Panzero' Apulian StrEat Food

Botersloot 50A 3011 HH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Panzero' Apulian StrEat Food

Twee vrienden, Mimmo en Luigi, uit de Apuliaanse stad Francavilla Fontana hebben een missie. En gelukkig voor jou een hele smakelijke. In Panzero' Apulian StrEat Food willen zij je de geuren en smaken uit de Apuliaanse straten laten ervaren, gewoon in Rotterdam. Panzerotti, pucce en salades. Allemaal bereid met Italiaanse kwaliteitsingrediënten uit Apulië, zoals de beste Extra Vierge olijfolie, fantastische tomaten, verse Murgiaanse mozzarella en de meest verse Mediterrane kruiden.

Meer informatie over restaurant Panzero' Apulian StrEat Food

Blaak Station
  • Kom je met de auto?
    From Blaak Station Head northeast on Kolk 30 m; Turn left toward Hoogstraat 120 m; Turn right onto Hoogstraat 45 m; Turn left onto Botersloot, Destination will be on the right 72 m;
  • : Markthal parking garage, streets

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 21.30 uur
Zondag 12.00 - 19.30

Ilse N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Panzero biedt verrassend streetfood uit Puglia in Italië. Het is een informeel tentje met prima eten voor een hele redelijke prijs. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Zelfs als de hele zaak vol zit en je te vroeg bent voor je reservering, doen ze hun best een plekje te regelen. Op zaterdagavond is het redelijk vol dus reserveren is aanbevolen.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Hier mijn lunch genuttigd met mijn zus. Ontvangst zoals altijd hartelijk. Panzerotti lekker en vers. Wachttijd wel redelijk, maar dat komt doordat onze panzerotti nog gemaakt moest worden.
A R K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren iets eerder dan gereserveerd in dit eettentje. Als we dan zitten duurt het ruim een kwartier voordat we begroet worden en ons gevraagd wordt wat we willen drinken. De ober maakt excuses als hij dan uiteindelijk komt, maar waarom het zo lang duur blijft ons een vraag. Er waren drie medewerkers voor pakweg 20 mensen..Onduidelijke taakverdeleing. De antipasta was oke, maar niet spectaculair. Een paar straten verderop zit Little Italy en wat zij daar verkopen aan de counter is beter. De broodjes waren verrukkelijk ..Een soort dichte pizza geserveerd in een papierenbakje. Echt streetfood dus. Het ijsgerecht is kant en klaar en niet bijzonder. Al met al niet erg bijzonder en prijzig voor wat het eigenlijk is. Als we weggaan en er ook nog een redelijke tip is achtergelaten bij het afrekenen, neemt niemand meer notitie van je. Zelfs geen dank u, tot ziens bij het weggaan. We waren met meerderen. Het andere deel van het gezelschap overkwam hetzelfde.. Nog niet vaak meegemaakt, deze "gastvrijheid'.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met mijn partner hier lunch genuttigd. Het was rush hour (rond 12 uur), waardoor we iets langer moesten wachten. Niet erg; broodjes zijn hier heerlijk authentiek! En de latte machiato is hier voortreffelijk. Vriendelijk personeel, bediening is hier zeer correct. Ik ben fan.