Over het restaurant Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk

Oud-Hollands pannenkoek festijn

Als je op zoek bent naar een ambachtelijke, glutenvrije of lactosevrije pannenkoek, kom dan naar Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk! Het meel is afkomstig van Korenmolen 'de Windotter', een van de grootste molens van Nederland. De lieflijke inrichting zorgt voor een gezellige huiskamersfeer. Een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een frisse uitstraling!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk

Dinsdag 16:00 - 20:30
Woensdag 11:30 - 20:30
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 20:30
Zaterdag en Zondag 11:30 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk

Joostvantoever .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prettige ontvangst. Vriendelijk te woord gestaan. Prettig dat er advies gegeven werd mbt het menu. Prijs kwaliteit verhouding was goed.
Aanbevolen om er nog eens te gaan eten.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij vonden het vreemd dat er een andere kaart gebruikt wordt speciaal voor de a.h. actie.
Je kunt dan aan het totaal bedrag geen touw aan vast knopen.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Fijn restaurant. Ons vaste adres in omgeving IJsselstein.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Correcte en vriendelijke bediening. Op het eten, wat goed was is niets aan te merken. Leuke locatie en gezellige inrichting.
afra S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
vlotte bediening jong personeel maar zeer vriendelijk en behulpzaam indien nodig. Heerlijk gegeten van onze pannenkoek.We geven een hoog cijfer een 8 en een 1/2
J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Kregen een plaats toegewezen vlak bij de speelkamer die erg rumoerig was, jammer er was plaats genoeg voor een rustiger plekje. Het eten en de bediening was prima.
Joanke L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Goede service, goede sfeer en het belangrijkst, goed eten. Wat wil je nog meer!? Uitzicht op de gracht, dus dat dat maakt de ambiance helemaal af.
theo V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Top top en nog eens top gegeten ! De prijs was wel ff schrikken maar wij vonden het waard! Eerlijk gegeten en goed geholpen door een krullebol !
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een leuk en gezellig pannenkoekenrestaurant. En super lekkere pannenkoeken.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten! Het ging allemaal wel snel maar de afrekening liet juist weer op zich wachten. De bediening maakte fout op fout en kwam verwarrend over. Kortom; prima voor een keertje maar behoort zeker niet tot mijn favoriete restaurants!
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eindelijk een Pannenkoekenrestaurant waar je niet aan de tafel en de stoelen blijft plakken.
Vriendelijke bediening en ik ben normaal niet zo dol op pannenkoeken want doe het voor de rest van de familie maar deze pannenkoeken vind ik zelfs lekker.
Al met al heerlijk gegeten en voor mij een dikke 9
Anke R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Qua entourage een prachtig restaurant! Speelkamer is fijn, maar er mag wat meer aanbod zijn, zeker met het oog op het jongere kind.
Carpaccio was niet lekker, te grof gesneden. Soep was echter heerlijk!
Satésaus errug dun.... en de patatjes lauw. Opmaak van de borden was goed, heel gevarieerd, inclusief kroepoek, sla, atjar e.d.
Het is ook een pannenkoekenrestaurant, dus wellicht hebben wij de verkeerde keuze op de kaart gemaakt.
Overigens een 'starre' Iens-kaart: je mag absoluut niet een gerecht kiezen van de gewone kaart, zelfs niet als de prijs hetzelfde of zelfs lager is!
Lambertus Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima ,tevens een wederdienst gedaan (openen van een gesloten deur) met dank van de Eigenaresse en als beloning het moge ontvangen van een WARME ZOEN. GR: VAN bERT
Hanssie01 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, was erg druk en daarom een lange wachttijd................."....................................................................................
elsbethmario .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We zijn geweest met een bon van de AH-actie, alleen deze actie is niet echt wat je noemt een leuke actie. Je betaald voor een menu 27,50, terwijl er op hun eigen website een ander bedrag stond vermeld. Daarnaast kom je normaal gesproken ook rond dit bedrag uit als je gewoon 'los' besteld. Zeker voor een pannenkoekenhuis vind ik het aan de dure kant. Als je net iets meer geeft denk ik dat meer blije klanten zal hebben.
M.C. Y.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisteren heerlijk gegeten buiten: pannenkoek ananas en shourma met een spa blauw voor een ieder. We zijn daarbij goed geholpen door Sophie en Vickey waarvoor onze complimenten. We gingen eerst binnenzitten en we konden buiten zitten dankzij de leidster. We wilden graag buiten zitten maar alles was reeds gereserveerd en wij hadden binnen gereserveerd. We gaven onze voorkeur en op een gegeven moment konden we buiten zitten. Waarvoor hulde aan de leidster!
p.zuijdendorp .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima gegeten, pannenkoeken waren goed gevuld, snelle service maar het was ook dinsdag en niet druk, we zaten bij het raam en dan heb je leuk uitzicht op de Oude Sluis, de inrichting is zoals de meeste Pannenkoeken restaurants, we komen zeker nog eens terug.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goed restaurant leuke sfeer en vlot bedient pannenkoek menu.
Lekker gegeten . Het toetje. stroopwafelcake met ijs was, op aanraden van de bediening, een zeer goede keuze.
M.C. Y.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten die avond en uitstekend bediend door Joy en Vicky. Onze complimenten aan deze 2 lieftallige dames. De Porky/shoarma en Ananas/scheepsvaart waren ook heerlijk om te eten! Tot een volgende keer.