Pannenkoekhuis De Koek&pan

Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Hier gegeten met 2 kleine kinderen. Voor de kinderen is het erg leuk. We hadden een belevenisbon van het kruidvat. Helaas verliep deze al na 4 dagen na aanvraag van het voucher en gingen we er pas een week later eten. Voucher dus niet geldig en eigenaar was niet bereid water bij de wijn te doen. Al met al is er dus dubbel betaald, 1 keer aan het kruidvat, 1 keer aan de eigenaar van het pannenkoekenhuis (70 euro totaal). de pannenkoeken waren ok, en de ijsjes voor de kinderen niets bijzonders. De rekening 50 euro voor pannenkoeken met een ijsje vond ik redelijk aan de prijs, zeker omdat de maja de bij ijsjes bij de jumbo 2,- euro voor een doos van 6 kosten en hier 4 euro per stuk. De bediening is jong maar doet wel zn best voor je en is erg vriendelijk. de hartige pannenkoeken zijn een aanrader.
Fred J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Vrijdag 3 april geweest met 4 personen. Niet gereserveerd en kregen dan ook te horen dat wij voor een bepaalde tijd weer moesten vertrekken. Geen probleem en snel besteld. Pannenkoek besteld die niet op de kaart staat namelijk appel met boerenjongens. Wat een verrassing de pannenkoek was heerlijk en de volgende keer zeker weer deze bestellen! :) Ook het toetje banaan met ijs en koffie toe. Perfect :)
LeSi .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
We zijn uit eten geweest met 4 volw & 3 kinderen. De pannenkoeken (1x brie/walnoot/honing en 1x spek/champ/ui/paprika) waren voortreffelijk. Ook de kinderen waren enthousiast, mede door het 'bonus'munten systeem en de kinderhoek met oa Xbox.
Aangezien ze net gestart zijn, moest er nog personeel ingewerkt worden, maar de bediening was toch prima.
Mooie pand, hoewel de 'stamtafel' iets ongelukkig staat bij de ingang.
Concl: Aanrader, zeker nog een keer doen!