Paolo

6,9
6,5
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Enige keren hiervoor gegeten bij Poala, wat mij toch wat tegenviel (gerechten over het algemeen bremzout). Deze keer was het verassend goed. Voorgerecht carpaccio van gedroogde ossenhaas met frisse salade en wat olijfjes in de goede verhouding, als tussengerecht tortellini met een behoorlijk sausje en als hoofdgerecht had ik lamsbout die zeer goed gegaard was met wat mooie bijtgare groente erbij. Aardappeltjes waren minder. Bediening goed, maar glaasjes wijn aan de zuinige kant. Wanneer wordt er een standaard(maat) ingevoerd?
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Goede menu kaart. Heerlijke pasta's maar ook heerlijke pizza's. Bediening is redelijk maar wel heel vriendelijk. Goed eten voor een goede prijs.
Hansbaseclass .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Nog nooit in Heerenveen geweest, dus even zoeken voor een Italiaans restaurant. Paolo was dat. We waren onderweg
en hadden geen reservering. Er is toch een tafeltje voor ons gevonden.

De dinerkaast bestaat uit diverse categorieen pasta en pizza's. Hoewel alle klassieke pastasauzen en pizza's beschikbaar
waren had het menu niet de Italiaanse structuur: het is duidelijk een familierestaurant..Dat bleek ook uit de gasten, er waren
een aantal ouders met kleine en heel kleine kinderen. Het aantal vlees- en fisgerechten is wat beperkt.

We twijfelden even of we een voorgerecht zouden bestellen, maar gingen uiteindelijk voor de pasta.
We bestelden pasta ai quattro formaggi en tortellinies. Heel prettig dat je kunt kiezen uit de diverse vormen pasta voor bij het gerecht.
De porties zijn ruim, dus dat voorgerecht was voor onze trek niet nodig.. En we werden verrast met verse pasta!
De quattor formaggi was erg zacht en viel enigszins tegen. Het was eigenlijk een roomsaus met blokjes kaas. De kaas
was nauwelijks gesmolten en de pit van een variant van Parmezaanse kaas was niet aanwezig. De tortellini was heel smakelijk en
ook vers.

Bediening was alert, vriendelijke en efficient. .De prijs was voor het formaat van de porties en de kwaliteit van het eten zeer schappelijk.
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Maandag 28-02-2016

Speciaal naar H'veen gereden om hier een keer te gaan eten. Er zal vast een reden zijn waarom dit zaakje vaak zo druk wordt bezocht.

Als voorgerecht een Carpaccio besteld. Volgens de kaart van de Ossehaas, maar de structuur was totaal anders. Ook de fijnste marinade kon ik hier niet terug vinden. Op sommige plekken was de carpaccio al verkleurd, en dat oogt niet helemaal lekker. De opmaak is simpel en haastig.

Als hoofdgerecht een vegetarische pizza en een pasta met gorgonzola. De pasta proeft zeker niet huisgemaakt en de saus in simpel en saai.
De pizza was verder prima, lekkere bodem en voldoende garnituur.

Voor ons het omrijden niet weer waard. Dit is gewoon een pizzeria zoals zovelen.

Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Met een groep gegeten bij Paolo. Het eten was wel lekker, maar niet bijzonder. We hadden nogal moeite om te bestellen, vaak liepen ze gewoon langs. Na vier keer gezwaaid te hebben, had één van de groep er eigenlijk wel genoeg van. Toch nog gelukt.

Om beurten hebben we betaald en we zouden weg, maar opeens werd iemand van de groep beschuldigd niet betaald te hebben. Bleek later te gaan om een dubbel drankje, wat als twee enkele was aangeslagen en daarvan was 1 betaald. Dat de meiden achter de kassa duidelijk lieten merken dat dit ONZE fout was en niet een misverstand (er was maar 1 zo'n drankje besteld, en hoe moesten wij weten dat dit als 2 enkele wordt aangeslagen in het systeem) zorgt ervoor dat ik hier NOOIT weer kom!
DiepFries .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Na de goede ervaring van de vorige keer, nog een keer de keuze gemaakt voor dit restaurant. Dit keer op de bovenverdieping plaats gekregen. Min puntje, het is hier erg nauw, met in verhouding te veel tafeltjes. Werd daardoor zeer beperkt in de beenruimte en ruimten tussen tafel en muur. En dan heb ik een slank postuur.
Dit keer gekozen voor de tagliatelle met ossehaas. Wat opmaak en smaak betreft prima, maar de ossehaas hield niet over. Niet heel erg mals een beetje aan de taaie kant zelfs. Zoals de vorige keer als geconstateerd, zijn de portie's niet heel ruim bemeten. Voor een grote eter wellicht te weinig. Dus als je hier als grote eter naar toe gaat, adviseer ik er een voorgerecht bij te doen. Staat tegenover, het is hier niet overdreven duur. Verder goed verzorgd overigens en prima service en vriendelijke bediening. Blijft een leuk restaurant.
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Bij binnenkomst werd gezegd, oh bent u er al, dit kwam niet erg gastvrij over. Pizza's besteld en die kwamen al vrij snel, te snel, de pizza bodems zijn naar mijn idee niet in het restaurant gemaakt maar liggen al klaar. De ingredienten worden opgewarmd en gaan dan op de pizza's. Niet lekker, kaasbordje was een aanfluiting, stukjes komkommer met wat spuitkaas er op, 2 stukjes blauwe kaas en een stukje brie(..) Met Italiaans eten heeft dit weinig te maken.
Ernie7476 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Afgelopen zaterdag hier gegeten, zeer vriendelijke bediening en in overleg met keuken konden wij nog een keuze menu nemen, wij stonden wat op tijd. Bediening zeer attent en prima service.
Zaak zat vrijwel vol, desondanks prima wachttijden voor het eten.
Het eten is van meer dan uitstekende kwaliteit voor een prima prijs.
De smaken overtroffen onze verwachtingen volledig. Wat hebben wij hier heerlijk kunnen genieten van het eten. Absolute aanrader!!
Keuze menu was 4 gangen en 4 gangen genieten!
Hier komen we zeker terug
Lekkerbekje74 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Bij binnenkomst veel tafels die al gereserveerd zijn, dat is een goed teken.
Op de kaart niet alleen pizza's maar ook veel Italiaanse specialiteiten. We bestelden vooraf zalm op een salade van kappertjes en parmaham met meloen. Voor de jongste dochter heerlijke olijven.
Omdat onze hoofdgerechten van de specialiteitenkaart komen krijgen we een tussengerecht van het huis, tortelini's met kaas. Ook een bordje voor de jongste dochter.
Als hoofdgerecht hadden we beide saltimbocca van ossenhaas met mozarella. Prima stukje vlees en mooi medium gebakken.
De jongste had nog plek voor een toetje met verse aardbeien.
De kinderkaart heeft van alles wat, pizza, spagetti, frietjes. Een prima plek om ongedwongen een hapje te gaan eten!

Egger123 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Geen pizza's van hoge kwaliteit. Een pizza was erg nat met stugge bodem en harde randen. De andere was alleen een bodem waar ze wat rucola en verschillende soorten overigens goed vlees ophadden gedrapeerd.
Verder hebben ze elk plekje wel volgezet met tafels, wardoor het erg druk en vol is.
Bediening was overigens prima.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Paolo ligt in een gezellige horecastraat en omdat het lekker voorjaarsweer was zijn we op het terras gaan zitten. Het was best vol, maar gelukkig was er nog een tafeltje vrij.

Er is een uitgebreide kaart met pizza's en pasta's, en bij de pastegerechten keus uit vier verschillende soorten pasta. Wij kozen voor de tagliatelle alla Marinara en de tortellini alla Paesana. Met brood en kruidenboter vooraf.

De bestellingen werden in rap tempo geserveerd door de vriendelijke serveersters. De porties zijn zonder meer ruim te noemen en de smaak was prima! Na een kopje cappuccino ter afsluiting nog even naar binnen gelopen om het toilet te bezoeken en ontdekte toen dat achter de voorgevel nog een zeer ruime, gezellig modern ingerichte zaak ligt.

Wat ons betreft allemaal dik in orde en een prima keuze!
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Waarom het hier altijd zo druk is is mij een raadsel. Dit heeft weinig tot niets te doen met de Italiaanse keuken. Zowel de Bolognese saus als de lasagna waren gewoonweg niet lekker. Je kan nog beter een kant en klare saus uit een potje eten. In een op de huid gebakken doradefilet zaten nog graatjes in en het vel was alles behalve krokant gebakken. De sliptong was wel goed bereid maar daar is dan ook weinig Italiaans aan.
Een beetje meer fantasie bij de opmaak van de borden kan ook geen kwaad; ieder bord was versierd met aardbeien, sinaasappel en balsamicosiroop en waarom men dat combineert met bijvoorbeeld pasta is me een raadsel.
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Het is niet de eerste keer dat we hier met mijn moeder even wat gaan eten. Zij heeft haar favoriete tafeltje en dat weet het personeel inmiddels ook.

Vandaag is de gegrilde lamsrack weer op de kaart gezet. En daar lik je je vingers bij af. Mals van de gril. De dorade filet was de keuze van mijn disgenoot. Daarbij een kleine keuze van knapperige groenten op het bord.

Paola serveert vooraf een kleine pasta variant waarbij de Spaanse aardbei en het partje sinaasappel maar niet als op te eten decoratie willen verdwijnen uit deze Italiaanse keuken. (...).

Verder een mooie royale frisse sla van diverse hedendaagse soort. Een schaal gebakken aardappeltjes maken het af.

Naast een glas huiswijn altijd aquapompa zoals de oude kelner in zijn traditionele zwarte ober outfit het ooit benoemde.

En een Italiaanse espresso na.