Papa's Beach House

IJweg 961 2131 LV Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Papa's Beach House

Vanaf Schiphol, Zuidtangent lijn 300 (bus halte B2), Halte “Overbos” uitstappen. Vanaf de halte 10 min. / 700 mtr. lopen
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de A4 (Amsterdam / Den Haag) • afslag Hoofddorp • volg N201 richting Heemstede / Haarlem • afslag Haarlemmermeerse Bos • na 450 m sla op kruising rechtsaf de IJweg op • na 300 m links af • volg borden Papa's Beach House Vanaf haarlem / heem

Maandag

Jouw recensie over het restaurant Papa's Beach House

Cees V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Vriendelijke en sfeervolle
ambiance. Personeel behulpzaam en eten niet spectaculair maar gewoon goed. Vooral buiten geeft een extra tintje...
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gereserveerd om 18.00 uur 4 volwassenen en een kind / voldoende tafels vrij, maar toch kregen we een tafel bij de deur naar het terras, ondanks aandringen geen andere tafel gekregen, gevolg tocht plus bediening die steeds langs liep om gasten buiten te serveren / medewerker kon niet uitleggen waar de verse groenten uit zouden bestaan en nam ook niet de moeite omdat even in de keuken te vragen / 4 open witte wijnen op de kaart, maar de pinot gris was niet beschikbaar/ 1 uur en 15 minuten moeten wachten op hoofdgerecht /rib eye gevraagd medium maar was door bakken en geen steakmes gekregen / kip aan de koude kant / na nog een keer vragen uiteindelijk een andere tafel die al die tijd vrij was gekregen / ondanks het vroege tijdstip dessert creme brulee niet beschikbaar / bestelde koffie waren ze vergeten / conclusie 175 euro en een illusie armer.
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Op vrijdagavond naar Papa`s Beachhouse geweest voor de derde keer.
Deze keer gingen we met een minder tevreden gevoel de deur uit. Eigenlijk was het te lawaaiig door de vele gasten waardoor een gesprek lastig was. De bediening oke maar een drankje die niet besteld was en weer mee teruggenomen is vond ik terug op de rekening. Min punt.
Bij de gerechten eten mijn gasten ( Frans ) brood. Is een supplement voor een stevige prijs. Kan toch niet zo zijn dat 8 a 10 stukjes brood 4.50 € kosten.
Conclusie voor dit bezoek. Gaat geen voldoende halen. Twijfel of dat ik een volgende keer weer zal gaan.
Beste Leo,

Hartelijk dank voor het uitgebreid beschrijven van je ervaring bij ons. Wat vervelend om te lezen dat uw bezoek aan ons deze keer minder goed uitpakte. Allereerst wil ik u bedanken voor uw eerlijke feedback. Ik kan me goed voorstellen dat het niet prettig is om in een lawaaierig restaurant een gesprek te voeren tijdens een ontspannen diner. U had dit aan ons mogen aangeven, dan hadden we graag meteen gekeken of we een rustiger plekje voor jullie konden vinden. Met betrekking tot het verkeerd aangeslagen drankje ben ik het zeker met u eens dat dit slordig is en als minpuntje gezien wordt. Wij serveren inderdaad Boerenbrood met aioli en tapenade voor de prijs van 4,50. Wij zijn van mening dat dit een eerlijk bedrag is voor de hoeveelheid, maar hier kunnen meningen natuurlijk over verschillen. Ik wil u bedanken voor uw bezoek en het delen van uw ervaring. Ik hoop u graag nog eens te mogen verwelkomen bij Papa’s Beach House.

Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Een warme, zonnige woensdagavond en dan naar Papa's Beachhouse - het kan niet beter, zou je denken. Met z'n vijven hier een vorkje prikken. Vooropgesteld: de entourage en het eten waren prima, maar het kan wel beter, Papa! De volgende minpuntjes hebben we geconstateerd: we hadden 2x de 'normale' ribeye en 2x de 'grote', met supplement. Eenmaal opgediend was er slechts één ribeye duidelijk groter dan de andere drie, en na het stellen van een vraag hierover werd dat door de dame weliswaar bevestigd, maar vervolgens afgegaan met de opmerking dat de stukken vlees met de hand gesneden worden. Geen excuses, geen geste en op de rekening gewoon het supplement in rekening gebracht. Niet goed, Papa! Dan: de drankvoorziening verliep redelijk chaotisch. Drankjes werden aan tafel gebracht door andere mensen dan die de bestelling hadden opgenomen, en tot drie keer toe was hetgeen er 'opgenomen' was, niet hetgeen er bezorgd werd. Dan weer te weinig, dan weer te veel, en het 'corrigeren' duurde lang. Ik denk dat we wel 6 verschillende mensen aan tafel hebben gehad i.v.m het opnemen en uitserveren van de drankjes. Ook niet goed, Papa! Tenslotte de toiletten en de toiletruimte (heren): ongelooflijk hoe smerig die waren. Hoewel je zou denken dat 't personeel, dat volgens mij van dezelfde toiletten gebruikmaakt, dit toch ook moet zien? Zet daar gewoon een juffrouw neer, desnoods tegen minimumloon en met 'n schoteltje, en dit soort rake teksten worden niet meer gebezigd in de recensies. En als dat budgettair lastig ligt, kun je het gemakkelijk met één persoon minder af in de bediening, waardoor dat met de drankjes waarschijnlijk ook beter loopt... Doe hier iets mee, Papa, en we komen graag nog eens terug!
Beste Anouk,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw bericht is door ons met aandacht gelezen. Hoewel het niet prettig is een negatieve reactie te ontvangen, waarderen wij het dat u de moeite heeft genomen uw bevindingen duidelijk te maken. Wij zullen alle aandacht aan uw opmerkingen schenken. Zouden wij via marketing@claus.nl uw contactgegevens mogen ontvangen zodat wij persoonlijk (telefonisch) contact met u op kunnen nemen? Wij hechten er grote waarde aan dat dit naar tevredenheid wordt opgelost.

Alvast bedankt.

Jan P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Erg mooie locatie aan het water met voldoende parkeermogelijkheden. Wel erg gaotische organisatie en veel omgevings geluid van de gasten. Wij namen deel aan bbq buffet wat erg summier maar wel meer dan voldoende was. Ook de drankjes werden op tijd aangevoerd door vriendelijke dames. De aangeboden gerechten waren lekker maar niet altijd op temperatuur. Toch een leuke middag gehad.
Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw feedback helpt ons om onze kwaliteit te verbeteren en wij zullen uw opmerkingen meenemen in onze interne evaluatie.

Alvast bedankt en hopelijk tot ziens.

Assistent Manager Papa’s Beach House
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Gezellig ingericht Wel te harde muziek (waarom toch geen zachte achtergrond muziek ?) Wij waren, ,zonder toetje, €160,00 met zij 4tjes kwijt en het was het niet waard .Idioot dat je naast je hoofdgerecht nog voor een hoop geld patat en groente moet bijbestellen.Het voorgerecht waren kleine haojes die smakelijk waren alleen de pompoensoep was veel te peperig.De ribeye was bij één te taai en de zalm zelf was heerlijk (omdat zalm lekker is) maar maak ik thuis lekkerder.Kreeg het nu op een hoop taugé Geen smaken waarvan je dacht goh zo kan ik dat thuis niet maken. De smaken "klopte niet"Voor een schappelijke prijs was het oké geweest maar zeker niet voor zoveel geld .Ook stuurde we koude patat terug en werd het glas wijn onder je neus weggehaald waarneer er nog wat inzat .Nee wij vonden teleurstellend..Jammer
Beste Monique,

Uw recensie is door ons met aandacht gelezen. Hoewel het niet prettig is een negatieve reactie te ontvangen, zijn wij toch blij dat u de moeite heeft genomen uw bevindingen duidelijk te maken. Wij zullen alle aandacht aan uw opmerkingen schenken. Zouden wij via marketing@claus.nl uw contactgegevens mogen ontvangen zodat ik persoonlijk (telefonisch) contact met u op kan nemen? Wij hechten er grote waarde aan dat dit naar tevredenheid wordt opgelost.
Alvast bedankt voor uw reactie.

marcoedith V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Vandaag zin in een heerlijke steak sandwich, toen deze gebracht werd bleek deze de helft kleiner dan 3 weken geleden en heel anders van opmaak. Het antwoord van het personeel na een opmerking hierover was dat het dezelfde hoeveelheid was, absoluut niet het geval, dus volgende keer weer naar Zoet en Zalig
Beste gast,

Alvast bedankt voor uw reactie.

Leen A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goede attente flexibele prettige bediening, en iedereen van de grote groep was zeer over het eten te spreken. Gezellige locatie. Aanrader!! Wij gaan zeker terugkomen!!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuke entourage, lunchkaart net niet.
Er is geprobeerd het voedsel hip over te laten komen zoals een tosti van boerenbrood, maar qua smaak viel het tegen.
Weinig vlees - lunch opties.
Entourage wel enorm geslaagd, maar voor een lunch kom ik hier niet terug.
Misschien dat een diner meer indruk maakt.
Dag Hilde,

Ik wil u graag bedanken voor uw beoordeling, maar wat vervelend om te horen dat uw lunch niet naar wens was. Ik ben het met u eens dat onze tosti hip over komt, maar zoals u al aangeeft mag dit niet ten koste gaan van de kwaliteit. Mocht u nog verdere toelichting willen geven met betrekking tot de smaak die tegen viel, dan waardeer ik dat enorm. Als vlees-lunchopties serveren wij een Mediteraanse steak salade, Caesar salad met chicken bites, een steaksandwich, Sloppy Joe, boerenbrood met kroketten, een gegrilde Asian style kip en onze Papa’s Classic Lunch. Maar mocht u nog iets missen, dan hoor ik dit ook graag. Ik hoop u snel weer te mogen ontvangen en ik ben er van overtuigd dat het diner u zal verrassen.
Marrèl Bolier, Assistent Manager Papa's Beach House
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wezen lunchen met 6 personen. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Heb zelf de Fish and Chips Japanese Style. Erg lekker, grote portie. De broodjes kroketten en Sloppie Joe smaakte zeer goed. Heerlijk op het terras gezeten
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Met 2 vrienden gegeten. Vriendelijke ontvangst. Eerst drankje op het zonnige terras gedronken. Daarna 2 gangenmenu. Vooraf een aantal hapjes: heel verschillend en allemaal echt lekker van smaak. (soepje van spinazie en kervel- Mexicaans pannenkoekje - sushi rolletje - oriëntaal soort bitterballetje -toast met lekker plakje vlees). Daarna een prima rib-eye met een toefje kruidenboter, een bakje koolsalade en wat frietjes (optioneel). De BBQ-saus was niet bijzonder(gewoon uit een potje). Heerlijk kopje koffie toe met een echt lekker koekje.
Entourage is super knus en fijn personeel. Prima avond gehad!
Ilza B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
We hebben voor zakelijke lunch met team van 9 lekker rustig kunnen eten. Dienst was zeer goed, eten was heerlijk en super vriendelijke obers.
Beste Ilza B.,

Dank je wel voor de recensie. Je bent de winnaar van de maand geworden en wint hiermee een diner voor twee personen bij BARRACA Rodizio Grill & Bar. Hartelijk gefeliciteerd met de prijs! Graag ontvangen wij het adres waar we de giftvoucher naartoe kunnen sturen via marketing@claus.nl.

Veel plezier!

Team Papa’s Beach House
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij zijn met 7 volwassenen en 7 kinderen op zaterdag bij Papa's Beach House gaan eten. We werden hartelijk ontvangen en de bediening had echt het niveau van enthousiasme en gastvrijheid wat je wil zien in een restaurant. Eten was goed en de opbouw van het menu werd vooraf duidelijk aangegeven.

Ondanks het feit dat het, zeker voor een zaterdag, niet druk was duurde het wel even voordat we aan ons voorgerecht zaten. Door de instelling van het personeel stoorde je je daar niet aan.

Wij gaan zeker nog een keer terug. Maar dan in de zomer ;-)
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Met 11 volwassenen en vier kinderen hebben wij heerlijk genoten van het luncharrangement. Ruim voldoende eten, fraai gepresenteerd en prima van smaak. We zijn ook keurig bediend. Bedankt!
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuk gegeten met drie volwassenen en een kind van 6 jaar. Tweegangen menu met aantal heerlijke voorgerechten. De hoofdgerechten waren niet gelijkwaardig. De zalm was lekker maar niet bijzonder. De rib-eye was een prachtig stuk vlees, prima gegaard maar wel erg zout. De Leo's original burger was een soort big mac, die ging veel sneller op dan rest van het eten. De kid fish and chips vielen bij het kind niet zo in de smaak maar daar hadden de volwassenen geen moeite mee. Leuk locatie en entourage. Wel erg lang moeten wachten totdat het eten op tafel stond. Niet goedkoop, maar wel redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
BartvandenBrink .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Fijne locatie, heerlijk ontspannen sfeer en goede bediening.
Met zijn tweetjes geluncht, lunch autumn beef. Vlees mag iets meer op smaak gebracht worden. Presentatie op een snijplank is oké.
Hier gaan we zeker nog een keer naartoe.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vandaag wezen borrelen. Ben er ook al eens geweest voor lunch en diner. Eten altijd erg lekker. Bedoening altijd vriendelijk. Maar niet altijd even snel. Jammer dat ze regelmatig (deels) besloten zijn, en dat niet altijd goed aangeven. Vaak een kleinere kaart bij deels besloten, en dat is dan ook echt klein. Top locatie!
Roos71 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Prachtige locatie, maar het duurt erg lang voordat je wordt opgemerkt. Koffie met appeltaart besteld. Toen we de koffie al lang en breed op hadden, zijn we toch maar gaan vragen waar de appeltaart bleef... De appel op de appeltaart was nog behoorlijk rauw en ik had het idee dat de taart uit de vriezer kwam. We gaan nog een keer terug voor de lunch, misschien hadden we deze keer gewoon pech.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Vanavond heerlijk buiten op het terras aan het water gezeten. Leuk concept, 2 gangen diner voor 25 €. Eerst 5 kleine hapjes om te delen en daarna kozen wij beiden voor een burger, Vooral de Havanna was lekker met guacamole. Lekker drankje erbij en gezellige sfeer en alerte bediening.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk geluncht bij papa's beachhouse. Ik had de salade met rundersteak, parmezaanse kaas en truffelmayonaise, het was echt heerlijk! Leuke bediening en de locatie is ook erg leuk aan het water.mik kom hier zeker nog eens terug!