Pannenkoekenhuis s-Gravesande

Storm van's-Gravesandeweg 157 2242 JG Wassenaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis s-Gravesande

Iris0710 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De pannenkoeken (2) waren écht niet lekker. Alles door elkaar gehusseld en neergekwakt in een pan. Kaas ook er doorheen gegooid waardoor het niet lekker smeuiig was. Vervolgens aangebrand aan beiden kanten. Het beslag was taai te noemen.
Het was niet eens druk dus ze hadden er best wel een beetje meer aandacht aan kunnen besteden.

Misschien hadden wij een slechte dag uitgekozen om daar een pannenkoekje te komen eten, maar wij komen niet meer terug.
Pookie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Na het lezen van lovende recensies, met goede hoop gaan zitten. Weer eens een echte pannenkoek.... Helaas viel het erg tegen.
Pannenkoeken waren niet gaar. Vrij basis pannenkoeken, naturel kinder/ appel & Spek en spek champion, en dan niet gaar en laf qua smaak. We vroegen om water, ipv vragen of het spa rood of blauw moest zijn ontvingen we "duinwater" waar we 0,75 cent voor betaalden. Kind van nog geen anderhalf kreeg bestek voorgelegd en eigenlijk kwam niks uit de bediening zelf. Suiker en stroop moesten we vragen. En het was niet eens echt druk. Een beetje een nietszeggende beleving.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Een terras waarvan je vrolijk wordt, een bonte bloembollenzee. En eten waarvan je vrolijk wordt, vakkundig gebakken pannenkoeken. Genoeg mogelijkheden voor een meer uitgebreide maaltijd. De bediening verloopt zo vlot en de prijzen zijn zodanig dat je ook vrolijk blijft.
Skippy3 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
heerlijke en vullende pannenkoeken gegeten. lekker buiten op het terras met goede koffie na. aanrader voor na n leuke dag duinrell
Zino C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Zo dat was me het dagje wel, eerst naar het sinterklaas feest op Duinrell en als afsluiting ouderwets gezellig een pannenkoek eten in het pannenkoekenhuis. We werden hartelijk ontvangen door de dames in de bediening, kinderen gelijk een kleurplaat en het tempo zat er goed in we kregen snel onze drankjes en pannenkoeken die overigens heerlijk waren. Er werd na het eten gevraagd of wij nog koffie of een dessert wilden maar we zaten vol, we kregen toen gelijk de rekening? Dit vonden we een beetje jammer later zagen wij dat er een nieuwe tafel stond te wachten, misschien een optie is uitbreiden dan hoeft de bediening je niet zo haastig de deur uit te werken. Dan wordt dat ook een voldoende de volgende keer. Familie Cathenburgh uit Zoetermeer
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Het kan niet alle dagen tarbot en truffel zijn, soms snak je naar een pannenkoek. Dan zit je hier goed, zeker op het aangename terras. De bediening verliep op deze rustige maandagmorgen vriendelijk en vlot (andere keren bespeurde ik in dit opzicht soms haperingen). Men heeft een redelijk riante drankenkaart en een behoorlijk uitgebreide spijskaart, maar wat mij betreft draait het hier om pannenkoeken, pannenkoeken en nog eens pannenkoeken. De vele varianten in zoet en hartig (of combinaties daarvan, zoals mijn favoriet spek en appel) zijn doordacht en worden correct gebakken.
Reyhana .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Na een middagje strand met de kinderen pannenkoeken gegeten. Er stond genoeg op de kaart, ook voor mensen die geen pannenkoeken willen eten. Het personeel was vriendelijk. De kinderen, 3 en 5 jaar, vonden het leuk. Prima afsluiting van een gezellige zondagmiddag.
Etentjes2013 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Pannekoek was goed, maar de verzorging compleet slecht. Niet gastvrij. Vergeten de broodjes, en als die dan uiteindelijk toch komen, zijn ze plat gesneden. Eten opnemen met nummers?! Mensen aanspreken met hallo, en vervolgens vragen of ze Duits zijn zonder dat de mensen iets gezegd hebbe ( waren Nederlanders), allen ketchup, geen mayonaise gekregen, geen lepel voor de appelmoes etc etc. Vervolgens bij betalen (€46) leg ik €50,- neer en vraagt de ober of ik al het wisselgeld wil?!