Pannenkoekenhuis Pannenkoek & Co.

Markt 20 5401 GP Uden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Pannenkoek & Co.

6,9
Desiree A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening en leuk voor de kinderen ,
Ze kunnen fijn spelen en dan ook nog genieten van een super lekkere pannenkoeken
Top dus:)
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik hier gegeten. Het restaurant komt op het eerste gezicht nogal gedateerd over. Het duurde erg lang voordat we werden geholpen en voordat de drankjes op tafel kwamen te staan.
Ik had de Indische wereldpannenkoek gegeten. Vond de pannenkoek zelf een beetje flauw, maar de saté was op zich wel prima. Eerlijk gezegd, had ik er wel wat meer van verwacht!
Eugene V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Gisteren spontaan pannenkoeken wezen eten met een groep vrienden , we waren met zijn zessen , heerlijk gegeten , vlotte bediening , erg leuke ongedwongen sfeer , er waren best veel mensen met kinderen die op hun beurt zich prima vermaakte in de speeltoestellen-afdeling , eentje van onze groep had geen zin in een pannenkoek en koos een bistro-gerecht uit en was ook al geen probleem, conclusie AANRADER voor jong en oud met of zonder kinderen , top tent met een giga uitgebreide pannenkoeken-kaart !!
Samantha T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Heerlijke wereld-pannenkoek gegeten; de Atlantische.
Met rucola zalm garnalen en rode ui! Echt een aanrader!
Erg gezellig, nostalgisch ingericht, leuk en alert personeel en een goede prijsverhouding!
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Vanavond een heerlijke kaas-spek pannenkoek gegeten, de kleinkinderen allebei een spekpannenkoek, ze vonden het heerlijk. Ook erg leuk dat ze boven een speelplek hebben voor de kinderen, met een springkussen, trampoline, en huisbioscoop. Gezellige, ontspannen sfeer in een mooi verbouwd pannenkoekenhuis!
Mftf .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Wij hebben hier heerlijk en zeer relaxed gegeten! De kinderen allemaal een pannenkoek en wij een hoofdgerecht. De kinderen vonden de pannenkoeken heel erg lekker! Fijn dat je als volwassene ook iets anders kunt eten. Er heerst een hele gezellige huiselijke sfeer met een grote open keuken. De kinderen vermaken zich prima op de speelzolder (met bioscoopje!) waardoor de ouders ook even rustig met elkaar kunnen kletsen. Zeer nette en behulpzame bediening. Al om al: wij hebben genoten en voor de kinderen was het echt een feestje!
Mancy D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Een heel gezellig en leuk pannenkoekrestaurant. Erg ruim opgezet wat zeer prettig is.
Vriendelijke bediening.
Ruim voldoende keus, ook als je geen pannenkoeken lust, en erg lekker!!!!!
Leuke ruime speelruimte voor kids.
Brigitteverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Lekker gegeten bij nieuw pannenkoekenhuis in Uden, "Pannenkoek & Co". Leuke, huiselijke sfeer met vriendelijke bediening. Ook is er voor kinderen een leuke speelruimte. Erg goed dat ze naast pannenkoeken ook andere gerechten op de kaart hebben staan, zodat je als ouder ook wat anders kan bestellen. Zeker 'm aanrader om te gaan eten!!
Suus13 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
We zijn er wezen eten tijdens de opening. Het was er erg gezellig, ziet er leuk uit, pannenkoeken waren lekker en er was keuze genoeg. Zelfs als je niet van pannenkoeken houdt, kun je mee komen en hebben ze ook andere gerechten op de kaart staan. De bediening was vriendelijk en vlot. Zijn niets te kort gekomen. Wat ook heel erg fijn was, is dat er een speelzolder aanwezig is. De kinderen kunnen er heerlijk spelen, terwijl wij nog genieten van een drankje. Zeker een aanrader.