Pannenkoekenrestaurant De Eksterhoeve

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenrestaurant De Eksterhoeve

Paula P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zojuist geluncht met een heerlijk voorgerecht salade met vis . Super lekker met broodplankje en kruidenboter en aiolie . Prima op smaak !
De pannenkoek met spek van mijn Ega ,was de lekkerste ooit gegeten ! Heerlijk rustig buiten in schaduw of zon ! Prima plek !
Chappeau !
koen S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima gegeten op deze leuke locatie. Goede ambiance. De saignant biefstuk wordt gepresenteerd als well done. Dit wordt overigens prima opgelost. De prijzen zijn erg hoog. Het wordt gepresenteerd als een pannekoekenhuis, maar de prijzen zijn dat zeker niet. Een klein portie frietjes is € 8,50, een salade geitenkaas € 18. Enkel een aantal blaadjes sla en een paar plakjes geitenkaas.
Veronique R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Een pannenkoekenhuis met sterallures en tóch heerlijk Brabants!

Wij komen hier met regelmaat omdat de pannenkoeken hier té lekker zijn en de accommodatie geweldig.

Het maakt niet uit in welk seizoen van het jaar je er bent. Zomers prachtig buiten zitten, 's winters binnen bij 'n knapperend haardvuur.
Geen 300 pannenkoek keuzes, maar alléén de allerlekkerste op het menu. Daarnaast ook een aantrekkelijke alternatieve kaart voor diegene die iets minder zin heeft in een pannenkoek.

Kortom, ben je nog niet geweest dan heb je iets gemist!
Van ons 5 sterren én 'n pluim!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij hebben al meerdere malen bij pannenkoekhuis de Eksterhoeve gegeten.
De entourage is bijzonder gezellig. Er hangt een warme huiselijk sfeer.
De pannenkoeken worden met streek producten ambachtelijk gebakken en dat proef je!!
Voor de gasten die liever wat anders lusten, staan er genoeg andere gerechten op de menukaart
Het personeel is erg vriendelijk en voor de kinderen is er van alles te doen.
Kortom een top locatie!!
Rakker1985 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
We hebben buiten heerlijk pannenkoeken gegeten met ons vijven waarvan 1 jongen van 2 die kon lekker even in het speeltuintje spelen. De bediening was zeer vriendelijk en vlot ,het eten was heerlijk vooral de sate met pannenkoek . Het restaurant zag er mooi en schoon uit. Zeker een aanrader.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
De Eksterhoeve is een oude boerderij waar een hoop aan vertimmerd is, een leuk gebouw met veel sfeer. Mooie houten tafels, open haardje. De service is snel en vriendelijk, veel jonge mensen. De Pannenkoeken zijn echt heel goed. Lekker beslag, goed gevuld en heerlijk gebakken. De kaaspannenkoeken zijn echt een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prachtig ingericht pannenkoekenhuis. Met verwachte cliëntele. Veel kinderen. Ik zelf betreed het restaurant met twee puberzonen. We krijgen een erg raar plaatsje toegewezen. Temeer omdat we (en dat kan je natuurlijk makkelijk in de gaten houden) in onze doorgebrachte tijd zomaar aan 5 andere (lees betere) tafeltjes hadden kunnen zitten. Nu zitten we tussen wal en schip. Op die plaats hoort geen tafel. Het tempo van het personeel, daar waar het drank aangaat, heeft een behoorlijk tempo. Tuurlijk, want een reeds lang bestaand HORECO gezegde "ze eten je arm, maar ze drinken je rijk" gaat wel degelijk op. De zonen drinken in het uur dat we binnen zijn, per persoon 3 glazen water en 2 flesjes fris. Behoorlijk aan de maat. Het eten. Het soepje smaakt prima (uiensoep) al had ik de heren beloofd dat er gegratineerde kaas op zou zitten. De pannenkoeken waren uitstekend. Mooi adres. Temper je kroost!
bob D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gisteravond een bezoek gebracht aan dit nieuwe pannenkoekenrestaurant. Het decor is werkelijk subliem je waant je eigenlijk niet in pannenkoekrestaurant maar in een gewoon chique etablissement. De opzet is zeer leuk door de verschillende ruimtes waar je doorheen loopt (eentje met met open-haard) en waar de tafeltjes gesitueerd zijn. Ook leuk gespeeld met verschillende hoogtes van tafels en een mooie kerst aankleding. De kaart is van gemiddelde grote en biedt ook voor de niet-pannenkoeken-liefhebber wat alternatieven met voornamelijk wat "eerlijke" streek en seizoensgerechten. De pannenkoeken (zeker de speciale/culinaire) smaken goed en hebben een gemiddelde prijs. Het is niet goedkoop maar ook niet overdreven duur. Bediening heeft alles snel in de gaten en weet vlotjes de weg. Kom ik terug? Zeker!
Yara K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Super mooi restaurant, gezellig ingericht en super aardig personeel! Pannenkoeken worden vers gebakken en dat is te proeven! Een restaurant om aan te raden!!!!
Lieske80 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Hier gegeten met de familie. Prachtige speelzolder/bioscoop voor de kinderen ( wel stijle trap)
Pannekoeken waren goed. Prachtige inrichting