Pannenkoekenrestaurant Noord-Brabant

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant Noord-Brabant

7,2
Ienimini .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Op een zonovergoten najaarsdag geluncht op het terras van Noord-Brabant. Wij kozen voor de tonijn met feta- en honinggeitenkaaspannenkoek. De pannenkoeken waren mooi dun gebakken. De eerstgenoemde was smaakvol, de tweede viel erg tegen omdat er ook gewone kaas op zat. Hierdoor proefde je de geitenkaas niet en was het schaaltje honing ook zinloos geworden. Erg jammer!!!
Mvanbutselaar .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bediening had er duidelijk geen zin in.
Tomatensoep waterig en flauw. Was "vanmorgen vers gemaakt", maar leek verdacht veel op pakje...
Pannenkoek niet erg smaakvol.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Als je met je kleinkinderen gaat eten, wat doe je dan? Natuurlijk, je gaat naar een pannenkoekenrestaurant. Omdat de kleinkinderen in Vreeland wonen, is Noord-Brabant (hoe kom je aan zo'n naam?) voor de hand liggend. En dat is geen straf. De pannenkoeken zijn niet overdreven groot. Wel goed gebakken, ook de kleintjes smullen. Als toetje willen de kids natuurlijk een kinderijsje met verrassing. Het ziet er prachtig uit en wordt helemaal weggewerkt door de jongelui. De bediening is zeer plezierig. Als ik weer in Vreeland ben, kom ik terug. Met mijn kleinkinderen.
Teamo .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Het was echt heerlijk, we hebben hier met z'n tweeën ontzettend lekker gegeten. Wij houden van een redelijk dunne pannenkoek, niet zo'n dikke melige. Gelukkig waren wij daarvoor hier aan het goede adres. Veel keuze op de kaart, en ook het appelgebak smaakte goed.

Ik heb de Italiaanse pannenkoek genomen (een vegetarische variant dan) deze kan ik aanraden als je van hartig houdt. De kruiden maakten het echt af.

Wij komen hier zeker snel weer terug !
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Zo af en toe heb je zin in een Pannenkoek!
Bij mooi weer zit je er prima op t terras, maar t zit snel vol en in t weekend is reserveren ook binnen aan te raden, vanavond b.v. V.a.17.30uur was alles gereserveerd, wij waren er om 16 uur en dat kon nog wel.
Vind altijd dat de service wat beter zou kunnen, vriendelijker en gastvrijer, en sneller de kaart b.v. En ook even zeggen dat er ook dingen buiten de kaart verkrijgbaar zijn.

Er is in de 40 jr dat ik hier kom eigenlijk niets verandert, vlgs mij zijn zelfs de borden en de theeglazen zo oud. Theeglazen weggooien en nieuwe bestellen lijkt me een goede optie. Mijn glas zag er zo afgeleefd uit, dat kan echt niet!
De Pannenkoek met appel rozijnen was prima en ook de Uitsmijter was in orde.
Dus een echt ouderwets pannekoekenhuis waar de tijd heeft stilgestaan, gelukkig zijn de Pannekoeken ook nog ouderwets lekker.
Komen er zeker terug.
Dynel .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Afgelopen zaterdag had ik het genoegen om hier, na 12 jaar, weer eens opnieuw te eten. De kaart was zeer uitgebreid en had naast pannenkoeken ook andere gerechten. Maar goed, men is bij een pannenkoekenrestaurant, en zal dan pannenkoeken eten ook!

Ik ging voor de pannenkoek met salami, uit champignons en kaas. Uitstekende keus. De pannenkoek was rijkelijk belegd, dik en groot genoeg en had een krokant randje. Verrukkelijk. We werden daarnaast voorzien van een grote kan met stroop & pot met suikerpoeder. Daarvoor had ik een grote mok met warme chocolademelk besteld, ging er soepel in. Mijn familieleden hadden hier wat meer moeite mee. Grote pannenkoeken!

De sfeer en bediening waren ook uitstekend, kort samengevat kreeg ik snel het idee dat ik in de huiskamer van mijn oma was beland. Werkelijk overal hingen nostalgische hebbedingen (foto's, oud gereedschap). Een heerlijk ongedwongen sfeer dus. Daarnaast was de bediening zeer vriendelijk, snel en in voor een grapje.

Aanrader voor als je langs dit dorp rijdt en zin hebt in tradioneels!
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Ik organiseer altijd de fietstochten voor de Stichting Welzijn Ouderen Nunspeet (SWON) op 6 augustus organiseren wij weer zo,n fietstocht langs de rivier de Vecht en dan widen wij de Brabander als lunchadres gebruiken met zo,n 30 personen met het voorrijden van deze tocht restaurant de Brabander bezocht,dat voor ons een heel grote teleurstelling is geworden ik wilde daar over spreken met de leidinggevende maar die gaf gelijk een bits antwoordt, ik heb geen tijd wij hadden een tosti besteld en gegeten met een frisdrank met afrekenen ben ik met die mevrouw weer in gesprek gegaan over de lunch op 6 augustus ik heb haar gelijk gevraagd Heeft u hier wel intresse voor? Weer het zelfde antwoordt ik heb geen tijd.Dit vind ik toch een heel slecht signaal van zo,n bedrijf.We zijn vertrokken en hebben gezegd we gaan wel naar de overkant naar je collega.Daar een aller hartelijks ontvangst .De tosti die we besteld hadden smaakte redelijk goed misschien wat meer kaas zou kunnen
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Afgelopen zomer hier al eens op het terras gegeten waarbij van tevoren werd aangegeven dat het iets langer zou duren ivm drukte. Dit klopte, alhoewel het niet overdreven lang was. De kids vermaakten zich ondertussen met de kleurplaten en stiften. Een paar maanden geleden hier weer prima gegeten met de kids en nu weer (zonder kids dit keer). Prima gegeten en de bediening was vlot en vriendelijk. Dit keer de ham-kaas-ananas pannenkoek gekozen die prima smaakte, alhoewel de kaas wel van een wat pittiger soort had mogen zijn, deze smaakte wat laf. Tafelgenoot had een pannenkoek met salami-champignons--kaas-uien wat prima smaakte. Prima restaurant maar er mogen wel iets meer gerechten met (nieuwe) inspiratie op de menukaart komen te staan.
Laura_a .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Gewoon lekker rustig gegeten. De pannenkoeken smaken goed. Ik zat alleen dicht bij een kachel wat op een gegeven moment erg warm werd.
T.J. V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Authentiek pannenkoekenrestaurant in het pittoreske Vreeland. Het buitenterras is zomers heerlijk, binnen is het ouderwets gezellig. De pannenkoeken zijn goed, ook al is dat in het verleden met vlagen wel iets minder geweest. Italiaanse pannenkoek is aan te raden. Bediening is vriendelijk en attent.