Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Panzero' Apulian StrEat Food

Twee vrienden, Mimmo en Luigi, uit de Apuliaanse stad Francavilla Fontana hebben een missie. En gelukkig voor jou een hele smakelijke. In Panzero' Apulian StrEat Food willen zij je de geuren en smaken uit de Apuliaanse straten laten ervaren, gewoon in Rotterdam. Panzerotti, pucce en salades. Allemaal bereid met Italiaanse kwaliteitsingrediënten uit Apulië, zoals de beste Extra Vierge olijfolie, fantastische tomaten, verse Murgiaanse mozzarella en de meest verse Mediterrane kruiden.

Meer informatie over restaurant Panzero' Apulian StrEat Food

Blaak Station
  • Kom je met de auto?
    From Blaak Station Head northeast on Kolk 30 m; Turn left toward Hoogstraat 120 m; Turn right onto Hoogstraat 45 m; Turn left onto Botersloot, Destination will be on the right 72 m;
  • : Markthal parking garage, streets

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 21.30 uur
Zondag 12.00 - 19.30

Jouw recensie over het restaurant Panzero' Apulian StrEat Food

Roswitha V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Vanavond met zijn 4en bij panzero gegeten middels de ah actie. Daar aangekomen bleek het niet a la carte te zijn maar een zeer beperkte keuze. Er was veel onduidelijkheid over hoe dit werkte en de conclusie was dat je 2 voorgerechten betaalde en 2 voor 50%. door de taalbarriere was het lastig uit te leggen. Al met al was het eten wel lekker alleen de rest drukte de sfeer
Luck W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Leuke zaak, knus en huiselijk. Lekker gegeten en goed geholpen door de gastvrouw met de gerechten. De tiramisu was ontzettend lekker. Voor herhaling vatbaar.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker eten, leuke intiem terras op het pleintje.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
wat een ontzettend leuke zaak. mensen die met passie voor eten aan het werk zijn en daar zoveel plezier in hebben. het concept is eenvoudig maar erg lekker en brengt je in Italiaanse sferen. geen pizza of pasta dit keer maar heetlijk authenthiek eten als je midden in italie bent. top wij gaan zeker nog een keer terug alleen al voor de heerlijke antipasti
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Wat is dit een super leuk restaurantje! Heerlijk gegeten met gerechten uit Puglia. Bediening erg aardig. Ruim terras. Wij komen zeker terug!
Volkan G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
De kwaliteit van het eten is wel goed. De prijs vind ik wel wat aan de hoge kant. Ik raad vooral Pistachio Lava cake aan, een hele bijzondere smaak.
Eveliene D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Voor diner hier met z'n tweeën gaan eten. Lekker buiten kunnen zitten. De kaart heeft keuze uit diverse Italiaanse belegde broodjes 'Panzerotti' en Pucce'. Voor diner gerechten kun je alleen kiezen uit Lasagne Casarecce en Parmigiana Mamma Anna. Vooraf bestelden wij Antipasto Pugliese. Heel smaakvolle primo. Daarna hadden we de 'Pucce speciale', die wij hebben gedeeld. Deze is heerlijk van smaak. Daarbij bestelden wij de lasagne en de Parmigiana Mamma Anna, die wij ook samen hebben gedeeld. Hier hebben wij niets op aan te merken. De smaken zijn zuiver en heel goed. Wij hebben heel lekker gegeten maar de kaart voor avondeten is heel beperkt. Dit is meer een restaurant voor een lunch dan voor een diner omdat er veel soorten belegde broodjes zijn en maar twee warme gerechten, die wij dan ook hebben genomen. De rosé wijn die ze serveren is goed van smaak.
Josepha K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het eten was erg lekker maar de keuze met de AH actie veel te beperkt! Je kon als hoofdgerecht alleen een klein broodje kiezen en geen van de grotere gerechten. Voor lunch zou dit oké zijn, maar als 3 gangen diner was het te weinig. We gingen met trek naar huis. Als je er heen gaat, ga dan zonder de AH actie!
Ciel B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Voor de ah restaurantactie was de keuze beperkt. Hoofdgerecht was een broodje. Voor mij was dit geen driegangenmaaltijd. Voorgerecht ingrediënten kwamen volgens mij uit een pot of blikje. Mensen zijn aardig, het is klein maar gezellig. Als je niet buiten kunt zitten zoals gisteren is er binnen wel erg weinig plek en het is krap. Niet echt een restaurant vind ik.
Santoucha H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eten was heerlijk, bediening en uitleg ook goed. Wordt wel ietswat snel afgeruimd. Bij het toetje bleef ze staan tot ik mijn laatste hap op had. Maar dat was het enige. Verder echt top
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Een van onze favoriete plekjes om te lunchen, heerlijk eten! Personeel is veelal ook echt Italiaans :) Terras is vernieuwd; aanrader!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het was een nieuwe ervaring. Personeel is bijzonder vriendelijk. Omdat het een nieuw concept is moet het (Engels en Italiaans sprekend) personeel veel uitleg geven. Eten smaakt goed, het is geen culinair hoogstandje. Meer iets voor lunch dan diner. Binnen eten is niet echt uitnodigend. Buiten ruim terras en als er geen (te) frisse wind waait prima plek.
René V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Dit was een verrassing! Wij houden van Italiaans eten, maar dit? Dus is een stapje hoger.
Echt een geweldige aanrader! Het concept wordt goed uitgelegd en als dan de gerechten worden gebracht word je overvallen door een fantastische smaakbeleving.
Geen pizza Marguerita of Spaghetti Bolognese.
In Italie is eten een kunst, een soort godsdienst.
Nou, de predikers daarvan vind je in Rotterdam.
Jurjen F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Als of we in Italië op vakantie waren, super gastvrij mooie verassende smaken.
Femke I.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heel vriendelijk personeel. Het eten was ook heel lekker en anders dan bij een “normale” Italiaan. We komen zeker terug
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Lekker gegeten. Wat leuk is, is dat het heel anders Italiaans eten is. Niet het geijkte. Vooral ook leuk als je in Puglia geweest bent.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Een belevenis.
Duncan D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker geluncht en zeer vriendelijk Engels sprekend personeel. Is wat krap qua ruimte en de prijs is aan de hoge kant.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Leuk lunch restaurant. Eten was goed, maar niet bijzonder. Zit ruimte is vrij krap. Bediening vriendelijk, maar druk met proces. Voor de prijs prima, Salades voor wat je krijgt wat aan de dure kant.