Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Panzero' Apulian StrEat Food

Twee vrienden, Mimmo en Luigi, uit de Apuliaanse stad Francavilla Fontana hebben een missie. En gelukkig voor jou een hele smakelijke. In Panzero' Apulian StrEat Food willen zij je de geuren en smaken uit de Apuliaanse straten laten ervaren, gewoon in Rotterdam. Panzerotti, pucce en salades. Allemaal bereid met Italiaanse kwaliteitsingrediënten uit Apulië, zoals de beste Extra Vierge olijfolie, fantastische tomaten, verse Murgiaanse mozzarella en de meest verse Mediterrane kruiden.

Meer informatie over restaurant Panzero' Apulian StrEat Food

Blaak Station
  • Kom je met de auto?
    From Blaak Station Head northeast on Kolk 30 m; Turn left toward Hoogstraat 120 m; Turn right onto Hoogstraat 45 m; Turn left onto Botersloot, Destination will be on the right 72 m;
  • : Markthal parking garage, streets

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 21.30 uur
Zondag 12.00 - 19.30

Jouw recensie over het restaurant Panzero' Apulian StrEat Food

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker eten met een aparte italiaanse touch
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Zeer onduidelijk hoe om te gaan met AH-actie. Voor en hoofdgerecht matig. Dessert heerlijk..
De tafel van Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het eten was heerlijk, en echt vers, dat merk je meteen. Ze besteden er echt aandacht aan. Het is een kleine zaak maar ook heel gezellig. Bediening was top. Echt een aanrader dus.
SonKo .
Vandaag in een klein maar knus restaurantje verrassend heerlijk geluncht. Waar je overigens ook kunt dineren.
Een echte aanrader!
Wij hadden nog een plekje, maar reserveren is denk ik wel handig. Al kun je het ook meenemen.
Jelly M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We waren er vanuit gegaan een "diner" te gaan genieten. Het had meer weg van een lunch. Streetfood is een juiste benaming in de zin van "snel ff wat eten" bediening is charming, Spreken geen van allen Nederlands (????) Voedsel is best lekker (dichtgevouwen pizzadeegjes "fried" of uit de oven). Dessert (ook weer) een (heerlijke) Tiramisu en andere keuze was mwa...
Prijs/kwaliteit een tikkie uit verhouding. Of lag dat aan de wijn?
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker eten, maar inderdaad niet zo geschikt om mee te doen met een actie voor een 3-gangen menu. De bediening spreekt geen Nederlands en geeft dit niet zelf aan. Je kleding en haar stinken devolgende dag nog naar oude etenslucht, ze moeten echt wat aan de afzuiging doen dus. Prima lunch zaakje.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
De panzerotti’s zijn heerlijk! Ik weet alleen niet of ik het nog een keer met de AH bon zou doen, omdat de keuze vrij beperkt is.
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De wijn heel onbestemd, Italiaans en niet goed thuis te brengen. Na dit gemeld te hebben, mochten we proeven en was het prima in orde.
Mira R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Kwaliteit eten is zeker goed, maar geen echt driegangenmenu; hoofdgerecht was gevuld broodje.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk geluncht! Aardig personeel! Zeker een aanrader om hier te lunchen
Roswitha V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Geen normale zitplaats binnen.
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Vanavond met zijn 4en bij panzero gegeten middels de ah actie. Daar aangekomen bleek het niet a la carte te zijn maar een zeer beperkte keuze. Er was veel onduidelijkheid over hoe dit werkte en de conclusie was dat je 2 voorgerechten betaalde en 2 voor 50%. door de taalbarriere was het lastig uit te leggen. Al met al was het eten wel lekker alleen de rest drukte de sfeer
Luck W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Leuke zaak, knus en huiselijk. Lekker gegeten en goed geholpen door de gastvrouw met de gerechten. De tiramisu was ontzettend lekker. Voor herhaling vatbaar.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker eten, leuke intiem terras op het pleintje.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
wat een ontzettend leuke zaak. mensen die met passie voor eten aan het werk zijn en daar zoveel plezier in hebben. het concept is eenvoudig maar erg lekker en brengt je in Italiaanse sferen. geen pizza of pasta dit keer maar heetlijk authenthiek eten als je midden in italie bent. top wij gaan zeker nog een keer terug alleen al voor de heerlijke antipasti
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Wat is dit een super leuk restaurantje! Heerlijk gegeten met gerechten uit Puglia. Bediening erg aardig. Ruim terras. Wij komen zeker terug!
Volkan G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
De kwaliteit van het eten is wel goed. De prijs vind ik wel wat aan de hoge kant. Ik raad vooral Pistachio Lava cake aan, een hele bijzondere smaak.
Eveliene D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Voor diner hier met z'n tweeën gaan eten. Lekker buiten kunnen zitten. De kaart heeft keuze uit diverse Italiaanse belegde broodjes 'Panzerotti' en Pucce'. Voor diner gerechten kun je alleen kiezen uit Lasagne Casarecce en Parmigiana Mamma Anna. Vooraf bestelden wij Antipasto Pugliese. Heel smaakvolle primo. Daarna hadden we de 'Pucce speciale', die wij hebben gedeeld. Deze is heerlijk van smaak. Daarbij bestelden wij de lasagne en de Parmigiana Mamma Anna, die wij ook samen hebben gedeeld. Hier hebben wij niets op aan te merken. De smaken zijn zuiver en heel goed. Wij hebben heel lekker gegeten maar de kaart voor avondeten is heel beperkt. Dit is meer een restaurant voor een lunch dan voor een diner omdat er veel soorten belegde broodjes zijn en maar twee warme gerechten, die wij dan ook hebben genomen. De rosé wijn die ze serveren is goed van smaak.
Josepha K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het eten was erg lekker maar de keuze met de AH actie veel te beperkt! Je kon als hoofdgerecht alleen een klein broodje kiezen en geen van de grotere gerechten. Voor lunch zou dit oké zijn, maar als 3 gangen diner was het te weinig. We gingen met trek naar huis. Als je er heen gaat, ga dan zonder de AH actie!
Ciel B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Voor de ah restaurantactie was de keuze beperkt. Hoofdgerecht was een broodje. Voor mij was dit geen driegangenmaaltijd. Voorgerecht ingrediënten kwamen volgens mij uit een pot of blikje. Mensen zijn aardig, het is klein maar gezellig. Als je niet buiten kunt zitten zoals gisteren is er binnen wel erg weinig plek en het is krap. Niet echt een restaurant vind ik.
Santoucha H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eten was heerlijk, bediening en uitleg ook goed. Wordt wel ietswat snel afgeruimd. Bij het toetje bleef ze staan tot ik mijn laatste hap op had. Maar dat was het enige. Verder echt top