Pans and Grills

Laan van Middenburg 1 2275 Voorburg Nederland Kaart

Over restaurant Pans and Grills

Mediterraan tafelen, maar dan in Voorburg...

In dit gezellige familierestaurant in Voorburg verwennen de koks je met de heerlijke smaken van het Middellandse Zeegebied. Klassieke gerechten worden voorzien van een eigentijdse twist en als je je ogen even dicht zou doen zou je je op een zonovergoten terras in Cyprus wanen. Door een bezoekje aan Pans & Grills ga je nog meer verlangen naar een vakantie onder de mediterrane zon.

Meer informatie over restaurant Pans and Grills

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening, prettige omgeving, eten erg lekker!!
Was eerste keer dat we hier aten, nadat we IENS hadden geraadpleegd!
Alleen jammer dat er nogal wat versleten stoelen zijn, waren wel comfortabel, maar is toch geen gezicht !
Rosalie B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het menu was lekker, de hoeveelheid een beetje weinig. De sfeer en uitstraling was gezellig, goede bediening. Het meubilair was soms armoedig. Heerlijke chocoladetaart als toetje!
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vond de AH-restaurant actie kaart vrij beperkt. Weinig keuze dus. Vooral het dessert matig. Hoofdgerecht ook niet echt bijzonder. Dit soort acties is een gelegenheid om je restaurant een boost te geven. Zo lukt dit echt niet.
Krijg geen gevoel van hier wil graag nog eens terug komen.
Gerenmar .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bediening was erg goed, voorafjes waren matig en klein, moussaka was matig maar de varkenshaasjes waren subliem. De toetjes waren klein en droog. Voortaan kiezen wij a-la-carte en elders. Helaas.
Arthur_uit_Leiden .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De varkenshaas was heerlijk, vooral de saus! De geconfijte vruchten als dessert waren echt lekker en bijzonder, de chocoladecake is verfijnd van smaak. De bediening is prettig en vriendelijk. We hebben echt genoten.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij zijn hier eerder geweest. Vriendelijke mensen en heerlijk eten in een ontspannen sfeer. De kwaliteit van het eten is constant (goed) en heerlijk vers. Vanavond de nieuwe kaart uitgeprobeerd. Ik heb een nieuw favoriet, namelijk de geroosterde varkensschenkel!
De salade met gekarameliseerde kippenlevertjes was verassende lekker. We komen gauw terug om de rest te proberen.
Dinerhans .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De ontvangst en bediening was erg goed, vriendelijk en netjes zoals het hoort. Van de gerechten die op het AH keuzemenu stonden waren de voorgerechten en hoofdgerechten eigenlijk allemaal smaakvol bereid. We vonden allebei de varkenshaas met de heerlijke saus het lekkerst. Maar de mousaka met vlees was ook erg zacht en goed van smaak. Over het toetje vonden we beide dat de smaak van de chocolade cake wel lekker was maar een heel klein beetje aan de droge kant. De geconfijte vruchten moet je echt van houden. Een van ons vond dit gerecht te zoet en de vruchten wat te hard. Verder misschien nog een klein puntje voor wat betreft de grootte van de gerechten. Die liepen best uiteen. De loempia, moesaka en geconfijte vruchten waren wat aan de kleine kant. De gegratineerde champignons, varkenshaas en chocoladecake waren prima van grootte. Al met al een goed en gezellig restaurant waar aardige gerechten worden geserveerd.
FleurOosterhout .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteren hier gegeten met de AH actie. Het was erg rustig. We werden vriendelijk onthaald. Voor het menu konden we per gang kiezen uit twee opties. De gerechten waren allemaal zeer smaakvol. Met name de varkenshaas is echt een aanrader.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteren met de AH actie bij dit knusse restaurant gegeten. Het was een verrassend heerlijk diner. We hadden als hoofdgerecht mousaka en varkenshaas. Beiden waren smaakvol bereid. Ook de spinakotiropitta die we vooraf kregen was top. Als nagerecht hadden we de heerlijk smeuïge chocolade cake. We waren aangenaam verrast! Helemaal toe we van de gastvrije eigenaar van het huis ook nog de vermaarde Commandaria mochten proeven. Kortom een geslaagde avond.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Eten was zeer goed, vriendelijk ontvangst en bediening. Gezellig niet te groot restaurant waar je met familie en vrienden goed kunt eten.
Marijke167 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Pans & Grills in Voorburg. Met mijn allergieën (gluten, melk en ei) werd goed rekening gehouden. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Met name de aardappeltjes waren super, goede bite en temperatuur. Het toetje gekonfijte walnoot en fruit waren heerlijk.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten op het heerlijke terras van Pans & Grills. Op zomaar een straathoek in Voorburg een stukje Cyprus, het kleine eiland met de grote keuken. Ook op de leuke wijnkaart ontbreekt Cyprus natuurlijk niet, zo kun je hier Commandaria drinken (€5,50 per glas), de verfijnde wijn van zongedroogde druiven die ook al in de 8e eeuw voor Chr. werd gemaakt. We waren hier beland vanwege de AH-actie, waarvoor men een 3-gangen keuzemenu had bedacht (€32,50) met onder meer champignons uit de oven, varkenshaas in een onweerstaanbare saus en chocoladecake. Allemaal zo verfijnd bereid dat we snel teruggaan voor de rest van de kaart.
Kiedoes1962 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
goede bediening en vriendelijk lekker eten , prima,
servies en een leuke accomodatie ,gaan zeker nog een keer terug.
en ook goede parkeergelegenheid.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gisteren gegeten via de ah-actie op het buitenterras. Het restaurant ligt een beetje verscholen aan een straat. De gerechten waren allemaal goed van smaak en gezellig opgediend. Het voorgerecht van mijn partner was loemplavellen gevuld met spinazie en feta en ik had champignons uit de oven met tomatensaus besprenkels met kaas. Het hoofdgerecht varkenshaas in een heerlijke zoete saus en mijn partner een ovengerecht van gehakt met aubergines, courgettes, paprika met een bechamelsaus. Beide de gerechten waren verrukkelijk.
Het nagerecht een Cypriotisch dessert van gekonfijte vruchten was een topper wel zoet maar lekker van smaak. Ook de bediening was correct en gezellig met een huiselijke uitstraling. Alle gerechten waren gemaakt vanuit een Cypriotische achtergrond. Het is zeker een aanrader.

Pietervanveen1959 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Goede ontvangst, service, maar vooral lekker eten. hoofdgerecht de varkenshaas was top vonden wij met z'n allen. Zeker voor herhaling.
Ingridvanderpijl .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten.
helaas niet van de AH actie. deze keuze sprak ons niet zo aan maar gewoon van de menu kaart wat uitgezocht. De gerechte zijn heerlijk met verse kruiden en goed op smaak. met liefde klaar gemaakt en gedecoreerd.
wij gaan hier zeker nog een keer naar toe
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een verrassing! Nooit geweten dat er zo dichtbij ons huis zo'n geweldig restaurant zat. Het eten was heerlijk en de twee dames in de bediening een voorbeeld voor ieder ander restaurant! Hier komen wij zeker terug.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
In een rustige straat in Voorburg ligt dit verrassend leuke restaurant. Gerund door een super aardig echtpaar. Vooraf gevulde wijnbladeren die hier lekker zijn, en een halve portie inktvisringen. Dit laatste is geen voorgerecht, maar komt van de hoofdgerechten. Geen probleem hier. Hoofdgerechten: stifado en een varkensvleesgerecht. Allebei voorzien van patat. Waarom geen lekkere gekookte aardappels (dat kan zo heerlijk zijn uit de mediterrane keuken) of rijst? Desserts een hele lekkere baklava en een enorm stuk chocoladetaart, die dermate lekker en luchtig was dat je het allemaal op eet. De huiswijnen zijn goed, daarnaast ook nog een prima fles Chianti gedronken. Een restaurant om terug te komen!
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met de AH actie gegeten bij Pans en Grills. Menu kost 32,50. Met de korting dus 16,25 p.p. en voor dit bedrag krijg je echt een heel lekker 3 gangen menu. De smaak was absoluut raak. De bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden alleen de entourage wat tegenvallen. Het leer van de bankjes liet overal los en zag er daardoor wat armoedig uit.
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het AH menu was qua prijs kwaliteits verhouding veel te duur.Niets als knabbeltje erbij ,geen extra bij hoofdmaaltijd. Voorgerecht beide één spinazie loempiatje ,niet echt heerlijk knapperig " gebakken" ,als hoofdmaaltijd een moussaka die smakelijk was .(de beste van hele regio),maar wel zwaar op de maag.Als nagerecht oa zelf gemaakte (machtige) lekkere chocolade cake.
Bediening zeer vriendelijk. Decor zeer gehorig ,daar moeten ze echt wat mee en je zit ahw bij elkaar op schoot.
Al met al was het te duur,jammer.