Pannenkoekenhuis Oosterpark

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Oosterpark

7,2
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Heel de famillie wezen eten kinderen konden gelijk de speelhoek in of gaan kleuren. Eten best wel prijzig als je je bedenkt dat je een pannenkoek aan het eten bent. Maar was wel lekker. Bediening was vlot en aardig.
Elard V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Voor de lunch een pannenkoek gaan eten in Oosterpark. Zeer vriendelijke ontvangst. Binnen vond ik de sfeer niet heel erg gezellig, maar dat kan in de zomer met een zonnetje natuurlijk heel anders zijn. Het was nu nogal somber. De kaas-spek pannenkoek was rijkelijk belegd en smaakte goed. De pannenkoek appel-rozijnen van mijn tafeldame was op zichzelf goed, alleen wat smaak betreft had ze wel lekkerdere pannenkoeken op. Al met al niet slecht.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
We zijn hier met de kleinkinderen geweest. Zeer vriendelijke bediening. De kinderen werden meteen aan het werk gezet met een kleurplaat. Het was regenachtig weer, dus iedereen zat binnen en daar was het nagenoeg vol. Een ruime kaart met ook een mogelijkheid om wat anders te eten dan een pannenkoek (tosti, uitsmijter, stokbroodje). Iedereen had een andere pannenkoek gekozen en het algemeen beeld was: niet bijzonder van smaak, nogal karig (spek) 'belegd' en dan is bijvoorbeeld een prijs van 11,75 voor een boerenpannenkoek echt aan de hoge kant.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Wat een grote keuze aan bijzondere pannenkoeken sommige lijken op pizza,s. Gelukkig staan de klassiekers met spek en appel ook op de kaart.
Een prima plek om een pannenkoek te eten na een wandelingetje in de buurt.
Hennyvanweert .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Heerlijk buiten gezeten op het Terras,uitzicht op het water.
Het restaurant ligt op een mooie Locatie.
Duurde wel even voordat ze de bestelling op kwamen nemen.
Maar Heerlijke Pannenkoeken.
En de Bediening verliep verder Prima.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Met familie en oma wezen eten. Leuke locatie en gezellige sfeer. Service en bediening zijn super. Leuke menukaart, ruime keuze aan allerlei pannenkoeken en Ambachtelijk gebakken. Als dessert een lekker ijsje in een leuk eetbaar bakje. We hebben lekker gegeten en komen zeker terug.
ZuperaZZ .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Heerlijke pannenkoeken hebben ze hier! Heel veel variatie en ook verkrijgbaar als glutenvrij/tarwevrij en lactosevrij. Dat is helaas vrij zeldzaam, maar hier sinds vorig jaar mogelijk. Heel blij mee! Het restaurant is ingericht zoals je een pannenkoekenhuis verwacht: ouderwets gezellig :) Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We zijn hier al vaak geweest en gaan hier zeker nog heel vaak komen!
Mareen G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Lekker en gezellig hier gegeten top pannenkoeken en sate schotel was echt lekker bediening was erg vriendelijk service top
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Al velen malen gegeten hier en elke keer is het weer gewoon top! We kozen dit keer voor het Valentijnsmenu, perfect verzorgd. Een lente-ui soepje vooraf, Ik zelf had "het neusje van de zalm" (lauwwarme zalm, kruidenkaas bosuitjes) wat echt super lekker was! Mijn man had "Pannenkoek Oosterpark" (met appel en nootjes/rozijnen mix) en ook deze liet zich heerlijk smaken! Als toetje een stukje ijstaart met verse slagroom. Leuk voor allerlei gelegenheden, feestje, dinertje voor 2, kinderfeestje, kraamfeestje enz enz! TOPPER!
Etiole V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Zondagmiddag met de familie geluncht in dit Pannenkoekenrestaurant. Heerlijke pannenkoeken: appel, spek, etc. De duurste uit het assortiment de "dronken" pannenkoek met ijs, banaan, slagroom, advocaat en glaasje cointreau, spande de kroon; heerlijk, maar ook door de grote portie.
De bediening was goed, ondanks de extra drukte van een feestpartijtje in de zaak. Een glaasje water uit de kraan was geen probleem, dat maak je nog weleens anders mee in de horeca.
Zeker een zaak om terug te komen (ook leuk met kleine kinderen!)