Pannenkoekenhuis Ouddorp

Erg rumoerig
Erg lang
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Even snel lunchen werd heeeeeel lang wachten (drie kwartier, voor een pannenkoek m.i. niet nodig) op een smakeloze pannenkoek die bovendien niet gaar was. Voordat we een nieuw drankje konden bestellen was de bediening al weg, ook niet meer teruggezien (we zaten blijkbaar een beetje in een uithoek). Zelf de kassa maar opgezocht toen we uitgegeten waren. Niet voor herhaling vatbaar.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Drie pannenkoeken waren gedeeltelijk zwart verbrand. De andere vier waren smakeloos tot wel aardig van kwaliteit. Het personeel zeer ongeinteresseerd en onaardig. Of de tafel schoon gemaakt kon worden? De ober wees naar een tafel verderop, daar lag een doekje en daar moesten we het maar mee doen. Uiteindelijk kwam een meisje, veegde hier en daar over de tafels en wilde weer weglopen. Na aandringen maakte zij de rest ook schoon. De prijs was wel op niveau, veel te hoog voor het geleverde voedsel. In Ouddorp kun je beter aan het strand een pannekoek eten, daar weten ze wat service en smakelijk eten is.
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op een mooi terras een uitsmijter ham, kaas, rosbief besteld. Hoewel het niet erg druk was (tussen 11-12 uur) kwam mijn uitsmijter koud aan en werd geserveerd op drie witte boterhammen die niet erg vers leken. Wellicht heeft de bediening gewacht met serveren totdat de tosti van mijn tafelgenoot klaar was? Omdat het terras zo mooi was hebben we hier maar extra van genoten.
Linden93 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Bediening is niet al te vlug, wat niet erg hoeft te zijn, maar ook niet al te snugger. Bestek vergeten en dan eerst nog kletsen met wat mensen voordat het gehaald wordt. Zo wordt het eten dus koud. Alle lege kopjes laten staan en toen we vriendelijk vroegen of ze er eentje weg konden halen, lieten ze er nog 2 andere lege kopjes staan. Geen stroop gebracht voor bij de pannenkoeken en geen zout en peper voor het omelet. Niet onvriendelijk maar niet top.
Fleur P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Zojuist met 2 jonge kinderen pannenkoeken en poffertjes gegeten bij Pannenkoekenhuis Ouddorp. Zowel de pannenkoeken als de poffertjes leken niet vers bereid! Bij navraag bleken de poffertjes uit de vriezer te komen in afwachting van een poffertjes pan.
Belachelijk voor een pannenkoekenrestaurant, hetgeen ook zeker niet goedkoop is. Wel vriendelijk personeel en het ziet er leuk uit met een fijne kinderhoek.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
Ziet er gezellig en huiselijk uit van binnen. Erg leuk gedaan! Ontvangst hartelijk en drankjes werden snel gebracht. Ik had een broodje met kipsaté, saté was er lekker zacht. Mijn vriend had een oudsmijter Ouddorp, daar zat echt van alles op. Was heel veel en zag er goed uit. Het prettige is dat ze voor ieder wat wils hebben. Veel soorten pannenkoeken, maar ook broodjes, uitsmijters enz. Genoeg keuze dus. Klein minpuntje is dat ik geen kans meer kreeg om wat te drinken te bestellen. Wij zaten in een klein hoekje rechts met 4 tafeltjes, waar het personeel geen zicht op heeft. Zou netjes zijn om dan toch af en toe even te komen kijken. Maar verder zeker de moeite waard om nog een keer wat te eten.
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Een rustiek aandoend pannekoekenrestaurant met een terras aan voor- en achterzijde. De pannekoeken zijn oké maar mogen wat mij betreft wat verder doorgebakken worden. De prijzen zijn voor wat je krijgt aan de pittige kant. Bij de zalm valt op dat deze niet ontdaan wordt van de bruine randjes. Daardoor ziet het er minder smakelijk uit dan het is. De bediening mag wel vriendelijker en vrolijker. We moesten zelfs vragen om stroop, die kwam na 5 minuten, wel weer in twee verschillende smaken. Als de puntjes op de i worden gezet een goed adres.