Pannenkoekerie 't Veldhuis

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
C W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eerder hier gegeten, was toen matig. Toch nog keer terug voornamelijk voor de speeltuin en de paarden stal. Waren met kleinkinderen. De pannenkoeken met appel waren goed. De kinderpannenkoeken waren deels rauw. Toen wij hier een opmerking over maakten zei de serveerster dat de helft van de pannenkoek met ander meel was bereid. Zo'n onzinnige smoes nog nooit gehoord. Kregen een andere die wel goed was. De cola krijg je niet met een flesje maar uit t vat. De bediening was vriendelijk. Ze moeten t hebben van de locatie. Anders dit restaurant zeer matig.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super locatie heerlijke speeltuin. Helaas was weer een pannenkoek niet gaar. Cola krijg je uit het vat en een kan limonade kost 6 euro.
Rianne M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Hier hebben wij gegeten met kinderen!
Het is ideaal: Zelf binnen met vriendinnen kletsen terwijl je zicht hebt op de gehele speeltuin waar kinderen zich uit kunnen leven. Echt geweldig!
Eten was prima, niet heel bijzonder, lekker gegeten, kortom: een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ook prettig, de centrale ligging.
Wij komen nog eens terug!
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Erg lekker gegeten hier.
De pannekoeken zijn echt heerlijk en met verse gerechten bereid.

Prima service erg vriendelijk en er is veel mogelijk.

Erg leuk ook om uitzicht te hebben op de paarden in de bak.

Enige verbeter puntje zou zijn is qua acqoustic het is wat rumoerig zeker als kinderen heen en weer rennen enzo.
En je ruikt dat je op een manage zit het is niet heel hinderlijk maar hier zou mischien iets simpels aan tedoen zijn.

Jacoline B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Pannenkoeken smaakten heerlijk.
Bediening vergat drinken te brengen en duurde lang met opnemen. Pannenkoeken vervolgens snel gebracht.
Speelgelegenheid super voor kinderen!
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Geweldige locatie met kinderen. Mooi terras, grote speeltuin/diertjes/springkussen met een hek erom. Pannekoek was dun en erg lekker
C W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Voor de verjaardag van kind met groep gegeten. De pannenkoeken waren goed maar daar was dan ook alles mee gezegd. De broodjes hamburger waren om te huilen. Slap wit broodje op een koffieschotel geserveerd. Nix van de aangegeven uien, champignons . Als compensatie patat. De bediening was niet geïnteresseerd. De rekening was te hoog, na overleg kon er 1 hamburger vanaf. Komen hier niet meer terug.
Ponnetje82 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Mij man, zoontje en ik hebben pannenkoeken gegeten. Mijn dochtertje patat. Eerlijk gezegd vonden we de pannenkoeken niet lekker. Ze lijken wel niet goed gaar,, erg zacht en er zit niet veel smaak aan. De patat was wel lekker, van ons mogen ze hun naam veranderen. Laat de pannenkoeken maar aan iemand anders over die het wel kan ;)
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Met zeven man/vrouw/kinderen voor de eerste keer o.a. pannenkoeken gegeten. Die werden wisselend ervaren. Eigenlijk waren de twee die het meest basic waren het lekkerste. De twee opgetuigde pannenkoeken (boerenpannenkoek en de Americano) waren machtig en de salami te overheersend en de boeren te vlak. Gek hoor. De kaasplakken over het gerecht de Kapsalon veroorzaakten dat de frites week werden. De saté schotel was lekker. De bediening die avond was deels goed deels niet oplettend of attent, terwijl het helemaal niet druk was. Verbeterpuntje. Leuk om overdags met kinderen hier te gaan eten vanwege het springkussen en de dieren en zeker ook de mogelijkheid buiten op het overdekte terras te eten.
Jules M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
De salade caprese was prima, de bediening prima, maar de pannenkoek smaakte kunstmatig. Heb dit ook gemeld toen men mij vroeg hoe het gesmaakt had. Toen kreeg ik als proef het beslag t proeven, maar dat smaakte prima. Kennelijk was er op een andere manier, misschien via een verpakking, iets kunstmatigs in de pannenkoek gekomen . Je zou dan mogen verwachten dat ze wat in de rekening compenseren, maar nee hoor. Gemiste kans, hier kom ik niet meer.
Zomer2012 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
heerlijke pannekoeken gegeten en wat een superattente bediening! kids lekker op het springkussen en met de dieren spelen...wij aan de borrel.