Pannenkoekhuis Den Strooper

6,7
Duur
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk zaakje, lekkere goed belegde pannenkoeken maar door de enorme herrie binnen verpeste het toxh een beetje de sfeer en de avond
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Samen met onze dreumes naar dit pannenkoekenrestaurant geweest.

Voor hem stond er een Hummeltje op het menu, een klein pannenkoekje met een Danoontje.

Verder een pannenkoek en een broodje bestelt. De bestelling kwam redelijk vlotjes. Helaas had het personeel ongevraagd de pannenkoek al voorzien van suiker (doen ze blijkbaar met alle pannenkoeken zagen wij toen we er op lette) en het broodje was zo verschrikkelijk klein dat het een schade was dat ze daar 8 euro voor durfde te vragen.

Personeel was nors en weinig communicatief. Bij afrekenen werd geroepen dat de kleine nog in de schatkist mocht grabbelen en toen liep ze weg.
Schatkist? Is wel aardig als je die even aan zou wijzen. Uiteindelijk een bak gevonden dmv een ander kindje. Helaas geen geschikte dreumes speeltjes erbij
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Hier met 12 personen inclusief kleine kinderen gegeten. Helaas was het een enorme tegenvaller. De pannekoeken waren onregelmatig gebakken, de een was mooi licht van kleur, de andere weer donkerbruin en verbrand. Een pannekoek teruggestuurd, maar helaas was de nieuwe nauwelijks beter. De ene pannekoek was dik, de ander flinterdun. Het restaurant was kil en het lawaai verschrikkelijk. Ondanks dat het er druk was blijft het bij ons zeker bij dit eenmalige bezoek. In de omgeving zijn aanmerkelijk veel pannekoekhuizen die veel beter zijn.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Laatst hier gegeten met 5 volwassenen en 2 kinderen. We zaten buiten. Een vroeg of het mogelijk was dat er een koemelkeiwitvrije pannenkoek kon komen. Dat kon met water. En anders hadden we zelf de melk mee moeten nemen. Ik dacht even dat ik haar niet goed verstond. Dat hadden we natuurlijk niet en hij wilde niet met water dus of er dan andere gerechten waren zonder pannenkoek. Dat hebben ze niet (alsof hij de enige in de wereld is). UIteindelijk kon hij de vulling krijgen met brood.
De pannenkoeken waren geel (raar) en ik vond de mijne in ieder geval erg flauw en dat hoorde ik meer.
Het duurde allemaal vreselijk lang. Kortom: nooit meer.
EVGZ .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijke pannenkoeken. Warm en goed doorbakken. Ondanks dat het erg druk was, bleef de bediening vriendelijk en deed zijn best om op tijd de bestelling op tafel te krijgen.
Voor ons een adres om terug te keren!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
We werden geplaceerd in een soort voorkamertje en ondervonden dat het bepaald niet in de looo lagvan de bediening.Het duurde geruime tijd voordat we onze bestelling konden opgeven.Alle drie een spinaziepannenkoek, maar wel alle drie met verschillende ingrediènten, parmaham, zalm en geitenkaas, Gekke Geit, Neusje van de zalm en Parma.De spinazie lag niet bovenop, maar was door het beslag gemengd, merkwaardig, maar eigenlijk allemaal best smakelijk.Niemand is verder bij ons aan tafel komen vragen of het smaakte, of alles nsar wens was en/of er nog iets als dessert gewenst was. Uiteindelijk zijn we maar aan de kassa de rekening gaan vragen.Dus best smakelijke pannenkoeken, maar slechte service
Wilan53 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Pannenkoeken waren niet goed doorgebakken en hadden een gele kleur. Bij navraag bleek dit custard te zijn. Weinig smaak. Pannenkoeken teruggestuurd naar de keuken met het verzoek ze beter te doorbakken. Helaas waren de pannenkoeken wederom niet goed doorbakken en was de conclusie van de leidinggevende dat als ze langer de pan zouden zien ze zwart zouden zijn. Helaas voor ons een reden hier niet meer te gaan eten aangezien mn eigen zelfgebakken pannenkoeken beter smaken.
Six .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Heerlijk pannenkoekhuis vooral om met kinderen te eten. Redelijk veel kinder-lawaai ;-) Buiten eten behoort ook tot de mogelijkheden, hier is het een stuk rustiger.
Aanraders zijn; pannenkoek met spinazie, rucola en parmaham of pannenkoek met beenham en pijnboompitjes. Speelhoek voor kinderen aanwezig en na afloop mogen ze altijd grabbelen. Let op: afzuig werkt niet helemaal super dus na afloop verplicht haren wassen en kleding in de was!
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Ik heb een pannenkoek met ananas en rozijnen besteld en mijn vader een pannenkoek met warme kersen en slagroom. Beide pannenkoeken werden snel geserveerd. De kersen waren warm zoals beloofd en ook de stukjes ananas en rozijnen waren goed meegebakken. Dit in tegenstelling tot andere pannenkoekenrestaurants waar de ananas (uit blik) koud op de pannenkoek worden geserveerd. Tot dusverre erg goed, echter de pannenkoek zelf vond ik minder lekker dan andere pannenkoeken die ik in mijn leven heb gegeten. In het midden leek de pannenkoek wat nattiger. Daarnaast waren de kleur en structuur anders dan ik doorgaans zie. Kortom: geen slechte pannenkoek en geen slechte bediening, maar ik heb het wel eens beter gezien.
Koos M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Op zoek naar een eetgelegenheid binnen fietsafstand belandden we bij Den Strooper, een pannenkoekenrestaurant. We hoopten ook gerechten op de kaart aan te treffen zonder pannenkoek en dat was gelukkig ook zo. Er staan prima maaltijdsalades op de kaart dus die werden besteld. Op de kaart ook streekbieren en daar worden sommige mannen dan ook weer blij van.
De bediening was vriendelijk en attent, ook al waren wij de laatste klanten van de dag.
De entourage is zeer kindvriendelijk en dat mag je natuurlijk ook verwachten van een pannenkoekenrestaurant.
Arjan1978 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Dit is ons vaste restaurant wanneer het gaat om pannenkoeken ! De kids vinden ze hier lekker en wij ouders vinden de service hier super goed. Het personeel is vriendelijk, de service goed, en het eten is gewoon perfect. Wil je een lekkere betaalbare pannenkoek eten, dan is dit het restaurant waar je moet zijn ! Ik zeg....eet smakelijk
Inge_schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Ondanks dat het erg rustig was, kreeg ik het gevoel dat we snel moesten kiezen en bestellen. Ik wist niet direct in welk drankje ik zin had en gaf dit aan. Geen probleem zei het personeel, maar binnen een minuut kwam ze weer terug om te vragen of ik er al uit was. Met het kiezen van de pannenkoek hetzelfde verhaal, dit keer was ik er wel uit maar een van mijn tafelgenoten nog niet.

De pannenkoek kwam vrijwel direct en maakte veel goed, ik had gekozen voor de spinaziepannenkoek met parmaham, rucola, roomkaas en zongedroogde tomaatjes. Erg lekker!
Volgens mijn tafelgenoten waren de pannenkoek met brie en de "Brutus" (met soek, ham, kaas, ui, paprika en champignons) ook erg goed.

We gingen redelijk tevreden naar huis, het opgejaagde gevoel dat we gekregen hadden is zonde, het maakt dat je minder geniet en ontspannen gaat eten.
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Het regende buiten, dus de wandeling ging niet door, en De Strooper stond op het goede moment op de goede plek. Binnen zaten 6 gasten, en wij installeerden ons in een gezellige hoek van het restaurant. We bestelden 3 pannenkoeken en een salade. Dit alles werd verbazingwekkend snel geleverd. Aan de rand ging mijn pannenkoek nog wel, en even dacht ik dat de wat nattige substantie werd veroorzaakt door een overvloed aan gesmolten kaas, maar meer naar het midden was er maar één conclusie mogelijk: hij was niet gaar. Eén van de kinderpannenkoeken was op het randje. Ik stopte met eten. Tijdens de maaltijd kwam er niemand vragen of het smaakte, of keek zelfs maar onze kant op - hoewel er nu nog maar 2 andere gasten waren en er minstens 4 serveersters rondliepen. Na enige tijd (de kinderen waren inmiddels al klaar) kwam er dan toch iemand onze borden ophalen, en gaf ik aan dat mijn pannenkoek, waarvan de helft nog op mijn bord lag, ongaar was. Wel excuses, maar verder geen reactie; bijvoorbeeld het aanbod hem van de rekening te halen, een nieuwe te leveren, of desnoods slechts om de koffie gratis aan te bieden - ik verzin maar even iets. Ook bij het afrekenen later geen enkele opmerking. Hier komen we niet meer terug.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Heerlijk zo'n ouderwetse appelpannenkoek met gember, kindvriendelijk, kleurplaat en potloden, speelhoek voor de kleintjes. Bediening vriendelijk en vlot. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Heerlijk! We eten hier zeer regelmatig. We nemen altijd volkoren pannenkoeken. Een aanrader. De speelhoek is leuk. De entourage is leuk en de pannenkoeken zijn allemaal lekker.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Eerst een rauwe pannekoek serveren, waarna je een nieuwe krijgt en dan vervolgens ook nog de rauwe pannekoek willen laten betalen! En dan zullen we het verder maar niet hebben over de onvriendelijke serveerster die het maar raar vond dat we niet voor een terug gestuurde pannekoek willen betalen........
Guusie .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
De keuze uit pannenkoeken is ruim, maar de uiteindelijke presentatie van het product is mager. Een bord met een pannenkoek... De pannenkoek met spek kan rijker worden aangekleed, ik zou er zelfs meer voor willen betalen. Het voormalige schooltje geeft wel een leuke sfeer.
Rijs .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Afgelopen zondag pannenkoeken gegeten.

Pannenkoeken niet gaar en zeer koud.

Bij navraag geen duidelijke inhoudelijke reactie.

Een kind kan betere pannenkoeken bakken
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Het pannenkoeken restaurant waar wij normaliter wat eten was helaas gesloten zodoende bij Den Strooper terecht gekomen. Geen bijzondere ervaring helaas. Bij binnenkomst werden we absoluut niet!! Vriendelijk ontvangen, of we wat wilde drinken werd ons al net zo onvriendelijk gevraagd de hygiene in het pannekoekenhuis is ook niet optimaal de tafels plakken, de wc's roken vies en de pannenkoeken waren niet juist! We rijden de volgende keer wel een paar meter verder.
Ralf H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Komen hier vaak. Nooit problemen gehad, goede service, vriendelijk personeel. Ook als het druk is heb je binnen redelijke tijd je pannenkoek. We nemen wel eigenlijk altijd hetzelfde omdat die nu eenmaal goed bevallen.