Pannetjes

Woensdag en donderdag 15.00 - 02.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 02.00 uur

Ok V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Voortreffelijk gegeten: Stellendamse grijze garnalen en een ribeye. De garnalen prachtig geserveerd zonder een kwak whiskey saus erover. Dat werd afzonderlijk geserveerd bij de garnalen. Ook de ribeye van heel goede kwaliteit en goed gebakken, medium rare met een fijne wijnsaus.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met vrienden terecht gekomen op een zondagmiddag. De zaak was rustig maar dat deed niet af aan de gezelligheid en kwaliteit. Alles vers uit eigen keuken de kokkin gaf desgevraagd uitleg over gerechten en bij een vraag over een stuk vlees kwam er zelfs een boek bij en kregen we uitleg. Ik had vooraf gegratineerde mosselen erg lekker in een sausje met heerlijke kaas gegratineerd. Als hoofdgerecht had ik kalfslever heerlijk klaar gemaakt met spekjes, uitjes, champignons en appeltjes. Als nagerecht op advies van de gezellige ober nam ik Boerenjongens parfait, Die was werkelijk de moeite waard. Als je ooit in Ouddorp bent is Pannetjes zeker een aanrader
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Dit keer enorm genoten tijdens een lunch!
Moet wel zeggen dat deze dag het zonnetje enorm mee heeft gewerkt aan het genot. Op het terras is het dan fantastisch toeven!
Mijn vrouw ging voor de vissoep, haar oordeel; verrassend van smaak en rijk gevuld. Duidelijk met zorg en gevoel voor kruiden bereid. Ikzelf heb gebruik gemaakt van de plateservice (let op, staat niet op de lunchkaart op tafel....). De keuze viel op de gebakken mosselen die ondanks het drukke terras vrij snel op tafel stond. Ik kan u dit gerecht van harte aanraden als u gemiddeld honger heeft, en waarschijnlijk eet u dan nog niet alles op. Veel dus! De gebakken mosselen (geen gepanneerde) zijn net een beetje pittig klaar gemaakt en flink gevuld met paprika, heerlijke rode uien, champions en aparte kruiden. Natuurlijk met wat dressing salade en goede frieten!
Ik schrijf niet snel op Iens over de lunch, maar dit gerecht was zo lekker klaar gemaakt dat ik het heel graag met u wilde delen. Ik ben benieuwd of u dezelfde ervaring heeft beleefd en anders zou ik u het gerecht sterk aanraden eens te proberen.
Een enthousiaste proever????
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Dit keer enorm genoten tijdens een lunch!
Een enthousiaste proever????
adbroeders .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gezellige restaurantje met beetje standaard inrichting. In het voorwoord van het menu wordt de specialiteit Flamküchen aangehaald maar die staat nauwelijks op de kaart. (voor ons niet bezwaarlijk maar een opvallend puntje). Zeeschol prima gerecht en goed klaargemaakt; aanrader! Personeel is zeer vriendelijk en klantgericht.
Wiebe V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk mosselen met gamba's gegeten. Waren met gezelschap met 10 man en liep helemaal mooi op schema. Nette prijzen voor heerlijke gerechten.
Wareeter .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gisteravond weer eens bij de "Pannetjes" gegeten.
Kan kort zijn, ondanks de enorme drukte( terras en binnen vol) zeer adequaat geholpen en het eten was, zoals we gewend zijn, weer overheerlijk. Chapeau voor de service en de blijvende goede kwaliteit!!
Annemarije V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ontzettend slecht restaurant.
Trage, slechte bediening...
Eten was niet goed, zaten andere ingrediënten in de Mexicaanse wrap als stond aangegeven op de kaart..
Smaakte ook voor geen meter..
Veels te lange wachttijden terwijl het echt niet zo druk was.
Er zat een plastic dop tussen het eten, werd niet eens voor verontschuldigd, laat staan anders gecompenseerd.
Ga er nooit meer heen en raad dit onzettend af voor iedereen...
Soraya V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Mooi en gezellig restaurant, heerlijke zalm met pasta gegeten! Het was die avond erg druk maar de bediening was super, persoonlijk en vriendelijk! Kan niet anders zeggen, zeker een aanrader om er te gaan eten!
JM R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteren hier gegeten en de prijs-kwaliteit verhouding was volledig zoek. De spareribs waren verbrand en de lemon cheesecake-ijs was keihard, hier was met een lepel niet doorheen te komen, zo bevroren was het! Bij navraag, kregen we te horen dat dat zo hoorde. Enige wat ze eventueel konden doen, met tegenzin, was het in de magnetron stoppen zodat het wat zachter zou worden........
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Lekker mosselen met gamba's gegeten. Ongedwongen sfeer met persoonlijke aandacht en voor een schappelijke prijs. Kortom een aanrader
JOYCE-- .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Plateservice gegeten, we hadden varkenshaas saté en de hamburger, was goed! Na een lekkere brusselse wafel met kersen :)
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
gezellig aan een tafel bij de haard genoten van het herfstmenu, alle tafelgenoten waren vol lof.
heerlijk nagenieten met een kop koffie met een likeurtje.
bedankt Pannetjesteam
Wareeter .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Echt verrukkelijk gegeten met super goede professionele bediening. Heerlijk donkerbruin ( nog warm) oerbrood bij het voorgerecht. Hier wordt met hart en ziel gewerkt voor de gast!! Ik zeg kom, proef en beleef gastvrijheid.
Zinnige-eter .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Met moeders haar 80ste verjaardag opgefleurd met een etentje in dit restaurant! Begrijp niet wat er mis was bij de voorgaande schrijvers, want ons eten was overheerlijk en niets op aan te merken.
Leuk was dat men op de vermelding bij het reserveren hadden gereageerd op de verjaardag en er een mooie kaart voor moeders bij haar bord was neergelegd. Wij hebben enorm genoten!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Na een zonnige dag belanden we na lange tijd weer bij restaurant pannetjes.
Het interieur was in overeenstemming met het weer, Mediterraan.
Na de bestelling van onze drankjes werd door de gastheer spontaan breekbroodjes met olijfolie en aioli aangeboden.
Het was rustig in de zaak( nog steeds laagseizoen), maar de bediening was zeer onderhoudend.
Als voorgerecht aten wij een bonbon van ossehaas en gegratineerde mosselen.
Als hoofdgerecht koos mijn partner een sate van varkenshaas en voor mij werd een gegrilde ribeye van black-angus geserveerd.
De gerechten werden prachtig opgediend, de varkenshaassate prachtig rose en de ribeye a point.
we genoten daarnaast van een heerlijk glas wijn
Voor ons was dit een prachtige afsluiting van een zonnige dag
John_12 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Het eten was slecht en niet doorbakken. De hamburger was nog gewoon rauw. De hamburger heeft men vervolgens opnieuw gebakken, waardoor wij beurtelings hebben gegeten.
Daarnaast klopte de rekening niet. Men heeft drank meerdere malen aangeslagen waardoor de rekening 20 % duurder was. Men heeft deze fout, zonder hiervoor excuses aan te bieden, wel hersteld.

Ons advies, gebaseerd op een zeer pijnlijke ervaring is om het niet te doen.
diederikvliets .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
7februari met 19 personen gegeten, heerlijk en fantastisch!!
bij binnenkomst werden wij welkom gehete met een glaasje bubbels en een heerlijke amuse,
het keukenteam vond dat wij de keuze konden hebben van de gehele kaart (wat met een grote groep erg bijzonder is). dus wij mochten a la carte eten, en wat was het voortreffelijk. zelf had vooraf het trio van vis, verse gerookte zalm, klein garnalencocktailtje en een overheerlijk soepje. als hoofdgerecht bestelde ik de dagverse zeetong (dagspecial) van dik 600 gram. overheerlijk en perfect gebakken met Stellendamse garnaaltjes. als dessert kwam er een heerlijke carpaccio van ananas met citroen sorbet ijs op tafel. deze avond was in 1 woord klasse. bediening, service, eten en gastvrijheid staat hier echt hoog in het vaandel.
John N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Lekker in het zonnetje op het terras, we waren vroeg (1800uur) dat was te merken aan de service aan onze tafel. Ossehaas was niet lekker gebakken, smaakte een beetje laf, jammer, de Gamba's schoon, de sla mag een extra wasbeurt, de bediening vriendelijk, prijs kwaliteit klopt wel.
Avondeter .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Heerlijk genoten van het verblijf, het eten en de drankjes.
Bediening was eigentijds en zeer gezellig. Hun opschrift "at your service" doet denken aan Fortuyn... beetje tegen de gevestigde tradities, maar wel verfrissend. Uit eten gaan is niet alleen voor de elite met allerlei "gewenste en verplichte" regeltjes.. maar gewoon als mens en als mens bedient en voorzien worden van goede en heerlijke maaltijden ( kleine hapjes kan ook).
Duidelijk dat het personeel graag op een menselijke manier bedient, waar vind je dat nog met al die "veeleisende" restaurantbezoekers?