Pannenkoekhuis De Koek&pan

Moriaanseweg Oost 64 3223 AK Hellevoetsluis Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Pannenkoekhuis De Koek&pan

Als je wilt genieten van echte ouderwetse pannenkoeken, dan is Pannenkoekenhuis Koek & Pan in Hellevoetsluis de ideale oplossing. Het restaurant biedt niet alleen smakelijke pannenkoeken, maar ook een uitgebreide keuze aan andere lekkernijen en hartige gerechten.

Gelegen aan de rustige Moriaanseweg in Hellevoetsluis, is het pannenkoekenhuis bij uitstek geschikt voor een lunch of uitje met de kinderen. Het pannenkoekenhuis Koek & Pan biedt ruim 50 verschillende pannenkoeken aan, zodat er iets is voor elk wat wils. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor een hartige pannenkoek met kaas, maar ook een pannenkoek met appel voor de zoete trek.

Ga je liever hartig lunchen, dan kun je terecht in de lunchroom. Kinderen zijn ook meer dan welkom en kunnen zich fijn vermaken in de uitgebreide speelhoek. Ben je in de buurt? Kom dan eens gezellig langs bij pannenkoekenhuis Koek & Pan in Hellevoetsluis!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekhuis De Koek&pan

• Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
lekkere pannekoeken
G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Leuke zaak. Samen met mijn vriendin geluncht. Lekkere koffie, pannekoeken en ijs.
Leuke bediening.
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening en gerecht heel snel op tafel, maar... had me meer voorgesteld van de boerenpannekoek... net als de inrichting was ook de pannekoek cafetaria-achtig.
Martinvanblijswijk B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
we kennen dit restaurantje/pannenkoekhuis van het voorbijgaan. En vrijdag, 2 november hebben wij er met onze 2 kleinkinderen 5 en 6 jaar gegeten. Zij werden beiden vriendelijk ontvangen door de beide jonge medewerkers, waarvan er één (Lester) in de klas bij mijn echtgenote heeft doorgebracht, een sympathieke, frisse en behulpzame jongen, zijn jonge collega hielp ons eveneens prettig en behulpzaam.
We maakten gebruik van de AH/restaurantaktie/

Het is voor herhaling vatbaar!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De pannenkoeken waren lekker. Leuk gebouw. Leuk dat kids kunnen sparen voor cadeaus. Nadeel vond ik de rokende mensen buiten waardoor je naar binnen moet lopen. Ziet er ook niet uitnodigend uit dan.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij de Koek & Pan! De bediening was prima en Jan heeft speciale boekweit-pannenkoeken voor ons gebakken! We komen zeker nog een keertje terug!
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Gezellig en knus restaurantje, eten was lekker!
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Goede kwaliteit, zeker prijs verhouding. Vriendelijke bediening. Leuke zaak waar je zelf na afrekening nog gezellig kan napraten
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijke pannenkoeken!
Luc H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heel leuk tentje en lekker pannenkoeken!
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker eten, voor een leuke prijs. vriendelijke bediening
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten gezellig
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, is beslist voor herhaling vatbaar.
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Er was eigenlijk n besloten verjaardagsfeestje maar we konden toch terecht voor n actiepannenkoek!
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten bij Jan!
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij komen hier v de snitzel omdat Mn zoon die echt lekker vind , maar zoals altijd was de ontvangst weer niks de baas en tevens kok zegt niks kan geen lachte af en vind dat rond uit onbeschoft !!maar zodra er mensen binnen komen die hij kent dan is hij de vrolijke baas en groet hij de mensen. Vind jammer dit hoort niet bij deze kom ik hier niet meer !!!!
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Eten is goed, genoeg keus.
Fijne bediening, gezellige sweer.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Gewoon heerlijke pannenkoeken gegeten, genoeg keus. Prijs kwaliteit niets op aan te merken. Bedoening mag iets meer betrokken zijn,. Gegaan met AH actie met 3 personen afrekening niet goed alleen goedkoopste pannenkoek in mindering gebracht. Makkelijkste keuze
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Gewoon lekker voor lunch om een pannenkoek te eten. Personeel mag iets meer betrokken zijn. Moesten om alles vragen. Met Ah bonnen geweest, afrekening niet goed alleen de goedkoopste pannenkoek in mindering gebracht, waarschijnlijk de makkelijkste manier
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Altijd gezellig, vriendelijk,en eerlijke prijs