Pannenkoekenschip De Liberté

Stoombootkade 12 7941 BS Meppel Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekenschip De Liberté

Wat een belevenis om op deze bijna 100 jarige tweemaster klipper "De Liberté" van de heerlijkste pannenkoek te genieten!

Ruim 60 soorten ambachtelijk gebakken pannenkoeken en andere gerechten zoals Spareribs, schnitzel of een lekkere varkenssaté.

Het interieur is indrukwekkend en biedt plaats aan ±100 gasten aan bak- en stuurboord. Er heerst nog de gezellig nostalgie van den oude scheepsvaart. Als je de menukaart bekijkt, beleef je dat je hier met een interessant restaurant in zee bent gegaan. Kom naar Meppel voor de lekkerste pannenkoek!

Uiteraard is er voor de kids die even geen trek in een pannenkoek hebben ook friet met frikadel of kroket en appelmoes of mayonaise verkrijgbaar. Check zelf de menukaart, er staat genoeg op.

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenschip De Liberté

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Valet parking

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenschip De Liberté

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
leuk/gezellige pannenkoek restaurant zonder opsmuk met goede /spontane/vriendelijke personeel.
Alie E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima om met de kinderen uit eten te gaan prima pannenkoek en dessert ook goed voor elkaar een aanrader.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel gezellig. Super bediening en heerlijke pannenkoeken
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijke pannekoeken
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hadden gereserveerd via iens toen we daar aankwamen wisten ze van niks. Toen ik zei dat ik via iens had gereserveerd zeiden ze Ow dat gaan via de telefoon en daar kijk ik bijna nooit op. Dat vond ik een beetje raar. Maargoed verder was het allemaal dikke prima.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heb vanavond heerlijk gegeten, pancakes, met honing, blauwe bessen en aardbeien. Ook heel mooi gekozen wat de kleuren betreft. Paste goed bij Bevrijdingsdag!
hilde V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
het eten was voortreffelijk. de keuze goed en de sfeer gezellig.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hadden het menu, mosterd soep was prima, lekker romig en vers! Knapperig stokbrood en goede kruidenboter. Daarnaast een pannekoek met kaas en banaan ook dikke voldoende. De sorbet kon er nog net bij, iets teveel siroop welke het erg zoet maakte. Je moet wel van kinderen houden als je hier gaat eten. De sfeer is prima, bij wind gaan de lampjes ook heen en weer waardoor je ook door hebt op een echt schip te zitten. Komen hier graag. Voor kids ook genoeg te doen.