Pannenkoekschip

Handelskade 1948 Beverwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekschip

Kattenbabbels .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Zo jammer; zo'n leuk concept en locatie, maar tis helemaal niets.... Ik las bij een andere recentie over het pannekoekschip de term 'vergane glorie' en dat omschrijft het perfect! De inrichting is ouderwets, fantasieloos en echt toe aan vervanging. We zater hier met zijn tweetjes tijdens de lunch in een vrijwel geheel leeg restaurant. De sfeer is ongezellig en het personeel ook.
De bestelde pannekoeken (spek en naturel) lieten heel lang op zich wachten. Niet vies of erg lekker maar vooral heel middelmatig. Voor een restaurant dat zich specialiseert in pannekoeken verwacht ik echt wel wat beters! Jammer, jammer, jammer. Pluspunt; volop parkeergelegenheid
Harkoo .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
We hebben daar gegeten met een grouponbon.
Reserveren ging niet want het hele net, ook internet lag eruit die dag.
Dus we zijn er zo maar naar toe gegaan.
Het bedienende meisje was erg aardig.
Het bestellen (we waren met zn tweetjes) ging voor ons wel goed, alleen duurde het wel wat lang....(25 min voor 2 naturel).
Je moet dus geen haast hebben.
De drankjes kwamen wel direct.
2 andere stellen met kinderen zaten er nog langer te wachten en besloten weg te gaan zonder de genoten dranken af te rekenen.
Toen de baas kwam konden ze, met enige discussie weg zonder te betalen.
Het is en blijft een vreemde situatie maar je kunt nooit achter de schermen kijken om te weten wat er precies aan de hand is aldaar.
Persoonlijk zou ik toch wat beter presteren om klandizie te houden.
De pannenkoeken waren iig wel lekker!
En het bestek, toilet enz, enz was wat gedateerd, prima in orde en schoon.
Ook is er keus genoeg zonder bij te betalen, en voor een paar eurootjes meer kan je ze laten maken zoals jij dat wilt..
Vanmiddag gaan we maar weer, ze hebben ook een mooie all-inn aanbieding.
Peter, Heiloo.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
ik heb nog nooit ergens gegeten waar het zo een bende was het eten was goed maar de bedienig was klote.bijna 2.5 uur gedaan over 2 pannekoeken en 2 ijsjes.op de kaart staat bij een dame blanc ijs amandel schaafsel chocolade saus en slagroom.maar als je slagroom wil moet je dat wel zeggen anders krijg je niks.als je daar wat van zegt zeggen ze je dat het jou probleem is.ik ben daar nu voor het eerst geweest maar al is dit het laatste pannekoekenschip is ik kom er nooit meer.koffie hebben ze ook niet de machiene was stuk,een bestelling moet je wel 2 tot 3 keer opnieuw bestellen. niks maar echt niks werkt.zelfs het personeel niet.ik hoop dat er niet meer mensen teleurgesteld worden.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Vergane glorie.
Dit restaurant (in ieder geval de kok) neemt de klanten niet serieus.

Als je pannenkoeken niet gaar kan bakken, dan kan je maar beter friet gaan bakken (maar dan twijfel ik ook nog of de kok dit ook zou kunnen).
De derde pannenkoek was bijna geheel een deegklomp, dus die heb ik maar helemaal niet gegeten.

Laten zien aan de bediening met verzoek om aan kok te laten zien, maar dat gebeurt niet eens; voor je ogen wordt het bord met het misbaksel in de vuilnisbak gekieperd, voordat deze de kok beneden in ' het kombuis' ooit bereikt.
Hoe wil je dan ooit nog van je fouten leren ?
Kortom, zeer teleurgesteld naar huis gegaan met zwaar op de maag liggende deegpannenkoeken.

Het is een totale komedie aan bord; decor is op zich mooi, maar wordt volledig verziekt door bepaalde asociale elementen onder de klandizie.

Kortom, waar deze plek nog vroeger een trekpleister was, is het nu bezig met man en muis te vergaan, om maar in scheepstermen te spreken.

Alle hens aan dek, wil deze in potentie leuke plek niet afzinken naar de bodem van het Noordzeekanaal.