Pannenkoekhuis De Koek&pan

Moriaanseweg Oost 64 3223 AK Hellevoetsluis Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Pannenkoekhuis De Koek&pan

Als je wilt genieten van echte ouderwetse pannenkoeken, dan is Pannenkoekenhuis Koek & Pan in Hellevoetsluis de ideale oplossing. Het restaurant biedt niet alleen smakelijke pannenkoeken, maar ook een uitgebreide keuze aan andere lekkernijen en hartige gerechten.

Gelegen aan de rustige Moriaanseweg in Hellevoetsluis, is het pannenkoekenhuis bij uitstek geschikt voor een lunch of uitje met de kinderen. Het pannenkoekenhuis Koek & Pan biedt ruim 50 verschillende pannenkoeken aan, zodat er iets is voor elk wat wils. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor een hartige pannenkoek met kaas, maar ook een pannenkoek met appel voor de zoete trek.

Ga je liever hartig lunchen, dan kun je terecht in de lunchroom. Kinderen zijn ook meer dan welkom en kunnen zich fijn vermaken in de uitgebreide speelhoek. Ben je in de buurt? Kom dan eens gezellig langs bij pannenkoekenhuis Koek & Pan in Hellevoetsluis!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekhuis De Koek&pan

• Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten gezellig
Dini R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, is beslist voor herhaling vatbaar.
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Er was eigenlijk n besloten verjaardagsfeestje maar we konden toch terecht voor n actiepannenkoek!
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten bij Jan!
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij komen hier v de snitzel omdat Mn zoon die echt lekker vind , maar zoals altijd was de ontvangst weer niks de baas en tevens kok zegt niks kan geen lachte af en vind dat rond uit onbeschoft !!maar zodra er mensen binnen komen die hij kent dan is hij de vrolijke baas en groet hij de mensen. Vind jammer dit hoort niet bij deze kom ik hier niet meer !!!!
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Eten is goed, genoeg keus.
Fijne bediening, gezellige sweer.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Gewoon heerlijke pannenkoeken gegeten, genoeg keus. Prijs kwaliteit niets op aan te merken. Bedoening mag iets meer betrokken zijn,. Gegaan met AH actie met 3 personen afrekening niet goed alleen goedkoopste pannenkoek in mindering gebracht. Makkelijkste keuze
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Gewoon lekker voor lunch om een pannenkoek te eten. Personeel mag iets meer betrokken zijn. Moesten om alles vragen. Met Ah bonnen geweest, afrekening niet goed alleen de goedkoopste pannenkoek in mindering gebracht, waarschijnlijk de makkelijkste manier
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Altijd gezellig, vriendelijk,en eerlijke prijs
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Helaas geen 3 gangen menu. Pannekoeken waren wel erg lekker
M.F. D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Prima locatie, gemoedelijke sfeer, uitstekende bediening.
J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het is zeer aan te bevelen om hier te lunchen of pannenkoeken te eten. Vriendelijke bediening niet opdringend en een gezellige ruimte.
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Aardige bediening. Pannenkoek was niet verkeerd maar ook niet top. Hadden een pannenkoek met ijs aardbeien en slagroom dus dat maakt de smaak al snel goed. De pannenkoek zelf vonden wij wat smakeloos. Maar ja waar eet je nog wel een goede ouderwetse pannenkoek.
K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We hebben tijdens onze vakantie lekker gegeten in dit leuke restaurant. De bediening kon wel beter/alerter. Zo werd voor 1 kind een kleurplaat met kleurpotloden gebracht, terwijl er toch nog echt nog 2 andere jonge kinderen aan tafel zaten. Nieuw drinken moesten we steeds om vragen, en oude flesjes en glazen werden niet meegenomen als heg nieuwe gebracht werd. Dit is nog een verbeterpuntje dus...
De pannenkoeken waren verder heerlijk, we hebben er allemaal van genoten!
Mirte J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Zeer vriendelijk en meedenkend (we hadden een kindje en hond, en kregen hier een hele fijne plek voor, met kinderstoel en drinkbak voor de hond)
Yvet V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Goed eten, vriendelijk personeel & een speelzolder voor de kinderen.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
goed gevulde pannenkoek, waarbij je geen suiker/stroop meer nodig hebt. Een aanrader. En als wij weer in de buurt zijn, komen we zeker een van de andere specialiteiten proberen.
Jani D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, mijn dochter en kleinkinderen eten lactosevrij dat was geen probleem.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Lekker gegeten. Duurde wel even dat het op tafel stond. De moeite waard om te wachten. Bediening vlot en harde werkers.
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Een overhéérlijke pannenkoek, gezellige bediening. Prima.