Pannenkoekenrestaurant Kootwijkerduin

5,8

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenrestaurant Kootwijkerduin

Mame M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Onlangs hebben we na een mooie wandeling bij het Kootwijkerzand aangelegd in het Pannenkoekenrestaurant Kootwijkerduin, waar ook gewandeld kan worden.

Omdat het mooi weer was streken we tegen half vijf neer op het terras, maar daar konden we geen pannenkoeken meer eten, omdat het terras om vijf uur dicht zou gaan. We gingen dus naar binnen waar we een leuke tafel uitzochten. Daar moesten we echter ook weer weg in verband met de vele reserveringen die er waren. De oudere dame die dat zei deed dat niet echt vriendelijk. We werden naar een andere tafel geleid, waar een bordje ‘gereserveerd’ op stond .... De serveerster was wél aardig en klantgericht.

Het pannenkoekenrestaurant heeft een passende inrichting die we bij veel van die restaurants tegenkomen.

De bediening was vlot en we konden ook snel onze bestelling opgeven. Voor mij werd dat een hartige pannenkoek, mijn tafelgenoot koos voor zoet.
De pannenkoeken werden vlot geserveerd. Ze smaakten goed, maar waren wel wat te hard gebakken wat resulteerde in zwarte, harde randjes. We hebben bij een aantal pannenkoekenrestaurants betere pannenkoeken gegeten. Een glas kraanwater bij de maaltijd was geen probleem.

Na het afrekenen bleek de prijs van één van de pannenkoeken in het kassasysteem hoger te zijn dan op de kaart. Het verschil werd teruggegeven.

De tafel waar we hadden willen gaan zitten was toen we weg gingen nog steeds leeg ….
suus .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ik denk dat dit restaurant echt iets aan de klantvriendelijkheid moet doen. Ik sluit me volledig aan bij de 2 recensies hieronder. Een iemand van ons gezelschap lustte geen champignons. Dat was pech voor hem. Deze konden er niet uitgehaald worden. Wat doe je dan met allergiën vraag ik me af?!
Op de vraag of we toch binnen mochten zitten (het werd wat fris buiten) werd ontkennend geantwoord. Om 16.00 uur was de betreffende tafel weer gereserveerd. Het was op dat moment 14.30 (!) en onze gerechten werden al bijna geserveerd. Uiteindelijk maar buiten blijven zitten en om 15.00 uur verlieten we het restaurant. Erg jammer dat de bediening (Lees: die oudere dame) zo moeilijk deed. De gerechten waren namelijk heerlijk. Rijkelijk belegde broodjes, knapperige pannenkoeken. Maar toch zou ik hier niet snel nog eens gaan eten. Jammer hoor want als het allemaal wat soepeler en klantvriendelijker zou gaan is het echt een erg leuk restaurant.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Pannenkoek was lekker.
Maar bij vragen om een kan kraanwater kregen we onder protest 1 glas. Ook extra ingrediënt op de pannenkoek (andere combinatie van bestaande toppings) werd geweigerd.
Jammer, maakte geen aangename indruk daardoor.
C H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Om te beginnen: pannenkoeken waren prima! Zowel die van mij met kaas, spek en rozijnen als die van mijn tafelgenoot die de Boswachter zoekt Wild pannenkoek had.

Maar één ding moet me echt van het hart: mijn pannenkoek met kaas, spek en rozijnen stond niet op de kaart, dus het meisje kwam terug uit de keuken: die pannenkoek staat niet op de kaart, dus dat kan niet. Hoezo niet???? Wat is dat voor raar gedoe??? Er staat een pannenkoek met kaas en spek op, dan doe je toch een handje rozijnen door het beslag?? Of de pannenkoek met kaas, appel en rozijnen, dan vervang je de plakjes appel door plakjes spek?? Alle ingrediënten zijn in huis, nu alleen in een andere combinatie op de pannenkoek. De mevrouw naast mij wilde eigenlijk een pannenkoek met spek en banaan, nou die had ook pech, want stond niet op de kaart. Wel de pannenkoek met spek en appel..... Mensen, doe niet zo raar. En nee, het was niet druk, er waren maar 5 tafels bezet, dus zo moeilijk was het allemaal niet. Uiteindelijk kreeg ik toch de door mij gewenste pannenkoek.

Nogmaals pannenkoeken waren heerlijk, meisjes in de bediening vriendelijk, de oudere dame onvriendelijk (kon geen gedag terug zeggen) en de keuken doet raar over een andere combinatie dan op de kaart terwijl alle ingrediënten gewoon in huis zijn.
Nettie B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Zeer ongastvrije onvriendelijke gastvrouw. Wij komen op vrijdagavond om 19.10 uur hier samen binnen en zonder verder ons iets te vragen of te zeggen werd ons direct de deur gewezen want de keuken was al gesloten. Heel bijzonder op een vrijdagavond zelfs een klein hapje was blijkbaar niet mogelijk ter wijl er toch nog aan diverse tafels gegeten werd. Deze dame heeft niet begrepen wat gastvrijheid en vriendelijkheid betekent. Zijn 5 minuten verderop heerlijk bij Buds in Nieuw Milligen gaan eten waar zeer spontane meiden in de bediening lopen en waar de keuken in het weekend gewoon nog om 19.00 uur open is!
Hahahanneke .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Toen we binnenkwamen waren er nog veel tafels leeg. Er moest eerst bekeken worden (overlegd) over welke tafel wij zouden krijgen. Wij hadden een kleine bij ons en wilden de kinderstoel aan het hoofd, maar de kinderstoel werd op een andere plek gezet (zodat zij er geen ongemak van hadden). Bij het opnemen vd drankjes werd verteld dat het 30min zou duren..wij dus stokbrood besteld maar dat duurde ook gigantisch lang(). Pannenkoek kwam na meer dan 40 minuten. Jammer, maar wel erg lekker. Het wachten waard.

Kind verschonen moest in de mannenwc en was heelonhandige (iemand komt niet uit de wc als jij verschoont. Daar mag wat aan gedaan worden...
Linsie .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij kwamen hier net na de drukte. Er werd ons netjes verteld dat we ongeveer een half uur tot drie kwartier moesten wachten op het eten en dat alleen de pannenkoeken tot de mogelijkheid behoorden. Voor ons geen probleem.
Mijn tafelgenoot vond zijn pannenkoek met rozijnen niet zo goed gevuld en te dik. Mijn pannenkoek spek/appel was prima gevuld en smakelijk. Beide waren ze knapperig op een ongebruikelijke manier. Misschien werd er heel veel olie gebruikt bij het bakken? Wel lekker trouwens. Na het toetje van aardbeien met vanille-ijs waren we meer dan voldaan.
Bediening was erg vlot, vriendelijk en attent.
PjotrV .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De laatste 2 jaar al zeker 7 keer geweest. Alle keren een prettige ontvangst en vriendelijk personeel. Dat je soms moet wachten als het druk is lijkt mij logisch. Kindvriendelijk restaurant. Alle keren pannenkoeken gegeten. Geen klachten. Waren heerlijk.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We (mijn vrouw en ik) eten hier altijd heel smakelijk. De kwaliteit vinden we prima. Een gezellig kleinschalig restaurant. Alleen vinden we de mevrouw van het restaurant niet altijd vriendelijk overkomen. Je krijgt soms het idee of je niet helemaal welkom bent. Tip: volg eens een cursus communicatie en gastvrijheid.
Sabine F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het restaurant zat al bijna vol. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafel toegewezen. De jongeman die ons bediende was erg vriendelijk.
We aten spare-ribs, saté en pannenkoek. De eerste 2 waren heerlijk mals. Lekkere friet erbij en een flinke portie salade.
Ook de pannenkoek was prima van smaak, lekker veel appel.
De sfeer in het restaurant was gemoedelijk, en de aankleding passend bij de omgeving.
Wij zijn vrij kritisch, maar de onderstaande recensies begrijpen wij niet helemaal.
John H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Zelden zo'n onvriendelijke ontvangst meegemaakt als hier. Het woord goedemiddag kennen ze hier kennelijk niet. Dames in de bediening wel vriendelijk, in tegenstelling tot de mannelijke collega (eigenaar?). Na de mededeling dat we toch liever binnen wilden zitten ipv op het terras,, volgde er enkel een onvriendelijke blik. Zelf alles maar naar binnen verhuisd. Blijkbaar zijn gasten in dit restaurant een noodzakelijk kwaad.
bourgondier10 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Dit restaurant viel erg tegen. We zaten dit weekend op terras om een hapje te eten met de kinderen. Het duurde erg lang voordat de bestelling kwam en de bediening was erg onvriendelijk. Op de vraag of de uitsmijter zonder ham kon kregen we als antwoord: we mogen niet plussen of minnen! Dat is toch geen service! Toen we na drie kwartier wachten vroegen hoe lang we nog moesten wachten kregen we de wedervraag: Hoezo?
IGT .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
We zijn vanavond met twee volwassene en 1 kind (bijna 2) in het restaurant geweest. We zaten om 17.30 uur aan tefel met nog heel wat tafels binnen en buiten leeg. Eerst moesten we zelf om een kleurplaat vragen en uiteindelijk heeft het zeker 50 minuten geduurd voor we onze 3 pannenkoeken kregen. Waarschijnlijk te weinig personeel in de keuken door de bouwvak?!? Het was ook anders geweest als ze ons hadden ingelicht dat het langer dan 3 kwartier ging duren. Zoals ze dat, toen we weg gingen, ook vertelde aan de mensen aan het tafeltje naast ons.
machtilda .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
We eten altijd heerlijke pannenkoeken bij Kootwijkerduin.
We beginnen altijd met een vers geperste sinaasappelsap.
Dit is een van de weinige restaurants waar de sinaasappelsap duidelijk niet aangelengd is met water. Voor mij is dat als eerste een pluspunt.
Er zullen nog wel wat keren komen, dat we daar lekker gaan eten.
Robas .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Vandaag tussendemiddag pannenkoeken gegeten. Prettige sfeer, zeer schoon restaurant. Vriendelijk personeel en de pannenkoeken waren echt goed. Er is in deze regio veel aanbod, maar na vandaag is dit onze favoriet! Ook erg vriendelijk maar onze kinderen. We komen zeker weer.