Pannenkoekenrestaurant & Stroop Noordwijkerhout

Dorpsringweg 1 2211 ED Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekenrestaurant & Stroop Noordwijkerhout

Oud-Hollandse pannenkoeken

Als je op zoek bent naar de beste ambachtelijke pannenkoek van de Bollenstreek, kom dan naar Pannenkoekenrestaurant & Stroop! Hier maken ze de pannenkoeken van verse ingrediënten en streekproducten. Die zijn net als hun huisgemaakte ijs de moeite waard om voor om te rijden. Een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een frisse uitstraling inclusief speelruimte voor de kinderen!

Groepen: afhuren is mogelijk t/m 70 personen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant & Stroop Noordwijkerhout

Ja
  • Kom je met de auto?
    Tegenover de Witte Kerk in het centrum van Noordwijkerhout
  • : Ja

Maandag t/m zondag 11.30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenrestaurant & Stroop Noordwijkerhout

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Kindvriendelijk tot en met. Kleinkinderen, die hier 6 maanden geleden 1 keer waren geweest, deden bij de voordeur hun jassen en laarzen uit en verdwenen meteen in de speelhoek. En dan ook nog eens lekkere pannenkoeken! Wat wil je nog meer als Opa en Oma?
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Restaurant, verrassend ruim met speelhoekje voor de kinderen. Wij kenden de zaak als ijssalon.
De twee meiden die bedienden waren enthousiast en behulpzaam. Qua drinken moesten zij ons teleurstellen; van speciaalbier wisten zij niet veel behalve dat het op was. Ok... eerlijk, maar opmerkelijk op een feestdag. Wij bestelden pannenkoeken voor de kinderen en een Schnitzel van het huis. Hoewel de pannekoeken leken opgewarmd, vonden de kinderen het geheel wel gezellig en het eten prima. Die schnitzel zijn we maar snel vergeten... :-) Heel donkerbruin aan de buitenkant en een deel was desondanks niet helemaal door.
Kortom; aardige tent om na een dagje strand een pannenkoek te happen, niet duur, verwacht er culonair niet te veel van.
reinier T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Verrassend lekker gegeten.. Aardige bediening! Aanrader voor ouders met jonge kinderen (ruime speelruimte).. Wij waren met onze jongste en die kon zich prima vermaken terwijl wij rustig konden dineren..
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk pannenkoeken gegeten met mijn kleinzoon. Ruime keuze aan pannenkoeken en andere gerechten. Leuke en sfeervolle zaak met hele aardige bediening. Groetjes uit Velp (Arnhem) van een tevreden oma!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Afgelopen weekend gezellig en lekker met de hele familie gegeten. Zeer ruime keus aan pannenkoeken en andere gerechten. Leuke (en veilige) speelhoek voor de kinderen voor groot en klein. Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ondanks de drukte keurig op tijd ons eten, wat zoals altijd, lekker was. De kruidnootjes bij onze koffie waren een leuke geste????!
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We komen hier regelmatig en het voelt alsof we bij goede kennissen gaan eten. Het eten is lekker en men neemt de tijd om een praatje te maken. Er wordt echt geluisterd naar eventuele op- of aanmerkingen. Top !
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Door het mooie weer een tikkie rustig maar kwaliteit pannenkoeken en vooral het ijs waren goed.

Kinderpannenkoek is wat klein uitgevallen, onze zoon van bijna 6 had hier net genoeg aan. Oudere kinderen of grote eters zou ik een normale versie aanraden.

Ongedwongen en gezellige sfeer.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, service was uitstekend. Zeer attente "minibaas" die ons persoonlijk welkom heette en overheerlijk bananenijs maakt. Fijn dat er ondanks de drukte tijd was voor voldoende aandacht. Petje af, wij komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het was druk en daardoor kon men ons niet de aandacht geven, die wij normaal wel krijgen bij dit restaurant. Als toetje namen wij schepijs, maar banaansmaak was niet te krijgen omdat " de baas een hekel heeft aan bananen....??? Verder lekker gegeten, hopen op betere service volgende keer
Hilaire Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een goed restaurant met heerliljk ijs vlakbij de Keukenhof.
Rosalie H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Pannenkoeken waren erg klein en karig belegd. De kinderpannenkoeken waren belachelijk klein (een stuk kleiner nog dan de kant en klare magnetronvarianten). Geen aanrader. Het ijs is trouwens wel goed!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prima locatie, aardige maar (nog) onervaren bediening. Als een pannenkoek 8 euro mag kosten dan verwacht ik wel een iets grotere pannenkoek. Ik snap echt wel dat je geld moet verdienen maar een beetje beslag, 3 plakjes ontbijtspek en een handje geraspte kaas kost toch maximaal 1,5 euro inkoop. De koffie was overigens wel heel lekker en het ijsje erbij is een erg leuke en lekkere gimmick.
miranda D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Prima eten.
En een leuke bediening.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Positief verrast in ons eigen dorp! Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs!
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met kinderen gegeten. Hele goede pannenkoeken en heerlijke nagerechten en een hele leuke speelhoek voor de kids. Personeel is enorm vriendelijk!
Piethein V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vandaag met mijn vriendin een shoarma pannenkoek en een ui/kaas pannenkoek gegeten. De pannenkoek was van goede kwaliteit, niet te vet en goed gebakken. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Het complementaire ijsje bij de koffie maakte het geheel helemaal af!
Daarnaast zag het er zeer gezellig uit binnen en is de speelhoek ideaal voor de kleine kids om zich te vermaken.
Kortom we komen zeker terug.
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gelunched vandaag. De vriendelijke en vlotte service valt op! De pannenkoeken zijn erg lekker. Maar ook de andere gerechten smaken goed: mijn tafelgenoten genoten van lekkere spareribs en saté. Bijzonder vond ik de grote en nette speelhoek voor kinderen met ruime keus aan speelgoed en minibioscoop! Mijn dochter heeft zich daar uren vermaakt.
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016