Papa e Citu

Kan beter
Kan beter
C S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Ik heb hier een fles Prosecco gekocht. Ik vond 'm al aardig aan de prijs: 23,95 Euro. De week erna zag ik exact dezelfde fles bij de slijter voor 13,50 Euro! Ik heb de eigenaar hiermee geconfronteerd. Op botte wijze werd mij duidelijk gemaakt dat ik dan mijn wijn maar elders moet kopen! Zal ik voortaan zeker doen. Eten zou ik er sowieso niet. Eigenaar/kok maakte een onverzorgde indruk en de spullen in de vers vitrine vond ik weinig appetijtelijk uitzien. Hier kom ik nooit meer!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Van te voren gebeld of we nog konden eten. Noor kon ons niets beloven maar bij aankomst konden we met zijn drieën aanschuiven bij de grote tafel. Je zit eigenlijk midden in de winkel want er worden hier veel verse en kan en klare producten afgehaald. De eigenaar maakt heerlijke pizza en pasta met smakelijke verse ingrediënten. Wijn was niet erg smaakvol en krijg je in een klein waterglas. Het kopje espresso na was weer helemaal af.
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
We kwamen na achten binnen. Uit Amsterdam even op en neer voor Eem kunstwerk. Eigenlijk was de zaak dicht en open voor een besloten diner, maar de eigenaren waren zeer gastvrij. Een heerlijke pizza en biertje. Smullen! En wat een gezellige tent. Een aanrader!
olafroks .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Dit is een heerlijk Italiaans restaurant, met originele Sardijnse gerechten. mijn eega had een pasta vongole en ik een pizza met sardijnse worst en rode rucola sla. Super gegeten, zeker aanrader.
RCM .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Heerlijke pizza gegeten. Geen poespas, heel basic maar zeer smaakvol. Prima plek als je even snel iets wil eten. Wij komen terug!