Pannenkoekenrestaurant Pan & Koek

6,8
6,2
Meganyoex .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gezellige ambiance, personeel vriendelijk maar niet service gericht.
Eten liefdeloos, ongeinspireerd. Vaag soort patat dat Brabants gras wordt genoemd overheerst het bord. Niet smakelijk.
Te harde housemuziek.
Geen aanrader
Enricoboz .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met een gezelschap van 3 personen in het restaurant gegeten. Het pand ziet er aan de buitenkant mooi uit. Het restaurant heeft een L-vormige opstelling en heeft een eenvoudige/functionele inrichting. Nadeel van deze indeling is dat wanneer je met kleine kinderen bent, je meestal geen zicht op het speelhoek hebt. De menukaart omvat buiten de pannenkoeken niet enorm veel gerechten, maar er is voldoende variatie/keuze. Het prijsniveau van de gerechten binnen de verschillende gangen ligt dicht bij elkaar. De kwaliteit van het opgediende eten is gezien de prijs prima. De gerechten waren smaakvol. Het geserveerde Brabants gras is een leuk alternatief voor de reguliere frites. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Opvallend is wel dat het Tapasconcept zijn weerslag heeft op de opvolging van de serveersters op vragen van klanten die de voorkeur aan het reguliere menu geven. De opvolging duurt iets langer. Daarnaast is het Tapasconcept er de oorzaak van dat de bediening continu van de ene zijde van het restaurant naar de andere zijde moeten lopen. Er is weinig "rust" in het restaurant en het heen en weer lopen geeft een beetje rommelige indruk. Ik denk dat het Tapasconcept nog een stuk verder moet worden uitgedacht hoe dit beter met de reguliere bediening te integreren.

Conclusie: Pan & Koek is een leuke locatie om iets te eten. De kaart is klein maar heeft voldoende variatie. De prijs/kwaliteit combinatie is goed. Het Brabants gras is een leuke toevoeging aan het hoofdmenu. De bediening is vriendelijk alleen het Tapasconcept moet beter in het reguliere bediening worden ingepast. Verder is het een goede eetgelegenheid.
JT1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Helaas niet zo'n goede ervaring. Allereerst moesten wij heel lang wachten voordat ons eerste drankje werd opgenomen. Vervolgens moesten we ook steeds zeer lang wachten op de gerechten. De kwaliteit van deze gerechten viel helaas ook tegen, de pannenkoekjes en vlees waren taai, en er werd (te) veel saus gebruikt. De bediening was onprofessioneel en stond niet echt open voor feedback. Het klant is koning principe hebben wij niet ervaren. Prijs/kwaliteit van onbeperkt pannenkoekentapas staat niet in verhouding.
Ik ben het hier niet mee eens ten eerste was t heel druk hen namelijk zelf bijgesprongen en over de kwaliteit wil ik het niet over hebben omdat wij namelijk alleen maar topproducten verkopen van zeer hoog gewaardeerde slagers een beetje begrip voor de drukte mag ook wel. Gr Dennis
Yvonnegq .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Het eten was lekker maar er was helemaal niets voor de kinderen, niet eens een kleurplaat, er was een lege kinderhoek!
Onze kleinzoon was jarig en ook daar werd totaal niet op ingespeeld dmv een kaarsje of iets dergelijks wat we van andere (kinder) restaurants gewend zijn als de kinderen jarig zijn! Dit is de reden waarom wij de volgende keer naar een restaurant zullen gaan wat meer kindgericht is.
Casbos .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Zaterdag 16 mei gegeten. Steppegras, kip en goulash. Perfect. Bijzonder op smaak. Boven verwachting. De kaart is compleet.
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Super gezellige avond gehad. De sfeer is prima hier. Echter de bediening is een drama - vragen of mensen iets willen drinken als er nog staat, rauw vlees uitserveren, koude geitenkaas op de warme geitenkaas-salade en niks aan de rekening doen. Vervolgens afruimen terwijl er nog mensen zitten te eten. Dessertjes waren super lekker, maar ik hoef hier niet meer heen.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Gezellig en knus restaurant met heerlijke pannenkoeken. De bediening is vriendelijk, maar zou iets vlotter mogen reageren. De pannenkoeken zijn verrukkelijk!! Echt heerlijk. Net als het dessert overigens. Al met al een prima avond gehad. Als ik weer 'ns in de buurt ben kom ik zeker terug!!