Pannenkoekenrestaurant Het Voordek

Herenweg 144 3645 DT Vinkeveen Nederland Kaart
31-297212067

Over het restaurant Pannenkoekenrestaurant Het Voordek

Pannenkoekenrestaurant met terras aan de Plas!

Aan de Vinkeveense Plassen, met aanlegsteiger voor jouw boot, vind je op het terrein van Vinkeveen Haven pannenkoekenrestaurant Het Voordek. Een heerlijke plek als tussenstop van bijvoorbeeld een fietstocht of wandeling, voor koffie of een borrel met iets lekkers. Behalve het assortiment aan pannenkoeken, verrassende combinaties en bijzondere klassiekers, staan er diverse andere gerechten op de kaart. Daarnaast bereidt de chef-kok elke maand een wisselend gerecht en speciale pannenkoeken buiten de kaart om!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenrestaurant Het Voordek

Op 50m loopafstand is een bushalte met verbindingen naar o.a. Mijdrecht/Uithoorn, Amsterdam Bijlmer-Arena en Breukelen.
  • : Gratis parkeren op parkeerplaats en in de buurt

Maandag; 17.00 - 21.00 uur
Dinsdag & Woensdag; Gesloten.
Donderdag & Vrijdag; 17.00 - 21.00 uur
Zaterdag & Zondag; 12.00 - 21.00 uur

Tot 20.00 uur kunt u binnen lopen voor nieuwe bestellingen aan de keuken

7,2

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenrestaurant Het Voordek

R W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Personeel: er is genoeg personeel, ze houden je in de gaten, zorgen goed voor je, zijn snel. de communicatie onderling is goed. Het is een team, dat zie je direct. Complimenten!!!

Eten: waar kom je nog pannenkoeken tegen die niet aangebrand zijn?! Hier dus!! Wil je lekkere pannenkoekkjes eten, ga hierheen! Niets aangebrand, perfect in orde. Keuken heeft het onder controle. Heerlijk!

Inrichting: mag iets gezelliger / intiemer.

Kom hier zeker weten terug!
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijke pannenkoeken , leuke plek aan het water. Prijs goed
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekkere pannenkoeken in veel variaties voor een gunstige prijs
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Er zou nog plek zijn. Bij aankomst werden we eerst buiten gezet voor een drankje, het opnemen van het drankje duurde lang. Eten konden we wel binnen. Van binnenkomst tot aan het ontvangen van de heerlijke pannenkoek duurde 1,5 uur. Tip: communiceer duidelijk naar je klanten. En kom tijdig de bestelling opnemen al is het maar voor een drankje en kom regelmatig langs. Het eten is echt heerlijk, alleen de service.... De tafel afruimen terwijl nog iemand aan het eten is.... Echt jammer. We komen zeker nog een keer terug voor het eten en hopende dat de service beter is.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ik heb gisteren heerlijk gegeten met mijn vriendin....bediening was ook goed en heel vriendelijk...ga er zeker nog een keer naar toe....
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Onderweg lekker even een pannenkoek eten. Pannenkoek veel tegen. Dun en smakeloos, ik had er een met kaas en paprika maar zo - zo, terwijl de kosten per pannenkoek toch niet goedkoop zijn 10,50 euro.
Cappuccino was klein, een slok en weg. 2,40 euro Teleurstellend. Volgende keer eerst op iens kijken.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een leuke en gezellig restaurant
tmjkroese .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We werden op deze mooie locatie bij de Vinkeveense Plassen hartelijk ontvangen. De bediening was erg goed en ook gezellig. Het eten was heerlijk en de prijs erg gunstig. Tussen de gangen door hoefden we niet te wachten het liep erg soepel door.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke bediening en heel lekker eten! En goeie porties ook, we zaten allebei vol! We komen hier zeker een keer terug!
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gisteravond lekkere stamppot gegeten, een extra menu voor de winter.
Alles zelfgemaakt (lekker balletje btw) en vriendelijk verzorgd.
De sfeer relaxed, de mensen duidelijk ervaren.

Aaanrader, Wilco
G M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Mooie ligging, en lekkere pannenkoeken. Alleen was het organisatorisch niet op orde. We hebben er met 10 man gegeten. Na een kwartier zitten, werd er eindelijk het drinken opgenomen. Weer een kwartier later kregen we t drinken pas (wat allemaal gewoon in flesjes zat, dus waarom t zo lang duurde?) Dus een half uur na aankomst pas ons drankje! Daarna nog superlang op de pannenkoeken gewacht. Toen bleek dat ze vergeten waren één pannenkoek te maken. We durfden maar geen toetje te bestellen, serieus bang dat t weer een uur zou duren. Tafel naast ons (2 personen) ging ook al vragen waarom t allemaal zo lang duurde bij hen. Jammer!
elly O.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
alles was even lekker.
goede en vlotte bediening .hebben erg lekker gegeten.
we komen zeker nog een keer terug, ga zo door.
mjadeboer64 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Keukenpersoneel liet te wensen over, voornamelijk niet goed kijken wat er nu eigenlijk besteld was en de ene keer waren ze te snel met het volgende gerecht ,de andere keer duurde het te lang. Prijzen op de kaart correspondeerde niet met die van de kassa. Eten was prima, bediening uitstekend !
Beste meneer/mevrouw, nogmaals hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en de recensie die u heeft achter gelaten. Hier hechten wij veel waarde aan!
Het enkele gerecht dat een afwijkende prijs van € 1,- had (kassa/kaart) hebben we direct aangepast en hopelijk heeft u hier nauwelijks hinder van ondervonden.
doriendekoning .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Gisteren samen met mijn 85-jarige moeder de dagspecialiteit gegeten. De ontvangst was vriendelijk. De champignonsoep werd geserveerd met heerlijk vers stokbrood. De pannenkoek hawai was royaal belegd met kerriesaus, hamreepjes, paprika en ui. Als toetje hadden we een chocoladebrownie met ijs en een dame blanche genomen. Dit alles voor een zacht prijsje met dank aan de ah restaurantaktie. Voor de 2e keer hier gegeten, mooie locatie en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
ys1968 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Bediening was aardig, jammer dat ze niet gelijk afruimen als je om een nieuw drankje vraagt.
De biefstuk was wat doorbakken in plaats van lekker rood. De pannenkoeken zijn goed. Fijn dat we wel een toetje mochten delen.
De omgeving is leuk, over het water heen kijken en denken dat je toch vakantie hebt.
Arieduif .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vandaag gegeten bij dit restaurant welke een geweldige ligging heeft, dit is echter een van de weinige pluspunten. Het begon met de bediening van de eerste ronde voor het drinken waarbij een flesje drinken van het dienblad afviel over een van ons. Nu kan een foutje iedereen over komen dus dat is het punt nog niet eens. Daarna voor 8 man pannekoeken besteld waarop er 7 pannekoeken op tafel gezet werden en eentje moest nog even tien minuten wachten omdat er iets in de keuken niet was goed gegaan. Tenslotte het dessert van de kaart besteld waarop de crème brullee staat vermeldt waarop de reactie van de bediende volgde: sorry mijnheer, dat is alleen 's winters beschikbaar... Zet het dan ook niet op de kaart!! Voor mij was het de eerste keer, het eten opzich was wel aardig maar met alles eromheen geen tweede keer meer...
Mvrdeboer .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Na een jaar dit restaurant een herkansing gegeven. Helaas kan ik niet op mijn eerdere standpunt terug komen. Bij aankomst met 2 jonge kinderen moeten we zelf op zoek naar een kinderstoel. Kinderen krijgen geen kleurplaat O. I.d aangeboden. er ligt inmiddels wel wat speelgoed op een klein tafeltje ( 3 setjes memory). De pannenkoeken zijn redelijk. Zelf vind ik dat er bij een spek pannenkoek geen blokjes spek voor in de stamppot horen maar lekkere plakken ontbijtspek. Misschien is dat net wat je gewend bent. Ik denk dat er een halve appel op de pannenkoek met appel zat. Mag zeker royaler.
Heel slecht is het niet al met al. Het is prima te eten. Maar naar mijn gevoel mist het wel wat hartelijkheid.
Dekramers .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Prima eten, ook als je geen pannenkoek hoeft. Heerlijke saté. Waren nog niet ingesteld op de AH aktie, maar dat zal vast snel komen!
BP174 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Het restaurant is prachtig gelegen aan de Vinkeveense Plassen. Basic inrichting. Toen wij er waren, waren er geen andere gasten. Wij aten een pannekoek met kipshoarma, patat met gesmolten kaas erover. De pannenkoek en de shoarma was bij het opdienen niet erg warm. De patat was wel warm. Het was lekker, niet bijzonder.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Geweldige sfeer, heerlijk gegeten op een mooie locatie. Hier komen wij als pannenkoeken eters echt aan bod, met gezellige bediening!