Pannenkoekenrestaurant Huis ten Bosch

Lang

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenrestaurant Huis ten Bosch

Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gisteren heb ik hier gegeten. Laat ik beginnen met dat het eten prima was. De diverse pannenkoeken en stoofpotjes aan tafel waren erg lekker. Daarnaast was de speeltuin een hit bij de kinderen.

De rest was een ramp...

Om 17:15 heb ik gebeld om te reserveren. Een kwartier later waren wij er met een gezelschap van 6 volwassenen en 4 kinderen. Wat een gezellig pannenkoekje had moeten worden werd 2 uur wachten op eten. Alles ging mis bij Huis ten Bosch.
Na 15 minuten wachten heb ik zelf aan het bedienend personeel gevraagd of ze onze drankjes wilden opnemen. Vervolgens moest ik zelf vragen om een menu kaart (we kregen er 1) en tot overmaat van ramp hebben wij na het bestellen zeker nog een uur moeten wachten op onze pannenkoek. Zelf het broodje kruidenboter dat ik bestelde om de hongerige peuters te temmen kwam niet binnen 45 minuten. Toen ik mijn beklag deed bij het management kreeg ik te horen dat het plots druk was en dat ze er niets aan konden doen.

Mijn advies aan de manager: als het drukker is dan je personeel aan kan: neem geen reserveringen meer aan, of ben duidelijk op voorhand over de wachttijd. Dit is voor het personeel niet leuk, en voor de klant al helemaal niet.
Jammer dat deze recensie zo is weg gezet. De waarheid ligt iets genuanceerder. Op deze dag hebben we inderdaad de reservering om 17:15 aangenomen. Dit wil niet zeggen dat u een bepaalde voorrang heeft, omdat u gereserveerd heeft, wel; dat u verzekerd bent van een tafeltje. Uiteraard vervelend dat u te lang heeft moeten wachten. Daarnaast hebben we bij iedereen aangegeven dat het langer kan duren dan gewend. Zoals u heeft kunnen zien zaten we zowel binnen als buiten vol en hebben onze medewerkers werkelijk de benen onder hun lijf vandaan gelopen om iedereen te voorzien van eten en drinken. Helaas hebben we de gewenste wachttijd die we normaal hanteren niet kunnen realiseren. Wel hebben we alles eraan gedaan om dit te versnellen, ook toen u bij ons kwam klagen, ondanks de enorme drukte. We betreuren dan ook dat dit niet meegenomen is in deze recensie. Wellicht kunnen we bij een volgend bezoek aan onze zaak laten zien dat dit echt een uitzondering is geweest.
Hide Section - Web InformationWeb Information
Pj E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Beste pannenkoek rest waar ik ooit geweest ben we waren met 4personen South African ,Spanish,Mauritius en Dutch goede serves heerlijk gegeten een echte aanrader .
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Afgelopen vrijdagavond ben ik met de familie wezen eten in dit pannenkoekenhuis. Een fantastisch decor met uiteraard de nadruk op kinderen. Wel een van de leukste pannekoekenhuizen, dat ik ooi heb gezien. Het assortiment was groot en ook voor niet pannenkoek eters komen goed aan hun trekken. We hadden diverse pannenkoeken besteld, zoals geitenkaas met honing, Spaanse pannenkoek, pannekoek kapsalon en Indonesische pannekoek. Iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit. Zelf had ik een pannenkoek met spek. Ik heb maar een Klein puntje van kritiek. Ik vond de pannenkoeken wel behoorlijk aan de prijs, maar mijn kinderen vonden dat niet. De bediening door een jong meisje was uitstekend en we gaan zeker nog een keer terug
Leuk om te horen dat jullie ons pannenkoekenhuis leuk vinden en heerlijk hebben zitten smullen van de pannenkoeken. Graag tot snel ...
Mariette0702 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Zojuist via Vakantieveilingen een High tea gehad. Alleen maar zoete dingen (2 mini-cupcakes, 1 brownie, 1 scone en 4 mini-pannekoekjes p/p) en niets hartigs. In mijn ogen een zeer beperkte high-tea. Na 1 uur klaar en niet voor herhaling vatbaar. Personeel is vriendelijk.
Beste mevrouw Seweuster, deze recensie verbaast ons enigszins. U weet waar u op biedt bij vakantie veilingen en dat zijn inderdaad 4 zoetig heden en 4 hartig heden. Om toch dicht bij ons concept te blijven hebben we naast de 4 zoetig heden voor 4 mini pannenkoeken gekozen. Deze kunt u zelf naar keuze hartig maken wat ook is gebeurd (spek, ham). Dat u binnen een uur klaar bent heeft te maken met hoe snel u alles op tafel wilt hebben. Wel hebben we begrepen dat jullie alles smaakvol en lekker vonden.

Reactie van proever:

Ik kan uit jullie menu-kaart niet opmaken dat de high-tea jullie 'tik&tak thee' is. Als ik bied op een high-tea verwacht ik wat anders dan wat ik nu heb gehad. Wat we op hebben was oke idd, maar sorry....zo'n karige high-tea heb ik nog nooit gehad.

anf 2e reactie van restaurant:

Maar met alle respect bij vakantie veiling bied je op een veiling waarbij geldt dat je op alle aangesloten locaties 4 zoetigheden en 4 hartigheden per persoon krijgt. Daarnaast hebben we tot nu toe 280 vakantieveilingen high tea gekregen en daarvan zit 99% wel vol van deze high tea en vind dit wel genoeg. Het gaat erom met wel perspectief je hierheen komt en waar je op hebt geboden.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Het is een leuk en gezellig pannenkoekenhuis, sfeervol ingericht en een gezellig terras. De pannenkoeken smaakte lekker.en ze hebben een zeer uitgebreide kaart.(Je kan er ook andere gerechten bestellen of een High tea)
En de bediening is vriendelijk!
Komen zeker nog een keer terug.
Iri D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Tijdje terug geweest voor een High Tea. Was erg leuk, lekker en gezellig en het concept was passend bij het Pannenkoekenhuis. Miste wel wat hartige sandwiches, hoort naar mijn mening toch echt bij een high tea! Op de kaart stonden wel andere gerechten met zalm, ei, etc.. dus misschien toch ook in de high tea hier iets mee doen. Super vriendelijk personeel!!
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Via VakantieVeilingen een leuke high tea bon hier verzilverd. Samen met vriendin genoten van lekkere high tea van verse producten en 4 lekkere mini pannenkoekjes naar keuze en onbeperkt thee. Het was een gezellige middag en we komen snel keer terug om iets anders van de menu kaart te proeven...
L. D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vorige week hier neergestreken tijdens onze fietstocht. Keurig terras en schone tafels. Vriendelijke bediening en redelijk vlot bediend. Wij genoten van een heerlijke ambachtelijke pannenkoek. Wij waren hier vroeger al eens geweest maar in een andere setting. Aan te bevelen!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Afgelopen zaterdag via een Hema Pannenkoekenfeestbon (hele bevalling;) hier gaan lunchen maar hebben uiteindelijk a la carte gegeten. We kennen het restaurant al jaren maar zijn nooit in de Pannenkoekensetting geweest. De sfeer is goed neergezet, met alle zorg en liefde is er gedacht aan de aankleding van zowel terras en restaurant, alhoewel de illustraties niet echt mijn ding zijn denk ik wel dat families het hier prettig vertoeven vinden. Pannenkoeken zijn inderdaad dik (door soort beslag lees ik hier), ik ben geen kenner maar mijn partner vond het een matige pannenkoek (boerenpannenkoek) (5/10). Mijn veggie pannenkoek was prima, de pannenkoek mocht iets langer gebakken zijn imo (6.5/10). Bediening was prima. Puntje van deze dierenvriend...beslag is gemaakt van biologische ingredienten (chapeau), behalve de scharreleieren, upgrade dit naar vrije-uitloop of biologisch ;). In de zomer kom ik eens terug voor het mooie terras in de mooie omgeving van Chaam.
Beste,
Jammer dat u onze pannenkoeken als matig ervaart. Mocht u van de zomer de pannenkoek wat langer gebakken willen hebben, dan kunt u dit bij de bediening aangeven. Wat betreft de vrije-uitloop eieren is er helaas onvoldoende voorraad om dit te kunnen gebruiken, vandaar de scharreleieren.
McPiwi .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
High Tea genuttigd hier, tot 2x toe waren de pannenkoekjes koud. Moesten vrij lang wachten op onze pannenkoekjes. Verder stonden er op het torentje geen vers smakende muffins. Met andere woorden. zal hier zeker niet meer voor een 2de keer komen. Oh ja, dit arrangement hadden we via Vakantieveilingen verkregen.
Beste McPiwi,
Jammer dat u dit zo heeft ervaren. We hadden dit dan ook graag allemaal meteen vernomen, om dit meteen te kunnen oplossen. Pannenkoekjes mogen inderdaad niet koud geserveerd worden, dit is intern opgenomen. Daarnaast is alles wat op het torentje staat vers gemaakt, dan is het jammer dat u dit niet zo ervaart. Dat u lang heeft moeten wachten klopt in onze beleving niet aangezien u binnen 45 minuten alweer vertrokken was. De meeste blijven toch wel 1 à 1,5 uur zitten. We hopen dat u desondanks toch nog een keer de moeite neemt ons te bezoeken.
Aquila-Zorro .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Ruim 5 weken geleden voor de eerste keer hier gegeten, op een zaterdagmiddag. De keuze viel op een pannenkoek met appel en een clubsandwich. Alles werd binnen zeer acceptabele tijd geserveerd en smaakte prima. Wel iets veel allemaal, waardoor het als machtig kan worden ervaren. Bediening vlot en goed aanspreekbaar, decor huiselijk/knus. Zeker een aanrader voor een volgende keer.
peetwaa .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Pannenkoek was niet lang genoeg gebakken (papperig). Daarnaast ook een haar in mijn pannenkoek. Na dit door te geven aan de bediening werd er niks mee gedaan! De pannenkoek van mijn vriendin was met spek waarbij de spek op veel stukken zwart / verbrand was. Sorry maar dan vind ik het erg slecht! Zal hier niet meer terug te vinden zijn.
Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Uiteraard mag er geen haar in het eten zitten, echter kan dit altijd gebeuren. ondanks de strenge hygiëne in de keuken. We hebben de serveerster op deze klacht aangesproken. Ze kon het voorval nog goed herinneren, want In haar beleving heeft u heerlijk gegeten behalve op de haar na, zoals u heeft aangegeven. Jammer dat u hier niet meer terug komt! We nodigen u toch nog uit om zo deze slechte indruk weg te nemen.
Marinke V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Leuk ingericht pannenkoekenrestaurant met een thema. De keuze in soorten is echter beperkt. Keuze viel op geitenkaas, walnoot, spek en honing. De pannenkoek zelf was erg dik. Het geheel was daardoor machtig. Stokbroodje vooraf was lekker en vers.
Beste Barinky, leuk dat u bij ons heeft gegeten. De keuze is bij ons net als alle andere pannenkoekenhuizen enorm. Bij ons kies je uit diverse toppings en bij andere is het allemaal uitgeschreven. Maar u kunt zelf alles samenstellen, zoals u ook heeft gedaan. De pannenkoeken zijn inderdaad wat dikker dan u gewend bent, dat heeft te maken met het beslag wat we gebruiken. Hetgeen wat het machtig maakt is de geitenkaas, de pannenkoek bevat namelijk gist wat zorgt voor luchtigheid.
Eradusa .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
vandaag weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Gekozen voor Biesjes weekmenu voor 9,95.
tomatensoep, pannenkoek en ijs toe, het was echt superlekker.
ook de bediening is een en al vriendelijkheid, je hoeft niet lang te wachten.
voor de kids is het ook een waar feest, dus is mijn conclusie ;
Hier moet je echt een keer geweest zijn !!
Beste Eradusa, Leuk om te horen dat jullie het hier naar jullie zin hebben gehad en lekker hebben gegeten.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
via vakantie veilingen hier terecht gekomen voor een high tea. Hadden 2 vrienden meegenomen die zich net als wij enorm verheugd hadden op het lekkers wat zou komen. Wat een teleurstelling. De foto op de site van vakantieveilingen beloofde meer dan we kregen. 4 kleine pannekoekjes 1 broodje doorsnee 4cm beetje boter en een beetje jam, wat zuurtjes! en een stuk bruine koek? een cakeje en nog een broodje? of iets. Niks hartigs zoals kleine sandwitch met kaas of zalm niets van dat alles geen fruit niks. wat een afgang. En een aperol met prossecco kenden ze jammer genoeg nog niet. Aan het personeel lag het niet want die waren supervriendelijk.
Mijdrecht .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
'Onverwacht' in Chaam terechtgekomen bij het maken van een 'verkeerde' boeking via vakantieveilingen. Achteraf de JUISTE boeking gebleken. Hartelijke ontvangst, zonnig en gezellig terras, ruimte te over voor kinderen om zich te vermaken in de speeltuin naast het terras. Van een heerlijke, maar dan ook echt heerlijke en verse (!) High Tea genoten. Cakejes, scones, brownies waren vers gebakken en krokant, goed van smaak en verrassend dat we mini pannenkoekjes kregen met topping naar keuze. De koffie was voortreffelijk! Voor herhaling vatbaar!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Een heel leuk ingericht restaurant met een uitgebreide (pannenkoeken)kaart waar het leuk toeven is.

Er zijn kosten noch moeite gespaard om de inrichting op te leuken met wandschilderingen en vrolijke asseccoires.

Bij lekker weer zit je lekker op het mooie terras met mooi meubilair.

We hebben hier (joh!) pannenkoeken gegeten. Een zelf samengestelde en een van de kaart met Brabants stoofvlees en appeltjes. Allebei goed van smaak, netjes bereid en mooi gepresenteerd.

Dit restaurant moet voor kinderen helemaal gaaf zijn, want naast het sprookjesachtige decor is er een inpandig winkeltje waar de kinderen iets mogen uitzoeken.

Een echte aanrader dit leuke pannenkoekenhuis.
yarisje .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Voor het eerst hier geweest, wat een geweldige locatie! Een eigenaar met passie voor zijn tent! Inrichting helemaal over de top zelfs, maar zo leuk! Geweldige sprookjesachtige schilderijen, met Wompert en Biesje in de hoofdrol, overal, en nog steeds is de schilder/kunstenaar bezig, zo mooi! Inpandig winkeltje waar de kinderen iets mogen uitzoeken. Hier voel je je gelijk thuis en meer dan welkom! Pannenkoekenformule geweldig: basisprijs en zelf aan te vullen met van alles. Prima kwaliteit! Ook voor niet pannenkoekeneters een fraaie keuze. Aanrader!