Pannenkoekentuin

Dammerweg 3 1394 GM Nederhorst Den Berg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekentuin

Sanne-- .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Lekkere pannenkoeken met een ruime en leuke speelplek voor de kinderen. Jammer van de ongeïnteresseerdheid van het personeel. Glas met stukje eraf aan mijn dochter van 2,5 gegeven, lege schenkstroopflessen op tafel, vieze glazen laten staan bij nieuw rondje drinken, tekeningen zijn op, potloden allemaal zonder punt en geen puntenslijper. Er kon nog geen lachje of "eet smakelijk" of "is alles naar wens" of kinderen mogen nog een cadeautje uitzoeken" af.
Het was heel rustig, dus daar lag het niet aan. Heel jammer.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Gisteren met 12 personen hier gegeten. Pannekoeken waren lekker maar:
1. Glas van palm-biertje waren stukjes af aan de bovenkant waardoor scherp, zonder problemen nieuw glas gekregen.
2. Moesten in etappes eten omdat er volgens het peroneel maar 6 pannen waren, waardoor er maar 6 pannenkoeken tegelijk geserveerd konden worden. Gevolg 1e persoon had pannenkoek al op terwijl laatste persoon nog aan pannenkoek moest beginnen.
3. Op de menukaart/placemat stond een toetje dat al lang niet meer te krijgen was. Reden volgens het peroneel: De placemats moeten eerst op voordat er nieuwe komen.
4. De kinderen konden inderdaad lekker spelen maar er hangt wel een papiertje dat er telkens een begeleidende ouder bij moet zijn.
Samenvattend een niet professioneel overkomend pannenkoekenhuis waar de pannenkoeken overigens wel lekker zijn. Er waren weinig andere gasten dus kan ik me voorstellen dat de wachttijden bij drukte gigantisch zijn. Wel een leuke speelgelegenheid voor kinderen, dus als dat de prioriteit is, prima om een keertje naar toe te gaan.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Pannenkoeken zijn pannenkoeken, daar kan niet veel mis mee gaan. De pannenkoeken van dit restaurant waren prima, groot genoeg en smakelijk. De sateetjes waren qua vlees en saus goed, de garnituur was aan de magere kant. De rode wijn was van de kwaliteitsklasse Pinard en geserveerd in glazen die je voor drie euro per gros koopt.
Waarom gaat men naar een pannenkoekenrestaurant? Omdat de (klein-)kinderen dat zo leuk vinden. En leuk hebben ze het zeker gehad dankzij allerlei speelmogelijkheden. De kinderen hebben een fijne avond gehad, dus wij........ ook.
Riny V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Het eten was heerlijk wij waren er met onze twee kleinzoons niet voor het eerst trouwens. De jongens vinden het geweldig ze hoeven niet verplicht op hun stoel te blijven zitten en kunnen er heerlijk spelen. Het personeel was super vriendelijk. En de service grandioos. En dan als toetje het overheerlijke noten krokant ijs niet te vergeten super lekker.
Fam. van Wijk
Roy A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Met mijn nekharen overeind lees ik wel eens de negatieve reacties op restaurants van mensen die gebruik maken van bv een groupon actie.
Hier denk ik vaak; wat zeuren jullie nou, het is toch goedkoop dus wat verwacht je dan.
Maar nu ben ik zelf eens negatief en in dit geval gaat dit over de pannenkoekentuin.

Beste grouponners ''LET OP'' want ook al vermeld de coupon dat je uit alle pannenkoeken mag kiezen en ook uit de luxere, dit is dus niet het geval maar werd ons pas verteld nadat wij onze luxe pannenkoeken voor de helft op hadden en een volgende wilden bestellen.
Er zou een toeslag betaald moeten worden van 5euro per bestelde luxe pannenkoek en het zou een fout van groupon zijn dat dit niet vermeld stond op de coupon.
Voor ons leek het erop dat men extra geld probeerden op een deal die ze misschien toch wat tegenviel maar het op deze manier spelen werkt averechts.

Met de kok/eigenaar erbij a/d tafel zijn we tot een compromi gekomen en hebben we 2,5 extra betaald per luxe pannenkoek.
Het was eigenlijk ook nog steeds een koopje maar het gaat ons erom om de manier waarop ze dit doen en je de daar ter plaatse voor het blok zetten.

De pannenkoeken waren wel erg lekker en met kinderen is het goed vertoeven door de indoor speelplaats maar voor ons was dit de eerste maar ook de laatste keer.
Sjan .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Goed belegde pannenkoeken die heerlijk smaken. Genoeg keuze op de kaart om het iedereen naar de zin te maken, zowel hartig als zoet.

Zaak was helemaal vol en hebben dan ook 1,5 uur moeten wachten voordat onze eerste pannenkoek verscheen. Voor ons reden om daar niet meer te gaan eten.