Pantheon

- Ontbijt 17:00 - 22:30

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
GeorgioSelman .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
07-06-2015 met het gezin gaan eten. Het was absoluut niet druk bij dit restaurant in vergelijking bij de andere restaurants, dat had al een waarschuwing moeten zijn. Het personeel sprak geen/nauwelijks Nederlands, de service is erg slecht. Met het ontvangen van het hoofdgerect bleek de kip niet goed gaar te zijn. Patatjes waren vies en smaakten herbakken zodat ze snel klaar waren. Hamburger was doorweekt, leek wel gekookt en daarna kort gegrild op een tosti ijzer. Het vet met water druipte er al meteen uit zodra ik mijn vork er in zette.
Ik heb gemeld dat het eten absoluut niet goed was, uiteindelijk toch nog de volle rekening gekregen en geen excuses mogen ontvangen dat ze zulke bocht serveren. Ik kom hier nooit meer en raad het iedereen ten strengste af om hier te gaan eten. Ik hoop dat deze mensen snel iets gaan doen waar ze wel goed in zijn en stoppen op deze manier snel geld te verdienen met slechte service, slecht personeel en slecht eten.
Ronald1809 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Wij hebben hier vrijdagavond 19 september gegeten. Het eten was oké, maar wij zijn beter gewend. Ook het brood dat we vooraf bestelden inclusief sausjes viel ons tegen.Daarentegen was de salade wel lekker. De witte wijn smaakte naar azijn dus die is zeer af te raden. In de tzatziki wordt enorm veel knoflook gebruikt. Ik hou daar wel van maar wees voorbereid. Het breekt de hele avond op.
Jacobijn .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Donderdagavond hier gegeten en vrijdag teruggegaan, zo goed is het bevallen! Voor een restaurant aan de boulevard vind ik het zeker niet duur. De bediening was snel en het eten was heerlijk. Ik had de ouzoschotel. De lamskarbonade was beide keren precies goed (hij raakt makkelijk te doorbakken), de kip en het gehakt waren lekker gekruid. Ja, het is wel zout, maar dat weet je als je uit eten gaat. Wat mij betreft de kroon op twee mooie dagjes uit.
Lotjeurope .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Na de recensies hier gelezen te hebben wilden we toch zelf gaan proeven. We hebben genoten: de aankleding is mooi, het eten prima en de bediening vriendelijk. De prijs is wel aan de hoge kant. De heren zijn Grieks, dus de communicatie loopt gedeeltelijk in het Engels, maar dat draagt wat ons betreft bij aan de vakantiesfeer. Er was tijd om het voorgerecht te laten zakken en het brood kun je ook weigeren.
We hadden de ouzo schotel en de gyros met metaxa. Beide waren echt goed. De salade, patat/ rijst en taziki die er bij werden geserveerd precies goed.
Ja, het eten is gekruid, maar wat ons betreft hoort dat zo.
Geen onzin erom heen van sirtaki en borden smijten, gewoon een traditionele Griek. Wij komen zeker terug.
Marn0 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Ik wil iedereen die probeert zijn zoutinname te verminderen afraden om hier te gaan eten.

Het eten dat we voorgeschoteld kregen was zo ongelooflijk zout. Op de friet zag je gewoon enorme zoutkristallen. De friet zelf was ook enorm doorbakken. Maar het zout was echt zodanig dat het de smaak verpestte. Ik heb de hele avond een zoute smaak in mijn mond gehad. Het is ook gewoon niet goed voor je gezondheid. Ik vraag me dan ook af waarom ze een zoutpot op tafel zetten. Ik vind dat als ik zout aan mijn eten wil toevoegen, dat ik dit zelf wel kan doen. Dat hoeft die kok niet voor mij te beslissen.

Het feit dat de Nederlandse overheid probeert de zoutinname van de Nederlandse bevolking te verminderen is in dit Griekse restaurant nog niet doorgedrongen.

Een medewerker kwam beleefd vragen of het eten smaakte. Ik heb daarop aangegeven dat het wel erg zout was, en daar reageerde hij heel ongeïnteresseerd op en liep weg. Daarna heb ik het aan een andere medewerker aangegeven en hem laten zien dat veel frietpinnen bedolven waren onder de zoutkristallen, maar hij reageerde ook heel erg ongeïnteresseerd. Wel komen ze hele tijd vragen of je niets wil drinken. Maar ik heb expres niets te drinken genomen, die tactiek werkt bij mij niet (van zout zou je meer dorst kunnen krijgen…).

Dus voor mij nooit meer. Het restaurant is relatief duur, maar je krijgt er wel een door zout geïnduceerde gratis niersteen en hoge bloeddruk bij!
If 2 mixed meat dishes with potatoes 2 salads and service we provide for €35,- is expensive, we kindly recommend to consider visiting a fast food Cantine and not a restaurant. As for the way you linked the "sour food of ours" with the intention to make customers order more drinks is a true joke.

Reactie van proever:

This reaction says enough about the attitude of this restaurant: disrespectful to an unhappy customer. And I meant the prices compared to neighbouring restaurants. For 17.50 each we had salads that were not even fresh but something like pickled cabbage ('uit een potje'). Salt and sour =not the same.
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
15-03-2014: gisteravond hier gegeten en het was goed ,goed en nog eens goed.
Het was ons aangeraden door het hotel waar wij sliepen. En met een kaartje van het hotel kregen we korting op het 3 gangen menu. De prijs is wat hoger dan wat we normaal gewent zijn maar als je ziet hoe vol de borden waren. De prijs staat wel inverhouding tot dat wat je krijgt. Als we nog eens in de buurt zijn gaan we daar zeker weer eten.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Zaterdag 8 februari 2014 samen met mijn vrouw bij Patheon in Noordwijk gegeten, nou ja gegeten een verschrikkelijke zoute hap proberen weg te werken na 5 happen hadden we er al genoeg van. Mijn vrouw had de Gyros special en ik de Gyros Anataly, de bediening erop aangesproken, maar volgens de kok was het niet zout in Griekenland zou het allemaal nog veel zouter zijn. Wij gaan er nooit meer eten en we raden iedereen aan het ook niet te doen.
Regarding to this comment, the Giros has to be good flavored. By the way Giros special has Greek feta cheese. As we all know the original feta is naturally salty. Giros being a Greek food and us having experience from 1980 we should know better than anyone else if our meat is salty or not.
Veracitas .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Wij wilden al graag dit Griekse restaurant proberen en kregen ook nog een leuke bon in de bus met korting. Bij binnenkomst gaf ik deze bon al aan: de ober zei het later te verrekenen. Het eten was behoorlijk aan de prijs (bijna twee keer duurder dan enige andere Griek waar ik ooit ben geweest), maar het was wel goed. De vegetarische opties waren wel een teleurstelling: na vele vleesgerechten opties waren er maar 2 keuzes voor vega. De porties waren wel heel ruim: meer dan de helft bleef staan.
De dure prijzen waren het misschien wel waard geweest als de gerechten niet back-to-back achter elkaar geserveerd werden (alsof ze je snel weg willen hebben terwijl er maar 2 andere tafels bezet waren, en je ipv een leuke avond uit binnen een uur weer buiten de deur staat), en als de staf niet achteraf geweigerd hadden ons die leuke bon te vergoeden omdat de ober was vergeten deze bij het pinnen te verrekenen (tja, betaald is betaald vond hij, en hij had geen zin de korting uit de kas te verrekenen, ook al zou hij gewoon de bon als bewijs hebben dat het om een korting ging). Dit vond ik ontzettend slechte service naar de klant en heel genant, alsof ik om geld stond te bedelen terwijl ik net zelf teveel betaald heb. Ik heb in de horeca gewerkt en zou altijd proberen de klant eerlijk te behandelen en tegemoet te komen.
Wij komen in ieder geval niet meer terug na deze slechte ervaring (het eten is deze belabberde service niet waard).
Gezien de locatie en het geen moeite doen om lokale klanten te behouden, denk ik niet dat dit restaurant lang zal overleven.
Gewaarderde gast,
Allereerst Zijn we blij met zon reactie ,u heeft inderdaad gelijk in wat u zegt wij hadden u de bon moeten verrekenen , waarom dat niet gebeurt is een mismagnemant van onze kant . Ik zelf snap ook niet waarom want dit is niet ons beleid .
Nogmaals ons excuus voor deze domme fout
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Gisteren voor de tweede keer gegeten en wederom enthousiast. Voor €28,50 heb je een 3-gangen menu waarbij de porties enorm zijn. Zelfs de grootste eter krijgt hier ruim voldoende. Alles is heerlijk klaargemaakt. Veel keuze, zowel vis, vlees als vegetarisch. Bediening is vriendelijk, eigenaar komt regelmatig langs om te informeren of alles naar wens is. Mensen met hart voor de zaak. Leuk interieur, sfeervolle Griekse muziek. Gewoon goed!!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Gisteren heerlijk in het avondzonnetje op het terras gegeten. Een 4 gangen menu wat voor de keuze mogelijkheden erg goedkoop is namelijk 29.95. Hiervoor keuze uit de gehele ruime kaart. Het dessert was heerlijk en ook mooi geserveerd. Vriendelijke mensen en het enigste minpuntje wat ik had was dat ik de stoelen verschrikkelijk vond zitten. Maar als je lang tafelt moet je dat op de koop nemen. trouwens binnen wel heerlijke stoelen.
He tgeheel is voor herhaling vatbaar.
Wilmeeuwenoord .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Vanavond gegetete n, met veel woorden weggegaan. Zetten met 4 pers. Brood op de tafel wat later op de rekening staat a 11.00 euro. Waren kwartier in de zaak en al 2 keer langs geweest om te bestellen!!
Samos op de kaart met 2 prijzen. 4 .95 en 3.95 pittig!,,, per glas
Eten is prima, maar never in de winter voor deze prijzen. Geen bestaansrecht zo.
Succes met jullie restaurant, mischien dat een of andere toerist hierin trapt. Maar helaas duurt de winter langer dan de zomer in NOordwiijk, en lukt het niet alleen met een zonnige avond. Volqgens mij is het ook leuk om in de winter tafels bezet te hebben. Als noordwijkse zullen ze mij nooit, maar dan ook nooit meer zien
Let op de rekeningdus!,,,
Slowmotion .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Op een zonnige zaterdagavond heerlijk buiten op het terras gegeten. Tafels staan dicht op elkaar, maar gezellig is het wel. Ook binnen ziet het er sfeervol uit. Bediening is uitstekend. Mooie menukaart en aantrekkelijke optie om voor redelijk bedrag drie-gangen menu uit de volledige kaart te kiezen. Eten was gewoon prima. Smakelijk vlees en lekkere sardines. Overheerlijke salade met grote schijf feta en zelfgemaakte verse frieten. Aanrader al-met-al.
peekluts .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Op een zonnige zomeravond op goed geluk deze Griek binnengestapt. Dit vanwege de aanwezigheid van een terras uit de wind en in de zon. We kwamen er vandaan met gemengde gevoelens.
Zeer goed wat mezelf betreft; ik was zeer te spreken over mijn kolokitho-keftedes. De pannenkoekjes van courgette smaakten bijzonder goed.
Mijn vriendin was niet zo enthousiast over haar gemista. Ze vond vooral de presentatie ervan tekortschieten.
De porties van beide gerechten waren groot en daarbij nog eens voorzien van bijgerechten zoals tzatziki, griekse salade, frites en rode rijst. Deze bijgerechten vonden we beiden goed van smaak.
Niet de goedkoopste Griek, maar wel één met een terras op de boulevard.
Jacobm .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Wij, mijn vrouw, onze twee kinderen en ik, hebben hier twee keer heerlijk gegeten. De derde keer betekende voor ons echter het culinair faillissement van deze Griek in Noordwijk. Je bestelt een tonic en krijgt een cola - kan gebeuren. Vervolgens bestel je dolmades, maar waar ze de vorige keren nog baadden in een soort avgolemono (citroen) saus, lagen ze nu te kreperen in een smakeloze witte saus (niet eens bechamel) waar normaal gesproken de moussaka mee afgewerkt wordt. Mijn vrouw had keftedakia besteld, maar de balletjes waren rauw van binnen, en de hoeveelheid tomatensaus was teruggebracht tot een royale druppel. Beide schotels waren gegarneerd met geraspte wortel die de houdbaarheidsdatum al een tijdje had overschreden. Zeg maar de achter achterkleinkinderen van een verse.
Het hoofdgerecht waarmee we in de maag werden gesplitst, spande de doornenkroon in het oog. Ik had gyros speciaal besteld: volgens de kaart gyros op een bedje van uien, met paprika, knoflook en champignons. Het was een tikkeltje minder speciaal dan dat: het was lauwwarme gyros, met een gebakken en gesneden uitje. Er zat een piepklein stukje paprika in (of was het een flintertje rode peper?), wat altijd nog meer was dan het gehalte aan champignons, die in geen velden of wegen te bekennen waren. Ik kon mijn teleurstelling gemakkelijk wegslikken toen ik het blije gezicht van mijn vrouw zag. Zij had courgette uit de oven met verse groenten besteld. Het bleken drie homogene schijven te zijn die leken op een Griekse McKroket, maar dan zonder knapperig omhulsel. Het niet veelbelovende uiterlijk hield een smakeloos Olvarit hapje bijeen dat ook nog eens extreem zout was. Genoeg voor drie nierstenen! We hebben de manager erbij geroepen, die eerst beweerde dat er geen zout in zat, daarna was het de 'saus' om tot slot toch tot dezelfde conclusie te komen als ik, namelijk dat het de papperige, courget loze (!) inhoud was. Zoals het een goede gastheer betaamt, stond er binnen twee minuten een ander verrassingsgerecht op tafel (er werd niet even gevraagd wat mijn echtgenote als alternatief zou willen). Het bleek een Griekse ratatouille... uit blik, getuige de uitgesproken conservensmaak! Tsja, dat zou ik thuis ook binnen twee minuten op tafel kunnen toveren voor een fractie van de prijs. Omdat onze kinderen er bij waren, hebben we de zaak niet op d spits gedreven. De drie punten voor het eten zijn bij elkaar gescharreld door de lauwe frisdrank - die was te drinken, de lauwwarme gyros - die was te eten, en de toetjes - die voldeden. Het zal u duidelijk zijn: wij gaan hier nooit meer eten.
Kostas_k .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Afgelopen vrijdag hier gegeten.

De hoeveelheid van het eten is zeer groot, prima prijs-kwaliteit verhouding (3-gangen menu genomen). Voorgerecht genomen pikilia (een combinatie van griekse hapjes) en feta - hoofdgerechten een combinatie van grill- en ovengerechten die de kok heeft voor ons samengesteld - als nagerechten baklavan en witte dame. Personeel was vriendelijk, vlot en spontaan. Een echte aanrader

Wij komen zeker terug!!
Han H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Afgegaan op de recensies: wat een teleurstelling... De kwaliteit van elke gang laat zeer te wensen over. Zure huiswijn, droge, taaie kip, zeer zoute saus, smakeloze/waterige gamba's, vis wat onder de graten zat, chemisch ijs en alles behalve slagroom. Het vlees was wel redelijk (twee punten). Wij hadden drie keer zo veel als we op konden dus misschien een idee om de porties minstens te halveren en iets minder de goedkoopste ingredi?nten in te kopen? De service was neutraal. Jammer dat alle gangen zo snel op elkaar volgden zonder tussen pauze. Niet voor herhaling vatbaar.
Ruuddonkervoort .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Zaterdag 6 april 2013 hebben mijn vrouw en ik gegeten bij Pantheon in Noordwijk. We werden direct vriendelijk welkom geheten door de dichts bijzijnde medewerkster. Het restaurant was ruim ingericht. We konden ons gemakkelijk verplaatsen met een rolstoel. De kaart was duidelijk en de twee aanbiedingen (3 gangen of 4 gangenmenu) waren bijzonder vriendelijk geprijsd. Ik heb genoten van de voortreffelijke smaken van de calamaria's, de giros, een kipspiesje het dessert van banaan en drie soorten ijs en de koffie Olympia. Mijn vrouw had dezelfde ervaring met tomaat met feta, lamskoteletjes, giros, vers fruit en en Irish koffie Als extra was saganaki tirri besteld. De warme gerechten waren perfect bereid. De portie waren voor mij aan de (te) grote kant. Ik heb bijna de helft van de gyros moeten laten staan. Van de patat hebben we bijna niet gegeten, Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. we kregen de indruk dat zij het ons buitengewoon goed naar onze zin wilden maken.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
De bediening in dit restaurant is zeer vriendelijk en het ziet er erg gezellig uit. De kaart is enorm uitgebreid met alle Griekse klassiekers waarbij de prijsstelling eigenlijk heel eenvoudig is. Je kiest 3 gangen voor een vaste (lage) prijs en je kiest van de kaart waar je trek in hebt, je bent daar helemaal vrij in. Wij gingen voor een zeevruchten schotel vooraf en de hapjes met spinazie en kaas. Allemaal best lekker, vooral heel veel, maar niet veel afwisseling in de zeevruchten. Deze waren alle in hetzelfde tempura-achtige krokante beslag gefrituurd. Het hoofdgerecht was een mixed grill van gyros, biefstuk en lamskoteletjes. Ook hier een enorme hoeveelheid vlees, goeie grillsmaak maar geen bijzondere dingen. In tegenstelling tot veel andere Griekse restaurants wordt de wijnkaart hier wel serieus genomen. Prima wijnen en niet te duur. Al met al een fantastisch adres voor de uitgesproken carnivoor, en gewoon een goed adres voor ieder ander!
Evertvm .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
Prima restaurant, al een aantal keren gegeten en iedere keer weer perfect! De kaart is gevarieerd, de porties meer dan voldoende. Altijd een hartelijk welkom, vlotte en aardige bediening, hoe druk het ook is. Een aanrader dus!
DeBaaf .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Afgegaan op de goede recensies. En? Geen woord teveel! Zeer ruime porties. Voelden ons beetje beschaamd dat we zoveel lieten liggen. Belangrijker natuurlijk: zeer goed van smaak. Leuke sfeer. Ongedwongen. En voor een aangename prijs. Kortom: aanbevolen!