PannenkoekXL

Vrijdag t/m Zondag 14:00 - 20:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marieke109 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2014
Eten: vreselijk. Van een pannenkoekenrestaurant mag je toch verwachten dat ze pannenkoeken kunnen bakken? Ik kreeg een halfgaar exemplaar. Ik had spek in de pannenkoek. Het spek was grotendeels 'wit', nauwelijks vlees en was verre van gebakken. Het kaaslaagje daarentegen was dan wel weer lekker. Hoe dan ook, ik heb ruim 1/3 niet opgegeten.

De service was aardig al kreeg ik niet het idee dat men er graag werkte. De klacht vwb het eten werd 'doorgegeven aan de keuken'. Dat was het. Nooit meer!
Goudvisch .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
We hebben er goed gegeten voor dat geld .het personeel waren erg aardig en netjes .We wisten niet dat je kon gourmetten en steengrillen en bowling-pan en party-pan met een uur bowlingen kon doen , dit werd netjes uitgelegd door een van het personeel. We kregen ook informatie op papier mee. Dus we komen vaker hier om te eten

Mtgh .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Op zich goed gegeten alleen de afhandeling van de rekening en de houding van de ober was meer dan schandalig. Met 2 volwassenen nog een nagerecht besteld. Toen dit werd opgediend werd er nog een kinderijsje bijgezet (mijn zoontje was er ook bij maar had geen nagerecht besteld), de serveerster zei nog "die zet ik hier neer ", dat was tussen onze toetjes in en vervolgens zette ze nog een toetje op tafel. We zaten met 3 personen aan tafel en hadden 2 nagerechten besteld. De 2 kindertoetjes werden erbij gezet alsof ze van het huis werden aangeboden. Echter bij het afrekenen stonden deze 2 toetjes wel op de rekening. Toen we hiernaar informeerden gaf de ober aan dat we het dan maar niet op hadden moeten eten en dat hij er niets aan ging doen. Toen heb ik hem hier apart nog op aangesproken, hij gaf toe dat ze een fout hadden gemaakt maar dat we het toch moesten betalen. Pas nadat ik hem zeer duidelijk heb gemaakt dat ik dit meer dan schandalig vind en bij wie ik hierover een klacht in kan dienen is hij gaan overleggen. Uiteindelijk toch maar van de rekening afgehaald, maar op een zeer onprofessionele manier. Nog een poging gedaan om uit te leggen hoe dit op "gasten" overkomt, maar tegen dovemansoren gericht. Snappen daar dus echt niet hoe horeca-vak in elkaar zit, als je gasten met een slecht gevoel laat vertrekken dan doe je echt iets niet goed. Het gaat niet om die paar euro maar wel om de manier van behandeling. Voor ons nooit meer dit restaurant!