Pannenkoekenhuis In den Gloeiende Gerrit

Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis In den Gloeiende Gerrit

Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Kindvriendelijk restaurant, vriendelijk en behulpzaam personeel. En heerlijk pannenkoeken. Het speciale dessert was een heerlijke verrassing!
marianneliesbeth .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
2 dec. verjaardag hier gevierd en het was top. het eten was heerlijk en de bediening was super aardig. ook de kinderen hebben geboren want er is een leuke speelzolder.
absoluut een aanrader. wij komen zeker terug
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het is en blijft mijn meest favorieten Pannenkoekenhuis. Als je in mudden Nederland bent, moet je hier zeker lekker gaan eten!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg fijn. Ook erg fijn dat er genoeg aandacht was voor onze dochter van 2,5.
Youri O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten is goed en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om een pannenkoek te eten. En genoeg keuze op de menu kaart
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
ballenbak grote trekpleister plus aan het slot het speeltje vinden de kids leuk.

kinderijsje met magnum erbij is veel te groot/te veel !!! al vaker opgemerkt !!!
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Super mooi geworden binnen. Waren al Ff niet geweest. Eten vanouds top. En de meiden van de bediening, dikke pluim! Echt een aanrader !
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Er werd een verkeerde pannenkoek bezorgd, dit werd snel opgelost. Heerlijke avond gehad.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Stoelen en tafels (en ook de vloer) waren een beetje plakkerig, vooral de kinderstoelen. Ondanks dat we de eerste gasten in het restaurant waren duurde het even voor de bestellingen werden opgenomen. Ook duurde het vrij lang voor de pannekoeken geserveerd werden. We waren met n vrij grote groep (11 personen), wat mogelijk de reden was dat 2 pannekoeken nogal verbrand waren en 1 niet helemaal gaar was. Al met al, was dit niet onze beste ervaring bij 'In den Gloeiende Gerrit', dat bij eerdere bezoeken een beter indruk bij ons had achtergelaten.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke pannenkoeken en ook fijn om met kleine kinderen te eten. De bestellingen worden vlot opgehaald en uitgeserveerd.
De pannekoeken zijn ruim belegd wat echt heerlijk is!
Sven B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een mooi ingericht pannenkoekenrestaurant. Service is naar behoren, de snelheid eveneens. De kaart biedt, mijn mening, echter te veel hartig belegde pannenkoeken. Voor de zoetekauwen onder ons, is er de mogelijkheid om je pannenkoek zelf samen te stellen. Ik bestelde the apple crumble pannenkoek, een seizoensspecialiteit. Het balans tussen beleg en beslag is in mijn optiek niet in evenwicht: de pannenkoek was dusdanig dun, dat ik het gevoel had dat ik meer appel en kaneel zat te eten, dan een algehele pannenkoek. Mijn tafelgenoten delen mijn mening: de pannenkoek zelf is zo dun - bij een van ons zat er zelfs merkbare gaten in - dat het beleg te overheersend is.
icetea58 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De pannenkoeken zijn erg lekker en vooral de specials, die ze op regelmatige tijden hebben zijn vaak erg lekker. De keuze is goed, wat pannenkoeken betreft.
Het decor is gewoon gezellig en het personeel is erg vriendelijk.
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Pannenkoek maakte veel goed voor de slechte service.
Na tafel gekozen te hebben moesten we 15 minuten wachten tot iemand de eerste drankjes kwam opnemen en de menukaart kwam brengen.
Het eten kwam redelijk snel alleen werd op ongedekte tafel geserveerd. We moesten dus zelf achter ons bestek aan.
Onze glazen waren leeg toen eten gebracht werd, maar er werden geen nieuwe drankjes opgenomen.

We zijn niet overtuigd om terug te komen.
callant .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Pannekoek was koud en het ijs als nagerecht had een vreemde structuur. In de sorbet zaten geen vruchten. Daarnaast moet je na bezoek je kleren uitwassen want je zit midden in de baklucht. Ze mogen wel wat dien aan de afzuiging in de keuken en reataurant. Ook niet handig is dat de ballanban voor de kinderen boven is zodat je geen Zicht heb op je kinderen.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Decor zag er goed uit. Erg knus en gezellig ingericht. Eten kwam redelijk snel en werden voldoende door de bediening geholpen. Een van de betere pannenkoeken restaurants.
Renilde R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
We doen Oma altijd een groot plezier met een pannenkoek, dus vlak voor kerst met z'n vijven hier gegeten. We zaten in een soort zijkamer, die vergeleken met de boerderij zelf een beetje saai is. Zelf houd ik niet van pannenkoeken en ik vond het jammer dat er geen andere gerechten op de kaart staan. Bovendien moesten we wel 3 kwartier op de pannenkoeken wachten, terwijl het lang niet vol zat. Bij het uitserveren zat er veel tijd tussen de ene helft van de tafel en de andere, waardoor Oma een koude pannenkoek moest eten. De bediening was wel erg vriendelijk en de pannenkoeken zelf : naturel, met spek, ananas en met shoarma, hadden geen schuld en smaakten prima. We gaan nog wel een keer in de herkansing.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Op de terugweg vanuit Haarlem ri. Bathmen onverwacht hier terecht gekomen. Het eten was erg lekker maar nog leuker: de kinderen (9 en 10) mochten hun eigen pannenkoeken bakken met hulp van de kok. Daarnaast ook nog een leuke ballenbak/speelzolder. Attente bediening en aandacht voor details. Wij hebben het adres in onze favorieten gezet en gaan hier zeker nog een keer eten!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Zoals altijd weer een heerlijke pannenkoek gegeten! Het zelfgebrouwen bier was ook lekker, het had alleen wel koud gemogen ipv lauw ;).
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Als pannenkoekenfans van het eerste uur zijn we hier met enige regelmaat te vinden. In de regio Eemland met een straal van 30 km. rond Amersfoort is er geen betere te vinden. We zijn bij zeker 12 andere pannenkoekenrestaurants geweest maar De Gloeiende Gerrit staat bij ons afgetekend op plek 1!

Deze keer kozen we ervoor om na de enorme zaterdaghausse met kinderen pas om 19.00 uur aanwezig te zijn. Een kleine misrekening want het zat nog steeds afgeladen vol. We werden voor even bij het restaurant van buurman Bij Bart gepasrkeerd, alleen werd dat toch nog een half uur. Nog nooit meegemaakt.

De gezelligheid en uiteraard de pannenkoeken maakten veel goed. Voor ons vertrouwd: een spek-kaas-champignons en een appel-walnoten-rozijnen in een volkoren beslag. Royaal en tot aan de rand belegd, goed van dikte en helemaal gaar. Je kunt het wel eens niet treffen met een niet zo secure pannenkoekenbakker of door de drukte met een niet gegaarde pannenkoek. Bij ons niets van dat alles. Gewoon top!

De meiden van de bediening liepen af en aan. Drie bakkers bakten zich een slag in de rondte. Leuk om te zien als je zelf ook wel eens thuis een pannenkoek bakt. De wachttijd bleef gelukkig beperkt. Sfeer en decor zijn ook dik in orde met een royale verzameling boerderij-attributen aan de muur tot aan het plafond. Kinderen kunnen zich boven lekker uitleven.

Dus mensen, voor de beste en lekkerste pannenkoek op naar Hoogland!
mamamaartje .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Lekkere pannenkoeken en vriendelijke bediening, dat is al jaren zo. We komen hier dan ook graag. Wat ook al jaren hetzelfde is, is de inrichting en met name de wc kan wel een opknapbeurt gebruiken. De ballenbak is bij de kids favoriet, alleen jammer dat het boven is, dus weinig toezicht.