Pannenkoekenrestaurant Kootwijkerduin

Nieuw Milligenseweg 53 3775 KR Kootwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant Kootwijkerduin

Hahahanneke .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Toen we binnenkwamen waren er nog veel tafels leeg. Er moest eerst bekeken worden (overlegd) over welke tafel wij zouden krijgen. Wij hadden een kleine bij ons en wilden de kinderstoel aan het hoofd, maar de kinderstoel werd op een andere plek gezet (zodat zij er geen ongemak van hadden). Bij het opnemen vd drankjes werd verteld dat het 30min zou duren..wij dus stokbrood besteld maar dat duurde ook gigantisch lang(). Pannenkoek kwam na meer dan 40 minuten. Jammer, maar wel erg lekker. Het wachten waard.

Kind verschonen moest in de mannenwc en was heelonhandige (iemand komt niet uit de wc als jij verschoont. Daar mag wat aan gedaan worden...
Linsie .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij kwamen hier net na de drukte. Er werd ons netjes verteld dat we ongeveer een half uur tot drie kwartier moesten wachten op het eten en dat alleen de pannenkoeken tot de mogelijkheid behoorden. Voor ons geen probleem.
Mijn tafelgenoot vond zijn pannenkoek met rozijnen niet zo goed gevuld en te dik. Mijn pannenkoek spek/appel was prima gevuld en smakelijk. Beide waren ze knapperig op een ongebruikelijke manier. Misschien werd er heel veel olie gebruikt bij het bakken? Wel lekker trouwens. Na het toetje van aardbeien met vanille-ijs waren we meer dan voldaan.
Bediening was erg vlot, vriendelijk en attent.
PjotrV .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De laatste 2 jaar al zeker 7 keer geweest. Alle keren een prettige ontvangst en vriendelijk personeel. Dat je soms moet wachten als het druk is lijkt mij logisch. Kindvriendelijk restaurant. Alle keren pannenkoeken gegeten. Geen klachten. Waren heerlijk.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We (mijn vrouw en ik) eten hier altijd heel smakelijk. De kwaliteit vinden we prima. Een gezellig kleinschalig restaurant. Alleen vinden we de mevrouw van het restaurant niet altijd vriendelijk overkomen. Je krijgt soms het idee of je niet helemaal welkom bent. Tip: volg eens een cursus communicatie en gastvrijheid.
Sabine F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het restaurant zat al bijna vol. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafel toegewezen. De jongeman die ons bediende was erg vriendelijk.
We aten spare-ribs, saté en pannenkoek. De eerste 2 waren heerlijk mals. Lekkere friet erbij en een flinke portie salade.
Ook de pannenkoek was prima van smaak, lekker veel appel.
De sfeer in het restaurant was gemoedelijk, en de aankleding passend bij de omgeving.
Wij zijn vrij kritisch, maar de onderstaande recensies begrijpen wij niet helemaal.
Elmotx .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Vooraf gebeld en er was om 19 uur plaats voor ons. Bij aankomst vriendelijke ontvangst.

Aan tafel werd ons direct verteld dat de wachttijd drie kwartier was. Dat verbaasde ons en was geen fijne verrassing ook omdat we jong kind bij ons hadden. Maar goed, iets anders zoeken om te eten zou ook tijd kosten dus we besloten om te blijven.

Bestelling gedaan en om de wachttijd tot de pannenkoeken te verkorten kozen we voor wat stokbrood. Ondanks dat we er enkele malen om vroegen kwam dat pas na ruim drie !! kwartier.

Jonge meiden in de bediening waren vriendelijk maar het was sneu om te zien dat ze geen idee hadden wat er speelde in de keuken en zij zijn dan toch het aanspreeekpunt voor de gasten. Er was duidelijk sprake van ondercapaciteit in de keuken. Vreemd genoeg was het in onze ogen niet eens heel druk. Terras bijna leeg en binnen diverse tafels leeg.

In gesprek met de gasten die bij ons in de buurt zaten bleek dat zij al tot 1,5 uur wachtten op hun pannekoeken. Een tafel stapte op en was het meer dan zat, terecht natuurlijk. En dan te bedenken dat dit op 1e Pinksterdag gebeurde en je dan toch weet dat je drukte kunt verwachten.

Uiteindelijk kregen we na een uur en kwartier onze pannenkoeken. Kwaliteit was goed maar dat valt dan helaas in het niet bij de gang van zaken. Jammer en eigenlijk onbegrijpelijk voor een pannenkoeken restaurant in een toeristisch gebied op een dag waarop je drukte kunt verwachten.
John H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Zelden zo'n onvriendelijke ontvangst meegemaakt als hier. Het woord goedemiddag kennen ze hier kennelijk niet. Dames in de bediening wel vriendelijk, in tegenstelling tot de mannelijke collega (eigenaar?). Na de mededeling dat we toch liever binnen wilden zitten ipv op het terras,, volgde er enkel een onvriendelijke blik. Zelf alles maar naar binnen verhuisd. Blijkbaar zijn gasten in dit restaurant een noodzakelijk kwaad.
Bourgondier10 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Dit restaurant viel erg tegen. We zaten dit weekend op terras om een hapje te eten met de kinderen. Het duurde erg lang voordat de bestelling kwam en de bediening was erg onvriendelijk. Op de vraag of de uitsmijter zonder ham kon kregen we als antwoord: we mogen niet plussen of minnen! Dat is toch geen service! Toen we na drie kwartier wachten vroegen hoe lang we nog moesten wachten kregen we de wedervraag: Hoezo?
IGT .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
We zijn vanavond met twee volwassene en 1 kind (bijna 2) in het restaurant geweest. We zaten om 17.30 uur aan tefel met nog heel wat tafels binnen en buiten leeg. Eerst moesten we zelf om een kleurplaat vragen en uiteindelijk heeft het zeker 50 minuten geduurd voor we onze 3 pannenkoeken kregen. Waarschijnlijk te weinig personeel in de keuken door de bouwvak?!? Het was ook anders geweest als ze ons hadden ingelicht dat het langer dan 3 kwartier ging duren. Zoals ze dat, toen we weg gingen, ook vertelde aan de mensen aan het tafeltje naast ons.
Machtilda .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
We eten altijd heerlijke pannenkoeken bij Kootwijkerduin.
We beginnen altijd met een vers geperste sinaasappelsap.
Dit is een van de weinige restaurants waar de sinaasappelsap duidelijk niet aangelengd is met water. Voor mij is dat als eerste een pluspunt.
Er zullen nog wel wat keren komen, dat we daar lekker gaan eten.
Robas .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Vandaag tussendemiddag pannenkoeken gegeten. Prettige sfeer, zeer schoon restaurant. Vriendelijk personeel en de pannenkoeken waren echt goed. Er is in deze regio veel aanbod, maar na vandaag is dit onze favoriet! Ook erg vriendelijk maar onze kinderen. We komen zeker weer.