Pannenkoekenhuis Jaiselings Specials

• Af te huren , Terras
6,9
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Mijn vriend en ik hadden nog een groupon liggen voor onbeperkt pannenkoeken eten bij Jaiselings Specials in Wernhout. We zijn hier vaker geweest, maar ik ben in de tussentijd veganistisch gaan eten. Voorzichtig dus maar een berichtje gestuurd met de vraag of ze ook vegan pannenkoeken zouden willen maken. Over de mail heb ik daarna uitgebreid contact gehad met de kok, die super enthousiast was om er iets van te gaan maken. Ze heeft onze reservering (die heel kortdag was, overigens) zelfs nog een weekje uitgesteld zodat ze nog kon oefenen.

Ze hebben een ontzettend mooie locatie, maar het is altijd ontzettend rustig. Vorige keer zaten we alleen in de zaal, dit keer zat er nog één ander stel. Dat is wel erg jammer.
Vooraf werd ik persoonlijk aangesproken door de kok en ze heeft elke pannenkoek persoonlijk gebracht! (En: ze waren echt onwijs lekker :) )
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Gisteren bij Jaiselings gegeten, we dachten dat we helemaal verkeerd zaten, helemaal afgelaten parkeerterrein, je zag zelfs nog een auto van het personeel staan. Binnen was het wel sfeervol aangekleed met een luchtkussen voor de kids. Maar we waren helemaal alleen, een beetje ziel verloren, het personeel was wel vriendelijk. De pannenkoeken smaakte niet zoals wij gewend zijn,
zelfs de kinderen lieten hem staan een gewone naturel pannenkoek. Onbeperkt pannenkoeken eten is hierdoor niet weggelegd hoor.
Aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vreemde locatie voor een pannenkoekenrestaurant. We zaten een beetje verloren in de grote zaal.
Kwaliteit van de pannenkoeken slecht. Beide pannenkoek (Grieks en zalm/brie/spinazie) niet helemaal gaar. Wel een ruime keuze op de kaart. Desserts (vooral ijs) standaard maar smakelijk.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Erg lekkere en bijzondere pannenkoeken gegeten bij Jaiselings Specials in Wernhout. De locatie doet niet erg uitnodigend aan (eerder velaten) en we moesten echt goed kijken of we op de juiste locatie waren voor een pannenkoekenrestaurant. Maar binnenin het evenementen pand van Arjan van Dijk is een goed pannenkoeken restaurant gevestigd met een groot aanbod aan veel varianten pannenkoeken (Griekse, Saté, Zalm, fruit, ijs, kaas, etc. etc.). Ook de desserts smaakte erg lekker. Decor is OK maar doet een beetje donker aan omdat er geen ramen zijn. Service was vriendelijk en attent.