Pannenkoekhoes De Stroper

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 20:00

Loes M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Vandaag hier gegeten. Prima pannenkoeken, goed gaar en goed van smaak. Mijn partner had een pannenkoek de Jager, met o.a. asperges en tonijn. De tonijn vond hij wat te droog. Onze kinderen hadden een naturel pannenkoek die ze goed smaakte. Ik had een saté met frites en een extra salade. Prima van smaak, frites uitstekend en salade met o.a. diverse slasoorten zoals veldsla. Verder met gele en rode paprika, beetje tomaat (mag meer), rode ui.
Vriendelijke bediening. Helaas geen water of bruisend water in grote flessen of karaffen, alleen kleine flesjes Chaudfontaine.
Het restaurant ligt aan een vrij drukke N-weg, dit was wel een minpuntje.
Ik vind dit wel een van de betere pannenkoeken restaurants die ik de laatste jaren heb bezocht. Aanrader.
NB Ze hebben binnen als buiten een (bescheiden) speelhoekje/plek voor kinderen.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Prima pannenkoeken. Ik had pannenkoek "De Stroper". Een goede combinatie van vlees en zuurkool op de pannenkoek. Een aanrader. Het was gezellig druk, de bediening was vlot, attent en in voor een praatje waarin ze passie voor het beroep tonen.

Goed idee was dat gezinnen met kinderen in een andere ruimte zaten. De 100% volwassen gezelschappen zaten dus apart. Rustig eten! Leuke tent om vrijdag avond een pannenkoek te doen.
Wim1952 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Na een fietstocht in de prachtige omgeving, besloten we de dag met een bezoek aan De Stroper. We kenden het restaurant niet, maar kunnen dit beslist aanbevelen.
Prima pannenkoek, correcte bediening en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Laurensz .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
We waren met een groot gezelschap, maar de bediening liep vlot. Jammer dat één pannenkoek, nu net die van onze eregast, later dan de rest kwam. Lekkere pannekoeken.
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
In mei 2013 met z`n vieren genoten van een heerlijke pannenkoek. Ik had de 'huispannenkoek" De Boswachter en die moet goed zijn! Heerlijke goed gevulde en goed gebakken koek, vriendelijke en attente bediening, ruime zit en in een goed verzorgd, ietwat gedateerd restaurant. Het dessert werd naar mijn wens aangepast en was helemaal top met "echte" slagroom ( dus niet uit een bussie) geserveerd.
Lekker hoor!