Pannenkoekenhuis Princenhof

6,7
6,9
Ienimini .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten op het terras van de Princenhof. Ons oog viel op de pannenkoek hete kip: een rijkelijk belegde pannenkoek met kip en groenten. Fijn dat de chilisaus apart werd geserveerd. Bediening was goed.
Jörgen B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Eenvoudig zou best goed kunnen zijn, maar dat lukte hier niet. Na een wandeling in het bos even wat eten. Het restaurant is wat rommelig en met al de bruintinten somber en gedateerd. Op een broodje kroket en een tomatensoep moeten we een halfuur wachten. Waarom is onduidelijk - in het restaurant zit verder niemand, op het terras maar een paar andere mensen die wat drinken. Terwijl er toch twee meisjes zijn om te bedienen. Op verzoek krijgen we wel een krant, maar het duurt toch erg lang. Het eten blijkt erg tegen te vallen. Eén kroket is erg licht, de andere juist heel donker. Er zit weinig ragout in en die is ook nog eens plakkerig. De boterhammen waar ze op liggen zijn niet lekker en lijken oud te zijn. De tomatensoep is niet vers en niet lekker. Onderin zitten klonten. Als je toch een pakje gebruikt, dan wel even roeren... Bij het afrekenen aangegeven dat het wel erg lang wachten was voor deze kwaliteit. Het meisje gaat in de keuken vragen of het brood wel vers was. Ja, meldt ze even later, we hebben inderdaad brood dat ik ook niet lekker vind, maar er was net een nieuw pak opengemaakt. Verder is het zo dat sommige mensen het eten hier wel lekker vinden en andere niet. Jammer maar helaas. Bij het weggaan werpen we nog een blik in de keuken die bemand blijkt te worden door twee heel jonge jongens. Ze moeten het nog leren.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
5 euro voor twaalf verlepte poffertjes. Belachelijk slechte service en het was mijn eigen schuld dat ik niet op de hoogte was dat er op het terras niet bediend werd.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De pannenkoeken smaakte heerlijk, eveneens als de keer daarvoor het saté menu. Service is doorgaans goed, echter is onze bestelling één keer niet goed doorgegeven aan de keuken.. erg jammer maar dit is goed gemaakt.
Karin1402 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Met vakantieveilingenbon onbeperkt pannenkoeken eten is hier geen aanrader, we hebben hier vaker gegeten en toen was de service gewoon goed, nu was er van vriendelijkheid niet echt sprake. Niet dat wij nu zoveel pannenkoeken hebben gegeten, 10 in totaal met 4 personen en we hebben ook gewoon een nagerecht genomen dus ze hebben zeker aan ons verdient hoor. We werden gewoon genegeerd, moesten om alles zelf vragen. Beetje jammer, als je geen onbeperkt wil aanbieden doe dan ook niet mee op vakantieveilingen. Ben bang dat ik daarom ook niet zo snel weer terug zal gaan om "gewoon" daar te eten, terwijl ik daar nooit een negatieve ervaring mee gehad heb.
Als je als restaurant meedoet aan zo'n actie, zorg dan ook dat het een positieve ervaring is, wat heeft het anders voor zin?
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
1e keer hier. Het is maandagavond en zin in een pannenkoek. Bijna niets is open. Hier wel. We worden vriendelijk ontvangen en kunnen zitten waar we willen. Aangezien het niet zo heel druk was kregen we vrij vlot de pannenkoek. Mijn Mexicaanse pannenkoek was goed. Mijn vrouw had een een kaas, ham, ui, paprika en champignons. Die was echt heerlijk. Als je voldoende hebt gegeten neem dan 1 ijscoup met twee lepeltjes. Je krijgt drie ijsbollen met drie toeven slagroom. Er werd netjes gevraagd of het smaakte. Wij hebben ons prima vermaakt. Wij komen er graag nog eens terug.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Na een fikse wandeling door het Utrechts Landschap en de landgoederen die daar deel van uitmaken, kwamen we terug op deze locatie waar wij diezelfde ochtend koffie hadden gedronken. Nu gingen wij er iets eten. Voor een habbekrats (€ 12,50) bestelden wij een pannenkoekenmenu: soep vooraf (heel smakelijke en goed gevulde champignonsoep of tomatensoep), een grote pannenkoek met twee belegvarianten (eveneens prima) en een forse coupe ijs met slagroom en chocolade- of aardbeiensaus als dessert. Domweg goed en lekker gegeten, op de prijs-kwaliteitsverhouding valt niets aan te merken. Bovendien buitengewoon attente en aardige bediening zowel door de gastvrouw als de meisjes die daar werken. Een waardige afsluiting van een mooie wandeldag.
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Inmiddels is het één van de vaste restaurants waar we zeer regelmatig een hapje gaan eten. De ééne keer een pannenkoek en de andere keer een satétje.

De bediening is vriendelijk, het eten is lekker, de locatie is goed en de prijzen zijn uitstekend.

Tel daar bij op, dat de tijd tussen bestellen en het uiteindelijk eten erg klein is. Ideaal voor ons dus, aangezien we meestal haast hebben.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Gisteravond heerlijk voor de eerste keer gegeten bij Princenhof! We waren met zijn vieren en hadden een vakantieveilingenbon met onbeperkt pannenkoeken eten arrangement. De pannenkoeken waren perfect!! Goed dik, goed belegd en goed doorgebakken, en de pannenkoeken werden vlot geserveerd dus we hebben er genoeg kunnen eten. Ik had de appel en de spek en ik heb genoten! Ook mijn tafelgenoten waren dik tevreden. Enigste aandachtspuntje is dat één van de dames in de bediening nogal zuur en sjagerijnig over kwam. Maar dat heeft onze pret niet kunnen drukken en wij komen sowieso nog een keer terug hier. Vakantieveilingen bon of niet...
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
met vakantieveilingen een all-you-can-eat arrangement gescored.
Dan krijg je met de volgende aanvullende zaken te maken:
- 1 consumptie verplicht
- max. 1 topping (wil je meer dan betaal je bij); met keuze uit: naturel, kaas, spek, champignon,appel, ananas, banaan
- bij verspilling (je laat een halve pannenkoek staan) wordt dat in rekening gebracht
beetje flauw, maar vooruit.
Het personeel is vriendelijk en attent. Kwaliteit van de pannenkoeken was goed (zeker de spek pannenkoek) en voor een normale eter is 1 pannenkoek al een redelijke maaltijd.
Decor, gezellig rommelig / curiosa.
Ze zijn erg kindvriendelijk, er is zelfs een aparte speelruimte aansluitend aan de eetzaal.
Het is een echt pannenkoekenrestaurant, je komt er niet voor de rust en culinaire hoogstandjes zeg maar :)
Een echter aanrader voor gezinnen
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Eigenlijk kun je zeggen dat deze cijfers niet helemaal eerlijk zijn, want pannekoekenhuizen zijn gewoon niet echt mijn ding. De kaart bevat tientallen opties, de raarste zaken als een "patatje pannenkoek" en een pannenkoek met atjar en kroepoek staan er op. En dan naast de pannenkoeken nog tientallen cafetaria gerechten. Dat kan nooit allemaal vers zijn! Ik vond de kwaliteit van de pannenkoek nog wel meevallen. Het was wel erg veel, waardoor ik later toch wel een erg opgeblazen gevoel had. Het decor is oubollig, maar wel op een schattige manier opgeleukt met tekeningen en spreuken. De bediening was vriendelijk en correct.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Vorige week erg lekker gegeten met mijn gezin, de pannenkoeken waren erg smakelijk en rijk belegd. Het was erg druk maar we werden toch vlot geholpen. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Wij waren hier wel eens eerder geweest en het restaurant is nu leuk opgeknapt met nieuwe tafels, stoelen en decoratie. Er zijn genoeg speelfaciliteiten voor de kids dus die hebben zich goed vermaakt.

Een echte aanrader en wij komen zeker nog een paar keer terug!
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Op 2e Kerstdag tussen de middag gegeten met 2 kleine kinderen. Het was redelijk druk, maar bijna een uur wachten vonden we toch wel heel lang. Een aantal mensen die na ons waren gekomen zaten al lang te eten.
Bij mijn maaltijdsalade ontbrak de toost; die werd nog even bijgehaald. Bij nader inzien ontbraken ook de walnoten, paprika, appel en pijnboompitten. De walnoot en pijnboompitten werden in een los bakje nageleverd. Het bedienende meisje was wel vrolijk en vriendelijk ('haha, het lijkt wel of ze alles vergeten zijn'), maar iets van een gebaar was op zijn plaats geweest (bied een drankje of een toetje aan, bijv.).
De kinderen vonden de pannenkoek met smarties prima, trouwens.
Raoul30 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Helaas heb ik geen goede ervaring met dit restaurant. Ik ging een paar dagen geleden hierheen met mijn partner en mijn ouders. De pannenkoeken waren vrij dik en nat/niet goed gebakken. Wat me vooral ook stoorde is dat één van de serveersters echt niet gastvrij was. Ze keek nors en legde alles neer en pakte het weer op zonder een woord, normaal hoor je iets van 'eet smakelijk' of 'heeft het gesmaakt?' of zo iets. Hierdoor voelden we ons niet welkom.

Er zijn ook meerdere fouten gemaakt, pannenkoek met ananas en kaas kwam met alleen ananas, voor de tweede gang hebben hebben 3 kleine pannenkoeken besteld en ze hebben gewoon 3 grote geserveerd. Vóór de tweede gang heb ik nog speciaal gevraagd of de pannenkoeken alsjeblieft een beetje doorgebakken kunnen worden omdat de eerste echt te zacht was en ik het met moeite heb weg gekregen. Nou, de tweede gang was NOG minder gebakken dan de eerste gang. Ik heb hier verder niets over gezegd maar wilde graag deze plek zsm verlaten en schaamde me rot dat ik mijn ouders speciaal hierheen had meegenomen...

Voor mij was het dus hier de eerste keer en ook de allerlaatste keer. Erg jammer, want we wonen dichtbij en keken er al een tijd naar uit om in dit pannenkoekenhuis uit te proberen.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Een pannenkoekenrestaurant op maandag open, dat was het dus en een uitstekende keuze. Heerlijke pannenkoeken en de kleintjes genoten ervan. Prima kwaliteit en goed gevuld. Zelfs lactose vrij was mogelijk en die smaakte ook verrukkelijk. De Mexicaanse pannenkoek was voortreffelijk en weer eens wat anders. Jammer dat de vriendelijke bediening weinig ervaring had. Verkeerde drankjes en bij de koffie een zoetje vragen had tot resultaat, dat er een zoet biertje op tafel kwam. Aan de wijnkeuze mag wel wat gedaan worden. Slechts één soort droge witte wijn en dan per glas. Het moet je smaak maar wezen. Jammer. Zeker een nieuw bezoekje waard.
RWB .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Met vakantieveilingen hier naar toe gegaan, in prijs ben je dan maar beperkt voordelig uit. Bij de kaart kregen we meteen een batterij extra 'spelregels' zoals verplichte consumptie en verplicht je pannekoek opeten anders boete, extra toppings? bijbetalen!

Meisje dat ons hielp was heel vriendelijk, maar je merkt echt dat ze dat eigenlijk niet lekker zat.

De pannekoeken waren prima, de vorige keer hartige gerechten genuttigd en die waren ook goed.

Wat bijzonder opvalt is dat het pand totaal versleten is, zwaar achterstallig onderhoud kan je echt niet ontgaan. Ons zoontje durfde niet naar het toilet omdat de deur niet dicht kon, en er is maar een pot en een urinoir per geslacht....bizar.

Veel van de toeloop komt direct van de snelweg die klein stukje verderop ligt, er is dan ook een stevige verkeersdrukte merkbaar van het kruispunt waar het aan ligt.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Uitstekend restaurant met prima speelgelegenheden voor kleine kinderen. De gerechten zijn erg lekker en de pannenkoeken heerlijk gemaakt, niet van die dikke vette plakken. Ondanks dat het op een druk kruispunt zit, heb je daar geen last eerder vermaak van.
Naomisolie .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Ik heb onwijs lekker gegeten. Bediening was gastvrij. De Sfeer was perfect. Ik heb nog nooit z'n lekkere pannenkoek gegeten. hier was hij echt perfect. Precies hoe ik dit restaurant verwacht had. Dit smaakt naar zeker meer!!
MissTeSs .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
De pannenkoeken zijn niet te dik en rijk gevuld. Het restaurant ziet er gezellig uit. Ben er geweest met 2 vriendinnen en we hebben ons erg vermaakt en heerlijk gegeten.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Tijdens een boswandeling met 4 volwassenen en 1 kind bij dit pannenkoekrestaurant beland. Bij ontvangst werd wel gevraagd met hoeveel we waren en of we binnen of buiten wilden zitten, maar verder mochten we zelf een plekje zoeken. We besloten bij 2 mensen aan een grote tafel te gaan zitten. We bestelden 4 'uitgebreide' pannenkoeken en 1 portie poffertjes. De pannenkoeken waren op zich prima, misschien niet 100% gaar, maar niet heel storend. De poffertjes smaakten zemelig, alsof het opwarmpoffertjes waren. Niet echt lekker.
Prijzen waren voor een pannenkoekrestaurant volgens ons best redelijk. (ca 10-13 euro voor een 'aangeklede' pannenkoek), hoewel 4,25 euro voor een 'groot' (??) glas Jus d'orange aan de prijs is. Jus was wel vers trouwens.
Buiten zaten wij tegen een soort 'bar' te kijken, waar men in wat emmers en potten eea aan het kweken was, planken en balken op de vloer: rommelig. Dat verdient zeker verbetering, evenals het aanblik van de planten. Aardig restaurant om tijdens een dagje uit iets te eten.