Panorama restaurant De Koperen Hoogte

Lichtmisweg 51 8035 PL Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Panorama restaurant De Koperen Hoogte

• : Gratis parkeren op eigen terrein

Dagelijks: 17:00 tot 23.00 uur.

• Pin , Visa
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Panorama restaurant De Koperen Hoogte

H-D. B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Bijzondere locatie; voornamelijk jonge bediening die het prima tot uitstekend doet; foutjes worden geruisloos en netjes opgelost; kaart niet al te uitgebreid, maar bevat voor elk wat wils
Klarine V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel mooi (draaiend) restaurant. Goede bediening en heerlijk eten! Top!
Zeker een aanrader. Gaan er nog een keer heen!!!
Frieda V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Top kwaliteit gezellig heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.
Udo J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Bediening was niet bij de les. Vergaten regelmatig dingen. 1 kind werd vergeten en moest nog beginnen nadat de anderen al klaar waren. Gerechten waren ook wisselend. Soms te lang onder de warmhoudlamp gestaan. Prima ambiance maar geen feestje.
T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Lange wachttijden voor en tussen de gerechten. Het vervelendste was wel een gebakken tong die pap was geworden. “We zullen het doorgeven aan de kok.”
Bakje groente en aardappeltjes vergeten te serveren, geen broodje bij het kaasplankje. Nonchalant,
EAM R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Prima gegeten in een leuke sfeer. Kom zeker in de toekomst terug. Ook aan te bevelen bij anderen. !...................................
E S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker en voldoende eten in een gezellig chic ogende omgeving. Vriendelijk en attente bediening.
We komen vast terug, Egbert en zijn vrienden
S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ober vergaat af en toe drinken te brengen, eten was goed en het rond draaien van het eetgelegenheid was heel leuk,iedere keer een ander uitzicht.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
lekker gegeten, prima voor elkaar. vriendelijk personeel. zeker voor herhaling vatbaar. En natuurlijk een mooi uitzicht over de landerijen
V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij hebben een diner geboekt ter ere van onze trouwdag. Dat had de bekroning op deze bijzondere dag moeten worden. Daarom hebben wij verzocht onthaald te worden met een glaasje Prosecco (waarvan een alcoholvrij moest zijn) en of er een beetje rekening gehouden kon worden met de tafel die aan ons wordt toebedeeld. Een enthousiaste medewerkster van u beloofde mij aan de telefoon bij de reservering extra aandacht te besteden, zodat het voor ons een fijne avond zou worden. Echter wat bleek: geen bijzondere tafel (felicitaties, extra bloemetje of wat dan ook), na 20 minuten wachten op überhaupt enige aandacht kregen wij de menukaarten en moest ik vragen hoe het nu zat met de Prosecco. Die bleek nog van beneden gehaald te moeten worden en mijn dochter kreeg te horen dat ze wel een glaasje alcoholvrije Prosecco kon krijgen, maar die was niet gekoeld. Nou ja: hoe ver van tevoren had ik dit dan moeten bespreken??? Ik vond dit onthaal dus niet bepaald prettig en heb het als een fikse domper op onze feestdag ervaren. Jammer, door dit gebrek aan een klein beetje service en aandacht zal de herinneringen aan dit, voor ons bijzondere feestdiner, blijvend overschaduwd zijn!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten met in totaal 13 personen. Door de inrichting en opstelling van de tafel hadden we geen hinder van de overige gasten.
De wachttijden tussen de gangen werd als groot ervaren. Dat zou iets sneller kunnen.
Verder prima! Het uitzicht is geweldig.
K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Mooie locatie voor een high tea! Prettige ontvangst, alleen had de gastheer misschien even uit mogen leggen wat er precies allemaal op de etagère lag. Werd bij de warme hapjes overigens wel gedaan. We vroegen ons alleen wel af of dit huisgemaakt was, we hadden de indruk dat alle producten kant en klaar zijn ingekocht. Dat was wat jammer.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Voorgerecht champignons, hierin zat echt een verschil van grootte van de champignons, zo erg dat we zelf onderling eerlijk verdeeld hebben.
We kregen 2 verkeerde hoofdgerechten, en de ober was ervan overtuigd dat het onze schuld was, bleek later een fout van een andere ober. Klantvriendelijk!
Hoofdgerecht entrecote met pepersaus en serranoham, kregen alleen entrecote, gevraagd om de saus en ham, de saus kregen we na een tijdje, de ham is helemaal niet meer gekomen.
Een ober maakte er nog grapjes over, maar dit was gewoon slechte service/ te veel ging er fout.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Met moeder en zussen heel erg genoten van de high tea en het uitzicht....daar werkte het weer ook geweldig aan mee. Moeder slecht ter been met rollator, prima voorziening.
K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Uitzicht natuurlijk fenomenaal.
De menukaart is erg karig bijvoorbeeld gen enkel kipproduct, en erg weinig voorgerechten.
Al met al erg leuk voor een keer maar om publiek te blijven trekken zal er een ruimere keuzemogelijkheid moeten zijn.
Vriendelijke groet,
Berry en Jeannet Kuipers
Jozé L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Het uitzicht is geweldig en steeds afwisselend door het ronddraaien van het restaurant. Wij hebben genoten van een overheerlijke High C. Een aanrader voor visliefhebbers en als je niet heel uitgebreid wilt eten.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Een High Tea in het Panoramarestaurant is een onvergetelijke belevenis, geweldige bediening en heerlijke hapjes en gerechtjes. Mijn lief was sprakeloos maar dat duurde niet heel lang. Geweldig bedankt.
Hennie K.
Heerlijk gegeten.
Keurig bedient, tijd voor een praatje en een top locatie, tot de volgende keer!
Volgende keer komen we met kleinzoon van 14 erbij.
H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De wachttijd tussen het voor en hoofdgerecht was meer dan 1 uur en 45 minuten en hebben dat wel duidelijk gemaakt.
Wij gaan er derhalve vanuit dat dit een incident was en komen graag nog eens terug.
Overigens is het wat ons betreft opgelost met het aanbieden van een drankje van de zaak.
V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten was heerlijk, mooi opgemaakt, juiste porties!
Het draaien van het restaurant was ook een leuke belevenis.

Enig min puntje is dat de ramen aan de binnenkant erg vies waren en dat hadden al meer mensen gezien omdat er al heel veel vegen op de ramen zaten, dus niet van 1 week!!