Pannenkoekenrestaurant 't Mussennest

Groteweg 109 8191 JV Wapenveld Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant 't Mussennest

Han_Solo .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Weer leuk gegeten in het Mussennest, met negen personen waaronder vier kinderen, het eind van de zaterdag. We zaten allemaal gezellig aan 1 tafel. Pannekoeken stonden snel en tegelijk op tafel, bediening was attent en toegankelijk. Pannekoeken waren ook allemaal prima, vulden goed! De toetjes waren nog beter, supersorbet en dame blanches. De jonge kinderen konden nog even lekker buiten spelen. Het mussennest is bij ons al jaren een degelijke klassieker, met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. 170 euro voor 9 personen, inclusief drank en een paar toetjes.
Ratsavon .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Het Mussennest ziet er leuk uit. Bediening en kwaliteit van de pannenkoeken laten echter zeer te wensen over.
Onaardig personeel, lang wachten op een laatste (vergeten) pannenkoek, Koude pannenkoek (en nee, deze wordt niet verwarmd door de lauwe saté van de haas.
Kortom, leuk voor een keer echter niet voor herhaling..
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Een pannenkoekenrestaurant zoals het bedoeld is. Zeer geschikt voor gezinnen, al zijn nieuwe kinderstoeltjes wel een idee. Lekkere pannenkoeken, veel keus en je hoeft niet lang te wachten.
Zowel binnen als buiten is speelgelegenheid voor kinderen.
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Bluefinger .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Na een flinke boswandeling met het gezin weer eens een pannenkoek gegeten bij het mussennest. Zoals altijd vriendelijke bediening en lekkere pannenkoeken. Minpuntje dit keer was wel het grote aantal kleuters met veel kabaal en 2 geblakerde warme appelgebakjes.
GdeKeizer .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Op 1 aug. j.l. bij het Mussennest met 4 personen pannenkoeken gegeten. Was hier al vaker geweest en steeds was het eten en de bediening voortreffelijk geweest. Personeel doet goede suggesties indien gewenst. Echter ditmaal ging de start van ons uitje al helemaal een negatieve richting op: bij de keuze van frisdrank vragen wij altijd om drinken uit een (klein) flesje, liever geen post-mix of het laatste restje drinken uit een 1,5 liter fles...
Er was alleen druivensap in een klein flesje beschikbaar. Na dit dan maar gekozen te hebben werd een reeds ingeschonken glas aan tafel bezorgd, vergezeld van een brutaal klinkende opmerking dat het uit het lege flesje was gekomen wat op het dienblad stond, maar wat wij niet in handen kregen..!
Toen onze onvrede over deze gang van zaken kenbaar gemaakt werd volgde direct een "nou sorry dan" . We hebben deze serveerster daarna niet weer gezien. Schandalig gedrag en zich verder niet willen verantwoorden hiervoor. Gelukkig hebben de andere personeelsleden zich daarna wel correct en klantvriendelijk opgesteld. Toch sla ik een bezoekje aan het Mussennest voorlopig even over, zeker als ik gasten heb. De herinnering aan een lekkere pannenkoek blijft, maar die aan een brutaal personeelslid ook!