Pannenkoekerie

Kan beter
Lang
M. H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het pannenkoekenrestaurant heeft een extra ruimte waar de sfeer veel minder is dan in het hoofdrestaurant, wij werden in de extra ruimte geplaatst. Wij hadden gereserveerd en bij het opgeven van de bestelling werd al gemeld dat het enige tijd zou duren omdat het hoofdrestaurant vol zat. Kennelijk is het aantal zitplaatsen wel uitgebreid maar de capaciteit van de keuken niet.
Inderdaad moesten wij ruim 45 minuten op onze pannenkoeken wachten maar er was zelfs een andere tafel waar de gasten nog veel langer moesten wachten op hun eten. Pannenkoeken waren redelijk, niets bijzonders. Bij het afrekenen gemeld dat de wachttijd wel heel lang was. Hierop werd gezegd dat ze hun best doen maar dat vind ik als excuus onvoldoende.
L-R .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Vandaag hier gegeten met vrienden. Erg jammer dat op zo'n prachtige Pinksterdag (20 graden en onbewolkt) het tuinterras niet open is. Bij navraag meldt de serveerster dat het dan niet meer te overzien is en we dus niet op 't terras mogen gaan zitten. Gelukkig weten we nog net één van de 4 picknicktafels aan de voorkant te bemachtigen, maar helaas zit je daar wel pal aan de erg drukke straat. Na het bestellen hebben we bovendien nog meer dan een uur op onze pannenkoeken moeten wachten, zonder dat gemeld werd dat het lang zou duren. Dit was dus een flinke tegenvaller, zeker aangezien de houten picknicktafels niet de meest comfortabele plek zijn om te zitten. Over de service zijn we dus niet echt te spreken. De pannenkoeken smaakten overigens wel erg lekker en de maandspecial met asperges is een aanrader.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Samen een pannekoek gegeten in het restaurant. De entourage past bij een pannekoekenrestaurant, lekker kneuterig. De bediening had iets meer oplettend kunnen zijn maar we werden vlot geholpen.
Ook kregen we onze pannekoeken snel, ze waren lekker krokant van buiten maar toch ook gaar en niet hard van binnen. Goede prijs/kwaliteitverhouding!
M O.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Vanmiddag op doorreis hebben we met vier personen (waarvan twee kinderen) geluncht op deze mooie locatie. Het ligt wel langs een doorgaande weg maar achter het gebouw ligt een fijne tuin met terras en ernaast een speeltuintje voor de kinderen met o.a. trampolines en een glijbaantje. De pannenkoek naturel was lekker. De tosti's waren prima. De uitsmijter was oké. Maar niks meer dan een gewone simpele hap. Al met al wel wat aan de prijs (bijv. 6 euro voor tosti ham-kaas-ananas) voor het feit dat alles echt de basic versie is van wat je ervan kan verwachten. Saus erbij (soort vreemde barbecuecurrystroopsaus die we niet konden thuisbrengen) lieten we alle vier staan. De bediening voldeed op zich wel maar daar is zeer zeker verbetering mogelijk.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
In tegenstelling tot de andere recensies kunnen wij melden dat wij al in 20 minuten onze pannenkoeken kregen geserveerd. Heerlijke pannenkoeken: al ogen ze dun, voedzaam zijn ze wel. Een aanrader!