Panorama Restaurant Gerardushoeve

Meer informatie over restaurant Panorama Restaurant Gerardushoeve

Jouw recensie over het restaurant Panorama Restaurant Gerardushoeve

Emma V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fantastisch uitzicht vanaf het terras over het Limburgse heuvel landschap. Bijzonder attente en vlotte bediening. Ik had zelf de kruisbessen vlaai en die heel erg lekker. De maaltijd op zich licht en fris. Heel erg tevreden.
BosBoonstra B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het restaurant ligt mooi bovenop een heuvel. We waren op een zaterdagavond hier en het was behoorlijk druk. Reserveren was dus handig. We aten als voorgerecht de tomatensoep en heerlijke geulforel. Het brood erbij was lekker vers, luchtig en zeer knapperig. Als hoofdgerecht hadden we de kalfslever en de cordon blue. De laatste viel op, omdat er veel en vooral ook smakelijke kaas tussen zat. Het personeel bestond vooral uit bijbaan studenten.
dalton329 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De plek is prachtig, wat een uitzicht. Het restaurant wordt druk bezocht. Het eten is lekker. Geen frutsels, maar goed klaar gemaakte gerechten met een originele draai. Het personeel doet het prima maar wel op de automatische piloot.
Petra en Ruud
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hebben hier op zaterdagavond gegeten. Het was fijn dat we de aperitief buiten mochten drinken en binnen konden eten. Dit hadden wij bij de reservering gevraagd en werd dus ook netjes gedaan zoals gevraagd.

Het personeel is super aardig en klantvriendelijk, alles valt hun op zonder opdringerig te worden. Je voelt je echt zeer welkom.

Het eten; perfect. Het voorgerecht tartaar van rund is heerlijk en de soep van hoonder ook. Als hoofdgerecht hadden we iemand met de reebok, die smolt op de tong, de beekforel was heerlijk, geen grondsmaak en de scampi's ook heerlijk met de bijgeleverde saus. En dan de frites, ik ben niet zo'n friteseter maar deze waren echt mooi krokant en lekker van smaak zodat ik zelfs een lepeltje extra nam.

Mijn tafelgenoten hadden nog ijs toe en waren zeer tevreden over de kwaliteit van het ijs en niet te vergeten de zeer smakelijke eigen gemaakte warme chocoladesaus.

Kortom, wij hadden een super
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Afgezien van de locatie, weinig bijzonders. Bij binnenkomst laat het personeel je rustig wachten tot je zelf de entree gepasseerd bent en vraagt om een tafeltje. Bediening is verder wel correct, maar ben meer gastvrijheid gewend in deze omgeving. Het lijkt wel alsof men op de automatische piloot draait. De forel is prima, maar niet in boter gebakken, eerder in olie. Het hammetje bij de aspergeschotel duidelijk afkomstig van de horecagroothandel. De inrichting is modern en redelijk smaakvol, afgezien van de tafelstukken met plastic plantaardigs. Waarom men honden binnenshuis toelaat is mij een raadsel. Je gaat hier niet compleet ontevreden van tafel, maar ik zie ook niet waarom dit restaurant beter dan een zes of zeven in de beoordeling zou scoren.
cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
De Gerardushoeve was een aangename verrassing in Epen! We kwamen voor hen onverwacht met 11 personen eten, werden zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen en al snel stond een tafel voor ons gereedgemaakt. We waren met jong en oud, en iedereen heeft genoten van de maaltijd. Geserveerd op goed verwarmde borden, smaakvol klaar gemaakt en een goede prijs- kwaliteitsverhouding. Mooie wijnen en vlees uit de omgeving. Complimenten!
MVaessens .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zooo jammer dat hier (grote) honden mee naar binnen mogen! We zaten lekker te eten, naast ons kwamen mensen met een bouvier. Hebben helaas het eten snel opgegeten en meteen weggegaan! Er zaten nog 2 tafels met honden en met de vloerbedekking vind ik het niet kunnen. Voor ons Gerardushoeve alleen nog in de zomer op het terras: prachtig uitzicht overigens!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zojuist hier met twee een heerlijk diner afgesloten. We zijn van mening dat iedereen die beneden de lijn Eindhoven - Venlo komt, hier zou moeten eten. Uitstekend????????
Marieke2015 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Lunch, diner en bediening in een woord fantastisch. Hoe het hier gaat en hoe netjes alles is daar kunnen veel horecabedrijven nog veel van leren.
Onze complimenten voor jullie. TOP
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Op een mooie zomeravond op een wijds terras genoten van het Limburgs Heuvelland en de heerlijke gerechten waarop de keukenbrigade van Gerardushoeve ons trakteerde.

Alles was even smaakvol en zorgvuldig bereid. Voor de overheerlijke gebakken Geulforel uit het naburig dorpje Beutenaken aanvaard ik graag nog een keer de reis Amstelveen-Epen...

De bediening was charmant en alert; de ambiance te midden van de prachtige omgeving 'einmalig'.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wat een uitzicht vanaf het mooie terras!!
Wij verwachtten ieder moment kapelaan Odekerke de heuvel af te zien roetsen
Met een lekker wijntje, een fijn menu en de vriendelijke bediening was het hier een perfecte zomeravond
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De plek is prachtig, wat een uitzicht. Het restaurant is populair en het is erg druk. We hebben met zijn 4-en gegeten. Het eten is perfect. Geen frutsels, maar goed klaar gemaakte gerechten met een originele draai. Zo waren er aspergekroketjes als voorgerecht. Ook de nagerechten waren de moeite waard. Alleen het kaasplankje kan beter: kaas was nog niet rijp, en ook te koud. Service: gezien de drukte deed het personeel het prima.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wandelend door de prachtige natuur van Zuid-Limburg als vanzelfsprekend gestopt voor een lunch op het terras van de Gerardushoeve. Een prachtige locatie met mooie vergezichten over het heuvellandschap. Dit keer gekozen voor een pannenkoek (naturel en met spek), gecombineerd met een goed glas Gerardus-bier (blond en donker). Voor herhaling vatbaar.
René H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Prachtig gelegen met panoramisch uitzicht. Eten en bediening waren goed. Gekozen voor een aspergeschotel met aardappeltjes, ei en ham op traditionele wijze. Ook de zuurvleesschotel met friet en salade was lekker op z'n Limburgs. Geen culinaire hoogstandjes, maar zeer smakelijk bereid. Gecombineerd met een heerlijk Limburgs bier en koffie na goed voor een tevreden gevoel.
EKrijger .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Na een wandeling hier op het terras beland. Je hebt een ontzettend mooi uitzicht over het gehele dal vanaf het terras dus lokatie zeker top.
Na opnemen van de drankjes duurt het enorm lang voordat we de kaart krijgen, pas nadat we er zelf om vragen wordt deze gebracht. Ondertussen zijn we reeds 4 maal door de bediening voorbij gelopen. Een aantal personeelsleden loopt rond alsof ze er weinig zin in hebben en legden het bestek best bruut neer. Een iemand in de bediening had het wel begrepen en was erg vriendelijk en netjes. Dit geeft een wat gemengd gevoel over de bediening.

Het eten was daarintegen heerlijk, we hadden een streekmenu met aspergesoep en een steak. Ze hadden echter net zoveel aandacht besteed aan het vlees als aan de groenten en dat proef je. De groenten was lekker op smaak evenals de rest van het eten. Het dessert was eveneens lekker en verassend.

Al met al hebben we heerlijk gegeten, maar kan de bediening nog wat beter.
Scheepers .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Wederom een keertje bij de Gerardushoeve gaan eten, want het is weer aspergetijd. Lekker smiddags op het terras met zijn tweetjes gaan zitten, kijkend over het sublieme uitzicht. Dit is echt een van de mooiste en meest verzorgde terrassen. We zijn beide voor de heerlijke romige aspergesoep gegaan als voorgerecht. Met een vleugje daslookolie. Als hoofdgrecht een maal asperges gerardusstyle. Heerlijke asperges, precies goed gaat met een malse beenhammetje en mijn partner is voor de lam met asperges gegaan. De lam precies goed bereid. Deze gerechten werden begeleid door hun eigen gerardushoeve wijnen, deze zijn voor Nederlandse begrippen echt uitstekend. En fijn om vaste gastheren en -vrouwen te zien, die je graag in de watten leggen. Wederom een fijne dag hier gehad.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
De toevoeging Panorama aan de naam doet absoluut eer aan de locatie, wat een prachtig uitzicht, het seizoen maakt hiervoor niet uit. De inrichting van het restaurant is ruim opgezet met aan de barzijde uitzicht op de ruime, moderne open keuken. De kaart is uitgebreid met veel klassieke gerechten en veel streekproducten uit Limburg. Voor een eenvoudige lunch moeilijk iets lekkers te kiezen, een heerlijke huisgemaakte huzaren salade met gepocheerde zalm en een rijke salade met oesterzwammen en de lokale Trou d'sottai (soort brie) werd het uiteindelijk. Voor de wijnliefhebber veel Limburgse wijn op de kaart, ook per glas. Niet alleen voor het uitzicht en omgeving een bezoek waard, maar zeker voor de regionale keuken.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Sfeervol restaurant met attente bediening. We hebben een menu gekozen (streekmenu en natuur-puur menu). De borden waren mooi opgemaakt en de smaak was goed. De porties zijn goed van grootte. Erg handig is om gebruik te maken van het pendelbusje als je in het hotel logeert.
pedro666 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
twee dagen achtereenvolgend hier gegeten. de eerste keer een menuutje genomen met wildzwijnterrine en als hoofdgerecht een braadstuk en een beenhammetje. helemaal niets mis mee. uitstekend gegeten. als je echter besluit geen toetje te eten, maar wel een koffie of thee wilt, betaal je wel voor het menu plus moet je de koffie apart afrekenen. da's jammer. ook als je extra frietjes en mayo wilt. betaal je dik extra. ook jammer.
verder een vriendelijke en nette bediening, een net vormgegeven restaurant. sfeer was prima en compleet.
de tweede dag aten we a la carte. heel opvallend was wel dat de garnering en sausjes van hetzelfde laken een pak was. da's culinair-creatief wel iets minder.
verder uitstekend gegeten, maar wel voor een prijs dat je net iets meer verwacht.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Lekker weer eens door een stukje Mergellandroute gereden, zoals we steeds doen als we in (de buurt van) Maastricht zijn, waar we vroeger 15 jaar hebben gewoond. We wilden nu in "Ons Krijtland" lunchen, maar dit bleek dicht i.v.m. het winterseizoen. Gelukkig in het voorbijrijden de Gerardushoeve gezien, dat zich afficheert als een Panoramarestaurant en terecht! Gelukkig hadden we een tafeltje aan het raam en wat een fantastisch uitzicht! Ook vlotte en vriendelijke bediening.
Mijn vrouw en ik namen allebei een pasteitje, want lang niet meer gegeten en dit was zeer de moeite waard en ruim voldoende. Een plek om te onthouden voor volgende tripjes. Dat deden blijkbaar meer gasten, want op de koude, maar wel zonnige doordeweekse winterdag zat het behoorlijk vol met ook een aantal Duitse en Belgische nummerplaten.