Pannenkoekenparadijs Haarlem

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenparadijs Haarlem

Jeffrey N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wederom een bezoek gebracht, samen met een ander stel met kinderen. Het speelgedeelte beneden is er niet gezelliger op geworden. Ook de bediening zeer matig waarbij je elke keer moet "wenken" om iets te drinken te krijgen. Jammer omdat het concept op zich prima is, echter dit restaurant ontwikkeld zich niet. Wij zullen voorlopig niet meer heen gaan, jammer....
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Paasbrunch zou om half 12 beginnen. Werd een uur later eten koud weinig keus overal moest je om vragen. Alles zeer ongestructureerd.pannekoeken waren lekker. Zou hier geen tweede keer heen gaan.
Jeffrey N.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een nieuw restaurant met heerlijke speelgelegenheid voor de kinderen. Ideaal restaurant, de kinderen vermaken zich en het eten is lekker. Storend vonden wij wel de rumoerigheid, logisch in een restaurant met kinderen maar de ruimte is erg open en daardoor wel erg druk. Dit is wel een verbeterpuntje naar onze mening. Verder prima bediening, enige uitleg aan het begin van de avond is wellicht wel handig. We komen zeker nog een keer terug.