Pannenkoekenrestaurant 't Jagershuys

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant 't Jagershuys

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenrestaurant 't Jagershuys

Fam V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Leuke locatie en vriendelijk personeel. Echter de pannenkoeken zijn niet lekker, rubberachtig. Ook mijn salade bevatte nauwelijks sla en was daardoor klein en de smaakverhouding ten opzichte van de overige delen volledig scheef. Geen aanrader voor het eten. Na een eerdere negatieve ervaring komen we hier niet meer terug.
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke pannenkoeken in allerlei variaties, zowel specials als met beleg naar keuze, fijne locatie, mooie omgeving, vriendelijke bediening, gewoon super!
Larissa D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wat een heerlijk een tent is dit. Vriendelijk personeel. We hadden onze trouwdag en zijn volledig in de watten gelegd. Zaten bij Alakart, eerste heerlijk bij de openhaard en daarna aan de hoge tafels. Lief van Robin? dat hij met hartjes & aardbeien kwam. Echt een aanrader ! Mijn avond was nog leuker :) :) :)
Miarja B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Na lange tijd weer gegeten bij 't Jagershuys. De papieren placemats zijn vervangen door een officiële kaart. Zeker een pluspunt in het kader van duurzaamheid! De desem meergranen breekbroodjes met kruidenboter zijn een absolute aanrader. Heerlijk als vooraf. Ontvangst was hartelijk en de bediening was keurig. We komen zeker weer (snel) terug!
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
De website is niet duidelijk mbt pannekoeken/alakart. Op dinsdag was het alakart niet open en dat was voor mij niet duidelijk. Ik had gereserveerd met het idee dat het mogelijk was om te kiezen tussen pannekoek en 'gewoon' eten, maar dat bleek niet te kunnen. Ik heb nog een paar keer teruggekeken wat ik beter had kunnen doen, maar het werd me niet duidelijk.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Ik ken dit al sinds jaar en dag, vele keuzes en altijd erg lekker. Weet nog wel vroeger met de aardewerk pot met stroop erin in met een pollepel.
Hebben wel vaker de zilveren Libelle gewonnen.

Weet de exacte datum niet meer, was er ongeveer die datum.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vanavond samen met mijn vrouw een pannenkoek gegeten. Was helemaal vol maar na kort wachten in een heerlijke loungebank was er een tafeltje vrij. De hond mocht mee. We begonnen met een heerlijke jus d' Orange en witte wijn. Er is een grote keuze in pannenkoeken met veel verassende combinaties. Mijn vrouw koos de "Frankrijk" en ik de "Javaan" Frankrijk kwam ruim royaal belegd met rozijnen, appel, stroop en suiker. Daarbij een grote kom met kaneelpijp en slagroom. Hoewel de basis pannenkoek was wat dun en had weinig smaak maar de rest maakte dat meer dan goed. Mijn Javaan kwam kaal maar met een aparte schaal waarop schaaltjes met 3 Indische kip gerechtjes, kroepoek en wat salade. De smaak was prima maar de hoeveelheid niet voldoende om de pannenkoek te vullen. Volgende keer ga ik weer gewoon voor spek en appel. Overigens alle lof voor het personeel die in alle hectiek bijzonder vriendelijk en behulpzaam waren. Tot de volgende keer
Wandav V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanmiddag hier gaan lunchen. Was heeel druk. Zijn aan de achterkant erin gegaan en in de serre gaan zitten. De wijn was heerlijk een frisse riesling. Mijn man had de drie mini broodjes. Erg leuk je kan zelf verschillend beleg kiezen. Ik had de luxe tosti die ook heerlijk was. Heerlijk adres om te lunchen. Personeel was ook vriendelijk.
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vanmiddag gegeten bij het Jagershuys. Bij binnenkomst staat een bord waarop te lezen is dat je niet zelf een tafel mag kiezen, maar moet wachten. Gewacht, maar er kwam niemand. Toen doorgelopen naar de bar en gevraagd of we zelf een tafel konden kiezen. Ja natuurlijk. Het bord was alleen bedoeld voor als het druk is. Misschien een idee om dat dan ook ergens te vermelden? Vriendin koos een volkoren pannenkoek met kaas en was daar redelijk tevreden over. De pannenkoek was in de pan gebakken (niet overal meer vanzelfsprekend) en goed van smaak. De kaas leek erover geraspt en met de pannenkoek onder de grill gezet - niet helemaal haar favoriete bereidingswijze. Ik zou graag groentekroketten met brood hebben besteld, maar helaas, ook bij het Jagershuis worden alleen vleeskroketten geserveerd. Daarom nam ik de drie gebakken eieren met kaas en die waren gelukkig precies zoals ik ze wilde en besteld had: kaas onder de eieren (niet meegebakken) en met hele dooiers. Als toetje hebben we genoten van de tompouce van noten/honinggebak met macadamia-ijs, toffeesaus en slagroom. Mmmmmmm, ik hoop dat dit dessert op de kaart blijft!
EnjoyFooood .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Lekker eten! Maar in het weekend is het soms zo druk dat de service wat te wensen overlaat. Maar wij dan ook we weer begrip voor hebben. Eigenlijk de beste pannenkoeken die je hier in de wijde omgeving kan eten!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Restaurant op een prachtige locatie. Met het lekkere weer konden we buiten eten onder een afdakje.
De pannenkoeken zijn goed gevuld, maar ietwat aan de zoute kant. Er is geen gevulde vegetarische pannenkoek, wat ik vind tegenvallen. Wel weer een halal.
De bediening was goed.
tinekeriet .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Op een vrijdagavond rond 7 uur werden we netjes opgevangen, wacht tijdschema klopte met de indicatie van de bediening. In de serre gezeten, is rustig. Minder sfeervol dan in het Jagershuys zelf.
Appel spek pannenkoek was erg flauw van smaak, niet krokant, melig en je proefde de appel nauwelijks, terwijl hij goed gevuld was. Pannenkoek Jagershuys, was wat beter van smaak, deeg iets gaarder. Wij vinden de kwaliteit pannenkoeken in de jaren achter uit gegaan en komen niet meer terug.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Voor het eerst hier een pannenkoek gegeten. Grappig dat het Jagershuys verdeeld is in een restaurant en pannenkoeken restaurant. Ligt in een mooie omgeving net buiten Zeist langs een fraaie wandelroute. De organisatie is prima zelfs bij grote drukte. Even buiten gewacht op een tafeltje. Zat tegenover de open keuken en kreeg het soms warm als de kok ging flamberen.
In de serre zit je wat comfortabeler dan aan de hoge tafeltjes in het restaurant.
Het leuke bij de pannenkoeken is dat je ze zelf kunt samen stellen. Ik koos voor een pannenkoek met meegebakken verse ananas en spek. Het deeg was wat flauw, maar dat werd gecompenseerd door het spek. Pannenkoek niet helemaal gaar, had nog iets langer gekund.
Biologische koffie is redelijk van smaak en het gebak prima.
Ik zal er best wel eens teruggaan

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Zoals altijd stonden er weer nieuwe, verrassende pannenkoek - vulling combinaties op de kaart.
Gelukkig aangenaam verrassend, ook in de uitvoering. Een Pannenkoek met Carpaccio , salade, kappertjes, pesto dressing, truffelmayonaise, Parmezaanse kaas, en zongedroogde tomaatjes. Ik had het zelf niet verzonnen, maar ik heb er wel van gesmuld.
Tegenover mij werd, me smaak een pannenkoek met geplukt varkensvlees, BBQ saus, ijsbergsla, uien , augurk en groene pepers genuttigd. De bediening is vriendelijk en vlot.

bueno1979 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
ik kom al sinds mijn geboorte met mijn ouders in dit restaurant. we hebben het altijd naar ons zin! soms is het druk en moeten we wat langer wachten. niet erg dat hoort erbij! lekkere panne koeken! echte aanrader!
restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Was een tijdje niet geweest en de speciale pannekoeken menu was weer verrrassnd aangepast. Erg leuke / aparte combinaties. Zeer vriendelijk personeel. En gelukkig was er geen grote wacht tijd.
In G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Al meerdere keren heb ik bij dit pannenkoekenhuis gegeten. Elke keer weer een feest vanwege de afwisselende en heerlijke gerechten op de kaart. Daarnaast ligt het in een mooie omgeving en heeft het restaurant een mooi groot en gezellig terras. Bediening is ook altijd vriendelijk. Nu alweer zin om de volgende keer weer een andere pannenkoek uit te proberen :).
FCB .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Om de vakantie af te sluiten, hebben wij afgelopen zondag heerlijk met z'n zessen gegeten in het pannenkoekenrestaurant. We werden erg vriendelijk ontvangen door de dame bij binnenkomst. Omdat het erg druk was, moesten we even wachten. Met een drankje erbij in de lounge, was dit geen enkel probleem. Eenmaal aan tafel werden wij erg goed geholpen door de bediening. Er was veel keuze voor de pannenkoeken. Sommige van ons hebben de specialiteiten pannenkoeken genomen, de franse en javaanse pannenkoek en anderen hebben zelf een pannenkoek samengesteld. Zeker een aanrader. Echt een pluspunt ook, was dat er glutenvrije pannenkoeken zijn! Super!
Ondanks de drukte heeft de bediening opgevangen dat een van ons jarig was en werden we flink verrast toen bij de heerlijke desserts een vuurwerkje op de tafel werd gezet. Top gedaan! Onze avond kon niet meer stuk. We komen zeker vaker terug.
frankhe .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Slechte bediening

Op een zaterdagmiddag in oktober besluiten we naar het pannenkoekenhuis te gaan. Dit ligt in een prachtige bosrijke omgeving en het interieur is een mooie combinatie van oud en modern. Voor een pannenkoekenhuis vinden we het flink aan de prijs maar we besluiten dat de gehele ervaring ons de kosten waard zijn. Het is immers een uitje, anders hadden we zelf wel thuis met beslag in de weer gegaan.

Het is vrij rustig binnen en we nemen plaats recht tegenover de keuken. Minder dan de helft van de tafels is bezet dus je mag je verwachten dat de bediening het op z’n sloffen aan kan. Het meisje van de bediening komt de drankjes opnemen. Binnen een redelijke tijd wordt de bestelde thee geleverd. Zonder verder om te kijken is de bediening weer weg. Enkele minuten later hebben we toch maar gevraagd of we misschien ons eten zouden mogen bestellen. Ze komt en neemt de bestelling opnemen maar zegt verder niet veel. Op het kindermenu zien we dat je voor verschillende soorten beslag kunt kiezen, normaal, volkoren, enzovoort. We konden dit niet terugvinden op de grote pannenkoekenkaart en een vraag hierover blijft onbeantwoord, ze schrijft de bestelling op en dat was het dan. Het is voor ons op dat moment onduidelijk of de ene pannenkoek nu wel of niet van volkorenbeslag gaat worden gemaakt. Het meisje lijkt het niet veel te interesseren.

Na verloop van tijd zien we iets wat lijkt op onze pannenkoeken lijkt klaarstaan bij de fraaie half open keuken van het pannenkoekenhuis. De bakker roept naar de bediening maar die lijkt geen prioriteit te besteden aan het eten dat uitgeserveerd kan worden. Na ongeveer 5 minuten worden de pannenkoeken dan eindelijk aan tafel afgeleverd. Die zijn uiteraard koud geworden dus we brengen het zelf maar even terug naar de keuken. Als pannenkoeken te lang bij de keuken hebben gestaan en koud zijn geworden dan maak je nieuwe, je serveert geen koude producten uit!

De ongeïnteresseerde bediening en de koude pannenkoeken hebben ons verwenuitje redelijk verpest. We zijn weggegaan en niet van plan om er terug te keren.

We hebben geen koude pannenkoeken gegeten dus ik heb het cijfer maar even op 5 gezet omdat er geen optie beschikbaar is om aan te geven dat "het niet van toepassing" is.
MisterBB .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gister heerlijk genoten bij het Jagershuis. Kwamen in de namiddag aan en konden nog heerlijk buiten ik het zonnetje genieten van een aperitief! Heerlijk terras met veel zon.
Uiteindelijk naar binnen en kregen een leuke plek waar we konden kijken naar de pannenkoekenbakkers. Pannenkoeken waren heerlijk, evenals de desserts. Was wel wat aan de drukke kant, maar logisch met zo'n restaurant: grote speeltuin, goed verzorgde kinderboek en voldoende parkeergelegenheid.
Bediening was vriendelijk en zeer attent.
Leuke ervaring!