Papa's Beach House

IJweg 961 2131 LV Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Papa's Beach House

Vanaf Schiphol, Zuidtangent lijn 300 (bus halte B2), Halte “Overbos” uitstappen. Vanaf de halte 10 min. / 700 mtr. lopen
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de A4 (Amsterdam / Den Haag) • afslag Hoofddorp • volg N201 richting Heemstede / Haarlem • afslag Haarlemmermeerse Bos • na 450 m sla op kruising rechtsaf de IJweg op • na 300 m links af • volg borden Papa's Beach House Vanaf haarlem / heem

Maandag
Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

• Amex , Pin , Visa card
BartvandenBrink .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Fijne locatie, heerlijk ontspannen sfeer en goede bediening.
Met zijn tweetjes geluncht, lunch autumn beef. Vlees mag iets meer op smaak gebracht worden. Presentatie op een snijplank is oké.
Hier gaan we zeker nog een keer naartoe.
Landsteeg .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vandaag wezen borrelen. Ben er ook al eens geweest voor lunch en diner. Eten altijd erg lekker. Bedoening altijd vriendelijk. Maar niet altijd even snel. Jammer dat ze regelmatig (deels) besloten zijn, en dat niet altijd goed aangeven. Vaak een kleinere kaart bij deels besloten, en dat is dan ook echt klein. Top locatie!
Roos71 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Prachtige locatie, maar het duurt erg lang voordat je wordt opgemerkt. Koffie met appeltaart besteld. Toen we de koffie al lang en breed op hadden, zijn we toch maar gaan vragen waar de appeltaart bleef... De appel op de appeltaart was nog behoorlijk rauw en ik had het idee dat de taart uit de vriezer kwam. We gaan nog een keer terug voor de lunch, misschien hadden we deze keer gewoon pech.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Vanavond heerlijk buiten op het terras aan het water gezeten. Leuk concept, 2 gangen diner voor 25 €. Eerst 5 kleine hapjes om te delen en daarna kozen wij beiden voor een burger, Vooral de Havanna was lekker met guacamole. Lekker drankje erbij en gezellige sfeer en alerte bediening.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk geluncht bij papa's beachhouse. Ik had de salade met rundersteak, parmezaanse kaas en truffelmayonaise, het was echt heerlijk! Leuke bediening en de locatie is ook erg leuk aan het water.mik kom hier zeker nog eens terug!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Buiten gezeten, heerlijke locatie! Leuk concept, eten was erg lekker al met al zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader is wel om vooraf te reserveren, want zeker bij mooi weer is het wat drukker.
Bediening uiterst vriendelijk
Korremams .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisterenavond hier heerlijk gegeten. Er hing een hele fijne sfeer. Ze hebben zalm op de kaart staan alleen hadden ze deze helaas niet in huis. Als vervanger werd er catfish aangeboden welke verrassend lekker was. Bediening was erg snel en service gericht. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Beste Korremans,
Bedankt voor de leuke recensies, wij waarderen het enorm. En fijn om te lezen dat u in plaats van de zalm heeft genoten van de catfish als vervanger. Wij hopen u binnenkort nog eens te mogen begroeten in Papa's Beach House.

Met vriendelijke groet,
Team Papa's
Cobydaccache .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Om eerlijk te zijn vond ik het bbq menu niet lekker. Het vlees was aangebrand en ik vond de kwaliteit zeker geen €25,- waard. Wat ik nog erger vond was de bediening. Zo onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Ik kom hier nooit meer. Best jammer want de locatie en het decor is heel mooi.
Beste cobydaccache,

Wat zonde dat u zo een slechte ervaring hebt bij ons en wat fijn dat u dit met ons wilt delen. We gaan er gelijk intern mee aan de slag en zorgen ervoor dat dit zo min mogelijk voorkomt. We proberen de kwaliteit zo goed mogelijk te houden. Ook op de dagen waar de kwantiteit op zijn hoogst is.

We hopen jullie als nog een keer te mogen ontvangen bij Papa’s Beach House.

Groet,

Koen van Kaam
Operationeel Manager
Katja R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij waren met een grote groep,de bediening was rommelig en ongeorganiseerd,we kregen met zijn vieren een hamburger en heel weinig vlees waarvan de speklapjes veel zwoerd was en in de kipsate een stuk bot zat,ook waren de sauzen erg weinig,en moesten we erg lang op brood wachten,dit was dus erg teleurstellend, dit was op zondag.ook moesten we vaak lang op drankjes wachten of kregen we zelfs de verkeerde drankjes!
Beste Katja,

Bedankt voor je feedback en wat jammer om te horen dat je zo een slechte ervaring hebt gehad bij ons. We werken met dag verse producten en willen juist altijd onze kwaliteit bewaken. Wat betreft de kipsaté hebben we gelijk alles nagelopen en we zorgen ervoor dat dit natuurlijk nooit meer gebeurd. De speklapjes waarnaar je refereert zijn de porc chops. Deze komen altijd met een randje vet en daar moet je natuurlijk van houden. Wat betreft de hoeveelheid, daar hadden we op de dag zelf wat aan moeten doen en helaas is dit niet gebeurd. Drukte willen we natuurlijk niet gebruiken als excuus maar zorgt soms wel voor fouten die wij zelf ook liever niet zien gebeuren.

We hopen je alsnog een keer te mogen ontvangen bij Papa’s.

Groet,

Koen van Kaam
Operationeel Manager
Olaf A'dam .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Op zondag is er enkel een BBQ. Dag hebben we maar gedaan. We hadden een vegetarier bij ons. Dat was geen probleem volgens de bediening. Maar € 25,00 is te veel. En dat was eigenlijk ook voor de normale BBQ. Met drie man moest je de vis delen en de hamburgertjes waren echt minimaal. De sausjes en de patat was ook strak afgewogen. De salades waren prima. Het idee is oke, maar maak er dan ook iets mooiers van. Op de bediening hebben we niets aan te merken. De locatie aan het water is top. Maar op een zondag zie je ons hier niet meer als er enkel een BBQ is.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Op 26 juni de 85e verjaardag gevierd van mijn moeder met 28 familieleden (volwassenen en kinderen). We hebben op het terras in de zon intens genoten. Gezamenlijk heerlijk buiten gezeten in een sfeervolle ambiance met prachtig uitzicht over het meer. Het gevarieerde BBQ arrangement bestaande uit vis en vlees was prima met de mogelijkheid tot het gratis extra bestellen van patat en diverse salades. De bediening was top! Zeer vriendelijk en super attent, niets was teveel. Aansluitend nog genoten van een heerlijk dessert. Kortom een verjaardag om niet snel te vergeten.

SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Hier gegeten op 26/06/16. Er was gekozen voor het Papa's Sunday BBQ at the Lake. Dit is een aanrader! De bediening was de hele avond alert en vriendelijk. Daarnaast was het eten lekker en gevarieerd. Bepaalde vleesgerechten dienden we te delen met een andere tafel. Persoonlijk zou ik dit proberen te voorkomen.

Het restaurant is mooi gelegen aan een water. Dit zorgt voor sfeer.
Barryendenise .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten is prima maar niet spectaculair. Bediening zeer vriendelijk. De sfeer in het restaurant is super, zeker met het prachtige uitzicht over het meer.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Goed en lekker eten, alleen je moet even geduld hebben..... En twee bestellingen verkeerd opgenomen, we kwamen voor de lunch maar hadden het hoofd gerecht gekregen.
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hadden goeie tafel aan het raam/balkon. Goed eten. Vind het delen van de hapjes als voorgerecht leuk en lekker. Bediening is attent. Alleen wat wij heel vervelend vonden: 3 personen bestellen een glas wijn (en later nog een rondje) Een persoon tonic en een glas water. Wordt aangeboden om voor iedereen dan tafelwater te brengen. Is een kan met daarin komkommer en citroen. Erg smakelijk. Toch verrast dat het op de rekening staat want er werd niet vermeld dat we er voor moesten betalen. En de kaart hadden we nog niet. Het is van de rekening gehaald. Ik zal er best nog wel eens gaan eten want het is zeker in de zomer een mooie plek. Geen ingewikkelde menukaart. Eten en sfeer is prima.
Sindyl .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We zijn bij Papa's beach house getrouwd vorig jaar 26 juni. Dus dat zegt genoeg! De locatie is top en de decor en service is ook leuk en goed. Eten is ook prima.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Op12 juni 2016 mijn verjaardag gevierd met 24 familieleden en vrienden. Met deze groep hebben wij genoten van "BBQ at the Lake". Een zeer gevarieerd BBQ menu, bestaande uit vlees en vis, diverse salades en frites en in een zeer sfeervolle ambiance. Vergezeld van een paar goede flessen wijn. Een verrassend smakelijke frisse Viognier en de volle prettige drinkende huiswijn Merlot. De bediening was vriendelijk en zeer attent. "BBQ at the Lake" is een aanrader om je verjaardag te vieren. Maar ook als je niets te vieren hebt!
Mazzie .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteravond met 2 vriendinnen hier gegeten.
Hele ongedwongen sfeer, prettige en attente bediening.
Leuk concept ook shared starters, een aantal tapa's hapjes.
Ik had als hoofdgerecht lamskoteletten (specials) en de rest koos voor het kippetje.
Bij de lamskoteletten zou asperges worden geserveerd, dit was om zo maar ongeveer 6 halve asperges vond ik wat weinig. Bij mijn lamskoteletten werd ook geen side dish als aardappeltjes of patatjes geserveerd. Dus toen de ober kwam verontschuldigde hij zich hiervoor en al snel kwamen de frietjes (hiervoor betaal je dan €4,50).
Mijn vriendinnen kregen bij het kippetje wel wat groenten geserveerd maar ook niet heel veel en dus ook geen aardappelen of friet. Wel handig als dit vantevoren even wordt verteld.
Smaakte ons overigens heel lekker.
Als dessert heerlijke cheesecake met bolletje bosvruchtenijs en brownie. Heel lekker.
Wij waren met z'n drietjes (starter, hoofdgerecht, patatjes, 3 x rose, 5 x thee en 2 x, 1x koffie en 2 x cola light) €134,- kwijt.
Met name service, ligging restaurant heel goed!
Komen zeker eens terug.
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Het was weer heerlijk! Mijn oom was hier nog nooit geweest maar vond het helemaal super. Het was heerlijk weer, dus we hadden een mooi uitzicht over het meer. Het eten was weer heel goed, het duurde alleen iets langer, maar ja het was ook druk. Wij komen zeker weer terug!
Leny D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hebben bij jullie ons 55 jarig huwelijksfeest alsmede mijn 80ste verjaardag gevierd en zijn super verwend. Alle hapjes alsmede de hightea waren helemaal geweldig. Dit alles onder een stralende zon op jullie heerlijke terras aan het water.
Eén klein aandachtspuntje: de overheerlijke chocola stond in de zon en was te vroeg grotendeels gesmolten. Misschien een idee om dat op een andere manier op te dienen, c.q. te beschermen
Voor de rest niets dan lof, we hebben allemaal een heerlijke middag bij jullie doorgebracht en zal zeker niet de laatste keer zijn.
Een gelukkig bruidspaar, Leny en Jan de Gruijter