Over restaurant Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk

Oud-Hollands pannenkoek festijn

Als je op zoek bent naar een ambachtelijke, glutenvrije of lactosevrije pannenkoek, kom dan naar Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk! Het meel is afkomstig van Korenmolen 'de Windotter', een van de grootste molens van Nederland. De lieflijke inrichting zorgt voor een gezellige huiskamersfeer. Een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een frisse uitstraling!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant Vreeswijk

Dinsdag 16:00 - 20:30
Woensdag 11:30 - 20:30
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 20:30
Zaterdag en Zondag 11:30 - 20:30

Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De inrichting van het restaurant zag er goed uit, gezellig. Daarin tegen vonden wij het erg koud waardoor je toch niet helemaal lekker zit. De pannenkoek was goed warm, maar wel wat vettig.
Jlammetje .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De champignonsoep vooraf was heerlijk! Zelf had ik als hoofdgerecht de mancake, bestel deze alleen als je flink wat honger hebt ;-) De kipsaté was ook goed. Het was wel vrij rumoerig, ondanks dat er weinig mensen waren. Misschien hadden we pech dat we precies naast een drukke tafel zaten. Twee tafels verderop zat ook de eigenaar/manager met een laptop aan tafel en werden er bedrijfsgesprekken gevoerd. Niet handig om dat in het restaurant te doen...
R. K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We waren vroeg op de avond,dus het was nog lekker rustig. Helaas, het is al weer kouder, is de speelkamer in een ander gebouw. Via buiten kom je er. Het was er nu erg fris.
Het eten was echt helemaal top! Wij gaan vanaf nu hier lekkere pannenkoeken eten. In Ijsselstein kan dat helaas niet.
Heikelenboom .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben een fijne avond gehad in Pannenkoeken Restaurant Vreeswijk. Het eten was lekker en de bediening was prima. Het is een kindvriendelijk Restaurant. Onze kleinkinderen hebben genoten.
Paulabrouns .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het was koud in het restaurant,ook rommelig en de tafels van de andere gasten werden niet opgeruimd,dus het bleef lang rommelig.
N D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Mijn pannenkoek was verbrand
Soep was wel lekker
Tussen soep en pannenkoeken moesten wij ruim een uur wachten terwijl er bijna niemand meer was
En ons verzoek was niet goed begrepen
Niet zo handig allemaal met 2 kleine kinderen
Er werd zelfs geen gedagvgezegd toen we weg gingen
Dat vind ik best aso als laatste gasten
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Werden netjes geholpen, eten smaakte prima
Eten kwam vrij snel, er hing een rustige sfeer in het restaurant, prima lokatie in het oude Vreeswijk
Zeker een aanrader!
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gezellig pannekoekenhuis waar je met de ah actie voordelig kunt eten. Heerlijk 3 gangenmenu. Italiaanse tomatensoep, heerlijke pannekoeken en een dame blanche.
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De pin deed het niet maar daar was vooraf over gebeld,dus konden wij er rekening mee houden en contant geld mee genomen.
Wat wij ook erg leuk vonden was wel het brandende sterretje op het kinderijsje(want wij waren samen met onze kleindochter van bijna 5 jaar en zij reageerde oh opa en oma ik ben nog niet eens jarig ze was echt verrukt.
JWandV V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Afgelopen zondag hier met de kids gegeten, we zijn gewoon binnen gelopen zonder reservering & dat kon! De pannenkoeken waren lekker, niets bijzonders. Het kaart vonden we niet zo spannend, we hadden meer verwacht van een echte pannenkoekenhuis. De kinderen speelkamer was een grote succes, de kinderen wou niet naar huis. De bediening was zeer vriendelijk maar kijk niet echt om hun heen, behalve de manager/eigenaares. Het was leuk om een keer te proberen.
Clementine V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
wij hadden gereserveerd met AH Iens actie. Daar werd goed op gereageerd. Ik vond met name de pannenkoeken melerig en de soep te zout. Ook pannenkoek met spek en kaas was erg zout. IJs na was weer prima. In de keuken stond aan het eind van de avond een overspannen keukenmedewerker met potten en pannen te gooien, zeer onprofessioneel. Er werd wel wat van gezegd door een leidinggevende maar dat had geen effect. Wij kregen wel excuses aan tafel, heel goed. Al met al een mager zesje
F.brosi .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wat is dat een goed en vriendelijk restaurant ,je kan de rustig eten en genieten van die overheerlijke pannenkoek voor een hele leuke PRIJS.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Afgelopen zondag weesten eten met de ah actie met onze kinderen en opa en oma. Ontvangst ging wat moeizaam. Na 20 minuten wachten, hebben we zelf om de menukaart gevraagd. Men dacht dat er nog mensen moesten komen. Nouja dat kan gebeuren.
De soep als voorgerecht was prima, maar wel aan de zoute kant.
De pannenkoeken waren ook prima. Lekker belegd en leuke combinaties van ingrediënten. De snoepjes die met de kinderpannenkoek mee kwamen waren wel erg veel (vooral voor een drie jarige!). Ik had gehoopt op wat smarties oid die je op je pannenkoek kan leggen, maar het waren flinke snoepjes zoals aardbeitjes, banaantjes, kikkertjes ed. Onze dochter heeft ook vooal snoep gegeten en amper pannenkoek. Tip aan personeel om snoepjes aan ouders te geven zodat de ouders zelf kunnen bepalen hoeveel hun kind hiervan krijgt.

Ook dessert liet lang op zich wachten. Cheescacke was goed, maar ijs was te vaak bevroren geweest en bevatte ijsbrokjes. Jammer.

Al met al, wel goed gegeten maar duurde wat ons betreft te lang. 2,5 uur uit eten met kinderen en een simpel menu is echt veel te lang! Gelukkig werd de speelkamer en de kleurplaten wel door onze dochter gewaardeerd. Ook de toiletten met zitverkleiners op zowel de heren als dames toilet werden gewaardeerd.
Smikkelensmul .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
De bediening was vriendelijk en attent. De wafels met kersen, ijs en slagroom helaas minder geslaagd. De wafels zijn niet lekker van smaak en vallen als een blok in je maag. Mogelijk zijn ze van pannekoekenbeslag gemaakt. De kersen smaakten al evenmin. Een kale wafel voor 5,75 euro is echt niet in verhouding tot de kwaliteit. Ook de uitsmijter was een beetje karig met gewone broodjes, geraspte kaas en gesnipperde ham.
Svanderreep .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
In pannenkoekenrestaurant Vreeswijk is het altijd gezellig. De bediening is puik en het eten lekker. Minpuntje: de spekpannenkoek is maar mager met spek gevuld. De helft is ongevuld. We hebben hier al vaker iets over gezegd, maar blijkbaar mogen er van de baas maar 3 lapjes spek gebruikt worden. Jammer, want in zijn algemeenheid is dit pannenkoekenrestaurant echt een aanrader.
Annemiekevk .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Sfeervolle omgeving met buitenterras aan het water.
Heerlijke pannenkoeken en vriendelijk personeel.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Ilse175 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De bediening was absoluut niet klantvriendelijk en het eten is van zeer povere kwaliteit. Geen aanrader dus, zonde van het geld!
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Leuke plek aan het water. Goede huisgemaakte soep. Pannenkoek leek niet helemaal gaar/doorbakken. In 1e instantie was de bediening vlot en servicegericht. Toen er meer gasten kwamen leek men het overzicht en het contact met ons te verliezen. Het toetje, de cheesecake, was een 10! De cappuccino kun je beter overslaan; voor € 2,50 krijg je een opgewarmde/lauwe koffie verkeerd. Leuk voor een keer; niet voor herhaling vatbaar
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben genoten! Er is een aparte ruimte waar de kinderen kunnen spelen, vanaf het restaurant kun je de kinderen goed in de gaten houden door de camera. Daardoor konden wij rustig borrelen en eten terwijl de kinderen speelden.
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Via de site kon je pas vanaf 17.00 uur reserveren, maar toen we belden voor een reservering was het geen probleem om eerder te komen. De champignonsoep vond ik niet bijzonder maar de carpaccio was, pannenkoeken en het dessert waren heerlijk. De eigenaar kwam nog even gezellig aan praatje maken toen het nog niet zo druk was. Alles ziet er netjes en schoon uit. Wij komen zeker nog eens terug.
Mariahoeve22 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De pannenkoek opwaartse stroom, zalm met rucola en crime fraîche was heerlijk.
De kinderen hebben zich prima vermaakt in de ruime speelhoek. De eigenaresse/manager weet goed in te spelen op de verschillende situaties en was heel vriendelijk.
Zo vertelde ze van ga de kinderen maar halen want het kinderijsje met verrassing (vuurwerk (brandend sterretje)) kom ik zo opdienen.