Meer informatie over restaurant Pannetjes

makkelijk bereikbaar, bushalte van en naar Rotterdam en van en naar Rennesse op 100 meter afstand

maandag,Dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 10:00 - 22.00 uur
Vrijdag en zaterdag 10.00 - 02.00 uur
Zondag van 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Pannetjes

Tom V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zeer lekker gegeten en super vriendelijke bediening!????
Rosaliw W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd!! Alles vers en goed op smaak! De salade is heerlijk vers en de dressing is fantastisch die maken ze zelf! Het vlees van de grill en de mosselen zijn echt heerlijk vers en super goed op smaakt gebracht! Echt een aanrader! De tomatensoep is om te watertanden zo lekker en als dessert de chocodream of huisgemaakte tiramisu of lemon cheesecake daar loopt het water van in de mond! Ook de wijn is super lekker! De service is fantastisch super vriendelijke medewerkers en zelfs mijn dochter van 9 maanden kreeg een eigen bordje zodat ze gezellig mee kon eten! En daarna speelgoed om mee te spelen. Ik raad de pannetjes aan iedereen aan! Jullie krijgen van mij een dikke 10! Kom snel weer lekker tafelen!
Leonie N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Voorgerecht bevroren tonijn en
gamba's met heel veel sla (uit een zakje) en knoflooksaus uit een potje
Wijn was goed.
Verder redelijk, niet bijzonder, wel prijzig.
Ed van W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Super vriendelijke bediening. Jammer van de vliegen in de zaak. Maar heerlijk gegeten en op sommige vliegen heb je geen invloed.
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Mooi klaargemaakt mals vlees
Hanni J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en erg gezellige sfeer en inrichting. Zeker een aanrader. Gaan er zeker vaker eten.
Hilleke L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Op het heerlijke terras met fantastisch weer aten we prachtige grote superverse uitstekend gebakken slibtongen. De bijgeleverde frites was goed. De salade wat mager. Doordat de vis zo goed was, hebben we echt gesmuld. Fijn dat er verse munt was om in de frisdrank te doen! Bij vertrek zat het hondenlijntje in de knoop om een tafelpoot. Iemand van het personeel, reageerde daar heel goed op en was direct bereid om het ding los te maken zodat het lijntje niet hoefde te worden doorgeknipt.
Hier kun je uitstekend terecht voor een zakelijk etentje maar ook met je partner of familie.
anoniem .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We komen hier graag ieder jaar. maar
moet toch even zeggen over gisteravond. De Eigenaresse kwam helpen in de bediening dit was een verfrissend moment bediening met een lach en een praatje daar kunnen sommige nog wat van leren.
anoniem .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
ik ben niet van de recensie maar moest toch even zeggen dat de bediening veel beter was nu dat de eigenaresse mee hielp in de bediening kan de andere zeker wat van leren véél gezelliger met een glimlach erbij en een praatje.
Jhon V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
OK restaurant, maar niet bijzonder qua menu resp. smaak.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Zeer leuk restaurant en nog belangrijker heel lekker gegeten
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
als eerste mogen genieten van het nieuwe wildmenu in restaurant Pannetjes een koestering van de smaakpapillen. De gerechten zaten vol met verrassende smaakcombinaties en de opmaak van de borden perfect.
Echt een aanrader
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten complimenten ook aan de kok
B S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ondanks late reservering snelle service en hartelijke bedieningg
Klazina V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijke mosselen gegeten.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Voor de eerste keer en zeker niet voor de laatste keer hier gegeten. Smaak en kwaliteit van het vlees waren voortreffelijk. vriendelijk personeel, vlotte bediening. Een paar vliegen bleven ons lastig vallen, verder mocht dat de pret niet echt drukken. Bedankt en tot ziens.
Ok V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Voortreffelijk gegeten: Stellendamse grijze garnalen en een ribeye. De garnalen prachtig geserveerd zonder een kwak whiskey saus erover. Dat werd afzonderlijk geserveerd bij de garnalen. Ook de ribeye van heel goede kwaliteit en goed gebakken, medium rare met een fijne wijnsaus.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met vrienden terecht gekomen op een zondagmiddag. De zaak was rustig maar dat deed niet af aan de gezelligheid en kwaliteit. Alles vers uit eigen keuken de kokkin gaf desgevraagd uitleg over gerechten en bij een vraag over een stuk vlees kwam er zelfs een boek bij en kregen we uitleg. Ik had vooraf gegratineerde mosselen erg lekker in een sausje met heerlijke kaas gegratineerd. Als hoofdgerecht had ik kalfslever heerlijk klaar gemaakt met spekjes, uitjes, champignons en appeltjes. Als nagerecht op advies van de gezellige ober nam ik Boerenjongens parfait, Die was werkelijk de moeite waard. Als je ooit in Ouddorp bent is Pannetjes zeker een aanrader
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Dit keer enorm genoten tijdens een lunch!
Moet wel zeggen dat deze dag het zonnetje enorm mee heeft gewerkt aan het genot. Op het terras is het dan fantastisch toeven!
Mijn vrouw ging voor de vissoep, haar oordeel; verrassend van smaak en rijk gevuld. Duidelijk met zorg en gevoel voor kruiden bereid. Ikzelf heb gebruik gemaakt van de plateservice (let op, staat niet op de lunchkaart op tafel....). De keuze viel op de gebakken mosselen die ondanks het drukke terras vrij snel op tafel stond. Ik kan u dit gerecht van harte aanraden als u gemiddeld honger heeft, en waarschijnlijk eet u dan nog niet alles op. Veel dus! De gebakken mosselen (geen gepanneerde) zijn net een beetje pittig klaar gemaakt en flink gevuld met paprika, heerlijke rode uien, champions en aparte kruiden. Natuurlijk met wat dressing salade en goede frieten!
Ik schrijf niet snel op Iens over de lunch, maar dit gerecht was zo lekker klaar gemaakt dat ik het heel graag met u wilde delen. Ik ben benieuwd of u dezelfde ervaring heeft beleefd en anders zou ik u het gerecht sterk aanraden eens te proberen.
Een enthousiaste proever????