Pans and Grills

Laan van Middenburg 1 2275 Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Pans and Grills

Mediterraan tafelen, maar dan in Voorburg...

In dit gezellige familierestaurant in Voorburg verwennen de koks je met de heerlijke smaken van het Middellandse Zeegebied. Klassieke gerechten worden voorzien van een eigentijdse twist en als je je ogen even dicht zou doen zou je je op een zonovergoten terras in Cyprus wanen. Door een bezoekje aan Pans & Grills ga je nog meer verlangen naar een vakantie onder de mediterrane zon.

Meer informatie over restaurant Pans and Grills

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een persoonlijke ontvangst. Sfeer is aangenaam, Gerechten zijn heerlijk en worden ook precies op tijd geserveerd. Je kunt duidelijk merken dat dit familiebedrijf goed op elkaar ingespeeld is. Aan tafel niet opdringerig, relaxte sfeer. Een aanrader! Locatie is niet voor de hand liggend, maar dit restaurant verdient echt veel klandizie.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Goed merkbaar dat dit restaurant door de eigenaar en zijn familie wordt gedreven. Bevlogen, correct en vriendelijk worden de heerlijk verse gerechten opgediend.
Christine K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Dit prima restaurant aan de Laan van Middendorp zit qua locatie een beetje ongelukkig net tussen het Huygens Kwartier en het Diaconessenhuis in Voorburg. De gerechten in Cypriotische sfeer zijn erg lekker en verzorgd en de bediening is vriendelijk en persoonlijk. Dit restaurant verdient meer aandacht en meer bezoekers!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Leuke bediening die duidelijke uitleg bij elk uitgeserveerde gerecht gaf. Wij kozen voor de Cypriotische meze; een verrassingsmenu met diverse gerechten. Van salade tot smeerseltjes, van vlees tot vis, alles smaakte voortreffelijk en je proeft dat het vers, handgemaakt en met passie bereid wordt. Complimenten voor deze zaak, een echte aanrader!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Via de AH dineractie dit restaurant gevonden. Na raadpleging van de website en de recensies hebben we gereserveerd en gisteravond was het zover.

De auto konden we goed in de buurt parkeren en de ontvangst was allerhartelijkst. De jassen werden keurig aangepakt en een zitplaats voor het raam gaf ons een gezellig uitzicht. Voor de AH-dineractie was een speciale kaart (zeer gebruikelijk) waarop we tussen verschillende gerechten konden kiezen voor de redelijke prijs van € 32,50.

Wij namen de springrolls (loempiavellen gevuld met spinazie en féta) met garnering en een sausje lijkende op tzaziki. Ze waren heerlijk. Daarna namen we varkenshaas met een zoete pittige mediteriaanse saus. Er waren voldoende gebakken aardappelpartjes bij en de varkenshaas was perfect gebraden en enigzins rozé van binnen. Zacht en smaakvol ook zo met de garnering.

We werden allerhartelijkst geholpen en werden niet opgejaagd om te bestellen of extra drinken te nemen, sterker nog we kregen een kan water met ijs bij het eten. Het dessert was gekonfijte vruchten en dat was beslist verrassend. Zoet maar wel een geheel nieuwe ervaring.

Na een goede kop koffie konden we huiswaarts gaan met een zeer goede ervaring met dit fantastische Cypriotische restaurant. We gaan zeker terug komen.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hartelijke ontvangst en bediening, meedenken (bijvoorbeeld voostellen om een karaf kraanwater op tafel te zetten). Het eten was erg lekker. We waren hier bij toeval beland (eetafsorrak met een vriendin tussen haar en mijn werk in), maar werden aangenaam verrast en is zeker voor herhaling vatbaar. De AH kaart was beperkt maar toch genoeg keuze, wat de andere gasten op hun bord hadden liggen zag er ook erg lekker uit.
Gerlinde A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We zijn ook zeer vriendelijk geholpen. Benieuwd naar de rest van de kaart!
Alleen weinig parkeermogelijkheden.
Thera T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met de AH-actie bij Pans & Grils uitgekomen..en wat een verrassing:
gezellig klein restaurant (familiebedrijf) en een hele goede vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en de porties waren perfect.
Het advies voor aperitief en wijn was ook goed.
Kortom wij zijn meer dan tevreden en komen dan ook zeker terug!
J. B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Donderdagavond eens iets anders: Cypriotisch, maar wellicht niet al te uitbundig "méditerraan". De twee grote champions met tomatensaus en veel, lekkere, gesmolten kaas gaan er tot verrassing prima in. Inmiddels genieten we al van de Merlot. Een karafje water is ook al geserveerd.
De varkenshaas met inderdaad de "méditerrane" saus, vergezeld van "pommes sautés" en wat sla smaakt prima. Voor onze leeftijd is de vleesportie aan de grote kant. Als dessert kiezen we eensgezind de geconfijte (zuid)vruchten: groen walnoot, vijg en kweepeer. Dat was ons bijna te machtig.
Al met al: plezierig restaurant met hartelijke bediening en een AH-menu, dat ons welhaast teveel is.
Els C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de ah-restaurantactie. Vooral genoten van de varkenshaas met een heel lekker sausje, maar ook de cypriotisch gekonfijte vruchten smaakten apart en goed. Bediening was vriendelijk en enthousiast. Wij waren er op een doordeweekse, koude dag en waren verrast dat er nog aardig wat andere gasten waren, terwijl Pans and Grills midden in een rustige woonwijk ligt. We komen nog eens terug.
Ekaterina P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten met onze gezin. Goede, vriendelijke en snelle bediening. Mooie sfeer. De restaurant is niet te groot en ligt in het rustige wijk van Voorburg.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super aardige mensen, vriendelijke bediening goedekwaliteit eten., verassende gerechte in mooie porties en nette prijzen.
Een herhaling zekerwaard
laura M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Afgelopen zondag bij Pand And Grills het nieuwe menu gebrobeert we hebben als voor gerecht de loempia met spinazie genomen als hoofgerecht de kosti die overigens erg lekker bereid was en als laatse
de baklava cheesceke er vriendelijk bediening lekker gegeten dit noemen we lekker uit eten met me gezin komen zeker nog eens terug om re test te proberen
JKamhoot .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker gegeten met AH menu en erg aardige bediening! Erg prettig tempo en geen gehaast. Porties perfect en niet teveel. Chocoladecake is een tip!
flevius .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben lekker gegeten.
De keuze in het AH menu was zeer beperkt. Slechts twee keuzes voor elke gang.
De prijs van het menu € 32,50 is tamelijk hoog voor wat aangeboden wordt.
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening, prettige omgeving, eten erg lekker!!
Was eerste keer dat we hier aten, nadat we IENS hadden geraadpleegd!
Alleen jammer dat er nogal wat versleten stoelen zijn, waren wel comfortabel, maar is toch geen gezicht !
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vond de AH-restaurant actie kaart vrij beperkt. Weinig keuze dus. Vooral het dessert matig. Hoofdgerecht ook niet echt bijzonder. Dit soort acties is een gelegenheid om je restaurant een boost te geven. Zo lukt dit echt niet.
Krijg geen gevoel van hier wil graag nog eens terug komen.
Rosalie B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het menu was lekker, de hoeveelheid een beetje weinig. De sfeer en uitstraling was gezellig, goede bediening. Het meubilair was soms armoedig. Heerlijke chocoladetaart als toetje!
gerenmar .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bediening was erg goed, voorafjes waren matig en klein, moussaka was matig maar de varkenshaasjes waren subliem. De toetjes waren klein en droog. Voortaan kiezen wij a-la-carte en elders. Helaas.
Arthur_uit_Leiden .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De varkenshaas was heerlijk, vooral de saus! De geconfijte vruchten als dessert waren echt lekker en bijzonder, de chocoladecake is verfijnd van smaak. De bediening is prettig en vriendelijk. We hebben echt genoten.