Papa's Beach House

IJweg 961 2131 LV Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Papa's Beach House

Vanaf Schiphol, Zuidtangent lijn 300 (bus halte B2), Halte “Overbos” uitstappen. Vanaf de halte 10 min. / 700 mtr. lopen
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de A4 (Amsterdam / Den Haag) • afslag Hoofddorp • volg N201 richting Heemstede / Haarlem • afslag Haarlemmermeerse Bos • na 450 m sla op kruising rechtsaf de IJweg op • na 300 m links af • volg borden Papa's Beach House Vanaf haarlem / heem

Maandag
Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

• Amex , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Met 2 vrienden gegeten. Vriendelijke ontvangst. Eerst drankje op het zonnige terras gedronken. Daarna 2 gangenmenu. Vooraf een aantal hapjes: heel verschillend en allemaal echt lekker van smaak. (soepje van spinazie en kervel- Mexicaans pannenkoekje - sushi rolletje - oriëntaal soort bitterballetje -toast met lekker plakje vlees). Daarna een prima rib-eye met een toefje kruidenboter, een bakje koolsalade en wat frietjes (optioneel). De BBQ-saus was niet bijzonder(gewoon uit een potje). Heerlijk kopje koffie toe met een echt lekker koekje.
Entourage is super knus en fijn personeel. Prima avond gehad!
Ilza B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
We hebben voor zakelijke lunch met team van 9 lekker rustig kunnen eten. Dienst was zeer goed, eten was heerlijk en super vriendelijke obers.
Beste Ilza B.,

Dank je wel voor de recensie. Je bent de winnaar van de maand geworden en wint hiermee een diner voor twee personen bij BARRACA Rodizio Grill & Bar. Hartelijk gefeliciteerd met de prijs! Graag ontvangen wij het adres waar we de giftvoucher naartoe kunnen sturen via marketing@claus.nl.

Veel plezier!

Team Papa’s Beach House
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij zijn met 7 volwassenen en 7 kinderen op zaterdag bij Papa's Beach House gaan eten. We werden hartelijk ontvangen en de bediening had echt het niveau van enthousiasme en gastvrijheid wat je wil zien in een restaurant. Eten was goed en de opbouw van het menu werd vooraf duidelijk aangegeven.

Ondanks het feit dat het, zeker voor een zaterdag, niet druk was duurde het wel even voordat we aan ons voorgerecht zaten. Door de instelling van het personeel stoorde je je daar niet aan.

Wij gaan zeker nog een keer terug. Maar dan in de zomer ;-)
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Met 11 volwassenen en vier kinderen hebben wij heerlijk genoten van het luncharrangement. Ruim voldoende eten, fraai gepresenteerd en prima van smaak. We zijn ook keurig bediend. Bedankt!
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuk gegeten met drie volwassenen en een kind van 6 jaar. Tweegangen menu met aantal heerlijke voorgerechten. De hoofdgerechten waren niet gelijkwaardig. De zalm was lekker maar niet bijzonder. De rib-eye was een prachtig stuk vlees, prima gegaard maar wel erg zout. De Leo's original burger was een soort big mac, die ging veel sneller op dan rest van het eten. De kid fish and chips vielen bij het kind niet zo in de smaak maar daar hadden de volwassenen geen moeite mee. Leuk locatie en entourage. Wel erg lang moeten wachten totdat het eten op tafel stond. Niet goedkoop, maar wel redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
BartvandenBrink .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Fijne locatie, heerlijk ontspannen sfeer en goede bediening.
Met zijn tweetjes geluncht, lunch autumn beef. Vlees mag iets meer op smaak gebracht worden. Presentatie op een snijplank is oké.
Hier gaan we zeker nog een keer naartoe.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vandaag wezen borrelen. Ben er ook al eens geweest voor lunch en diner. Eten altijd erg lekker. Bedoening altijd vriendelijk. Maar niet altijd even snel. Jammer dat ze regelmatig (deels) besloten zijn, en dat niet altijd goed aangeven. Vaak een kleinere kaart bij deels besloten, en dat is dan ook echt klein. Top locatie!
Roos71 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Prachtige locatie, maar het duurt erg lang voordat je wordt opgemerkt. Koffie met appeltaart besteld. Toen we de koffie al lang en breed op hadden, zijn we toch maar gaan vragen waar de appeltaart bleef... De appel op de appeltaart was nog behoorlijk rauw en ik had het idee dat de taart uit de vriezer kwam. We gaan nog een keer terug voor de lunch, misschien hadden we deze keer gewoon pech.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Vanavond heerlijk buiten op het terras aan het water gezeten. Leuk concept, 2 gangen diner voor 25 €. Eerst 5 kleine hapjes om te delen en daarna kozen wij beiden voor een burger, Vooral de Havanna was lekker met guacamole. Lekker drankje erbij en gezellige sfeer en alerte bediening.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk geluncht bij papa's beachhouse. Ik had de salade met rundersteak, parmezaanse kaas en truffelmayonaise, het was echt heerlijk! Leuke bediening en de locatie is ook erg leuk aan het water.mik kom hier zeker nog eens terug!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Buiten gezeten, heerlijke locatie! Leuk concept, eten was erg lekker al met al zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader is wel om vooraf te reserveren, want zeker bij mooi weer is het wat drukker.
Bediening uiterst vriendelijk
Korremams .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisterenavond hier heerlijk gegeten. Er hing een hele fijne sfeer. Ze hebben zalm op de kaart staan alleen hadden ze deze helaas niet in huis. Als vervanger werd er catfish aangeboden welke verrassend lekker was. Bediening was erg snel en service gericht. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Beste Korremans,
Bedankt voor de leuke recensies, wij waarderen het enorm. En fijn om te lezen dat u in plaats van de zalm heeft genoten van de catfish als vervanger. Wij hopen u binnenkort nog eens te mogen begroeten in Papa's Beach House.

Met vriendelijke groet,
Team Papa's
cobydaccache .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Om eerlijk te zijn vond ik het bbq menu niet lekker. Het vlees was aangebrand en ik vond de kwaliteit zeker geen €25,- waard. Wat ik nog erger vond was de bediening. Zo onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Ik kom hier nooit meer. Best jammer want de locatie en het decor is heel mooi.
Beste cobydaccache,

Wat zonde dat u zo een slechte ervaring hebt bij ons en wat fijn dat u dit met ons wilt delen. We gaan er gelijk intern mee aan de slag en zorgen ervoor dat dit zo min mogelijk voorkomt. We proberen de kwaliteit zo goed mogelijk te houden. Ook op de dagen waar de kwantiteit op zijn hoogst is.

We hopen jullie als nog een keer te mogen ontvangen bij Papa’s Beach House.

Groet,

Koen van Kaam
Operationeel Manager
Katja R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij waren met een grote groep,de bediening was rommelig en ongeorganiseerd,we kregen met zijn vieren een hamburger en heel weinig vlees waarvan de speklapjes veel zwoerd was en in de kipsate een stuk bot zat,ook waren de sauzen erg weinig,en moesten we erg lang op brood wachten,dit was dus erg teleurstellend, dit was op zondag.ook moesten we vaak lang op drankjes wachten of kregen we zelfs de verkeerde drankjes!
Beste Katja,

Bedankt voor je feedback en wat jammer om te horen dat je zo een slechte ervaring hebt gehad bij ons. We werken met dag verse producten en willen juist altijd onze kwaliteit bewaken. Wat betreft de kipsaté hebben we gelijk alles nagelopen en we zorgen ervoor dat dit natuurlijk nooit meer gebeurd. De speklapjes waarnaar je refereert zijn de porc chops. Deze komen altijd met een randje vet en daar moet je natuurlijk van houden. Wat betreft de hoeveelheid, daar hadden we op de dag zelf wat aan moeten doen en helaas is dit niet gebeurd. Drukte willen we natuurlijk niet gebruiken als excuus maar zorgt soms wel voor fouten die wij zelf ook liever niet zien gebeuren.

We hopen je alsnog een keer te mogen ontvangen bij Papa’s.

Groet,

Koen van Kaam
Operationeel Manager
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Op zondag is er enkel een BBQ. Dag hebben we maar gedaan. We hadden een vegetarier bij ons. Dat was geen probleem volgens de bediening. Maar € 25,00 is te veel. En dat was eigenlijk ook voor de normale BBQ. Met drie man moest je de vis delen en de hamburgertjes waren echt minimaal. De sausjes en de patat was ook strak afgewogen. De salades waren prima. Het idee is oke, maar maak er dan ook iets mooiers van. Op de bediening hebben we niets aan te merken. De locatie aan het water is top. Maar op een zondag zie je ons hier niet meer als er enkel een BBQ is.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Op 26 juni de 85e verjaardag gevierd van mijn moeder met 28 familieleden (volwassenen en kinderen). We hebben op het terras in de zon intens genoten. Gezamenlijk heerlijk buiten gezeten in een sfeervolle ambiance met prachtig uitzicht over het meer. Het gevarieerde BBQ arrangement bestaande uit vis en vlees was prima met de mogelijkheid tot het gratis extra bestellen van patat en diverse salades. De bediening was top! Zeer vriendelijk en super attent, niets was teveel. Aansluitend nog genoten van een heerlijk dessert. Kortom een verjaardag om niet snel te vergeten.

SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Hier gegeten op 26/06/16. Er was gekozen voor het Papa's Sunday BBQ at the Lake. Dit is een aanrader! De bediening was de hele avond alert en vriendelijk. Daarnaast was het eten lekker en gevarieerd. Bepaalde vleesgerechten dienden we te delen met een andere tafel. Persoonlijk zou ik dit proberen te voorkomen.

Het restaurant is mooi gelegen aan een water. Dit zorgt voor sfeer.
barryendenise .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten is prima maar niet spectaculair. Bediening zeer vriendelijk. De sfeer in het restaurant is super, zeker met het prachtige uitzicht over het meer.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Goed en lekker eten, alleen je moet even geduld hebben..... En twee bestellingen verkeerd opgenomen, we kwamen voor de lunch maar hadden het hoofd gerecht gekregen.
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hadden goeie tafel aan het raam/balkon. Goed eten. Vind het delen van de hapjes als voorgerecht leuk en lekker. Bediening is attent. Alleen wat wij heel vervelend vonden: 3 personen bestellen een glas wijn (en later nog een rondje) Een persoon tonic en een glas water. Wordt aangeboden om voor iedereen dan tafelwater te brengen. Is een kan met daarin komkommer en citroen. Erg smakelijk. Toch verrast dat het op de rekening staat want er werd niet vermeld dat we er voor moesten betalen. En de kaart hadden we nog niet. Het is van de rekening gehaald. Ik zal er best nog wel eens gaan eten want het is zeker in de zomer een mooie plek. Geen ingewikkelde menukaart. Eten en sfeer is prima.