Pannenkoekenrestaurant Onder de Molen

Molenlaan 16 2861 LB Bergambacht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant Onder de Molen

Eric D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vandaag hier gegeten,sliptongetjes met friet waren heerlijk.Super aardig personeel.En een geweldige lokatie !
Komen hier zeker terug.
Wessel Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Prima restaurant voor een simpele hap. Simpele vriendelijke bediening en prima pannenkoeken! Het restaurant is gevestigd in een oude boerderij naast de molen, wat het geheel een idyllische uitstraling meegeeft.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
We gingen met een groep voor een snelle hap bij dit pannenkoeken restaurant.
Hoewel we voornamelijk iets anders dan pannenkoeken bestelden, waren we niet ontevreden. De schnitsel smaakte goed, maar had wel iets meer saus gemogen. De mega hamburger bleek iets minder dan mega, maar was ook goed. De pannenkoeken vielen eigenlijk een beetje tegen, ze waren erg dik. De bediening was ontzettend vriendelijk.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Met een groep van circa 12 personen gegeten bij Pannenkoekenrestaurant Onder de Molen in Bergambacht.

Het is een pannenkoekenrestaurant, dus de voornaamste doelgroep is jonge kinderen en hun ouders, opa's en oma's natuurlijk. De sfeer is dan ook ontspannen en gezellig, en de kids hoeven zich niet te vervelen. Een kleurplaat, een speeltuintje buiten en een speelhoekje bijvoorbeeld zorgen ervoor dat ze lekker kunnen doen wat ze willen als ze hun pannenkoek gegeten hebben.

Het is wel een beetje rumoerig, zeker wanneer het druk is in het restaurant, dus als je hardhorend bent valt het soms niet mee een gesprek te kunnen volgen.

De bediening is eenvoudig, maar in orde. De kaart is dat ook, net als de geserveerde pannenkoeken. Niets bijzonders maar zoals je mag verwachten. En natuurlijk zijn de pannenkoeken verkrijgbaar met veel veschillende soorten beleg.

Enige kritiek is er wel maar dan op de geserveerde sateh-schotel. Die is van lage kwaliteit ingrediënten samengesteld. De 3 sateh-stokjes met pindasaus zijn zeer waarschijnlijk in de magnetron ontdooide en opgewarmde diepvriesproducten. De sateh-saus was bleek en waterig en het vlees iets te gaar. Naar mijn mening is die schotel de prijs van € 13,50 niet waard.

Het dessert was voor de meeste van ons de ijscoupe. Een standaard ijscoupe met 2 bolletjes ijs, een beetje saus en een dot slagroom uit de spuitbus, en een koekje erin geprikt zoals gebruikelijk. Vrij eenvoudig, en wat mij betreft iets te weinig waar voor je geld (€ 5,95).

Afijn, een pannenkoekenrestaurant dus. En de kids vinden het prima. En de meeste ouders ook. En daar gaat het uiteindelijk om. Onder de Molen in Bergambacht is dus een 13-in-een-dozijn-pannenkoekenrestaurant waar je eenvoudig kunt eten met de familie in een ongedwongen maar soms wel rumoerige sfeer en waar je redelijk eten krijgt geserveerd voor een acceptabele prijs.
IngerE .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Op een woensdagavond hier gegeten. Uitstekende kwaliteit pannenkoeken, we hebben al heel wat pannenkoekenrestaurants uitgeprobeerd met onze kinderen en dit restaurant staat zeker in onze top 3. Bediening ook uitstekend, erg attent en vriendelijk. Dit restaurant is zeker een bezoekje waard!
Wilke M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
38 verschillende soorten pannekoeken hebben ze hier,en ook nog 5 andere gerechten zoals soep van de dag,stokbrood met kruiden-boter,snitzels,hamburgers,slibtongen en kipsate
ik heb hier met nog 4 andere mensen gegeten,het was erg lekker.
bediening word doordeweeks gedaan door mensen met een beperking,van dinsdag tot vrijdag.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Jaren geleden diverse malen in Onder de molen geweest. In verband met een afspraak op dichtbijgelegen lokatie, naar binnen gestapt. De formule is duidelijk veranderd. Pannenkoeken zijn de hoofdmoot. Ook in de bediening heeft er een wijziging plaats gevonden. Er werken diverse aardige mensen met een verstandelijke beperking. De bedoeling is dat je op een formulier aangeeft wat je wilt drinken en wilt eten. Aanvankelijk gekozen voor slibtongetjes, maar die waren jammergenoeg uitverkocht. Geen trek hebbend in een pannenkoek, gekozen voor een hamburger speciaal en witte droge wijn. De bediening is prima en erg vriendelijk, begrijpelijk dat het allemaal in een rustig tempo gaat. Er lopen wat medewerkers rond die de bediening coachen.
Heerlijk gegeten. Veel waardering voor dergelijke projecten.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Hele lekkere (zeer machtige) ham-kaaspannenkoek gegeten. Lieve bediening. Personeel doet heel erg zijn/haar best! De moeite waard als je in de buurt bent! Bediening was vlekkeloos.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Prima pannenkoek op mooie locatie!

Grote variatie aan pannenkoeken; van lauwe pannenkoek-rolletjes met zalm, vier-kazen-pannenkoek met rucola, breed scala aan zoete pannenkoeken en kinderpannenkoeken.

Een bezoek waard!