Pannenkoekenhuis Oude Maas

6,9
Voordelig
Hoi M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
ik heb er nu 4x gegeten en het eten was super goed de pannekoeken zijn heel erg groot en dat is heel fijn want ik eet veel
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ontvangst beneden peil. Deuren met verkeersborden "verboden toegang". Konden een tafel voor een uur krijgen en dan verkassen naar een andere tafel. Enorme stank, leek op frietvet maar blijkbaar pannekoeken baklucht. Bij het bestellen van een glas witte wijn met de vraag welke wijn ze hebben was het antwoord: huiswijn. Chardonnay of Sauvignon Blanc o.i.d.? Antwoord:Mevrouw, huiswijn. Druifsoort huiswijn;-) Ventilators: deels deden het niet dus benauwd in en sowieso al stanklucht.
Moet wel zeggen: veel wachtende voor de deur, dus blijkbaar zijn er velen die dit restaurant en eten waarderen. Een frietjes sate saus was beter gevallen als deze dikke vette pannekoek, en dat in een stanklucht met onpersoonlijk personeel.
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Aan parkeerruimte op deze dinsdag geen gebrek, mijn relaties hadden zin te lunchen in de buurt van Barendrecht en hier was dat echt een succes.
We kregen een mooie gereserveerde tafel in de serre en genoten van het fraaie uitzicht.
Er is een ruime keus in lunchgerechten met aansprekende namen en uiteraard is er een enorme keus in pannenkoeken.
Alles was van uitstekende kwaliteit en werd geserveerd door vriendelijke dames.
Zelf genoot ik van een pannenkoek met appel en spek, een echte prijswinnaar.
Er is momenteel een actie, alle ijsdesserts kosten 3 Euro. Echt gewaardeerd en eveneens erg lekker!
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Lang gewacht wegens topdrukte van Pinksteren maar snel en vriendelijk ons drinken. Heerlijk gegeten, pannenkoek Kapsalon mag met iets minder ui maar pannenkoek Stoofvlees was uitmuntend!
Door de speciale wachtruimte achter klapdeur valt binnen weinig te merken van de drukte waardoor je zonder tijdsdruk kan eten. Voor herhaling vatbaar.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wij hebben hier heerlijke pannenkoeken gegeten. Wij komen hier af en toe. Mijn vrouw koos voor de pizzapannenkoek met salami. Ik heb een kaaspannenkoek besteld. Het smaakte goed. Het uitzicht op de rivier is mooi. De bediening was prima.
Alexdevries01 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Meest onvriendelijke tent ooit!!

Nu 2x geweest in korte tijd en 2x behandeld als een rat, na de 1e keer dacht ik dat er sprake was een misverstand, maar het is echt waar. Er werkt een meneer met een bril en deze is " gastheer" al is daar weinig sprake van; doel is in zo kort mogelijke tijd groepen er doorheen te jagen om centen te verdienen. Ik was met mijn kinderen en die waren bang voor de "gastheer" door zijn strenge blik, omdat ze blijkbaar te hard aan het praten waren.

Jammer van de reputatie, want het eten is prima.

Ga lekker naar een ander pannenkoekenhuis voor kwaliteit maar vooral service.
RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op koningsdag wezen eten, het was echt super druk! Bijna 45 min gewacht op een tafeltje, maar dat was het waard. Weer heerlijk gegeten, en ondanks deze super drukte was de bediening erg vriendelijk en snel. Ook de pannenkoek werd snel geserveerd, binnen 15 min. Fijn restaurant
Geja B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met onze kleindochter naar de speeltuin..Dus ook pannenkoeken eten. Drinken werd snel geserveerd, maar op de pannenkoeken moesten wel wel heel erg lang wachten. Zeker als je een klein kind bij je hebt is het fijn als het snel geserveerd wordt. Pannenkoek was heel erg dik. Daardoor echt melig. Ik hadden echt wat beters verwacht. Het restaurant ziet er wel heel gezellig uit, echt wat je verwacht. Personeel is vriendelijk maar ook niet meer dan dat. Geen reactie op een kindervraag. Geen interactie. Dat vind ik jammer.
wellicht zullen wel nog s binnenvallen voor een drankje.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We hadden gereserveerd voor 9 personen om 17:00.
Het was al aardig druk. Dus dan weet je dat het wat langer kan gaan duren.
Maar wij vonden dit wel erg lang duren.
Om half 7 hadden wij pas onze pannenkoeken.
En idd aan de kinderen wordt totaal niet over nagedacht. Ze betalen de hoofdprijs en over wat kleurtjes en een kleurplaat is niet nagedacht.
Nadat wij vroegen of ze ons vergeten waren kregen wij een snauw.
Dit gelden ook voor het dessert dat trouwens
Aan de hoge prijs was .
Bijvoorbeeld de banaan Royaal .
Royaal betekent rijk gevuld.
Ik had 3 dunne plakjes banaan.
Wij kregen de indruk dat wij in het vergeethoekje waren neergezet.
En moesten zelf steeds om aandacht vragen.
Nogmaals denk aan de kinderen die zijn jullie toekomstige gasten.
Na 3 uur, een dikke deuk in onze portemonnee en een houten kont stonden wij buiten. Met gemengde gevoelens.

Moln .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
We komen regelmatig. Vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Zelfs met opa en de rolstoel een aanrader. Denken altijd mee...
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Heerlijk gegegeten met 11 personen, ontvangst door leuke jonge dame was prima, de pannenkoeken waren hoe een pannenkoek behoort te zijn, het enige wat er fout kan gaan is dat je zelf uit het enorme aanbod een verkeerde smaak kiest, althans dat je misschien achteraf denkt van ik had beter die of die kunnen nemen, de spek rozijnen pannenkoek van mijzelf was in elk geval perfect, en wat het decor betreft (ook een kwestie van smaak) zou ik niet weten wat daar nog aan te verbeteren valt voor een pannenkoekenhuis. Wat ik er wel mis, over een paar maanden althans, is een buitenterras.
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Bij binnenkomst werden we niet begroet. Vervolgens moesten we zelf naar een tafeltje zoeken zonder bordje 'gereserveerd' erop. De tafel was niet schoon. We hebben gevraagd of iemand de tafel schoon wilde maken, dit is uiteindelijk niet gebeurd. Verder werd er ook geen gebruik gemaakt van platemets. De ongeïnteresseerdheid droop ervan af. Het enigste pluspunt was het eten.
Gingerrr .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
10 minuten gewacht voordat we ons eerste drankje konden bestellen. Gezegd dat we al een tijdje niet werden geholpen, maar er kon geen excuus van af. Het was niet druk, terwijl dat als reden werd gebruikt. Pannenkoek was oké, maar prijs-kwaliteitsverhouding klopt niet.
De tafel werd niet leeggeruimd terwijl we al een tijdje klaar waren.
Personeel is onprofessioneel, niet servicegericht en niet attent.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We komen hier regelmatig. Vaak met kleinkinderen, soms ook samen. Reserveren voorkomt dat je moet wachten. Vriendelijke ontvangst en verwijzing naar tafel.
Er wordt als je je plekje hebt gevonden vriendelijk gevraagd naar je wensen. Ruime keuze in pannenkoeken. Prima van kwaliteit, goed warm en opgediend op een warm bord. Regelmatig wordt ongedwongen geïnformeerd. Een pluim voor iedereen. Tot de volgende keer.
Broeder81 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Eten: pannenkoek mag iets langer gebakken worden en is aan de dikke kant. Smaak wel goed verder. Desert is een aanrader, echter wel prijzig.

Services: (bediening) vriendelijke en attente bediening! Werd alleen een beetje ongeduldig toen niet iedereen gelijk kon zeggen welke pannenkoek hij/zij wilde hebben.

Service:(kindvriendelijk). Een pannenkoekrestaurant is een van de weinige restaurants waar je doorgaans op het gemak met kinderen naar toe gaat. Echter geld dit niet voor dit restaurant. 1. Het bordje bij de ingang of kinderen in toom gehouden kunnen worden komt absoluut niet kindvriendelijk over!! 2. Het kindermenu is alleen voor kinderen die in een kinderstoel zitten. Mijn kinderen zitten niet meer in een kinderstoel maar willen wel alleen een glaasje appelsap en een naturel pannenkoek waar je nu dus de hoofdprijs voor betaal. Ook weinig variatie voor kinderen. Wees creatief en versier een pannenkoek qua vorm of aankleding. 3. In alle pannenkoekenrestaurants waar ik tot nu toe geweest ben is een vorm van entertainment aanwezig. Soms een kleurplaat met kleurtjes. Soms een speelhoek met wat eenvoudig speelgoed. Erg jammer dat dit niet aanwezig is! (In ieder geval niet in de ruimte waar wij zaten). Vooral als je met een groep gaat eten en daardoor langer aanwezig ben. Kortom weinig kindvriendelijkheid aanwezig!!

Decor:
Warme aankleding. (Zelfs te warm door de kachel ls die overal aanstaan). Wel gezellige uitstraling. Wel jammer dat er nog restjes eten van vorige gasten op de grond lagen. Maar goed, gewoon niet naar beneden kijken.
Wat nog wel gezegd moet worden: toiletten zijn goed schoon!!

Conclusie: redelijk lekker gegeten, niet kindvriendelijk! Wordt volgende keer zeker een ander teastaurant!
Shanna A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Afgelopen zaterdag met mijn partner hier een pannenkoek gegeten, omdat we toevallig in de buurt waren, en hier nog nooit geweest waren. De warme inrichting is ontzettend gezellig, alleen was het ook écht té gezellig warm binnen... Wij zaten bij het raam, maar de hitte was niet uit te houden :) Ik ben voor de pizza pannenkoek gegaan, en mijn vriend voor de kaaspannenkoek. Mijn pannenkoek was goed te doen, die van mijn vriend viel tegen aldus mijn vriend. Hij vond mijn pannenkoek wel lekker. Ik vind de prijzen overigens aan de pittige kant voor een pannenkoek, al heb ik geen idee wat pannenkoeken kwa prijs doen in de horeca. Een erg vriendelijke en correct serveerster die de tafels goed in de gaten hield.
Criticus1970 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Eten:

Deze keer een Pannenkoek Picasso met ijs genomen.
De pannenkoek was vrij dik en had van mij iets langer gebakken mogen worden.
Het fruit op de pannenkoek was zeker wel goed, maar lijkt erop dat het gesneden ingekocht is.
Het ijs komt zo te merken uit een ijsmachine, evenals de slagroom uit een slagroommachine.
Het is zeker wel ok…maar daardoor niet echt ambachtelijk…dat vind ik toch jammer.
Vandaar een zeven.

Service:

De meiden deden absoluut hun best, daar valt niet op af te dingen.
Maar hadden bepaalde dingen niet door.
De muziek stond niet aan en daardoor kon je de andere gasten erg goed horen, zeker de tafel met de klachten, de serveerster zette de mevrouw iets te daadkrachtig op haar plaats…tot twee maal toe.
Na een hint, of er een reden was waarom de muziek niet aan stond…ging de muziek nog niet aan.
Met het bestellen de opmerking dat ik naast de Picasso Pannenkoek ook wat muziek wilde…ging hij uiteindelijk aan.
Vervolgens kreeg ik de pannenkoek zonder ijs, nadat ik vroeg waar het ijs was…kreeg ik het antwoord…dat het onder de slagroom lag.
Daar was geen ijs te vinden…dus weer de serveerster d’r aandacht proberen te krijgen en vervolgens werd het ijs nagebracht.

Decor:

Ja absoluut als je mag verwachten, Oud Hollandsch gezellig.
Met oog voor detail, haardvuren her en der, mooi uitzicht over de Maas, echt leuk!

Conclusie:

Het is allemaal voldoende…
En toch voelt het hier vaak als een Pannenkoekfabriek…
Nee, t is niet dat dit m’n vaste Pannenkoek-adresje gaat worden.
Ysedda .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Aldaar gegeten op zondag 18 oktober 2015. Gezellig warm restaurant. Pannekoek was lekker. Echter bediening slecht. Geen aandacht, lang wachten en niet meenemen van overige glazen/kopjes waardoor de tafel bomvol stond.
Naakt038 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Met 5 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 jaar oud op zaterdag wezen eten. Van te voren gereserveerd. De zaak zat vol dus reserveren is een goed idee. De bediening was heel attent. Direct voor de kleine meiden een zitje op de stoelen gezet. Snel met een drankje serveren en na de bestelling van de pannenkoeken ook redelijk snel de pannenkoeken opgediend. Al met al een goede ervaring. Als je binnen een half uur weg wil zijn kan je beter naar een cafetaria gaan voor een patatje en een fricandel. Maar als je gezellig een poosje wil genieten van het eten van een pannenkoek en een nagerechtje is dit restaurant zeker een aanrader.
Ida O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Het poortje bij de ingang waar je doorheen moet lopen doet een beetje denken aan vee. Het bordje bij de ingang waarop iets staat in de trant van 'ouders houdt uw kinderen in toom zodat het voor de andere gasten ook gezellig is' ervaar ik niet zozeer als negatief omdat ik zelf geen kinderen heb en sommige kinderen behoorlijk overlast kunnen veroorzaken. Alleen voor een pannekoekenrestaurant waarbij kinderen toch een groot onderdeel van de doelgroep vormen, vind ik het niet zo gastvrij overkomen. Daarnaast staat op het bord buiten dat het toilet alleen bij consumptie gebruikt mag worden. Dit alles geeft een wat strenge indruk. En dat is jammer want het is verder een bijzonder restaurant op een mooie locatie. Wellicht bij de borden meer aandacht besteden aan wat voor goeds je te bieden hebt en de incidenten waarbij iemand overlast veroorzaakt incidenteel afhandelen? Wat ik heel positief vond is dat ondanks dat het al wat laat was, we toch gewoon welkom waren voor een pannenkoek en werd ons verteld dat er alle tijd was om rustig te eten en we konden ook nog een dessert bestellen. Wat een beetje jammer was is dat we in een ruimte naast de hoofdruimte werden geplaatst waar een grote groep feestgangers zat die het erg gezellig had maar ook erg rumoerig was. En zonde dat bij zo'n prachtige locatie geen terras buiten is. Pannenkoek en ijs smaakten prima! Tijdens het opeten van ons dessert werden door twee medewerkers alvast de tafels teruggeplaatst waaraan de groep had gezeten. Tijdens deze werkzaamheden probeerde de ene medewerker de andere uit te horen over haar zus die blijkbaar werkzaam was geweest bij het restaurant en niet op een hele leuke manier was weggegaan. Niet representatief om dergelijke zaken te bespreken als pal daarnaast klanten ongewild alles horen. Al met al gemengde gevoelens over het geheel...