Pannenkoekenrestaurant & Stroop Noordwijkerhout

Dorpsringweg 1 2211 ED Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over restaurant Pannenkoekenrestaurant & Stroop Noordwijkerhout

Oud-Hollandse pannenkoeken

Als je op zoek bent naar de beste ambachtelijke pannenkoek van de Bollenstreek, kom dan naar Pannenkoekenrestaurant & Stroop! Hier maken ze de pannenkoeken van verse ingrediënten en streekproducten. Die zijn net als hun huisgemaakte ijs de moeite waard om voor om te rijden. Een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een frisse uitstraling inclusief speelruimte voor de kinderen!

Groepen: afhuren is mogelijk t/m 70 personen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant & Stroop Noordwijkerhout

Ja
  • Kom je met de auto?
    Tegenover de Witte Kerk in het centrum van Noordwijkerhout
  • : Ja

Maandag t/m zondag 11.30 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gelunched vandaag. De vriendelijke en vlotte service valt op! De pannenkoeken zijn erg lekker. Maar ook de andere gerechten smaken goed: mijn tafelgenoten genoten van lekkere spareribs en saté. Bijzonder vond ik de grote en nette speelhoek voor kinderen met ruime keus aan speelgoed en minibioscoop! Mijn dochter heeft zich daar uren vermaakt.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Erg lekker gelunched vandaag! Vlotte en vriendelijke service. De pannenkoeken smaakten goed en mijn tafelgenoten hadden goede spareribs en saté met knapperige frietjes. Bijzonder is de ruime en nette speelhoek voor kinderen met ruime keus aan speelgoed en minibioscoop. Mijn dochter heeft zich er uren vermaakt! We komen zeker weten terug!
Gary Y.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ontvangst was vriendelijk en correct. Bediening was goed maar was merkbaar dat de genen nog niet geheel gewend was aan de functie. Dit zal zeker goed komen als het restaurant langer open is. Belangrijk was dat je merkt dat iedereen hun beste deed om je welkom te laten voelen.

Eten was erg lekker! Pannekoek spek / kaas goed gebakken en niet vet. Sate mals en veel smaak. Zeker voor herhaling vatbaar.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Gezellig restaurant met voor ieder wat wils! Gezellig met vrienden en familie of gewoon met het gezin. Eenvoudig te bereiken en prima parkeergelegenheid. Leuk na een dagje strand in Noordwijk of gewoon als uitstapje.
PIeter S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker gegeten met de familie. De kinderen kunnen lekker een pannenkoek nemen en spelen in de speelruimte, terwijl papa en mama genieten van het diner. De pannenkoeken zijn super (ze hebben ook andere gerechten, maar daarvoor komen we terug) en de desserts zijn fantastisch. De brownie met vanille-ijs is echt een aanrader! De bediening is aardig voor de kinderen en attent. De sfeer klopt! Nu voldaan naar huis!