Pannenkoekenhuis Otterloo

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We hadden medelijden met de jonge meisjes die aan hard het werk waren, die konden er ook niets aan doen. Maar de keuken kon het volle terras absoluut niet aan. We hebben ruim een uur moeten wachten voordat we eindelijk een pannenkoek kregen. Dat gold voor alle tafels om ons heen. De pannenkoeken waren wel goed, niet fantastisch. Een tweede drankje of dessert hebben we ons maar niet aan gewaagd, we zijn snel weggegaan en elders een dessert gegeten.
Positiefje .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Ook wij herkennen ons niet in de negatieve reacties de bediening was goed en vriendelijk en de pannenkoeken waren goed bereid en voor de kinderen was er zelfs een springkussen aanwezig een aanrader voor de kleinere kinderen is de clownspannenkoek ze kunnen hem zelf versieren en krijgen er ook nog een verrassing bij in de vorm van een speeltje.
FloorieV .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wij hebben heerlijk pannekoeken gegeten! Herkennen ons niet in de negatieve recensies over de kwaliteit vd pannenkoeken en eten toch geregeld een pannenkoek ergens. Was helemaal lekker!
Tsjies .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Hoe moeilijk is het om een pannenkoek te bakken? Kennelijk best nog lastig want die van ons waren niet gaar en het 'concept' kaaspannenkoek kreeg vorm door een beetje geraspte kaas over de pannenkoek te sprenkelen. Leek nergens op. De bediening was overigens prima en het decor was zoals je van een pannenkoekenrestaurant mag verwachten. Maar ja ... die kleffe ongare pannenkoeken ...
JJ L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
We hebben met een groep van zes volwassenen en zes kinderen prima gegeten. Alles werd tegelijk uitgeserveerd. De speelhoek beviel prima.
We hebben wel wat lang moeten wachten tussen de gangen en ook iets te lang met vieze borden gezeten. Qua pannenkoeken boven het gemiddelde. Kortom, een heel veilig adres om een pannenkoek (of schnitzel) te gaan eten.