Panzero' Apulian StrEat Food

Botersloot 50A 3011 HH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Panzero' Apulian StrEat Food

Twee vrienden, Mimmo en Luigi, uit de Apuliaanse stad Francavilla Fontana hebben een missie. En gelukkig voor jou een hele smakelijke. In Panzero' Apulian StrEat Food willen zij je de geuren en smaken uit de Apuliaanse straten laten ervaren, gewoon in Rotterdam. Panzerotti, pucce en salades. Allemaal bereid met Italiaanse kwaliteitsingrediënten uit Apulië, zoals de beste Extra Vierge olijfolie, fantastische tomaten, verse Murgiaanse mozzarella en de meest verse Mediterrane kruiden.

Meer informatie over restaurant Panzero' Apulian StrEat Food

Blaak Station
  • Kom je met de auto?
    From Blaak Station Head northeast on Kolk 30 m; Turn left toward Hoogstraat 120 m; Turn right onto Hoogstraat 45 m; Turn left onto Botersloot, Destination will be on the right 72 m;
  • : Markthal parking garage, streets

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 21.30 uur
Zondag 12.00 - 19.30

gerben P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was appart en smakelijk. Loop er echter niet heel warm voor. Meer iets voor tussendoor. Salade was gewoon eenvoudig en dan ook te duur. Toetjes waren geweldig
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Good food and good company. Volgens mij de filosofie van heel Italië. Op het terras gezeten, en een goede uitleg gekregen van de eigenaar over de speciale menukaart. Maar wij waren hier al paar keer eerder geweest en wisten al wat we wilden nemen voor de lunch. Latte macchiato en een Pucce contadino. Afgesloten met een Pistacchio lava cake. Kortom: HEERLIJK!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Italiaanse basics. Hier wordt van goede ingrediënten lekker eten gemaakt. Lekker kleine gerechtjes combineren. En een relaxte sfeer.
Enige minpunt is dat er geen glas wijn bij geschonken wordt, maar San Pellegrino is ook heerlijk.
marielle H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker eten maar niet een echt restaurant, meer afhaal. Bij mooi weer kun je buiten zitten. Binnen amper plaats.
Vriendelijke mensen.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk en puur eten en attente en vriendelijke bediening.
Atta V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Lekker en inspannen geluncht in een leuke, authentieke setting. Top!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Klein maar gezellig restaurant waar je heerlijk kan lunchen. De bediening is erg vriendelijk en de prijs-kwaliteit is uitstekend. Een aanrader!
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Erg lekkere 'Fava & cicorei'-soup met krakend vers brood , echt supergoed! Daarna een classico Panzerotto (of was het nou een Pucce), van vers deeg uit de frituur. Een pistache-koekje met citroenvulling toe, verrukkelijk. Grote nadeel: érg veel zout, en voor mij een reden om niet te vaak te komen eten. En geen wijn aan tafel in verband met de vergunning.
Ilse N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Panzero biedt verrassend streetfood uit Puglia in Italië. Het is een informeel tentje met prima eten voor een hele redelijke prijs. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Zelfs als de hele zaak vol zit en je te vroeg bent voor je reservering, doen ze hun best een plekje te regelen. Op zaterdagavond is het redelijk vol dus reserveren is aanbevolen.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Hier mijn lunch genuttigd met mijn zus. Ontvangst zoals altijd hartelijk. Panzerotti lekker en vers. Wachttijd wel redelijk, maar dat komt doordat onze panzerotti nog gemaakt moest worden.
A R K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren iets eerder dan gereserveerd in dit eettentje. Als we dan zitten duurt het ruim een kwartier voordat we begroet worden en ons gevraagd wordt wat we willen drinken. De ober maakt excuses als hij dan uiteindelijk komt, maar waarom het zo lang duur blijft ons een vraag. Er waren drie medewerkers voor pakweg 20 mensen..Onduidelijke taakverdeleing. De antipasta was oke, maar niet spectaculair. Een paar straten verderop zit Little Italy en wat zij daar verkopen aan de counter is beter. De broodjes waren verrukkelijk ..Een soort dichte pizza geserveerd in een papierenbakje. Echt streetfood dus. Het ijsgerecht is kant en klaar en niet bijzonder. Al met al niet erg bijzonder en prijzig voor wat het eigenlijk is. Als we weggaan en er ook nog een redelijke tip is achtergelaten bij het afrekenen, neemt niemand meer notitie van je. Zelfs geen dank u, tot ziens bij het weggaan. We waren met meerderen. Het andere deel van het gezelschap overkwam hetzelfde.. Nog niet vaak meegemaakt, deze "gastvrijheid'.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met mijn partner hier lunch genuttigd. Het was rush hour (rond 12 uur), waardoor we iets langer moesten wachten. Niet erg; broodjes zijn hier heerlijk authentiek! En de latte machiato is hier voortreffelijk. Vriendelijk personeel, bediening is hier zeer correct. Ik ben fan.