Pannenkoekenhuis Valkenburg

6,5
7,2
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wat een slecht restaurant. Bestellen ging goed maar de uitvoering daarna totaal niet.
Eerst kwamen ze terug omdat ze niet meer wisten wat 1 van ons (we waren met z'n zessen) had besteld. Daarna was er geen wit bier wat besteld was, stond wel op de rekening. Daarna kwamen er 2 pannenkoeken en de andere 4 kwamen pas 10 minuten later, erg slecht. De pannenkoeken waren erg dik, kinderpannenkoek was niet op te rollen. Verder had ik bv een banaan pannenkoek besteld en dat bleek een naturel pannenkoek te zijn met plakjes banaan erop gekwakt. Zo kan ik ook een groot assortiment hebben als je alle ingrediënten er los op gooit. Zou het zeker niet aanraden en nooit meer gaan eten.
Myriam H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Slechtste ervaring sinds lange tijd. Weinig ging zoals je zou verwachten. We kwamen om half 6 aan, niemand binnen in het restaurant en het terras niet eens vol. Er liep voldoende personeel en bij het drankje ging het nog goed. Tot we drie kwartier later nog geen pannenkoek hadden. Volgens de serveerster die de bestelling opnam was alles goed, maar na nogmaals vragen (we moesten sowieso om alles zelf vragen) bleek onze bestelling niet doorgekomen bij de kok. Zij kwam dat persoonlijk vertellen met excuses, dat wel. De serveerster liet zich niet meer zien aan onze tafel. En op een uit armoede maar besteld tweede drankje zat ik toen ook al een kwartiertje te wachten.

Na een vol uur (!) wachten kwam mijn boerenpannenkoek. Deze vond ik niet erg lekker - flauw en met een beetje zurige kaas (waarschijnlijk ook doordat er met de bereidingswijze op een draaitafel alleen maar óp de pannenkoek en niet erin bereid kan worden) wat je met wat stroop gelukkig niet meer zo proefde. Mijn tafelgenoot met dezelde bestelling vond hem ook niet lekker. Ik kan me niet herinneren een pannenkoek niet lekker te hebben gevonden. Met de opbouwende opmerking daarover werd door de serveerster in kwestie weinig gedaan, en voor alle ongemak geen compensatie. Gezin naast ons was er net als wij voor de tweede keer en beaamde bij hun eerste bezoek vorig jaar ook niet tevreden te zijn geweest, maar ze wilden het nog eens een kans geven. Zij moesten een kwartier langer wachten op de laatste pannenkoek, omdat er eentje niet goed was. Zo snel mogelijk weg dus, en zelfs bij het afrekenen ging het fout. Er ging kortom veel mis en het werd ter plekke helemaal niet adequaat opgelost.

Restaurant zit aan een drukke weg, wel in het mooie Valkenburg en met gratis parking. Maar dat is toch te weinig om ooit nog terug te gaan. Geen waar voor je geld en geen service. In Valkenburg is zeker meer en veel betere keus.
Dolf O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Rond een uur of zes plaats op het terras gekozen. Het spijt ons te moeten melden dat we drie kwartier hebben moeten wachten tot ons gevraagd werd wat we wilden drinken.
Eenmaal een keuze gemaakt duurde het weer ruim een kwartier voor onze pannenkoeken werden geserveerd.
Deze maakte het bijna goed , dat we lang hebben moeten wachten. We vonden deze toch wel een beetje dun. Maar de smaak en presentatie was voldoende.
Toch, t.a.v de bediening, de ene persoon die voor het terras verantwoordelijk was, verdient een dikke pluim. Helaas kon deze persoon het in haar eentje onmogelijk aan.
Pas na de eerste drie kwartier, waren daar de hulptroepen. Op dat moment was het in no time onder controle.
Tip voor de eigenaar, rond eerder genoemde tijd kun je veel klanten verwachten, houd daar rekening mee.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Met een papegaai bij je op vakantie is het moeilijk om a la card te eten. Vandaar weer een pannenkoek restaurant uitgezocht. We werden ontvangen door zoals ik het kan inschatten de bazin en een jonge dame die mogelijk vakantie werk doet. Ze waren beide even overrompeld toen we de vraag stelde of de papegaai ook mee naar binnen mag. Hij blijft netjes op onze hand zitten en we hebben een handdoek voor het geval hij een poepje laat vallen.

Het was oké. Denk dat men ook met een hand binnen mag, dus een papegaai zie je niet zoveel, maar beide zijn dieren.

Er waren slechts vier tafeltjes bezet in het grote restaurant, maar we kwamen wel rond 19 uur. Mogelijk was de drukte al voorbij.
We werden heel snel geholpen en de drankjes stonden dan ook snel op tafel. Jammer dat men niet vast een deel in het glas schonk, dat gebeurd meestal wel. Misschien een tip om in te voeren.

Wat mij op viel was dat voor ons iemand mogelijk een soort spaghetti had gegeten, daar het onder de stoel helemaal vol lag op de grond. Maar verder was het gehele restaurant netjes schoon.

Mijn vrouw is voor de appel / banaan gegaan. Ik voor de Franse pannenkoek.
Beide pannenkoeken waren redelijk van doorsnede, maar voor wat wij gewent zijn wel dun.
De appelschijfjes bij mijn vrouw waren flinterdun met de schil er nog om. Het leek wel carpaccio van appel. Dit is te dun voor een pannenkoek. Bij het bakken gaat er vocht uit en kijk je er dwars doorheen. De banaan is niet meegebakken, maar er na het bakken opgelegd. dat is dan weer jammer.

De Franse pannenkoek zou bestaan uit brie, walnoten, rucola en honing. Er legen heel veel walnoten en rucola op. brie waren op de gehele grote pannenkoek drie plakjes en de honing was ook minimaal. Jammer, zelf had ik liever iets minder walnoten en wat meer brie met honing en zo nodig een wat duurdere pannenkoek. Dat geld ook voor de appel. Maak hier heerlijke partjes van, zodat de appel aan je vork prikt in plaats van dat je deze op moet scheppen.

Het decor was eenvoudig. het viel ons op dat de oude stijl gemengd werd met modern. In een pannenkoekenhuis heb je meer de stijl van donker hout en nostalgie in je gedachten. Zeker in een plaats als Valkenburg. Maar dat is bij ieder anders natuurlijk.

Verder smaakte alles goed en bleven de pannenkoeken goed warm tot de laatste hap.
Friso124 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We gingen dus naar de pannenkoeken huis in Valkenburg op het terras. Wij gingen bestellen. En even later komt mevrouw aan krijg je te horen dat het grecht er niet meer is. Ik had gevraagd of de saus los kon. En mijn zus had gevraagd of ze geen uien wou. Het duurde trouwens een uur zeer aan de late kant. En daarna werden beide gerechten werden normaal geserveerd met uien en de saus. Ik had dus een burger besteld . Omdat ik had geen zin in een pannenkoek. Maar de burger werd op een lelijk wit bord geseveerd van het jaar 2008. En de kok had zo te horen veel gerookt. Ook niet zo'n prettig gevoel. En de binnen kant heeft ook een make over nodig dat is zeker te zien. Zeker niet herhaaling vatbaar.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
We hebben er heerlijke pannenkoeken gegeten. De pannenkoeken die we aten waren bereid met vers fruit en waren overheerlijk. De gastvrouw Mw. A. Naus, was zeer vriendelijk en klantgericht. Er wordt rekening gehouden met de wensen van de gasten, wat die zoal bij de pannenkoeken bij wilde hebben. Ook de hartige lunch was verrukelijk. Niet onbelangrijk: Parkeren met de auto is voor de gasten gratis. We komen daar zeker vaker terug.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vandaag zijn mijn vriendin en ik pannenkoeken gaan eten bij dit restaurant. Wij dachten lekker buiten te eten. Het duurde echter veel te lang voordat iemand maar ook onze bestelling wilde komen opnemen. Dit terwijl het erg rustig was (circa 4 uur - half 5).

Na het opnemen van onze drankjes en het uitserveren van de drankjes verdween de serveerster weer naar binnen. Dit zonder onze bestelling voor eten op te nemen of uberhaubt te vragen of we al een keuze hadden kunnen maken.

Na ruim 15 minuten ben ik zelf maar naar binnen gelopen om te vragen/aan te geven dat we wilden bestellen.

Na het de snelle levering (dit was wel ok tot goed) nam de dame in kwestie wederom niet het initiatief om te vragen of we eventueel nog wat te drinken wilden bij ons eten. Gemiste kans! Mijn vriendin is zelf naar binnen gegaan om drinken te bestellen voor haarzelf. Bij het afleveren van haar drankje vertikte de serveerster het wederom om te vragen of ikzelf misschien nog iets wilde drinken.

Nadat we klaar waren met eten hadden we al besloten om maar geen ijscoupe te nemen. Beetje jammer aangezien we beiden wel voor een lekker ijsje te porren waren. Uiteindelijk zelf maar weer initiatief genomen om naar binnen te gaan om af te rekenen waarbij ik ook nog eens 10 cent te weinig terug kreeg. Nu gaat het mij absoluut niet om die 10 cent. Maar het gastheer/gastvrouw concept was hier nerens te bekennen?

Doe aub iets met deze opmerkingen. Het eten was oke. Beetje veel sla/vlees verhouding op onze griekse pannenkoeken maar verder niet slecht.

Dat er op eigen terrein geparkeerd kan worden is een groot pluspunt. Maar als er geen gastvrouw op kan treden heb je er nog niks aan.
Beste Michel,
"Doe er iets mee" schrijft u; dat hebben wij zeker gedaan. Wij hebben direct navraag gedaan bij de betreffende serveerster. Uw woord tegen het hare. Dat is dus moeilijk. Volgens ons heeft u de beoordeling geplaatst terwijl u nog op het terras zat. Was het niet handig geweest om direct tegen de persoon in kwestie of eigenaar te zeggen wat er aan schortte.....
Wij weten wel aan welke tafel u gezeten heeft en de bestelling. Ook de pannenkoekenbakker herinnerde zich deze bestelling; te veel vlees te weinig vlees; de een wil nu eenmaal meer dan de ander. maar een 1 voor de service en een 6 voor het eten is extreem!
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Na sightseeing door Valkenburg hadden we zin in pannenkoeken.Op advies van anderen kwamen we hier terecht.We konden de auto gratis parkeren,dat is wel handig op zo'n drukke dag.
We hadden een pannenkoek met spek en val dieu kaas en een met gebakken appel.Het waren goed gevulde en lekkere pannenkoeken.Goed voor een hele maaltijd.
Frisdrank en witte wijn erbij.Wijn smaakte goed,bediening snel met opnemen van bestelling en het bezorgen daarvan.
We zaten op het terras ,vandaar goed uitzicht.
Hallo Anke,
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat u genoten heeft en graag tot ziens.
Ciero111 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
We hebben hier gegeten nadat we aan de overkant zijn gaan rodelen, mij vrouw was eerst nogal sceptisch gezien andere recensies en vandaar dat ik deze ook schrijf. De bediening was inderdaad een beetje gehaast maat het was op ons moment dan ook druk in de zaak dus hoe dat op een rustige dag is weet ik niet.

Ik vond de pannenkoeken niet droog, ik houd niet van een hoop poespas erop en zo viel het mij op dat de pannenkoek zelf een beetje zoeter is wat de pannenkoek juist lekker maakt en juist de moeite waard maakt om naar een pannenkoekenzaak te gaan in plaats van thuis te maken. Er is ook veel keuze in de pannenkoeken, van elk land een pannenkoek en mijn zoon vond de pannekoek-kapsalon ontzettend lekker. Ze zijn wel nogal vullend, we hebben er op de vroege middag gegeten met het idee even snel en goedkoop iets te eten maar daar hebben we ons in vergist want we zaten alle 3 vol erna.

Mijn vrouw had overigens appel kaneel waarbij de appel wel meegebakken was.

Kortom: een leuke tent, pannenkoeken in eerste instantie een beetje duur maar achteraf zijn ze wel avondeten waardig wat het dan juist goedkoop maakt.
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat u lekker en genoeg gegeten heeft. Tot ziens.
WePe .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Ik ben er afgelopen zondag gaan eten. Ik ben dol op pannenkoek met banaan en appel omdat die zo lekker mee-gebakken worden. Dus die pannenkoek bestelde ik ook. Welnu, ik kreeg een zeer droge pannenkoek waar gewoon de stukjes appel en banaan vers bovenop liggen. Toen ik vraag waarom die niet werden meegebakken kreeg ik als antwoord: dan plakt het aan de pan. Er is een pannenkoekenmolen en daar kan men dat niet meebakken. Wat een afgang: droog en niet meegebakken. Dan kan ik ze thuis toch veel lekkerder bakken.
Tijdens het eten vind ik vervolgens ook nog - ter grootte van een erwt - een zwart stuk verbrande pannenkoek. Ik heb de juffrouw daarop opmerkzaam gemaakt en haar reactie was: ik zal het doorgeven. Verder niets meer gehoord. Zal wel normaal zijn daar.
Kortom: absoluut een afrader, je kunt beter ergens anders heen gaan. Daar waar ze wel weten hoe je pannenkoeken bakt. Of gewoon zelf thuis bakken. Alles is beter dan dit.
Het enige pluspunt: de locatie. Maar juist die maakt dat men meent geen best meer te hoeven doen, klanten komen toch wel.
En de bediening : vlot en zakelijk, maar geen oogcontact. Ze mist het contact met de klant zodat je je niet echt welkom voelt. Geen gastvrouw gedrag. Geeft geen goed / warm gevoel.
Beste Anoniem,
UIteraard vinden wij het heel vervelend dat u het eten niet lekker vond. Wij begrijpen niet dat u zegt dat de appels niet meegebakken waren; wij bakken appels altijd mee direct in de eerste ronde. Voor wat betreft de banaan: deze bakken wij mee als de gast daarom vraagt. Dus dat kan altijd. Een stuk zwart verbrande pannenkoek is bijna onmogelijk als je met een pannenkoekencarroussel bakt. Het kan zijn dat er iets uit de pan is meegekomen, wat wij zeker jammer vinden. Dat de bediening dit niet heeft doorgegeven is niet goed. De locatie is inderdaad heel goed maar dat wil niet zeggen dat wij onze best niet meer hoeven te doen. Zo werkt het niet en wij weten dat. Verder krijgen wij heel veel complimenten over de betreffende bediening zoals u kunt zien op de site van social deal waar u de bonnen heeft gekocht.

Reactie van proever:

Het lijkt nu een welles / nietes spelletje te worden. Maar mijn fruit was niet meegebakken; en dat was toch echt niet mogelijk volgens de dame. Zoiets verzin ik toch niet? Bovendien, waarom moet een gast daarom vragen (hij verwacht het meebakken immers), waarom zegt de bediening niet zelf dat men moet/kan kiezen tussen wel / niet meebakken (dat zou pas service zijn)?
En het zwarte stukje in mijn pannenkoek zal inderdaad wel bijna niet mogelijk zijn; maar bij mij zat het wel in de pannenkoek en ik vind dat vies. Ik heb de juffrouw van de bediening daarop gewezen en zij zou het doorgeven. Vraag het haar maar, wellicht kan ze het zich nog herinneren (zeker als het bijna nooit voorkomt kan ze het zich waarschijnlijk wel herinneren).
Ik heb zelf ook op de site van social deal dezelfde (niet positieve) recensie geschreven, maar die werd niet geplaatst. Blijkbaar is het niet in hun belang om negatieve recensies te publiceren, zij willen immers bonnen verkopen. Ik heb hier overigens met Social Deal contact over gehad (nadat ik een week later nog steeds mijn recensie niet zag staan) en daar zei men: ja, publicatie kan soms wat langer duren... Enfin, ik was niet tevreden.