit was tweede keer dat ik hier komen eten, alles viel tegen de smaakt in vergelijk met de eerste keer. De eerst keer was de ribeye heel mals en lekker, maar dit keer was het heel taai en koud. Personeel blijkt dat ze meer in hun mobiel zit dan dat ze de cliënten gaan bedienen. Ik had wat drinken besteld en het duurde ongeveer half uur, terwijl het niet eens druk was, die serveerster was gewoon druk met haar mobiel! Eten vielen tegen en service was slecht, dus geen volgende keer. Want eten was daar niet goedkoop!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Het eten was goed, alleen de bediening kan beter
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Niet alle gerechten even goed.
Buikspek bijvoorbeeld te hard

Van de 12 gerechten (4x 3 gangenhet merendeel goed, maar ook enkele minder.
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Leuke tent!lekker gegeten, geen kerstmenu maar a la carte. Gezellige sfeer en goede service. Ik kom hier zeker terug! Groetjes
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening.
Jofra P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Het eten is echt heerlijk! De smaken waren bij elk gerecht heel goed en er was ook duidelijk aandacht besteed aan de opmaak. Echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Dit was ons tweede bezoek. Ook nu weer genoten.
Ditmaal was met name de "truffelsoep" UITSTEKEND.
Dit restaurant is zeker een aanrader
Vonne D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Het hoofdgerecht was niet goed doorgegeven.Hierdoor duurde het hel lang.
Maar we kregen een glas wijn aangeboden.Dus dat was heel correct.
Heel lekker gegeten.
De buikspek was een beetje te hard.Verder alles heerlijk.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Vriendelijke bediening, eten was heerlijk!
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Top restaurant: heerlijk eten, prima bediening en super fijn om gebruik van AH kunnen maken. Echt een aanrader!
Willeke L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima restaurant, goede service, we hadden gevraagd door te serveren omdat we op tijd op een afspraak moesten zijn en dat lukte prima.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Beetje prijzig
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Met de ah-actie, goed vlees en een mega-brownie als dessert. We eten er nu nog van ;)
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Gewoon heerlijk!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
leuke zaak vriendelijk personeel.
en goed te bereiken met openbaar vervoer
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Eten van goede kwaliteit
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Met AH actie was het nog schappelijk maar menig bistro in Den Haag serveert betere gerechten. Entrecot te lang gegaard en met een te zware jus. Gorgonzolasaus erg vlak.