Pannenkoekhuis het Elfje

31-342419540

Meer informatie over restaurant Pannenkoekhuis het Elfje

JMTK .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Bij binnenkomst loop je eigenlijk de huiskamer an een huis binnen, dat is weer eens wat anders dan de vaak aftandse jaren 60/70 inrichting van de meeste pannenkoekenrestaurants.

Daar hield het positieve eigenlijk wel op. Bediending (door een jongen die de leeftijd leek te hebben van iemand die dat werk op die tijd niet mag doen) was op zich best ok. Maar het eten was waardeloos. We waren met z'n vieren en er zaten nog wat klanten in het restaurant. Ik kon zien dat onze pannenkoeken stuk voor stuk werden gebakken en niet tegelijk. Ik kan niet zo heet eten maar deze pannenkoek was zelfs voor mij niet warm. Ik was behoorlijk verbaasd toen ik zag dat een jonge meid de pannenkoeken maakte op 1 gaspit/met 1 pan terwijl er 6 pitten en pannen waren....Dus dat de pannenkoeken helemaal niet warm waren was compleet onnodig. De pannenkoeken waren ook ergens tussen niet helemaal gaar en helemaal niet gaar, afhankelijk van welke je probeerde. Dat komt vast voort uit haast bij het bakken omdat ze niet tegelijk gebakken werden en haast dus geboden was ivm afkoelen. Daarnaast zat er geen zout in het beslag. We hebben er niks van gezegd want het totaalplaatje gaf ons sterk de indruk dat er niks mee gedaan ging worden.

Bij het vertrek werd, ondanks dat we langs de bediening liepen en het niet druk was, geen gedag gezegd. Alleen bij betalen werd er tegen de betaler gedag gezegd.

Voor ons nooit meer.
Anna F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Lekkere pannenkoeken. Menukaart behoorlijk wat schrijffouten :-), maar die hoeven we gelukkig niet op te eten. Bediening ok, maar keek niet heel vrolijk. Nieuwe locatie is super; tegenover gemeentehuis en entourage is gezellig.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Ambiance is leuk. Omgebouwde huiskamer. Maar je moet veel te lang wachten. Pas na 1 uur kregen we 5 standaard pannenkoeken. Helaas was de keuken de 6e vergeten. De pannenkoeken waren vrij dik en daardoor niet overal helemaal gaar. De bediening was wel vriendelijk, maar daar komen we toch niet voor terug.