Pannenkoekenhuis Zeewolde

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 20:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Gezellig klein restaurant. Ondanks dat het redelijk druk was blijft de bediening zeer vriendelijk. De pannenkoeken zijn lekker en goed gevuld. Wat mij betreft een aanrader.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Prima restaurant en zeer klantvriendelijke bediening. Vandaag voor de zoveelste keer op herhaling. Ruime keuze (betaling per ingredient) dus voor iedereen een passende pannenkoek. Je kan ook kiezen uit glutenvrij of lactosevrije variant. Ook aan de kleinsten is gedacht met een kinderpannenkoek met speeltje. Voor de grote eters is de boerenpannenkoek een aanrader. We komen zeker terug.
Linda_81 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Gisteravond gegeten in dit kleinschalige pannenkoekenrestaurant.
Er is een speelhoek aanwezig waardoor onze dochter kon rondlopen en spelen in de speelhoek. Het restaurant is zeer schoon. Bij de toiletten liggen zelfs luiers klaar voor de kleinste gasten.
De pannenkoeken smaakten heel goed, niet zo vet..prima dus.
De gastvrijheid was erg goed , zowel de bediening als de eigenaar doen er alles aan om het de klant naar de zin te maken.k
Een aanwinst voor Zeewolde. Wij komen nog eens terug...
Reinier52 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Zaterdag 8 maart hier wezen eten. Zeer slechte pannekoeken kaas zonder enige smaak i.p.v. plakken kaas geraspte kaas, appel moet je echt zoeken.
We kregen ook het idee dat dit geen vers gebakken pannekoeken zijn maar magnatron pannekoeken. Klacht gemeld alleen sorry gezegt en gewoon moeten betalen wat een slechte kwaliteit en service. Voor ons nooit meer.
Jammer dat u niet reageerde toen wij twee maal aan de tafel zijn geweest om te vragen of alles naar wens was, wij nodigen u uit om bij ons in de keuken te komen kijken dan zult u zien dat wij zelf met de beste ingredienten een pannenkoek bakken, komt u er op onze kosten een proeven die u zelf bakt.
Mara P.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Een aanwinst voor Zeewolde. Hier gegeten met twee kleinkinderen en dat was voor hun maar ook voor de volwassenen een feestje. Er is een afgeschermde hoek waar de kinderen kunnen spelen en op drukke dagen (wo,za en zo) is er zelfs toezicht. Ik denk dat in een kinderrijk dorp behoefte aan is.
De pannenkoeken waren smakelijk en de prijs is normaal. Ook de volwassenen hebben hun buikje rond gegeten. We komen beslist met de andere kinderen terug. Kritiek: het ijs vond ik niet bijzonder. Dat mag kwalitatief wel beter.
Djonnie .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Pas geopend pannenkoekenhuis in Zeewolde met een enorme parkeerplaats (gratis parkeren) voor de deur. Eenvoudig maar wel leuk ingericht, een beetje kaal nog, maar dat is misschien omdat het nog maar pas open is. Er is een leuke speelhoek voor de kleinere kinderen. Dametje die ons hielp was erg vriendelijk. De pannenkoeken waren wel oké, maar we hebben ze wel 'ns beter gehad. Leuk dat je je pannenkoek zelf kunt samenstellen. We komen vast nog 'ns terug.