Pannenkoekenhuis Oude Maas

7,2

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis Oude Maas

Simone B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wat een blamage!! Bij binnenkomst wordt je letterlijk tegengehouden door een stopbord. Mogelijk ludiek bedoeld, maar het resultaat is erg ongastvrij. Als je vervolgens binnen mag komen, is de sfeer en inrichting datgene wat je verwacht bij een pannenkoekenhuis.

Pannenkoeken (spek/kaas) waren dik, redelijk vet en niet smaakvol. Gemiste kans!!

Daarnaast jammer dat je voor een karaf kraanwater 5,- euro betaald, maar ja... een glaasje kraanwater serveren is een service voor je gasten, en dat heeft bij deze eetgelegenheid niet de hoogste prioriteit.

De juffrouw van de bediening was erg vriendelijk, snel en attent en maakte het zwakke gastheerschap van de eigenaar goed.

Jammer.... want de locatie heeft met het uitzicht, speeltuin ernaast en buitengebied veel potentie.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Vandaag een zondag zonder een uitgebreid ontbijt klaar te moeten maken , maar hier naar toegegaan voor een Brunch.Leuk gemoedelijk gebeuren met goed verzorgd aanbod, prima opgesteld , met voldoende keus.Als dessert kan je heel leuk pannenkoekpunten versieren en er dan op je gemak van genieten.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Vandaag met ons senioren-zwemclubje van 10 personen hier neergestreken om lekker pannenkoeken te eten. Bediening was goed.
Geslaagd gebeuren.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Na ons boodschappenrondje Rotterdam hier aangelegd om heerlijk achter het glas te genieten van het zonnetje en de passerende schepen.
Lekkere pannenkoeken gegeten met kaas en gember , koffie en een colaatje erbij. Vriendelijke bediening.
Binnenkort eens een lunch nemen , hebben een hele leuk reeks van gerechten met heel aparte benamingen.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten altijd goed. We gaan er vaak naartoe. Uitgebreide menukaart. Alleen jammer geen speelhoek voor de kinderen. Maar mijn dochter is nu al groter, dan maakt het niet meer zoveel uit.
esther D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Sinds een jaar weer langs geweest. De kaaspannekoek is niet meer wat t geweest is. Ze gebruiken andere kaas en de smaak is minder vol.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Afgelopen periode 2 maal bezocht. Heerlijke pannenkoeken gegeten met
gember en kaas. Goed biertje erbij. Bediening , kan wat attenter.
Mooi , al die schepen die hier passeren.
fred A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super aardig personeel en de prijs kwaliteit verhouding is in balans. Echt een aanrader om een lekkere pannenkoek te eten TOP
Annette1984 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Absoluut geen aanrader. We hebben nog nooit zo'n slechte pannenkoek gegeten als hier. De pannenkoeken zijn dik en smakeloos. We hadden 4 verschillende pannenkoeken besteld en geen van allen smaakte goed. Zelfs de kinderen vonden de pannenkoek niet lekker. Prijs is veel te hoog voor wat je krijgt. Voortaan gaan we weer naar een ander pannenkoekenrestaurant of maken we thuis pannenkoeken. Hier komen we nooit meer terug!
melanie H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
We gaan hier regelmatig met een groep collega's lunchen. Het lukt ons altijd binnen 3 kwartier te bestellen, te eten en af te rekenen, geen last van lange wachttijden. Ok, we zorgen dat we snel weten wat we willen, bestellen snel, en trekken zelf de aandacht om af te rekenen. Maar dit verloopt altijd probleemloos.

De koffie is heerlijk (alleen de prijs van een latte machiatto is aan de onacceptabele hoge kant) en de kaneelkoekjes die je er bij krijgt zijn ook al zo lekker.

Tot nu toe hebben we alleen de pannenkoeken gegeten in allerlei varianten, superlekker en niets op aan te merken. Gisteren zag ik pas dat ze ook en vegetarische kaart hebben, fantastisch! Dat verwacht je al niet in een gewoon restaurant, laat staan een pannenkoekenhuis, heel goed, daar ga ik de volgende keer zeker iets van proberen.

De bediening is supervriendelijk en snel, de tafels zijn altijd schoon, de toiletten ook. Alle negatieve recensies begrijp ik dan ook niet. Wellicht heeft dit echt allemaal te maken met de zogenaamde kind-onvriendelijkheid, daar kan ik niet over mee praten.
hoi M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
ik heb er nu 4x gegeten en het eten was super goed de pannekoeken zijn heel erg groot en dat is heel fijn want ik eet veel
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ontvangst beneden peil. Deuren met verkeersborden "verboden toegang". Konden een tafel voor een uur krijgen en dan verkassen naar een andere tafel. Enorme stank, leek op frietvet maar blijkbaar pannekoeken baklucht. Bij het bestellen van een glas witte wijn met de vraag welke wijn ze hebben was het antwoord: huiswijn. Chardonnay of Sauvignon Blanc o.i.d.? Antwoord:Mevrouw, huiswijn. Druifsoort huiswijn;-) Ventilators: deels deden het niet dus benauwd in en sowieso al stanklucht.
Moet wel zeggen: veel wachtende voor de deur, dus blijkbaar zijn er velen die dit restaurant en eten waarderen. Een frietjes sate saus was beter gevallen als deze dikke vette pannekoek, en dat in een stanklucht met onpersoonlijk personeel.
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Aan parkeerruimte op deze dinsdag geen gebrek, mijn relaties hadden zin te lunchen in de buurt van Barendrecht en hier was dat echt een succes.
We kregen een mooie gereserveerde tafel in de serre en genoten van het fraaie uitzicht.
Er is een ruime keus in lunchgerechten met aansprekende namen en uiteraard is er een enorme keus in pannenkoeken.
Alles was van uitstekende kwaliteit en werd geserveerd door vriendelijke dames.
Zelf genoot ik van een pannenkoek met appel en spek, een echte prijswinnaar.
Er is momenteel een actie, alle ijsdesserts kosten 3 Euro. Echt gewaardeerd en eveneens erg lekker!
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Lang gewacht wegens topdrukte van Pinksteren maar snel en vriendelijk ons drinken. Heerlijk gegeten, pannenkoek Kapsalon mag met iets minder ui maar pannenkoek Stoofvlees was uitmuntend!
Door de speciale wachtruimte achter klapdeur valt binnen weinig te merken van de drukte waardoor je zonder tijdsdruk kan eten. Voor herhaling vatbaar.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wij hebben hier heerlijke pannenkoeken gegeten. Wij komen hier af en toe. Mijn vrouw koos voor de pizzapannenkoek met salami. Ik heb een kaaspannenkoek besteld. Het smaakte goed. Het uitzicht op de rivier is mooi. De bediening was prima.
alexdevries01 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Meest onvriendelijke tent ooit!!

Nu 2x geweest in korte tijd en 2x behandeld als een rat, na de 1e keer dacht ik dat er sprake was een misverstand, maar het is echt waar. Er werkt een meneer met een bril en deze is " gastheer" al is daar weinig sprake van; doel is in zo kort mogelijke tijd groepen er doorheen te jagen om centen te verdienen. Ik was met mijn kinderen en die waren bang voor de "gastheer" door zijn strenge blik, omdat ze blijkbaar te hard aan het praten waren.

Jammer van de reputatie, want het eten is prima.

Ga lekker naar een ander pannenkoekenhuis voor kwaliteit maar vooral service.
RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op koningsdag wezen eten, het was echt super druk! Bijna 45 min gewacht op een tafeltje, maar dat was het waard. Weer heerlijk gegeten, en ondanks deze super drukte was de bediening erg vriendelijk en snel. Ook de pannenkoek werd snel geserveerd, binnen 15 min. Fijn restaurant
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met onze kleindochter naar de speeltuin..Dus ook pannenkoeken eten. Drinken werd snel geserveerd, maar op de pannenkoeken moesten wel wel heel erg lang wachten. Zeker als je een klein kind bij je hebt is het fijn als het snel geserveerd wordt. Pannenkoek was heel erg dik. Daardoor echt melig. Ik hadden echt wat beters verwacht. Het restaurant ziet er wel heel gezellig uit, echt wat je verwacht. Personeel is vriendelijk maar ook niet meer dan dat. Geen reactie op een kindervraag. Geen interactie. Dat vind ik jammer.
wellicht zullen wel nog s binnenvallen voor een drankje.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We hadden gereserveerd voor 9 personen om 17:00.
Het was al aardig druk. Dus dan weet je dat het wat langer kan gaan duren.
Maar wij vonden dit wel erg lang duren.
Om half 7 hadden wij pas onze pannenkoeken.
En idd aan de kinderen wordt totaal niet over nagedacht. Ze betalen de hoofdprijs en over wat kleurtjes en een kleurplaat is niet nagedacht.
Nadat wij vroegen of ze ons vergeten waren kregen wij een snauw.
Dit gelden ook voor het dessert dat trouwens
Aan de hoge prijs was .
Bijvoorbeeld de banaan Royaal .
Royaal betekent rijk gevuld.
Ik had 3 dunne plakjes banaan.
Wij kregen de indruk dat wij in het vergeethoekje waren neergezet.
En moesten zelf steeds om aandacht vragen.
Nogmaals denk aan de kinderen die zijn jullie toekomstige gasten.
Na 3 uur, een dikke deuk in onze portemonnee en een houten kont stonden wij buiten. Met gemengde gevoelens.

Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
We komen regelmatig. Vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Zelfs met opa en de rolstoel een aanrader. Denken altijd mee...