Pannenkoekhuis Olst

Rijksstraatweg 29 8121 AB Olst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekhuis Olst

Renske V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Ik heb er altijd grote waardering voor als een tent een ogenschijnlijk heel gewoon, simpel gerecht -- patat bijvoorbeeld, of een pannenkoek -- klaarmaakt met liefde en aandacht. Goeie friet, en ook een goeie pannenkoek, is niet te versmaden. Ik bestelde hier een appelpannenkoek met een beetje uitbreiding. Vaak krijg je dan een pannenkoek met daarop rauwe appel. Of hij is meegebakken maar vervolgens hebben de schijfjes appel gaten gemaakt in het beslag. Hier niets van dat alles: gewoon een heel goeie, zeer smakelijke pannenkoek. Super! Deze pannenkoekenbakkers weten wat ze doen: chapeau! Er kwam ook nog zure room bij, nootjes en honing.
Mijn vriend had een soort pannenkoek à la een pizza calzone. Het kwam met huisgemaakte varkensragout. De pannenkoek was formidabel maar de ragout was niet lekker.
Als voorgerecht had ik paddenstoelensoep. Die was niet zo bijzonder helaas.
De bediening was heel vriendelijk -- ik wilde graag ons kind borstvoeden. Dat was geen probleem en er werd ook gevraagd of ze even moesten wachten met serveren. Toen ons dochtertje klaar was met drinken, werd het rap geserveerd. Superfijn.
Wij zaten binnen in het restaurant met uitzicht op de IJssel. Achter het restaurant is een prachtig gemaakt terras, omzoomd met vele planten. Ziet er mooi uit.
Marco050576 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
We hebben met hemelvaartsdag gegeten hier. Ondanks dat het bomvol zat kregen we netjes wat te drinken aangeboden in de tijd dat we moesten wachten op een tafel. De kinderen konden zich alvast vermaken in de grote kinderhoek. Het eten was heerlijk, we hadden de boeren pannenkoek, heel lekker, en de kinderen hadden de baloe, in de vorm van een berekop met snoep, heel leuk. Zeker een aanrader om weer eens langs te komen.
Greta64 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Wij zijn afgelopen weekend op een zondag avond bij dit pannenkoekhuis een hapje gaan eten en zonder te reserveren was het geen probleem aan te komen en werden we vriendelijk aan een tafeltje in een leuke serre met zicht op het terras en de IJssel gewezen. De pannenkoeken kwamen vlot en waren rijkelijk gevuld en ook erg vullend. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen, wij komen weer terug!
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Dit pannenkoekenhuis ziet eruit, zoals ik verwacht: oud Hollands met veel hout, rood-wit geblokte decoratie en stroop op tafel. De prijzen zijn ook zoals ik verwacht: niet te duur uit eten, maar toch nog een behoorlijke prijs voor een pannenkoek. Wij kwamen op een zaterdagavond rond 19 uur toen het behoorlijk druk was met gezinnen en kinderpartijtjes. Dat is leuk voor jonge ouders, maar luidruchtig voor wat oudere ouders. Het was attent van de bediening om ons er na 10 minuten op te wijzen dat er een andere plek was vrijgekomen, op een rustigere plek. Wij hadden twee hartige pannenkoeken, waarvan er één karig belegd was (de Sallandse) en de ander juist ruimschoots (de Provençaalse) Daarnaast had één van ons de dagschotel wat neerkwam op shoarma met friet. Al met al kwam de prijs-kwaliteitsverhouding van het eten er met net een zesje vanaf.
Wilmadinsbach .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Vandaag een bon gewonnen via Vakantieveilingen voor 4 personen onbeperkt eten in dit Pannenkoekenhuis.
Gelijk gebeld en het was geen enkel probleem om dezelfde avond nog te komen.
Goede service, vriendelijk en veel aandacht voor onze kinderen, die na hun pannenkoek een cadeautje kregen en konden spelen in het speelgedeelte.
Met in totaal 6 pannenkoeken op hadden we onze bon er makkelijk uit.
Een aanrader voor een niet te duur etentje vooral voor families met kinderen.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Hier terecht gekomen door het aantrekkelijke bordje 'terras aan de ijssel' wat in 'het echt' niet zó aan de ijssel ligt. Er zit nog een flink eind tussen. We namen op het terras plaats, waar je wel weer zicht hebt op de veerpont. Wij hebben 2 pannenkoeken besteld: 1 met appel en gember (7,25 eur) , de ander een Zwitserse Alpen Pannenkoek (10,75 eur). Ons viel op, dat de pannenkoeken niet gek dik waren: wij vinden dat persoonlijk veel lekkerder dan die heel dikke pannenkoeken. Ook voor het eerst dat we allebei onze pannenkoeken helemaal op konden. Opvallend dat je een kleinere pannenkoek kon bestellen en er dan slechts 50ct van de prijs af ging. Vreemde verhouding. Op zich prima gegeten, prijzen mogen iets lager, maar dat vind ik bij alle pannenkoekhuizen.
Rowdy K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2013
Echt heel slecht! Ik weet dat je van een pannekoekenrestaurant niet teveel kunt verwachten, maar dit was echt ver onder de maat!! Vandaag met familie hier gegeten, voor de verjaardag van oma. Het duurde bij binnenkomst al 20 minuten voor we wat te drinken konden bestellen. Deze bestelling was ook nog eens niet compleet. Het voorgerecht, bospaddenstoelensoep of tomatensoep. De paddenstoelen soep smaakte bijna alleen naar room, de paddenstoelen smaak was ver te zoeken. De tomatensoep was met geruld gehakt, en ook hier was de smaak niet top. Tip: wanneer je als pannekoeken restaurant soep serveert, zet dan ook peper en zout op tafel. Bij de pannekoeken was de bestelling weer niet compleet. Oma had een mini apfelstrudelpannenkoek besteld, maar kreeg niets. Bij het nabezorgen kreeg ze gewoon een grote! Niet teruggestuurd, anders moest ze nog langer wachten. Het warme vlees op een andere pannekoek was veel te lang meegebakken en dus hard en droog en dus smakeloos. Bij het dessert weer de bestelling niet compleet. Nee, mij zie je hier niet terug
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
We hebben lekker gegeten bij het pannenkoekenhuis in Olst. Mooie service, onze hond mocht mee, onder tafel lag ze heerlijk te slapen. Bij het opnemen van de drankjes werd ook even gevraagd of er ook drinken voor de hond moest komen!
Mijn dochtertje had de kindertomatensoep, mooi maatje, de maxi-pannenkoek is zo groot als een volwassenpannenkoek. Mijn zoon nam het menu, erg makkelijk en lekker. De tomatensoep en champignonnensoep waren heerlijk en goed gevuld, de pannenkoeken licht en niet vet! De ijsjes wat standaard.
Menno66 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Een mooi ingericht pannenkoekenhuis met ook een mooi gelegen terras. Binnen is ook een kinderspeelhoek (een pannenkoekenhuis is toch vooral een plek waar je met kleine kinderen heen gaat).
Pannenkoeken smaakten goed, niet bijzonder, maar prima.
Helaas was de koffie niet lekker en daarom zou ik hier niet aanleggen voor alleen koffie.