Pannenkoekenpaleis

Wilhelminastraat 8 1501 CT Zaandam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenpaleis

Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Voor Opa, Oma en 2 kleinkinderen werd door het restaurant de avond grondig bedorven. Het duurde 5 (!) Kwartier voor de eerste pannenkoeken doorkwamen. Een betelling van een frisdrankje werd "vergeten". Ook de bestelling van een 2e pannenkoek kwam maar niet door. Wegens de parkeermeter en mijn boosheid moesten we na bijna 2 uur weg met de eindconclusie dat we slechts 1 pannenkoek hadden gekregen. Als klap op de vuurpijl bracht men "per ongeluk" 5 consumpties te veel in rekening hetgeen ik gelukkig merkte. Een duidelijke afrader dus!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
We komen er net vandaan en hebben lekker gegeten! Was een beetje huiverig want we waren met vakantieveilingen en las veel negatiefs maar daar is absoluut niets van waar! Erg vriendelijk personeel, ondanks de drukte snel de pannenkoeken op tafel! Wel stiekem een halve meegesmokkeld in mijn tas want mijn zoon zat vol en we hadden geen zin om €2 te betalen...maar de hond heeft ervan gesmuld! Wij hebben een gezellige avond gehad dus niets van de negatieve recensies aantrekken en gewoon lekker gaan!
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Afgelopen zaterdag wilden we even snel wat eten met onze peuters. Na even gebeld te hebben vertrouwden wij erop dat het met mijn glutenvrije dieet goed ging komen hier. Goede service dat dit zo snel te regelen was.
Er is van alles te doen en te spelen voor kinderen. Een hoek met speelgoed binnen en een springkussen buiten. Fantastisch. Verder ziet het er ook gezellig uit.
Ik bestelde een glutenvrije, koemelkvrije pannenkoek met appel en spek. Deze was echter niet gaar. En appel werd ham. Mij werd een nieuwe pannenkoek voorgesteld. Het duurde best lang voor alles klaar was en dit zag ik met onze ongeduldjes niet nogmaals zitten. Op de rekening stond appel wel vermeld en dit moest ik ook betalen want het was net zo duur als de ham die ik wel had gekregen. Ook de kok vroeg nog of het gesmaakt had en ik vertelde hem bovenstaande (pannenkoek niet gaar, ham ipv appel en wel betalen). De rekening bleef ongewijzigd. Ik heb betaald. Fooi achterwege gelaten en kom niet meer terug. Omdat de normale pannenkoek en de poffertjes voor mijn man en kinderen prima waren, krijgen zij toch een voldoende. Voor de service niet.
MissMandrake .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
We hebben lekkere pannekoeken gegeten hier. De maat voor kinderen is royaal te noemen. Toppings, zowel hartig als zoet waren prima. Tafels werden zorgvuldig schoongemaakt, geen stroop plakboel. Bediening was aardig en snel met de drankjes. Ook goeie verschoonfaciliteit voor kinderen. Verder kleurplaten, potloden en klein speelhoekje aanwezig. Enige tegenvaller was de lange wachttijd, met een dreumes erbij is zo'n 40 minuten wachten op 3 pannekoeken nogal tricky, gelukkig ging het goed. We gaan hier vaker een pannekoek eten!
Van_Dijk_ .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Zeer goede service en bediening. De pannenkoeken zijn heerlijk, maar de poffertjes mogen er zeker ook zijn! Leuk gelegen vlak naast de sluisjes.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Moderne en ouderwetse pannenkoeken in een fraaie traditionele poffertjeskraam. Van pannenkoeken met stroop tot en met mexicaans of javaans en nog veel meer, er is genoeg keuze. Goed gevuld, smakelijk bereid en niet duur. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een fout (spek op een verkeerde pannenkoek, dus twee pannenkoeken moesten opnieuw worden gebakken) werd snel hersteld met welgemeende excuses. Leuke speelhoek voor de kinderen met veel aantrekkelijk speelgoed. Minpunt is dat er een tafel zo dicht bij de speelhoek staat dat de kinderen onder de stoelen van wildvreemde mensen zaten te spelen. Ander minpunt is dat de toiletten klein zijn. Groot pluspunt is de bijzonder goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles is goede kwaliteit en zeer vriendelijk geprijsd, ook de drankjes. Een aanrader!
JoMaM .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
We zijn er vaak langs gelopen, maar er nooit aan gedacht om hier te gaan eten. Na de recensies gelezen te hebben, het toch eens geprobeerd. Ik moet zeggen we waren aangenaam verrast door de vriendelijke bediening en het heerlijke eten. Mijn vrouw had poffertjes met aardbeien en slagroom en ik had een hartige pannenkoek. Beide waren erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Minpuntje was dat de zaak van binnen aan de krappe kant is. Je kan als je wilt wel buiten op het terras zitten.
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Heerlijke pannenkoekenpaleis gegeten als lunch, vooral de Hartige Kaas, spek, champion, uit!
Zeer vriendelijke bediening, ook tegen ons zoontje van 1,5.
Aanrader voor iedereen die van lekkere pannenkoeken houdt!
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Leuke frisse zaak waar ze naast goede poffertjes en pannekoeken ook een prima stuk vlees of vis serveren voor de niet-zoutekauwen onder ons. Lekkere huiswijn en verse muntthee. Erg vriendelijke en gedreven eigenaar. Speelhoek en commode voor de kleintjes aanwezig. Resultaat: kids blij en papa en mama ook.