Over het restaurant Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk

Oud-Hollands pannenkoek festijn

Als je op zoek bent naar een ambachtelijke, glutenvrije of lactosevrije pannenkoek, kom dan naar Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk! Het meel is afkomstig van Korenmolen 'de Windotter', een van de grootste molens van Nederland. De lieflijke inrichting zorgt voor een gezellige huiskamersfeer. Een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een frisse uitstraling!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk

Dinsdag 16:00 - 20:30
Woensdag 11:30 - 20:30
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 20:30
Zaterdag en Zondag 11:30 - 20:30

Anke R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Qua entourage een prachtig restaurant! Speelkamer is fijn, maar er mag wat meer aanbod zijn, zeker met het oog op het jongere kind.
Carpaccio was niet lekker, te grof gesneden. Soep was echter heerlijk!
Satésaus errug dun.... en de patatjes lauw. Opmaak van de borden was goed, heel gevarieerd, inclusief kroepoek, sla, atjar e.d.
Het is ook een pannenkoekenrestaurant, dus wellicht hebben wij de verkeerde keuze op de kaart gemaakt.
Overigens een 'starre' Iens-kaart: je mag absoluut niet een gerecht kiezen van de gewone kaart, zelfs niet als de prijs hetzelfde of zelfs lager is!
Lambertus Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima ,tevens een wederdienst gedaan (openen van een gesloten deur) met dank van de Eigenaresse en als beloning het moge ontvangen van een WARME ZOEN. GR: VAN bERT
Hanssie01 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, was erg druk en daarom een lange wachttijd................."....................................................................................
elsbethmario .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We zijn geweest met een bon van de AH-actie, alleen deze actie is niet echt wat je noemt een leuke actie. Je betaald voor een menu 27,50, terwijl er op hun eigen website een ander bedrag stond vermeld. Daarnaast kom je normaal gesproken ook rond dit bedrag uit als je gewoon 'los' besteld. Zeker voor een pannenkoekenhuis vind ik het aan de dure kant. Als je net iets meer geeft denk ik dat meer blije klanten zal hebben.
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisteren heerlijk gegeten buiten: pannenkoek ananas en shourma met een spa blauw voor een ieder. We zijn daarbij goed geholpen door Sophie en Vickey waarvoor onze complimenten. We gingen eerst binnenzitten en we konden buiten zitten dankzij de leidster. We wilden graag buiten zitten maar alles was reeds gereserveerd en wij hadden binnen gereserveerd. We gaven onze voorkeur en op een gegeven moment konden we buiten zitten. Waarvoor hulde aan de leidster!
p.zuijdendorp .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima gegeten, pannenkoeken waren goed gevuld, snelle service maar het was ook dinsdag en niet druk, we zaten bij het raam en dan heb je leuk uitzicht op de Oude Sluis, de inrichting is zoals de meeste Pannenkoeken restaurants, we komen zeker nog eens terug.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goed restaurant leuke sfeer en vlot bedient pannenkoek menu.
Lekker gegeten . Het toetje. stroopwafelcake met ijs was, op aanraden van de bediening, een zeer goede keuze.
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten die avond en uitstekend bediend door Joy en Vicky. Onze complimenten aan deze 2 lieftallige dames. De Porky/shoarma en Ananas/scheepsvaart waren ook heerlijk om te eten! Tot een volgende keer.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het waren heerlijke pannenkoeken. Wij werden vlot, snel en goed geholpen. Leuk dat er een speciale kinder speelkamer is die wij met monitoren in de gaten konden houden. Aanrader voor nog een keer????
J.H. C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vriendelijke bediening, efficiënt, zeer kindvriendelijk.
Mei S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Slecht gegeten. Slechte presentatie van personeel ( ober zit hele tijd op ipad aan een tafeltje, kok rookt bij speelruimte kinderen met handschoenen nog aan). Maar ja wat kun je verwachten bij een pannenkoekentent.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Zeer fijn pannenkoeken restaurant. Vanuit Ijsselstein ook goed bereikbaar.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Rwas voor ons eengezellige avond konden goed met elkaar praten en de kinderen speelden fijn in de speelhoek
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zeer kindvriendelijk. Alleen liet prijs/kwaliteit te wensen over. Wat me erg tegenviel, was dat suiker de boventoon voerde en er geen aantrekkelijke gezonde varianten voor de kleintjes beschikbaar waren.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Vrolijke bediening. We mochten een ander tafeltje (bij het raam ;-) uitkiezen dan in eerste instantie werd toegewezen. Snel de pannenkoek op tafel, smaakte heerlijk. Leuke locatie, midden in historisch centrum aan gracht.
wagnervfv .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een heel gezellig restaurant. Superleuk voor de kinderen. Ze hebben daar een aparte speelruimte waar de kinderen kunnen spelen. Via een monitor kan je ze in de gaten houden.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ziet er gezellig uit. kan je kind wel late spelen. Maar zou mijn kind van drie er nog niet zo alleen laten spelen moet eerst door naar buiten kan niet zelf naar me toe als er wat is.
dukaatje .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zondagavond gegeten bij pannenkoekenrestaurant Vreeswijk met de AH actie. Er viel genoeg te kiezen en de bediening was vriendelijk. Na het voorgerecht werd zelfs gevraagd of we ons hoofdgerecht al geserveerd wilden hebben of dat we nog even wilden wachten. De champignonsoep is een aanrader. Daarna hadden we een pannenkoek met spek en champignons en als toetje stoofperencake met ijs en slagroom. Een gezellige avond voor een heel redelijke prijs
Mauri596 S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De bereiding van de pannenkoeken gaat snel. De keuzes zijn beperkt maar dat hoort bij de AH -restaurantactie-
De rekening van ong. €40,00 ( 2 pannenkoeken en 2 comsumpties) komt niet helemaal over als 1- maaltijd gratis.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De gastvrouw kwam erg pinnig over wij voelden ons niet echt gewenst. En dat is jammer want dat geeft niet het gevoel dat je effe gezellig uit eten gaat. Dat is wel de reden dat wij daar niet nog x heen gaan