Over het restaurant Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk

Oud-Hollands pannenkoek festijn

Als je op zoek bent naar een ambachtelijke, glutenvrije of lactosevrije pannenkoek, kom dan naar Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk! Het meel is afkomstig van Korenmolen 'de Windotter', een van de grootste molens van Nederland. De lieflijke inrichting zorgt voor een gezellige huiskamersfeer. Een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een frisse uitstraling!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk

Dinsdag 16:00 - 20:30
Woensdag 11:30 - 20:30
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 20:30
Zaterdag en Zondag 11:30 - 20:30

wagnervfv .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een heel gezellig restaurant. Superleuk voor de kinderen. Ze hebben daar een aparte speelruimte waar de kinderen kunnen spelen. Via een monitor kan je ze in de gaten houden.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ziet er gezellig uit. kan je kind wel late spelen. Maar zou mijn kind van drie er nog niet zo alleen laten spelen moet eerst door naar buiten kan niet zelf naar me toe als er wat is.
Mauri596 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De bereiding van de pannenkoeken gaat snel. De keuzes zijn beperkt maar dat hoort bij de AH -restaurantactie-
De rekening van ong. €40,00 ( 2 pannenkoeken en 2 comsumpties) komt niet helemaal over als 1- maaltijd gratis.
dukaatje .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zondagavond gegeten bij pannenkoekenrestaurant Vreeswijk met de AH actie. Er viel genoeg te kiezen en de bediening was vriendelijk. Na het voorgerecht werd zelfs gevraagd of we ons hoofdgerecht al geserveerd wilden hebben of dat we nog even wilden wachten. De champignonsoep is een aanrader. Daarna hadden we een pannenkoek met spek en champignons en als toetje stoofperencake met ijs en slagroom. Een gezellige avond voor een heel redelijke prijs
Simoon B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De gastvrouw kwam erg pinnig over wij voelden ons niet echt gewenst. En dat is jammer want dat geeft niet het gevoel dat je effe gezellig uit eten gaat. Dat is wel de reden dat wij daar niet nog x heen gaan
Milicia F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten!
Vooral de carpaccio is echt een aanrader! De lekkerste van alle die ik al op heb. Alles was echt super lekker. Vriendelijk personeel. Drinken werd goed verzorgd. Echt top tent! Komen hier zeker terug!
Enige feedback...licht mag iets minder. Net iets meer sfeer dan denk ik.
gerry26 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben de bonnen van AH gebruikt, 2e diner gratis. Kregen goede uitleg, waaruit we konden kiezen. We hebben lekker gegeten, kortom een gezellige avond, voor herhaling vatbaar.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima, heerlijk gegeten, vlotte en zeer vriendelijke bediening. Ook met de AH actie genoeg keuze. Komen zeker weer terug.
B K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijke pannenkoeken gegeten die zeker niet vet proefden. Ook de cheesecake was voortreffelijk. Ook de andere familieleden waren tevreden over hen pannenkoek. Een aanrader dus.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Simpele inrichting, geen poeha. De ham was op, wat natuurlijk een dikke fout is in een pannenkoeken restaurant.
De Dame Blanche was met chocolade spoortjes wat te simpel, terwijl je die met warme chocolade saus verwacht.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Aanrader. Aandacht besteed aan de kinderen. Complimenten. Misschien ook leuk aantal screens aan de wand met kinder tekenfilms. Goede afleidingen voor de kinderen. Blijven ze ook goed zitten tijdens het eten. Ook leuk speelgoed in speelhuis. Hekje naar trap boven daar zit niet dicht. Zag er stuk uit. Misschien nieuwe installeren. Geen must. Speelhuis is eigen verantwoordelijkheid ouders. Ouders mogen hier ook zelf opletten hun kinderen.

Maar complimenten voor kinder speelhuis
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op zich prima gegeten met de AH actie maar uiteindelijk toch nog een behoorlijke rekening omdat er kleine bedragen bovenop bepaalde gerechten kwamen en de kinderen geen menu hadden en dus ook geen 2 waarvan 1 gratis. Maar heel prettig dat iedereen kinderen mee had en je je dus niet druk hoefde te maken over iets meer herrie. Fijn ook die aparte speelkamer
Marike T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten: ruime kom goed gevulde soep en heerlijke pannenkoeken. Leuke speelhoek voor kinderen. We komen zeker terug!
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de AH restaurant actie hier geweest. Genoeg keuze, leuke bediening, kindvriendelijke sfeer, lekkere gerechten en snelle bediening. Dus eigenlijk in één woord top!
pimengerda .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ik heb heerlijk gegeten, italiaanse tomatensoep, een notenkraker, en een heerlijk dessert met appelcake!
Gezellige mensen in de bediening!!!
garnaal2015 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuk restaurant om met kinderen naar toe te gaan. We kwamen eten met de AH actie bonnen waardoor we een 3 gangen menu hadden. De pannenkoeken (waar je uiteindelijk voor komt) waren erg lekker. De voorgerechten simpel en de nagerechten (ijs) smaakte wat goedkoop. Wel een heel leuk kinderijsje. Vriendelijke bediening, ook erg leuk naar kinderen. Geen geïrriteerde blikken als je kind een keer heen en weer rent of aan het knoeien is met zijn eten. Leuk dat er ook een speelkamer bij is. Ik heb mijn zoontje nog nooit zo zien genieten tijdens het uit eten gaan. Bedankt!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Super vrolijke ontvangst bij binnenkomst, we hoefden niet lang op ons eten te wachten en we werden de hele avond goed in de gaten gehouden of alles naar wens was. Top!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De inrichting van het restaurant zag er goed uit, gezellig. Daarin tegen vonden wij het erg koud waardoor je toch niet helemaal lekker zit. De pannenkoek was goed warm, maar wel wat vettig.
jlammetje .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De champignonsoep vooraf was heerlijk! Zelf had ik als hoofdgerecht de mancake, bestel deze alleen als je flink wat honger hebt ;-) De kipsaté was ook goed. Het was wel vrij rumoerig, ondanks dat er weinig mensen waren. Misschien hadden we pech dat we precies naast een drukke tafel zaten. Twee tafels verderop zat ook de eigenaar/manager met een laptop aan tafel en werden er bedrijfsgesprekken gevoerd. Niet handig om dat in het restaurant te doen...
R. K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We waren vroeg op de avond,dus het was nog lekker rustig. Helaas, het is al weer kouder, is de speelkamer in een ander gebouw. Via buiten kom je er. Het was er nu erg fris.
Het eten was echt helemaal top! Wij gaan vanaf nu hier lekkere pannenkoeken eten. In Ijsselstein kan dat helaas niet.