Pannenkoekenstation

Zwartepad 19 1674 NZ Opperdoes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenstation

Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
vandaag een hapje gegeten bij het pannenkoekenstation. lekker gegeten. vooral de pannenkoek gerookte zalm viel in de smaak. heel vriendelijke mensen, we kregen een korte rondleiding bij een mega enorme model spoorbaan. leuke locatie om s zomers eens langs te fietsen. ambiance in restaurant kan beter. hadden een beetje het gevoel in een schuur te zitten.... is ook zo. het was ook nogal koud binnen....
Chantal E.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Niet alleen de pannenkoeken zijn lekker maar ook de kippendijen sate plate is heerlijk. Er is keus genoeg op de kaart. Ook de flensjes voor bij de koffie zijn een aanrader. Die met walnoten en honing is erg lekker. Een gezellige, laagdrempelige eet locatie waar je heerlijk kunt zitten. Zowel buiten als binnen. De kids vermaken zich hier ook prima. Er zijn speeltoestellen, skelters en natuurlijk de treinen en de rondleiding bij de bijen. Erg leuk allemaal!
Yannick F.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Erg lekker gegeten. We hebben genoten van de bijzondere pannenkoeken (bijvoorbeeld pannenkoek kapsalon). Daarnaast was het restaurant erg leuk ingericht en is het ook voor kinderen echt een uitje. Hier ga ik zeker binnenkort weer heen.
George F.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Wat een enige locatie. Ontzettend veel te doen en te zien over bijen en modelspoorbaan. leuk voor kinderen en volwassenen. Prettige bediening. En de pannenkoeken waren heerlijk. Mijn favoriet is met geitenkaas, peer, walnoten en de zalige honing.