Pannenkoekenrestaurant & Stroop Noordwijkerhout

Dorpsringweg 1 2211 ED Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekenrestaurant & Stroop Noordwijkerhout

Oud-Hollandse pannenkoeken

Als je op zoek bent naar de beste ambachtelijke pannenkoek van de Bollenstreek, kom dan naar Pannenkoekenrestaurant & Stroop! Hier maken ze de pannenkoeken van verse ingrediënten en streekproducten. Die zijn net als hun huisgemaakte ijs de moeite waard om voor om te rijden. Een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een frisse uitstraling inclusief speelruimte voor de kinderen!

Groepen: afhuren is mogelijk t/m 70 personen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant & Stroop Noordwijkerhout

Ja
  • Kom je met de auto?
    Tegenover de Witte Kerk in het centrum van Noordwijkerhout
  • : Ja

Maandag t/m zondag 11.30 - 21:00

• Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, service was uitstekend. Zeer attente "minibaas" die ons persoonlijk welkom heette en overheerlijk bananenijs maakt. Fijn dat er ondanks de drukte tijd was voor voldoende aandacht. Petje af, wij komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het was druk en daardoor kon men ons niet de aandacht geven, die wij normaal wel krijgen bij dit restaurant. Als toetje namen wij schepijs, maar banaansmaak was niet te krijgen omdat " de baas een hekel heeft aan bananen....??? Verder lekker gegeten, hopen op betere service volgende keer
Hilaire Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een goed restaurant met heerliljk ijs vlakbij de Keukenhof.
Rosalie H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Pannenkoeken waren erg klein en karig belegd. De kinderpannenkoeken waren belachelijk klein (een stuk kleiner nog dan de kant en klare magnetronvarianten). Geen aanrader. Het ijs is trouwens wel goed!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prima locatie, aardige maar (nog) onervaren bediening. Als een pannenkoek 8 euro mag kosten dan verwacht ik wel een iets grotere pannenkoek. Ik snap echt wel dat je geld moet verdienen maar een beetje beslag, 3 plakjes ontbijtspek en een handje geraspte kaas kost toch maximaal 1,5 euro inkoop. De koffie was overigens wel heel lekker en het ijsje erbij is een erg leuke en lekkere gimmick.
miranda D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Prima eten.
En een leuke bediening.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Positief verrast in ons eigen dorp! Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs!
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met kinderen gegeten. Hele goede pannenkoeken en heerlijke nagerechten en een hele leuke speelhoek voor de kids. Personeel is enorm vriendelijk!
Piethein V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vandaag met mijn vriendin een shoarma pannenkoek en een ui/kaas pannenkoek gegeten. De pannenkoek was van goede kwaliteit, niet te vet en goed gebakken. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Het complementaire ijsje bij de koffie maakte het geheel helemaal af!
Daarnaast zag het er zeer gezellig uit binnen en is de speelhoek ideaal voor de kleine kids om zich te vermaken.
Kortom we komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gelunched vandaag. De vriendelijke en vlotte service valt op! De pannenkoeken zijn erg lekker. Maar ook de andere gerechten smaken goed: mijn tafelgenoten genoten van lekkere spareribs en saté. Bijzonder vond ik de grote en nette speelhoek voor kinderen met ruime keus aan speelgoed en minibioscoop! Mijn dochter heeft zich daar uren vermaakt.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Erg lekker gelunched vandaag! Vlotte en vriendelijke service. De pannenkoeken smaakten goed en mijn tafelgenoten hadden goede spareribs en saté met knapperige frietjes. Bijzonder is de ruime en nette speelhoek voor kinderen met ruime keus aan speelgoed en minibioscoop. Mijn dochter heeft zich er uren vermaakt! We komen zeker weten terug!
Gary Y.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ontvangst was vriendelijk en correct. Bediening was goed maar was merkbaar dat de genen nog niet geheel gewend was aan de functie. Dit zal zeker goed komen als het restaurant langer open is. Belangrijk was dat je merkt dat iedereen hun beste deed om je welkom te laten voelen.

Eten was erg lekker! Pannekoek spek / kaas goed gebakken en niet vet. Sate mals en veel smaak. Zeker voor herhaling vatbaar.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Gezellig restaurant met voor ieder wat wils! Gezellig met vrienden en familie of gewoon met het gezin. Eenvoudig te bereiken en prima parkeergelegenheid. Leuk na een dagje strand in Noordwijk of gewoon als uitstapje.
PIeter S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker gegeten met de familie. De kinderen kunnen lekker een pannenkoek nemen en spelen in de speelruimte, terwijl papa en mama genieten van het diner. De pannenkoeken zijn super (ze hebben ook andere gerechten, maar daarvoor komen we terug) en de desserts zijn fantastisch. De brownie met vanille-ijs is echt een aanrader! De bediening is aardig voor de kinderen en attent. De sfeer klopt! Nu voldaan naar huis!